Saga Εινικης συνέχεια or how I almost got a stroke.
Tσ Σαββατιάτικα σας τα είπα.
Φυσικά πήρα τηλ. την εξυπηρέτηση πελατών. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι εξαιρετική!
Θέλουν να σου φτιάξουν το κέφι κάνοντας σου φαρσούλες: μετά από 15-20 λεπτά στην αναμονή (για να βρεθεί ο διαθέσιμος), η γραμμή κλείνει αυτόματα.
Ωσάν προνοητικός που είμαι -τρομάρα μου- το πρωί πηγαίνοντας στη δουλειά αντιστάθηκα στην ανάγκη να βάλω βενζίνη μπας και...
Σκέφτηκα καλύτερα να πάω σε ΑΤΜ να δω τι γίνεται.
Λοιπόοοοοον.... και οι δύο κάρτες κλειδωμένες γιατί λέει πάτησα λάθος PIN περισσότερες από 5 φορές (ανά κάρτα, δηλαδή πάνω από 10 φορές συνολικά).
Εκείνη την ώρα άκουσα ένα γκλίτς.
Δεν έδωσα σημασία λέω κάποια φλέβα στο κεφάλι θα έσπασε οπότε ας βιαστώ να πάω σπίτι να προλάβω να πάρω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών, πριν το εγκεφαλικό γίνει μοιραίο.
Δεν ξέρω ποια ευθυγράμμιση πετύχαν οι πλανήτες, ποιο ζώδιο έκανε σεξ με ποιον ωροσκόπο και από που φυσούσε ο άνεμος.... έγινε το θαύμα!
ΒΡΕΘΗΚΕ διαθέσιμος και για μένα στην "εξυπηρέτηση" πελατών.
Να μην τα πολυλογώ μου λέει η συμπαθέστατη κυρία (προσπαθώντας να καλύψει την ξινίλα της όσο μπορούσε):
- κύριε βάλατε λάθος pin περισσότερες από 5 φορές στην κάρτα για αυτό και κλείδωσε.
- όχι κυρία μου, σας λέω δεν έβαλα λάθος pin σε δύο κάρτες. τις χρησιμοποιώ χρόνια τώρα και δεν έχω κάνει ποτέ λάθος. Εξάλλου.... *με διακόπτει εδώ γιατί είναι βιαστική. Βαριέται φαίνεται το χρυσό μου*
- Κοιτάξτε να δείτε, το βάλατε λάθος 5 φορές, έτσι λειτουργεί το σύστημα μας.
Εκεί τα έχασα και της λέω:
-ηχογραφείται η συνομιλία μας?
-ναι βεβαίως
- ωραία γιατί αυτά που θα πω θέλω να τα ακούσει και κανένας άλλος.
Έχουμε και λέμε λοιπόν. ΤΟ σύστημα σας κλειδώνει μετά τις 5 φορές όταν λειτουργεί κανονικά. ΤΟ καταλάβατε αυτό?
Όταν έχει πρόβλημα κάνει Ό,ΤΙ ΝΑΝΑΙ.
Το να λες ότι έβαλα λάθος κωδικό, όχι μόνο είναι ψέμα αλλά αντί να με εξυπηρετήσεις ψάχνοντας να δεις τι έγινε, προσπαθείς να με ξεφορτωθείς λέγοντας ανακρίβειες.
Το ψέμα σου είτε αφορά μόνο εσένα κυρία ΤΑΔΕ (κράτησα το όνομα της) και το λες γιατί νομίζεις ότι είσαι ξύπνια είτε αφορά τον εργοδότη σου αν το λες μετά από δική του οδηγία.
Το μήνυμα που έβγαζε το POS όταν μου απέρριπτε την κάρτα ήταν ότι ξεπέρασα το όριο των αγορών.
Βλέπεις το λογαριασμό μου, ξεπερνιέται το όριο με 68 ευρώ?
,,, άφωνη η κυρά ΤΑΔΕ.
-Σε ερωτώ: ξεπερνιέται το όριο με 68 ευρώ? Έχω μάρτυρες την κυρία στο ταμείο και τον διευθυντή του σούπερ μάρκετ ότι το μήνυμα ήταν αυτό.
Πως να το ερμηνεύσω λοιπόν που μου λέτε ψέματα για το pin?
Mήπως κάποιος υπάλληλος σας τραβάει λεφτά από τους λογαριασμούς μας (τα οποία αργότερα τα βάζει ξανά μέσα) και για αυτό το σύστημα σας νόμιζε ότι ξεπέρασα το όριο αγορών?
Αυτό έγινε κα ΤΑΔΕ ή το σύστημα σας δεν δουλεύει σωστά γιατί είστε φτηνιάρηδες να το συντήρησετε ή να το αναβαθμίσετε?
Κιχ η κυρία και ελπίζω να ακούσει την ηχογράφηση κάποιος. Την άλλη φορά θα ηχογραφώ και εγώ παράλληλα (και θα τους το πω).