ΒΛΑΣΙΔΗΣ
AVClub Fanatic
η ¨ποιοτητα" της εικονας ειναι μια γενικη εννοια.
Υπαρχουν πολλα στοιχεια που συνθετουν μια ¨καλη" εικονα.
Ενα απ αυτα ειναι και η οξυτητα.
Οπως ειναι και η δυναμικη περιοχη, η αποδοση σε υψηλα ISO kai χαμηλο φωτισμο , το χρωμα, το βαθος πεδιου , η συμπεριφορα σε γρηγορες κινησεις (θεμα rolling shutter) , το moire-alisasing , η ποιοτητα των codec και το bitrate που εχουν διαθεσιμο κλπ.
Ο καθενας δινει το βαρος που θελει σε καθε μια απ αυτες τις παραμετρους.
Αν εσυ δινεις τη μεγαλυτερη στην οξυτητα, οι m4/3 ειναι (σε γενικες γραμμες) πιο καταλληλες γι αυτο.
Εχει να κανει με το μεγεθος του αισθητηρα και τους φακους (κυριως).
Αλλα αν η οξυτητα ειναι το πρωτο και μονο χαρακτηρηστικο που θελεις, τοτε μπορεις πολυ ευκολα να παρεις μια καλη βιντεοκαμερα, που κατα κανονα εχει μεγαλυτερη οξυτητα απο ολες (σχεδον) τις vdslr.
Καμια μηχανη δε πληρει ολες τις απαιτησεις μας, οποτε πρεπει να κανεις καποιες υποχωρησεις….
Η ιδανικη (για μενα) μηχανη , θα ηταν μια μηχανη με το σωμα της nex 7 και τον αισθητηρα της nex 5n, με τους codec και την οξυτητα της GH3 ,τους φακους (σε μεγεθος ) μιας μ4/3, το βαθος πεδιου μιας FF, την αποδοση στις γρηγορες κινησεις μιας βιντεοκαμερας (με CCD) και τελος τη δυνατοτηα εγγραφης σε RAW video ,οπως η RED !!!!!:music-smiley-005:
A, και τη ταχυτητα - ακριβεια auto focus μιας Sony SLT (sto βιντεο παντα) …..:2thumb22sup:
υπάρχει και λέγεται aria. Έτσι δεν είναι;