Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: Re: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Γιατί κατ' οίκον; Δεν είναι ανοιχτά; (κωδ 2....κλπ)
Ναι μεν αλλά είμαστε θετικοί covid και ακόμα μετράμε μέρες καραντίνας
Χτύπα και μερικά κουρκουμπίνια για μένα ρε Αντρέα!
Είχε κάνει η σύντροφος πριν 15 μέρες και τα είχαμε εξαφανίσει..
Κατι σε σοκολατένιο με βλέπω.
Σε 17 λεπτά έρχονται
 
Re: Απάντηση: Re: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Ναι μεν αλλά είμαστε θετικοί covid και ακόμα μετράμε μέρες καραντίνας
....................
Σε 17 λεπτά έρχονται
Ο ντελιβεράς το ξέρει; Ή θα τα ανεβάσετε με καλαθάκι, όπως στα Μετέωρα;
 
Εγώ με μάσκα και αυτοι συνήθως με κράνος η μάσκα ( χρόνος 3 δευτερόλεπτα με απόσταση 1.5 μέτρο)
Τι ακριβώς πρέπει να ξέρει παραπάνω από το να τειρει τα μέτρα;
Που αν τα τηρούσαν όλοι αυτα τα απλά μέτρα εγω με την γυναίκα μου δεν θα είχαμε πάθει τίποτα.
 
Όλα αυτά καλά! Όμως πόσο σίγουρος είσαι, Αντρέα, ότι αν το ήξερε θα ερχόταν; Γι' αυτό μίλησα γιά καλαθάκι απ' το μπαλκόνι.....
 
Μόλις είχα μια ωραιότατη εμπειρία με τις κάρτες της Εθνικής στο super market.

Με 2 κάρτες με 3 λογαριασμούς συνολικά δεν μπόρεσα να πληρώσω λογαριασμό 68 ευρώ.

Έβγαζε συνεχώς μήνυμα ή ότι το pin ήταν λάθος (δεν ήταν) ή ότι υπερέβαινε το όριο (δεν το υπερέβαινα).

Η ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο.

Και καλά οι άνθρωποι στο super market με ξέρουν και προθυμοποιήθηκαν και μου τα στείλανε στο σπίτι όπου πλήρωσα με μετρητά, την ξεφτίλα που πήρα μπροστά στους άλλους πελάτες ποιος μου την αποζημιώνει? την ταλαιπωρία?

Φυσικά πήρα τηλέφωνο να δω τι γίνεται και εδώ και μισή ώρα ακούω "αυτή τη στιγμή όλοι οι εκπρόσωποι μας είναι απασχολημένοι, παρακαλούμε περιμένετε".

Συμπέρασμα:

- προσέξτε μηπως έχει πέσει το δίκτυο τους και δεν μπορείτε να πληρώσετε.

- Η Εθνική Τράπεζα γ@μ!9τ@ι


ΥΓ. μόλις έκλεισε αυτόματα και η γραμμή εξυπηρέτησης πελατών μη χ3σw!
 
Όλα αυτά καλά! Όμως πόσο σίγουρος είσαι, Αντρέα, ότι αν το ήξερε θα ερχόταν; Γι' αυτό μίλησα γιά καλαθάκι απ' το μπαλκόνι.....

Στις ειδικές οδηγίες μαζί με τη διεύθυνση μου που έχει το Efood έχω γράψει "Προσοχή! Ευπαθής ομάδα. Αφήστε την παραγγελία έξω από την πόρτα."
Αυτό είναι αρκετό. Προστατευόμαστε. Δεν χρειάζεται ούτε να προκαλούμε, ούτε να αυτοστιγματιζόμαστε!
 
Απάντηση: Re: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Μόλις είχα μια ωραιότατη εμπειρία με τις κάρτες της Εθνικής στο super market.

Με 2 κάρτες με 3 λογαριασμούς συνολικά δεν μπόρεσα να πληρώσω λογαριασμό 68 ευρώ.

Έβγαζε συνεχώς μήνυμα ή ότι το pin ήταν λάθος (δεν ήταν) ή ότι υπερέβαινε το όριο (δεν το υπερέβαινα).

Η ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο.

Και καλά οι άνθρωποι στο super market με ξέρουν και προθυμοποιήθηκαν και μου τα στείλανε στο σπίτι όπου πλήρωσα με μετρητά, την ξεφτίλα που πήρα μπροστά στους άλλους πελάτες ποιος μου την αποζημιώνει? την ταλαιπωρία?

Φυσικά πήρα τηλέφωνο να δω τι γίνεται και εδώ και μισή ώρα ακούω "αυτή τη στιγμή όλοι οι εκπρόσωποι μας είναι απασχολημένοι, παρακαλούμε περιμένετε".

Συμπέρασμα:

- προσέξτε μηπως έχει πέσει το δίκτυο τους και δεν μπορείτε να πληρώσετε.

- Η Εθνική Τράπεζα γ@μ!9τ@ι


ΥΓ. μόλις έκλεισε αυτόματα και η γραμμή εξυπηρέτησης πελατών μη χ3σw!
Έχει μεγάλο θέμα η ΕΤΕ με τα POS τον τελευταίο καιρό. Το call center τους πήζει σαν γιαούρτι. Προχθές τους πήρα τηλέφωνο και βούηζε!
Δεν έβγαλε καν το μήνυμα "παρακαλώ περιμένετε". Μετά από πολλές προσπάθειες βρήκα γραμμή, άφησα μήνυμα να με πάρουν και με κάλεσαν εκείνοι. Λυπήθηκα την κοπέλα που ήταν στην γραμμή. Ήταν ένα κλικ πριν την κατάρρευση.
 
Απάντηση: Re: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Λυπήθηκα την κοπέλα που ήταν στην γραμμή. Ήταν ένα κλικ πριν την κατάρρευση.

Aυτο μου θυμιζει ενα παλιο μου αφεντικο (ΟΧΙ σε τραπεζα, βεβαια) ...
"ειτε εχουμε χιλιες παραδοσεις, ειτε εχουμε δεκα .... ΤΡΕΙΣ ειμαστε .... φροντιστε !"

Αθανατη Ελλαδα .... :icon15:
 
Απάντηση: Re: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Όλα αυτά καλά! Όμως πόσο σίγουρος είσαι, Αντρέα, ότι αν το ήξερε θα ερχόταν; Γι' αυτό μίλησα γιά καλαθάκι απ' το μπαλκόνι.....

Φυσικά και θα ερχότανε…
Εκτός και αν πιστευει ότι οσους επισκέπτεται εν καιρο καραντινας και πανδημιας είναι covid free...
 
Re: Απάντηση: Re: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Έχει μεγάλο θέμα η ΕΤΕ με τα POS τον τελευταίο καιρό. Το call center τους πήζει σαν γιαούρτι. Προχθές τους πήρα τηλέφωνο και βούηζε!
Δεν έβγαλε καν το μήνυμα "παρακαλώ περιμένετε". Μετά από πολλές προσπάθειες βρήκα γραμμή, άφησα μήνυμα να με πάρουν και με κάλεσαν εκείνοι. Λυπήθηκα την κοπέλα που ήταν στην γραμμή. Ήταν ένα κλικ πριν την κατάρρευση.

Όλα αυτά γιατί όπως είπα η Εθνική Τράπεζα γ@μ!9τ@ι.

Είναι φτηνιάρηδες του κερατά. Βάζουν πολύ λίγα άτομα στο τηλεφωνικό κέντρο και φυσικά όταν παρουσιαστεί κρίση πήζουν τα πάντα.

Οι πελάτες? στα @@ τους.

Οι CEO να είναι καλά να γελάνε που είχανε την φαεινή ιδέα να δίνουν διακοποδάνεια τα οποία πληρώσαμε εμείς που δεν τα πήραμε.


Είμαι έξαλλος γιατί μου έχει ξανασυμβεί σε βενζινάδικο.

Βάζεις τη βενζίνη και δεν μπορείς να πληρώσεις.

Και καλά εδώ είναι μικρό μέρος και σε αφήνουνε να φύγεις και να πας να φέρεις χρήματα.

Αν σου συμβεί σε ταξίδι?

Τι στα σκατά κάνουνε? Ποιος θα πληρώσει την ταλαιπωρία και την ξεφτίλα που τρώμε?

Οι καημένες οι κοπελίτσες που κάνουν βάρδια σαββατόβραδο να γίνονται σάκος του box και οι πραγματικά υπεύθυνοι να την περνάνε φίνα?

Αν δεν λειτουργούν εγγυημένα οι κάρτες τους πως τολμάνε να βάζουν προμήθεια αν πας επί τόπου να αποσύρεις τα χρήματα σου?
 
Eγώ πλήρωσα 25 ευρώ τηλεφώνημα στο call center της Eθνικής για να μου πιστοποιήσουν το ebanking με sms verification. 25 λεπτά αναμονής στο αριθμό που έχουν γραμμένο πίσω απο τις κάρτες τους! Σε κλέβουν με το νόμο και δεν μπορείς να βρεις πουθενά το δίκιο σου.
 
Μόλις είχα μια ωραιότατη εμπειρία με τις κάρτες της Εθνικής στο super market.

Με 2 κάρτες με 3 λογαριασμούς συνολικά δεν μπόρεσα να πληρώσω λογαριασμό 68 ευρώ.

Έβγαζε συνεχώς μήνυμα ή ότι το pin ήταν λάθος (δεν ήταν) ή ότι υπερέβαινε το όριο (δεν το υπερέβαινα).

Η ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο.

Και καλά οι άνθρωποι στο super market με ξέρουν και προθυμοποιήθηκαν και μου τα στείλανε στο σπίτι όπου πλήρωσα με μετρητά, την ξεφτίλα που πήρα μπροστά στους άλλους πελάτες ποιος μου την αποζημιώνει? την ταλαιπωρία?

Φυσικά πήρα τηλέφωνο να δω τι γίνεται και εδώ και μισή ώρα ακούω "αυτή τη στιγμή όλοι οι εκπρόσωποι μας είναι απασχολημένοι, παρακαλούμε περιμένετε".

Συμπέρασμα:

- προσέξτε μηπως έχει πέσει το δίκτυο τους και δεν μπορείτε να πληρώσετε.

- Η Εθνική Τράπεζα γ@μ!9τ@ι


ΥΓ. μόλις έκλεισε αυτόματα και η γραμμή εξυπηρέτησης πελατών μη χ3σw!

Απο χτες το βραδυ και μεχρι και τωρα το atm της Πειραιως εδω, αδυνατει να δωσει μετρητα. Η ξεφτιλα λοιπον ειναι γενικοτερη αδερφε. Οτσν ειναι να τα αρπαξουν το κανουν με warp speed.
 
Απο χτες το βραδυ και μεχρι και τωρα το atm της Πειραιως εδω, αδυνατει να δωσει μετρητα. Η ξεφτιλα λοιπον ειναι γενικοτερη αδερφε. Οτσν ειναι να τα αρπαξουν το κανουν με warp speed.

..και φυσικά κανένας τους υπεύθυνος αρκετά για να μπει στην μπουζού.
 
Απάντηση: Re: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Στις ειδικές οδηγίες μαζί με τη διεύθυνση μου που έχει το Efood έχω γράψει "Προσοχή! Ευπαθής ομάδα. Αφήστε την παραγγελία έξω από την πόρτα."
Αυτό είναι αρκετό. Προστατευόμαστε. Δεν χρειάζεται ούτε να προκαλούμε, ούτε να αυτοστιγματιζόμαστε!

Αν και δυστυχώς παρατηρώ πως για να τηρούν καποιοι τα μετρα θα πρεπει κάποιοι αλλοι να κυκλοφορούμε με πινακιδες κρεμασμένες στον λαιμο « προσοχη εχω covid»…
 
Status
Not open for further replies.