Oλα τα σχολικά βιβλία με ένα κλικ

Δεν βλέπω καμιά ''προοδο'' σε ολα αυτά...
Και επειδή ακριβώς ο ανθρώπινος εγκέφαλος δεν ειναι κομπιούτερ,αλλά πολύ περισσοτερο πολύπλοκος ,τά παιδιά θά απωλέσουν βασικές μειζονες δεξιότητες..
Η τεχνολογια δεν σημιουργεί καλυτερους ανθρώπους,απλά συμβάλλει οπου μπορεί γιά νά διευκολύνει..

Αλλά σκοπός του σχολειού δεν ειναι η απλοποιηση ..Σέ λιγο προβατα θα μπαινουν και προβατα θα βγαινουν.


Και επιμένω πώς ολες οι σύγχρονες συσκευές οδηγούν στην μειωση τής προσοχής και τής συγκέντρωσης,σε σχέση με το κανονικό βιβλιο...
 
Η λογικη της καταργησης των βιβλιων για λογους περιορισμου του κοστους, ειναι η ιδια που εφαρμοζεται για παραδειγμα στη συζητηση για το Δημοσιο τομεα.

Τον εχουμε αφησει επι χρονια να εκφυλιστει, και τωρα που δεν παει αλλο, αντι να βαλουμε μια ταξη η προτεινομενη λυση ειναι η καταργηση του....

Το πιο απλο και λογικο, ειναι το βιβλιο να χρεωνεται στο μαθητη στην αρχη της χρονιας και να επιστρεφεται στο τελος της. Το να καιγονται, να σκιζονται και να πετιουνται στον αερα τα βιβλια καθε Ιουνη ειναι ανωμαλια. Το να καταργησουμε τα βιβλια επειδη κοστιζουν, επισης.
 
Re: Απάντηση: Oλα τα σχολικά βιβλία με ένα κλικ

Δεν βλέπω καμιά ''προοδο'' σε ολα αυτά...
Και επειδή ακριβώς ο ανθρώπινος εγκέφαλος δεν ειναι κομπιούτερ,αλλά πολύ περισσοτερο πολύπλοκος ,τά παιδιά θά απωλέσουν βασικές μειζονες δεξιότητες..
Η τεχνολογια δεν σημιουργεί καλυτερους ανθρώπους,απλά συμβάλλει οπου μπορεί γιά νά διευκολύνει..

Αλλά σκοπός του σχολειού δεν ειναι η απλοποιηση ..Σέ λιγο προβατα θα μπαινουν και προβατα θα βγαινουν.


Και επιμένω πώς ολες οι σύγχρονες συσκευές οδηγούν στην μειωση τής προσοχής και τής συγκέντρωσης,σε σχέση με το κανονικό βιβλιο...
χα !! ακόμα θυμάμαι τότε που μας είχαν καταργήσει το πολυτονικό , απλοποίηση μεγάλη , βέβαια τότε σα μαθητές είχαμε κάνει μεγάλες χαρές.
Όσο για το άλλο, αυτό με τα πρόβατα μπαίνουν πρόβατα βγαίνουν , πολύ φοβάμαι οτι ήδη έχει αρχίσει να συμβαίνει , δυστυχώς.
 
Η λογικη της καταργησης των βιβλιων για λογους περιορισμου του κοστους, ειναι η ιδια που εφαρμοζεται για παραδειγμα στη συζητηση για το Δημοσιο τομεα.

Τον εχουμε αφησει επι χρονια να εκφυλιστει, και τωρα που δεν παει αλλο, αντι να βαλουμε μια ταξη η προτεινομενη λυση ειναι η καταργηση του....

Το πιο απλο και λογικο, ειναι το βιβλιο να χρεωνεται στο μαθητη στην αρχη της χρονιας και να επιστρεφεται στο τελος της. Το να καιγονται, να σκιζονται και να πετιουνται στον αερα τα βιβλια καθε Ιουνη ειναι ανωμαλια. Το να καταργησουμε τα βιβλια επειδη κοστιζουν, επισης.

Ακόμα θυμάμαι συμμαθητές μου να το κάνουν αυτό το έγκλημα , και με την ανοχή δασκάλων καθηγητών , εγώ μια φορά έχω κρατημένα σχεδών όλα τα βιβλία μου , ακόμη και σήμερα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Oλα τα σχολικά βιβλία με ένα κλικ

χα !! ακόμα θυμάμαι τότε που μας είχαν καταργήσει το πολυτονικό , απλοποίηση μεγάλη , βέβαια τότε σα μαθητές είχαμε κάνει μεγάλες χαρές.
Όσο για το άλλο, αυτό με τα πρόβατα μπαίνουν πρόβατα βγαίνουν , πολύ φοβάμαι οτι ήδη έχει αρχίσει να συμβαίνει , δυστυχώς.

Ασε γιατι άμα ανοιξουμε την κουβέντα του πολυτονικού θα αρχισουν τα γνωστά επιχειρήματα,οτι οι Αρχαιοι δεν χρησιμοποιούσαν τόνους.......Για μένα η κατάργησή του δεν ήταν ''προοδευτικό'' μέτρο,οπως πανηγυριστηκε εκεινη την εποχή,αλλά στην ουσια βοήθησε στον παρατονισμό τών λέξεων...Ασε που ακομα χρησιμοποιούμε λέξεις που εχουν προκύψει απο τους κανονες τού συντακτικού βάση τού πολυτονικού,μονον που τώρα δεν ειναι κατανοητό γιατί χρησιμοποιούνται έτσι..π.χ.''Εφάπτεται''.

Αλλά αργότερα το Βήμα του Λαμπράκη,θέλοντας δήθεν να ''απλοποιήσει'' τά πράγματα,έβαζε ''συγγραφείς'' σαν τον Κουμανταρέα νά μεταφράζουν Παπαδιαμάντη,λες και ήταν ξένη γλώσσα γιά ''να διευκολύνονται τά παιδιά''..............
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Oλα τα σχολικά βιβλία με ένα κλικ

Η λογικη της καταργησης των βιβλιων για λογους περιορισμου του κοστους, ειναι η ιδια που εφαρμοζεται για παραδειγμα στη συζητηση για το Δημοσιο τομεα.

Τον εχουμε αφησει επι χρονια να εκφυλιστει, και τωρα που δεν παει αλλο, αντι να βαλουμε μια ταξη η προτεινομενη λυση ειναι η καταργηση του....

Το πιο απλο και λογικο, ειναι το βιβλιο να χρεωνεται στο μαθητη στην αρχη της χρονιας και να επιστρεφεται στο τελος της. Το να καιγονται, να σκιζονται και να πετιουνται στον αερα τα βιβλια καθε Ιουνη ειναι ανωμαλια. Το να καταργησουμε τα βιβλια επειδη κοστιζουν, επισης.
+1:SFGSFGSF:
 
Δεν βλέπω καμιά ''προοδο'' σε ολα αυτά...
Και επειδή ακριβώς ο ανθρώπινος εγκέφαλος δεν ειναι κομπιούτερ,αλλά πολύ περισσοτερο πολύπλοκος ,τά παιδιά θά απωλέσουν βασικές μειζονες δεξιότητες..
Η τεχνολογια δεν σημιουργεί καλυτερους ανθρώπους,απλά συμβάλλει οπου μπορεί γιά νά διευκολύνει..

Αλλά σκοπός του σχολειού δεν ειναι η απλοποιηση ..Σέ λιγο προβατα θα μπαινουν και προβατα θα βγαινουν.


Και επιμένω πώς ολες οι σύγχρονες συσκευές οδηγούν στην μειωση τής προσοχής και τής συγκέντρωσης,σε σχέση με το κανονικό βιβλιο...

+1
Αυτες οι δεξιοτητες αποτελουν την πρωταρχικη βαση. Πρεπει να ακονιζονται και να διατηρουνται, ασχετως εαν αργοτερα εμπλουτιζονται με αλλες οι οποιες δεν υπηρχαν πριν. Αλλιως θα καταληξουμε να ξεχασουμε οτι με την πετρα και το ξυλο αναβουμε φωτια...
Φυσικα εγω που τα πιστευω ακραδαντα αυτα δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου χωρις το iPhone...αλλα η πολυπλοκοτητα και η πολυεπιπεδη δραστηριοποιηση ανοιγει και διατηρει τους οριζοντες της ζωης μας..κι οχι η απομονωση η η απαξιωση του πεπερασμενου...
Αποψη μου ε; :D
 
+1
Αυτες οι δεξιοτητες αποτελουν την πρωταρχικη βαση. Πρεπει να ακονιζονται και να διατηρουνται, ασχετως εαν αργοτερα εμπλουτιζονται με αλλες οι οποιες δεν υπηρχαν πριν. Αλλιως θα καταληξουμε να ξεχασουμε οτι με την πετρα και το ξυλο αναβουμε φωτια...
Φυσικα εγω που τα πιστευω ακραδαντα αυτα δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου χωρις το iPhone...αλλα η πολυπλοκοτητα και η πολυεπιπεδη δραστηριοποιηση ανοιγει και διατηρει τους οριζοντες της ζωης μας..κι οχι η απομονωση η η απαξιωση του πεπερασμενου...
Αποψη μου ε; :D

Μά το ιδιο ακριβώς λέμε..

Και εγώ πριν εικοσι χρόνια και έχοντας στην ουσια πεπερασμένες δυνατοτητες λογω ηλικιας (30 ετών τότε)γοητεύτηκα απο πάμπολλες εξελιξεις της τεχνολογίας.

Αλλο ομως αυτό και άλλο η μονομέρεια πού απορρίπτει κάθε τι το παραδοσιακό ως οπισθοδρομικό ,και οτιδήποτε μοντέρνο ως 'πρόοδο''..
 
Έκανα μια μικρή έρευνα αγοράς..... τα βιβλία δημοτικού αρχίζουν από 1.20 και του γυμνασίου-λυκείου 12 . Αρα στην περίπτωση μου, που έχω 2 παιδιά θα θέλω πάνω από 200 . Και αν προσθέσουμε τετράδια και άλλα αξεσουάρ....

Τα βιβλία σε ηλεκτρονική μορφή , για μένα είναι καταπληκτική ιδέα. Τουλάχιστον τα παιδιά δεν θα σηκώνουν τόσο βάρος και δεν θα σπαταλάμε τόσο χαρτί που στην καλύτερη των περιπτώσεων καταλήγει σε ένα κάδο ανακύκλωσης. Και ας μην αναφέρουμε τα βιβλία που δίνουν απο το σχολείο και ποτέ δεν ανοίγονται καν, π.χ. θεατρική αγωγή, φυσική αγωγή, καλλιτεχνικά.

Βέβαια, δεν είμαι υπέρ στο να μην έχουν τα παιδιά επαφή με τα κανονικά βιβλία. Αυτό πιστεύω είναι στο χέρι μας.

Δεν ξέρω τι λένε η διάφορες εκθέσεις για τα ελληνικά πανεπιστήμια, αλλά σας πληροφορώ ότι όταν μιλάμε για θεωρία, τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι εντυπωσιακά... Ξέρω πολλές περιπτώσεις από τελειόφοιτους που πάνε στο εξωτερικό για μεταπτυχιακό και καταλήγουν να διδάσκουν διάφορα μαθήματα.
Μιλάω για πολυτεχνείο, οικονομικό και ιατρική.
 
Απάντηση: Re: Oλα τα σχολικά βιβλία με ένα κλικ

Δεν ξέρω τι λένε η διάφορες εκθέσεις για τα ελληνικά πανεπιστήμια, αλλά σας πληροφορώ ότι όταν μιλάμε για θεωρία, τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι εντυπωσιακά... Ξέρω πολλές περιπτώσεις από τελειόφοιτους που πάνε στο εξωτερικό για μεταπτυχιακο και καταλήγουν να διδάσκουν διάφορα μαθήματα.
Μιλάω για πολυτεχνείο, οικονομικό και ιατρική.

τα κόκκινα, με τα κόκκινα.
τα πράσσινα, με τα πράσσινα.

Δεν έχει καμία σχέση αυτό που συζητάμε εδώ με το θέμα που ξεκίνησε την κουβέντα,
αλλά μεγαλύτερο "παραμύθι" από το ελληνικό πανεπιστήμιο, δεν υπάρχει στην Ελληνική κοινωνία.
 
Re: Απάντηση: Re: Oλα τα σχολικά βιβλία με ένα κλικ

τα κόκκινα, με τα κόκκινα.
τα πράσσινα, με τα πράσσινα.

Δεν έχει καμία σχέση αυτό που συζητάμε εδώ με το θέμα που άρχισε η κουβέντα αλλά
μεγαλύτερο "παραμύθι" από το ελληνικό πανεπιστήμιο, δεν υπάρχει στην Ελληνική κοινωνία.

Αν και συνεχίζω το off-topic, πρέπει να σου πω ότι μέσα στην όλη μου κατάθλιψη αυτούς τους μήνες, έχω εκπλαγεί ευχάριστα από το ενδιαφέρον με το οποίο αντιμετωπίζονται κρούσεις μου σε μερικά απ'τα μεγαλύτερα Πανεπιστήμια στον κόσμο. Και δε νομίζω να με κρίνουν ως Μαέστρο, αλλά ως το μοναδικό που ξέρουν για μένα, ως απόφοιτο δηλαδή του ΕΜΠ.

...δεν υπάρχει μεγαλύτερο παραμύθι από την διαπόμπευση των πανεπιστημίων μας από τις Κυβερνήσεις μας. Ευτυχώς απάντηση δίνουν οι τόσο πολυάριθμες όσο και σοβαρότατες δημοσιεύσεις των ελληνικών πανεπιστημίων, και οι καριέρες αποφοίτων τους, τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε απλά επαγγελματικό επίπεδο στα πιο ανταγωνιστικά μέρη του κόσμου. Εξάλλου, σε πρόσφατη λίστα που είχα δει (επιφυλάσσομαι να βρω το λινκ), με γνώμονα το ερευνητικό έργο (και όχι το αν έχουν γκαζόν στο γήπεδο ποδοσφαίρου) το ΕΜΠ ήταν στη 17η θέση πανευρωπαϊκώς, με από κάτω του ονομαστά πανεπιστήμια Αγγλίας και Γερμανίας.

edit: Ευρηκα: http://www.neolaia.gr/2011/07/22/katataxi-panepisthmiwn-17o-eyrwph/
 
Last edited:
Ο κύριος Αντωνόγλου σάς εδωσε κάποια στοιχεια για το Ελληνικό Πανεπιστήμιο..

Παλιοτερα ο κύριος Βλασίδης έχει γράψει επισης πολλά και μάλιστα με στοιχεια για την ποιότητα ορισμένων τμημάτων...

Απ´εκεί και πέρα άν εσείς υποτιμάτε οσους αποφοίτησαν απο Ελληνικό Πανεπιστήμιο ή φοιτούν εκεί,προφανώς έχετε την εμπειρια του LSE ή του Χάρβαρντ ,για τά οποία πάντως υπάρχουν και διάφορα στοιχεια που εχουν παρατεθεί για την ''αξιοκρατια'' τους -π.χ. χορηγια υιού Καντάφι-αλλά και για την μονομέρεια στήν εξειδικευση..

Απ´εκει και πέρα ολοι εμείς οι αποφοιτοι ελληνικών πανεπιστημιων υποκλινόμαστε ταπεινά στίς μεγαλειότητες σάν και την δική σας..

Απορώ μάλιστα πώς μπορείτε και ζειτε σε αυτή την χώρα ιθαγενών και δεν μετακομιζετε............................
 
Last edited:
Έκανα μια μικρή έρευνα αγοράς..... τα βιβλία δημοτικού αρχίζουν από 1.20 και του γυμνασίου-λυκείου 12 . Αρα στην περίπτωση μου, που έχω 2 παιδιά θα θέλω πάνω από 200 . Και αν προσθέσουμε τετράδια και άλλα αξεσουάρ....

Τα βιβλία σε ηλεκτρονική μορφή , για μένα είναι καταπληκτική ιδέα. Τουλάχιστον τα παιδιά δεν θα σηκώνουν τόσο βάρος και δεν θα σπαταλάμε τόσο χαρτί που στην καλύτερη των περιπτώσεων καταλήγει σε ένα κάδο ανακύκλωσης. Και ας μην αναφέρουμε τα βιβλία που δίνουν απο το σχολείο και ποτέ δεν ανοίγονται καν, π.χ. θεατρική αγωγή, φυσική αγωγή, καλλιτεχνικά.

Βέβαια, δεν είμαι υπέρ στο να μην έχουν τα παιδιά επαφή με τα κανονικά βιβλία. Αυτό πιστεύω είναι στο χέρι μας.

Δεν ξέρω τι λένε η διάφορες εκθέσεις για τα ελληνικά πανεπιστήμια, αλλά σας πληροφορώ ότι όταν μιλάμε για θεωρία, τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι εντυπωσιακά... Ξέρω πολλές περιπτώσεις από τελειόφοιτους που πάνε στο εξωτερικό για μεταπτυχιακό και καταλήγουν να διδάσκουν διάφορα μαθήματα.
Μιλάω για πολυτεχνείο, οικονομικό και ιατρική.

Αναποφασιστη σε βρισκω dimitra1967..
Αλλο η ανακυκλωση κι αλλο η καλλιεργεια των παιδιων μας παρ ολα αυτα.
 
Re: Απάντηση: Oλα τα σχολικά βιβλία με ένα κλικ

Ο κύριος Αντωνόγλου σάς εδωσε κάποια στοιχεια για το Ελληνικό Πανεπιστήμιο..

Παλιοτερα ο κύριος Βλασίδης έχει γράψει επισης πολλά και μάλιστα με στοιχεια για την ποιότητα ορισμένων τμημάτων...

Απ´εκεί και πέρα άν εσείς υποτιμάτε οσους αποφοίτησαν απο Ελληνικό Πανεπιστήμιο ή φοιτούν εκεί,προφανώς έχετε την εμπειρια του LSE ή του Χάρβαρντ ,για τά οποία πάντως υπάρχουν και διάφορα στοιχεια που εχουν παρατεθεί για την ''αξιοκρατια'' τους -π.χ. χορηγια υιού Καντάφι-αλλά και για την μονομέρεια στήν εξειδικευση..

Απ´εκει και πέρα ολοι εμείς οι αποφοιτοι ελληνικών πανεπιστημιων υποκλινόμαστε ταπεινά στίς μεγαλειότητες σάν και την δική σας..

Απορώ μάλιστα πώς μπορείτε και ζειτε σε αυτή την χώρα ιθαγενών και δεν μετακομιζετε............................
:a0210:
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Oλα τα σχολικά βιβλία με ένα κλικ

Δεν έχουν λεφτά να αγοράσουν βιβλία ενώ έχουν λεφτά να αγοράσουν e-book, να πληρώνουν σύνδεση internet για να κατεβάζουν τα pdf και ηλεκτρικό για να το φορτίζουν?

Contradiction in terms....

Το οτι δεν έχουν λεφτά, το συζητάμε.... για βιβλία όχι, 60 χιλιάδες για πόρτες ασφαλείας και προστασία γενικά στο υπουργείο παιδείας, έχουμε όμως...
σύνδεση internet δεν χρειάζεται... με ένα usb μπορείς να κάνεις την δουλειά σου.

Και πότε δεν ξεχνάμε τα τετράδια τα οποία είναι απαραίτητα πάντα
 
Και οι προσβολές για τούς αποφοιτους ελληνικών πανεπιστημιων κομένες...

Αλλως τε αν κάποιος έχει σπουδάσει στην NASA ειναι συνηθως μετριοφρων και δεν γινεται προσβλητικός...

Και σγά ''τήν είσοδο τεχνικών υψηλότερου εκπαιδευτικού επιπέδου'',σαν το I-pad και το pdf....


Θά υπάρξει άλλο επιπεδο μορφώσεως με αυτές τις τρομακτικές ανακαλύψεις....:flipout::flipout::flipout::flipout:
 
Απάντηση: Re: Oλα τα σχολικά βιβλία με ένα κλικ

τα κόκκινα, με τα κόκκινα.
τα πράσσινα, με τα πράσσινα.

Δεν έχει καμία σχέση αυτό που συζητάμε εδώ με το θέμα που ξεκίνησε την κουβέντα,
αλλά μεγαλύτερο "παραμύθι" από το ελληνικό πανεπιστήμιο, δεν υπάρχει στην Ελληνική κοινωνία.

ΓΟΥΑΟΥ ρε μεγάλε.
 
Re: Απάντηση: Re: Oλα τα σχολικά βιβλία με ένα κλικ

τα κόκκινα, με τα κόκκινα.
τα πράσσινα, με τα πράσσινα.

Δεν έχει καμία σχέση αυτό που συζητάμε εδώ με το θέμα που ξεκίνησε την κουβέντα,
αλλά μεγαλύτερο "παραμύθι" από το ελληνικό πανεπιστήμιο, δεν υπάρχει στην Ελληνική κοινωνία.

στα rankings που χρησιμοποιούν οι διάφορες ιδιωτικές εταιρείες για τη βαθμολόγηση των πανεπιστημίων υπάρχουν τέσσερις κατηγορίες για να βαθμολογηθείς:

1. campus. Φυσικά το ΕΜΠ και το Καποδιστριακό πάνε άπατα σε αυτό το θέμα, αλλά το ίδιο και η Σορβόννη και όλα τα μεγάλα ιταλικά πανεπιστήμια. Όμως το Κρήτης ή το Δημοκρίτειο πάνε καλά. Το ΑΠΘ που έχει σοβαρό campus πάει επίσης άπατο διότι απλά έχει και σχολές εκτός του campus (π.χ. το Πολιτικό της Νομικής και της Δημοσιογραφίας και το Καλών Τεχνών είναι εκτός campus και το Μουσικών Σπουδών και το ΤΕΦΑΑ σε άλλο μεγάλο campus αλλά στη Θέρμη. Άπατο πάει και το Μακεδονίας, καθώς έχει campus αλλά χωρίς ελεύθερους χώρους. Η έννοια του campus είναι αγγλοσαξωνική.

2. διδακτικό προσωπικό. Εδώ έχουμε πολλούς καθηγητές και καθόλου βοηθητικό προσωπικό. Συνήθως βαθμολογούμαστε αρνητικά, διότι έχουμε πολλούς καθηγητές και καθόλου βοηθούς. Άρα αν κατεβάζαμε το επίπεδο, μάλλον θα παίρναμε καλύτερους βαθμούς.

3. πρόγραμμα σπουδών και σύνδεση με την παραγωγή. Παραπέμπω στα άρθρα του Βαρουφάκη, για να δείτε τη στρέβλωση σε παγκόσμιο επίπεδο που επιχειρούν οι αγγλοσάξωνες. Γάλλοι, Γερμανοί, κλπ. επίσης πάνε άπατοι διότι δεν είναι αρκετά flexible αλλά επιμένουν σε κανονικά πτυχία και όχι σε τουρλουμπούκι προγράμματα σπουδών.

4. δημοσιεύσεις. Εδώ βασιλεύει το αγγλόφωνο σύμπαν. Βαθμολογούνται μόνοι οι δημοσιεύσει σε αγγλόφωνα περιοδικά με συγκεκριμένη κατηγοροποίηση. Αν ο Einstein μας έδινε τη θεωρία της σχετικότητας στα γερμανικά ή σε μη κατηγοροποιημένο περιοδικό, απλώς θα έπαιρνε μηδέν. Αν υπάρχει/ουν κλάδοι ολόκληροι της επιστήμης που δημοσιεύουν σε άλλη γλώσσα ή σε μη κατηγοροποιημένα περιοδικά, επίσης πάνε άπατα. Π.χ. οι σχολές αεροδιαστημικής και οι καθηγητές και κορυφαίοι ερευνητές των Ρώσων είναι μηδενικά στα rankings σε παγκόσμιο επίπεδο. Αν όμως εγώ είμαι ένας υποψήφιος διδάκτορας που γράφω στα αγγλικά και έχω πρόσβαση στη ρωσική βιβλιογραφία σε διαβεβαιώ ότι θα έχω rankings πολλαπλάσια από τοςυ κορυφαίους Ρώσους επιστήμονες. Είναι φυσιολογικό αυτό;

Επίσης οι ανθρωπιστικές επιστήμες δεν έχουν κατηγοροποιημένα και αξιολογημένα περιοδικά, άρα δεν βαθμολογούνται. Έτσι χώρες ηγέτες στις ανθρωπιστικές σπουδές όπως η Ισπανία, Ιταλία, Ελλάδα, Αίγυπτος, που ίσως έχουν το 50% και πλέον του συνόλου των δημοσιεύσεων των ανθρωπιστικών σπουδών, απλά παίρνουν μηδέν. Ωραίο εεεε;

Η νομική επιστήμη βασίζεται στο αγγλοσαξωνικό δίκαιο και στο γερμανικό. Οι μισές νομικές σχολές στην Ευρώπη διδάκσουν το δεύτερο. Γι αυτές δεν υπάρχουν περιοδικά κατηγοροποιημένα και αξιλογημένα. Άρα μηδέν.... φοβερό έεεεε;;;; Ο Δημήτρης Τσάτσος που έγραψε το σύνταγμα πεντε (5) ευρωπαικών χωρών ήταν πολλές πολλές φορές κάτω από οποιονδήποτε λεκτοράκο που είχε πέντε δημοσιεύσεις σε περιοδικά αγγλοσαξωνικού δικαίου.
 
Αντε να το κανουμε sticky το ποστ του Bλάση (το εννοώ-μην χαθεί μεσα στά διάφορα) γιατί βαρεθηκα με τον κάθε μίμο,που παραπέμπει σε επαρχιωτισμό του χειρίστου είδους...