Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Εχεις διαβασει καποια στατιστικη για αυτο που λες ή δικη σου σκεψη ειναι ?

Nαι ειναι αυτοι που ειναι στην πρωτη γραμμη εχουν πληρωσει βαρυτατο τιμημα και εχουν να προσφερουν πολλα ακομα αν δε εξαντληθουν.
Επισης εαν αρρωστησουν αυτοι (που αρρωσταινουν σε μεγαλο ποσοστο) πανε και οι αλλοι.

Ειχα βαλει εδω κατι παλιοτερα επι αυτου.

Πολυ σωστη η προταιρεοτητα κατ εμε.
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Το χω σε κωδικα (σε Pascal) .... :rolleyes:
Ομως δεν εχω τροπο να το "καψω" σε EEPROM.

Ποσο πληρωνετε για αυτην την π@π@ριτσα ?

Τον καιρό εκείνο κάπου ~5-7 ....Γινόταν βέβαια και κάποιας μορφής registration με το λογαριασμό.
 
Saga Εινικης συνέχεια or how I almost got a stroke.

Tσ Σαββατιάτικα σας τα είπα.
Φυσικά πήρα τηλ. την εξυπηρέτηση πελατών. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι εξαιρετική!
Θέλουν να σου φτιάξουν το κέφι κάνοντας σου φαρσούλες: μετά από 15-20 λεπτά στην αναμονή (για να βρεθεί ο διαθέσιμος), η γραμμή κλείνει αυτόματα.

Ωσάν προνοητικός που είμαι -τρομάρα μου- το πρωί πηγαίνοντας στη δουλειά αντιστάθηκα στην ανάγκη να βάλω βενζίνη μπας και...
Σκέφτηκα καλύτερα να πάω σε ΑΤΜ να δω τι γίνεται.

Λοιπόοοοοον.... και οι δύο κάρτες κλειδωμένες γιατί λέει πάτησα λάθος PIN περισσότερες από 5 φορές (ανά κάρτα, δηλαδή πάνω από 10 φορές συνολικά).
Εκείνη την ώρα άκουσα ένα γκλίτς.
Δεν έδωσα σημασία λέω κάποια φλέβα στο κεφάλι θα έσπασε οπότε ας βιαστώ να πάω σπίτι να προλάβω να πάρω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών, πριν το εγκεφαλικό γίνει μοιραίο.
Δεν ξέρω ποια ευθυγράμμιση πετύχαν οι πλανήτες, ποιο ζώδιο έκανε σεξ με ποιον ωροσκόπο και από που φυσούσε ο άνεμος.... έγινε το θαύμα!
ΒΡΕΘΗΚΕ διαθέσιμος και για μένα στην "εξυπηρέτηση" πελατών.

Να μην τα πολυλογώ μου λέει η συμπαθέστατη κυρία (προσπαθώντας να καλύψει την ξινίλα της όσο μπορούσε):

- κύριε βάλατε λάθος pin περισσότερες από 5 φορές στην κάρτα για αυτό και κλείδωσε.
- όχι κυρία μου, σας λέω δεν έβαλα λάθος pin σε δύο κάρτες. τις χρησιμοποιώ χρόνια τώρα και δεν έχω κάνει ποτέ λάθος. Εξάλλου.... *με διακόπτει εδώ γιατί είναι βιαστική. Βαριέται φαίνεται το χρυσό μου*
- Κοιτάξτε να δείτε, το βάλατε λάθος 5 φορές, έτσι λειτουργεί το σύστημα μας.
Εκεί τα έχασα και της λέω:
-ηχογραφείται η συνομιλία μας?
-ναι βεβαίως
- ωραία γιατί αυτά που θα πω θέλω να τα ακούσει και κανένας άλλος.
Έχουμε και λέμε λοιπόν. ΤΟ σύστημα σας κλειδώνει μετά τις 5 φορές όταν λειτουργεί κανονικά. ΤΟ καταλάβατε αυτό?
Όταν έχει πρόβλημα κάνει Ό,ΤΙ ΝΑΝΑΙ.
Το να λες ότι έβαλα λάθος κωδικό, όχι μόνο είναι ψέμα αλλά αντί να με εξυπηρετήσεις ψάχνοντας να δεις τι έγινε, προσπαθείς να με ξεφορτωθείς λέγοντας ανακρίβειες.
Το ψέμα σου είτε αφορά μόνο εσένα κυρία ΤΑΔΕ (κράτησα το όνομα της) και το λες γιατί νομίζεις ότι είσαι ξύπνια είτε αφορά τον εργοδότη σου αν το λες μετά από δική του οδηγία.
Το μήνυμα που έβγαζε το POS όταν μου απέρριπτε την κάρτα ήταν ότι ξεπέρασα το όριο των αγορών.
Βλέπεις το λογαριασμό μου, ξεπερνιέται το όριο με 68 ευρώ?

,,, άφωνη η κυρά ΤΑΔΕ.

-Σε ερωτώ: ξεπερνιέται το όριο με 68 ευρώ? Έχω μάρτυρες την κυρία στο ταμείο και τον διευθυντή του σούπερ μάρκετ ότι το μήνυμα ήταν αυτό.
Πως να το ερμηνεύσω λοιπόν που μου λέτε ψέματα για το pin?
Mήπως κάποιος υπάλληλος σας τραβάει λεφτά από τους λογαριασμούς μας (τα οποία αργότερα τα βάζει ξανά μέσα) και για αυτό το σύστημα σας νόμιζε ότι ξεπέρασα το όριο αγορών?
Αυτό έγινε κα ΤΑΔΕ ή το σύστημα σας δεν δουλεύει σωστά γιατί είστε φτηνιάρηδες να το συντήρησετε ή να το αναβαθμίσετε?

Κιχ η κυρία και ελπίζω να ακούσει την ηχογράφηση κάποιος. Την άλλη φορά θα ηχογραφώ και εγώ παράλληλα (και θα τους το πω).
 
Οι τράπεζες έχουν κόψει καπίστρι και καλπάζουν ανεξέλεγκτες. Χρυσές δουλειές σε περιόδους δύσκολες έκαναν κάποτε οι μαυραγορίτες, τώρα αυτοί. Όσο για την υποτιθέμενη "ρευστότητα" στην αγορά μαντέψτε... Μόνο το δημόσιο δανείζουν. Αμ πως.
 
Bρε Χρηστο

ετσι ακριβως της μιλησες ?
Εισαι ΑΡΚΟΥΝΤΩΣ τσεκουρατος !
Ποτε θα μου κανεις κανα ταχυρρυθμο ?
Εγω οταν παω σε υπηρεσια(-τραπεζα) ... παω ΧΕΣΜΕΝΟΣ ... ως ραγιας (για ξυλοφορτωμα).
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Bρε Χρηστο

ετσι ακριβως της μιλησες ?
Εισαι ΑΡΚΟΥΝΤΩΣ τσεκουρατος !
Ποτε θα μου κανεις κανα ταχυρρυθμο ?
Εγω οταν παω σε υπηρεσια(-τραπεζα) ... παω ΧΕΣΜΕΝΟΣ ... ως ραγιας (για ξυλοφορτωμα).

Ακριβώς έτσι Μάνο

Δεν θα της μίλαγα έτσι αν δεν προσπαθούσε να με βγάλει άσχετο και μάλιστα με ξινίλα.

Όλα όμως έχουν όριο.
 
Λύση βρέθηκε παρά ταύτα;

Σου είπε γιατί απέρριπτε τη συναλλαγή; Το pin φαντάζομαι το ξεκλείδωσε.
 
Λύση βρέθηκε παρά ταύτα;

Σου είπε γιατί απέρριπτε τη συναλλαγή; Το pin φαντάζομαι το ξεκλείδωσε.

Το ξεκλείδωσε.

Η μόνη απάντηση που πήρα -και την θεωρώ κοροϊδία- ήταν ότι έβαλα λάθος το pin :p

'Έχω άλλα τρεχάματα για να χάσω άλλο χρόνο μαζί τους αλλά στο Τσακ ήμουνα να πάω στο SM να πάρω τα αποκόμματα που έβγαζαν τα POS και βγάζανε ότι ξεπέρναγα και καλά το όριο.

Ας όψεται.
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Και τώρα το web banking της Alpha κατέρευσε !! :flipout:

κάποιος έβαλε λάθος pin! :flipout:

Σε άλλες χώρες θα είχανε φάει τα πρόστιμα της ζωής τους.
 
Απάντηση: Re: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Saga Εινικης συνέχεια or how I almost got a stroke.

Tσ Σαββατιάτικα σας τα είπα.
Φυσικά πήρα τηλ. την εξυπηρέτηση πελατών. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι εξαιρετική!
Θέλουν να σου φτιάξουν το κέφι κάνοντας σου φαρσούλες: μετά από 15-20 λεπτά στην αναμονή (για να βρεθεί ο διαθέσιμος), η γραμμή κλείνει αυτόματα.

Ωσάν προνοητικός που είμαι -τρομάρα μου- το πρωί πηγαίνοντας στη δουλειά αντιστάθηκα στην ανάγκη να βάλω βενζίνη μπας και...
Σκέφτηκα καλύτερα να πάω σε ΑΤΜ να δω τι γίνεται.

Λοιπόοοοοον.... και οι δύο κάρτες κλειδωμένες γιατί λέει πάτησα λάθος PIN περισσότερες από 5 φορές (ανά κάρτα, δηλαδή πάνω από 10 φορές συνολικά).
Εκείνη την ώρα άκουσα ένα γκλίτς.
Δεν έδωσα σημασία λέω κάποια φλέβα στο κεφάλι θα έσπασε οπότε ας βιαστώ να πάω σπίτι να προλάβω να πάρω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών, πριν το εγκεφαλικό γίνει μοιραίο.
Δεν ξέρω ποια ευθυγράμμιση πετύχαν οι πλανήτες, ποιο ζώδιο έκανε σεξ με ποιον ωροσκόπο και από που φυσούσε ο άνεμος.... έγινε το θαύμα!
ΒΡΕΘΗΚΕ διαθέσιμος και για μένα στην "εξυπηρέτηση" πελατών.

Να μην τα πολυλογώ μου λέει η συμπαθέστατη κυρία (προσπαθώντας να καλύψει την ξινίλα της όσο μπορούσε):

- κύριε βάλατε λάθος pin περισσότερες από 5 φορές στην κάρτα για αυτό και κλείδωσε.
- όχι κυρία μου, σας λέω δεν έβαλα λάθος pin σε δύο κάρτες. τις χρησιμοποιώ χρόνια τώρα και δεν έχω κάνει ποτέ λάθος. Εξάλλου.... *με διακόπτει εδώ γιατί είναι βιαστική. Βαριέται φαίνεται το χρυσό μου*
- Κοιτάξτε να δείτε, το βάλατε λάθος 5 φορές, έτσι λειτουργεί το σύστημα μας.
Εκεί τα έχασα και της λέω:
-ηχογραφείται η συνομιλία μας?
-ναι βεβαίως
- ωραία γιατί αυτά που θα πω θέλω να τα ακούσει και κανένας άλλος.
Έχουμε και λέμε λοιπόν. ΤΟ σύστημα σας κλειδώνει μετά τις 5 φορές όταν λειτουργεί κανονικά. ΤΟ καταλάβατε αυτό?
Όταν έχει πρόβλημα κάνει Ό,ΤΙ ΝΑΝΑΙ.
Το να λες ότι έβαλα λάθος κωδικό, όχι μόνο είναι ψέμα αλλά αντί να με εξυπηρετήσεις ψάχνοντας να δεις τι έγινε, προσπαθείς να με ξεφορτωθείς λέγοντας ανακρίβειες.
Το ψέμα σου είτε αφορά μόνο εσένα κυρία ΤΑΔΕ (κράτησα το όνομα της) και το λες γιατί νομίζεις ότι είσαι ξύπνια είτε αφορά τον εργοδότη σου αν το λες μετά από δική του οδηγία.
Το μήνυμα που έβγαζε το POS όταν μου απέρριπτε την κάρτα ήταν ότι ξεπέρασα το όριο των αγορών.
Βλέπεις το λογαριασμό μου, ξεπερνιέται το όριο με 68 ευρώ?

,,, άφωνη η κυρά ΤΑΔΕ.

-Σε ερωτώ: ξεπερνιέται το όριο με 68 ευρώ? Έχω μάρτυρες την κυρία στο ταμείο και τον διευθυντή του σούπερ μάρκετ ότι το μήνυμα ήταν αυτό.
Πως να το ερμηνεύσω λοιπόν που μου λέτε ψέματα για το pin?
Mήπως κάποιος υπάλληλος σας τραβάει λεφτά από τους λογαριασμούς μας (τα οποία αργότερα τα βάζει ξανά μέσα) και για αυτό το σύστημα σας νόμιζε ότι ξεπέρασα το όριο αγορών?
Αυτό έγινε κα ΤΑΔΕ ή το σύστημα σας δεν δουλεύει σωστά γιατί είστε φτηνιάρηδες να το συντήρησετε ή να το αναβαθμίσετε?

Κιχ η κυρία και ελπίζω να ακούσει την ηχογράφηση κάποιος. Την άλλη φορά θα ηχογραφώ και εγώ παράλληλα (και θα τους το πω).
Καλημέρα. Οι άνθρωποι στο call center είναι για λύπηση. Αυτό που περιγράφεις είτε είναι bug του POS είτε η κάρτα σου κλειδώθηκε από το σύστημα ρίσκου της τράπεζας. Υπάρχουν patterns συναλλαγών ύποπτα μετά από μια σειρά συναλλαγών χωρίς PIN και ίσως έπεσες στην περίπτωση του ύποπτου pattern.
H κυρία στο call center το μόνο που βλέπει είναι πότε έγινε προσπάθεια της συναλλαγής και το λόγο απόρριψης.
Στείλε email στο [email protected] με την περιγραφή του προβλήματος σου. Αυτοί αφού το τσεκάρουν με ότι έχουν διαθέσιμο θα το στείλουν στην πληροφορική για διερεύνηση.
Επίσης έλεγξε την κατάσταση της κάρτας σου από το ebanking.
 
Re: Απάντηση: Re: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Καλημέρα. Οι άνθρωποι στο call center είναι για λύπηση. Αυτό που περιγράφεις είτε είναι bug του POS είτε η κάρτα σου κλειδώθηκε από το σύστημα ρίσκου της τράπεζας. Υπάρχουν patterns συναλλαγών ύποπτα μετά από μια σειρά συναλλαγών χωρίς PIN και ίσως έπεσες στην περίπτωση του ύποπτου pattern.
H κυρία στο call center το μόνο που βλέπει είναι πότε έγινε προσπάθεια της συναλλαγής και το λόγο απόρριψης.
Στείλε email στο [email protected] με την περιγραφή του προβλήματος σου. Αυτοί αφού το τσεκάρουν με ότι έχουν διαθέσιμο θα το στείλουν στην πληροφορική για διερεύνηση.
Επίσης έλεγξε την κατάσταση της κάρτας σου από το ebanking.

Οι κυρίες στο call center είναι για λύπηση. Όχι όμως όλες, όχι οι ξινές που όταν τους μιλάς σε διακόπτουν για να σου πούνε το ποίημα.
Σε καμία περίπτωση δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Όχι!
Εδώ όμως ο πελάτης είναι που δείχνει a priori εμπιστοσύνη σε αυτούς.
Αυτοί πρέπει να αποδείξουν στον πελάτη ότι λειτουργούν σωστά. Όχι ο πελάτης.
Αν δεν μπορούν να το κατανοήσουν αυτό, τότε να με αφήσουν να αποσύρω όλα τα χρήματα μου με το βιβλιάριο και την ταυτότητα μου χωρίς να μου κρατήσουν προμήθεια.

Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί τους Στέλιο. Ούτε δευτερόλεπτο.
Έχω λάβει τα μέτρα μου.
Με αφήσαν 2 ημέρες χωρίς να μπορώ να εξυπηρετηθώ (να πάρω αυτό που μου ανήκει) ακόμη και αν μου προέκυπτε ανάγκη ζωής και θανάτου.
Αυτό όχι μόνο γιατί το σύστημα τους έχει πρόβλημα αλλά και γιατί τσιγκουνεύονται να έχουν αρκετό προσωπικό ώστε να είναι προσβάσιμο όταν το χρειάζομαι.

Απλά την άλλη φορά ξέρω ακριβώς τι θα κάνω (συλλογή αποδεικτικών στοιχείων κ.λπ.)
Και θα το πληρώσουν ακριβά (υπάρχουν και τα δικαιώματα του καταναλωτή).
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Nαι ειναι αυτοι που ειναι στην πρωτη γραμμη εχουν πληρωσει βαρυτατο τιμημα και εχουν να προσφερουν πολλα ακομα αν δε εξαντληθουν.
Επισης εαν αρρωστησουν αυτοι (που αρρωσταινουν σε μεγαλο ποσοστο) πανε και οι αλλοι.

Ειχα βαλει εδω κατι παλιοτερα επι αυτου.

Πολυ σωστη η προταιρεοτητα κατ εμε.

CR δεν καταλαβες τι ρωτησα το μελος

Δες αλλη μια φορα

https://avclub.gr/forum/showthread....t-Room?p=1058584832&viewfull=1#post1058584832


Εγραψε οτι οι υγειονομικοί εργαζόμενοι μεταδιδουν τον ιο στα νοσοκομεια και ειναι υπερμεταδοτες του ιου.


Μην τρελλαθουμε τωρα. Ουτε ελαφρια τη καρδια δεν τα λεει αυτα καποιος. Στατιστικα για να κολλησει καποιος στο νοσοκομειο μπιορει να κολλησει απο οπουδηποτε οχι οτι οι υγειονομικοί εργαζόμενοι ειναι οι κυριοι μεταδοτες.

Οσο ευθυνονται τα πλακακια και οι καρεκλες στα νοσοκομεια αλλο τοσο ευθυνονται και οι ασθενεις που πανε για εξεταση καθως και οι υγειονομικοί εργαζόμενοι .
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

CR δεν καταλαβες τι ρωτησα το μελος

Δες αλλη μια φορα

https://avclub.gr/forum/showthread....t-Room?p=1058584832&viewfull=1#post1058584832


Εγραψε οτι οι υγειονομικοί εργαζόμενοι μεταδιδουν τον ιο στα νοσοκομεια και ειναι υπερμεταδοτες του ιου.


Μην τρελλαθουμε τωρα. Ουτε ελαφρια τη καρδια δεν τα λεει αυτα καποιος. Στατιστικα για να κολλησει καποιος στο νοσοκομειο μπιορει να κολλησει απο οπουδηποτε οχι οτι οι υγειονομικοί εργαζόμενοι ειναι οι κυριοι μεταδοτες.

Οσο ευθυνονται τα πλακακια και οι καρεκλες στα νοσοκομεια αλλο τοσο ευθυνονται και οι ασθενεις που πανε για εξεταση καθως και οι υγειονομικοί εργαζόμενοι .

Κοιτα, το οτι ποσο μεταδιδουν δεν το ξερω, αλλα οτι ειναι το "επαγγελμα" το πιο εκτεθημενο και το οτι αμα αρρωστησουν αυτοι μετα οι αλλοι πεφτουν σαν τραπουλοχαρτα αυτο ειναι δεδωμενο.
Γιαυτο και τα εμβολια προγραμματιζονται να αρχισουν με αυτους σαν προτεραιοτητα και οχι η Αγγλια δεν ειναι καποια τρομακτικη εξαιρεση.
Και μαλιστα το κρατος εδω τους "εμψυχωνει" για να το κανουν πρωτοι.
Μετα οι ευπαθεις ομαδες και υστερα βλεπουμε σε βαθος χρονου.

Παντως οταν βλεπω ολη την διαδικασια και την logistic που χρειαζεται για να γινει ΕΝΑ εμβολιο της Pfizer , το να τα υποθεσεις αυτα κατα χιλιαδες αντε παλι καλα...αλλα κατα εκκατομυρια...μεγαλη σπαζοκεφαλια για το υγειονομικο. Να δουμε πως θα το καταφερουν.
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Κοιτα, το οτι ποσο μεταδιδουν δεν το ξερω, αλλα οτι ειναι το "επαγγελμα" το πιο εκτεθημενο και το οτι αμα αρρωστησουν αυτοι μετα οι αλλοι πεφτουν σαν τραπουλοχαρτα αυτο ειναι δεδωμενο.

Δεν εγραψα κατι διαφορετικο αν διαβασες το αρχικο μου ποστ.

Απαντας για αλλον σε αλλο θεμα .:ernaehrung004:
 
Status
Not open for further replies.