Onkyo TX-SR875

Απάντηση: Re: Onkyo TX-SR875

Αγορασα και εγω τον 875 απο Γερμανια (950 ευρω συνολο) αλλα με περιμενε μια πολυ δυσαρεστη εκπληξη.

Συνδεοντας τον για πρωτη φορα, και χωρισ να εχω βαλει ακουστικα, ο ενισχυτης εβγαλε το σηματακι πωσ τα headphones ειναι συνδεδεμενα, με αποτελεσμα να μην πηγενει κανενας ηχος στα ηχεια μου...

Δοκιμασα να βαλω ακοθστικα μπας και ξεκολισει αλλα ματαια...τωρα το καταστημα στη Γερμανια (hifinesse) δεν μου δινει καμια λυση και δεν ξερω τι να κανω...

Τι με συμβουλευετε?
το καταστημα τι λεει?
 
Καλησπερα παιδια,

Πηγα στην Αγ. Δημητριου, η κοπελα με εστηλε στην Κασσανδρου οπου βρισκεται καποιος στον οποιο εχουν αναθεσει το service...Θα δει το μηχανημα μου ειπε ο τεχνικος και αυριο (Δευτερα) θα μιλισει ο ιδιος με την αντιπροσοπεια για να δουμε ποιος θα αναλαβει το κοστος επισκευης...

Θα κρατησω το topic updated με την εξελιξη αυτης της ιστοριας...

Argi και ολα τα υπολοιπα παιδια που απαντησαν, ευχαριστω για τη συμπαρασταση!
 
Απάντηση: Re: Onkyo TX-SR875

Καλησπερα παιδια,

Πηγα στην Αγ. Δημητριου, η κοπελα με εστηλε στην Κασσανδρου οπου βρισκεται καποιος στον οποιο εχουν αναθεσει το service...Θα δει το μηχανημα μου ειπε ο τεχνικος και αυριο (Δευτερα) θα μιλισει ο ιδιος με την αντιπροσοπεια για να δουμε ποιος θα αναλαβει το κοστος επισκευης...

Θα κρατησω το topic updated με την εξελιξη αυτης της ιστοριας...

Argi και ολα τα υπολοιπα παιδια που απαντησαν, ευχαριστω για τη συμπαρασταση!

Εύχομαι όλα να πάνε καλά....περιμένουμε ενημέρωση.
 
αν και ειμαι χαλια εχω νεα
οποιος αντιμετωπισει προβλημα με την εγγυηση εκτος ελλαδας απλα ας μου στειλει πμ να του πω τι θα κανει
υπαρχουν ΛΥΣΕΙΣ
και μετα καποιοι θα χορευουν τσαρλεστον
 
To θέμα argi είναι να μην μπλέξεις. Διότι και από την μεριά της αντιπροσωπείας μπορεί να υπάρξουν "αντίποινα". π.χ. τι θα λεγες για μια 3μηνη, 4μηνη καθυστέρηση του στυλ φόρτος εργασίας, δεν έχει έρθει το ανταλλακτικό κλπ.
Μετά ποιανού σπάνε τα νεύρα;
 
σωστο
αλλα και για εκει υπαρχει νομοθεσια
ευτυχως
δεν μπορει να καθυστερει οσο θελει καποιος εις βαρος μας
 
Re: Απάντηση: Onkyo TX-SR875

σωστο
αλλα και για εκει υπαρχει νομοθεσια
ευτυχως
δεν μπορει να καθυστερει οσο θελει καποιος εις βαρος μας
Θα ηταν πολυ χρησιμο για ολους να ποσταρουμε αυτα τα νομοθετικα αποσπασματα που αναφερεις, σε ενα thread εδω στο φορουμ, για να μπορουν να λαβουν γνωση ΟΛΑ τα μελη του Av-club και οχι μονο...:antlers:

Τωρα τελευταια, ΟΛΟ και περισσοτεροι καταφευγουμε σε αγορες απο το εξωτερικο, λογω καλυτερων τιμων/υποστηριξης/ενημερωσης μοντελων κλπ, αλλα ΤΡΕΜΟΥΜΕ το θεμα της εγγυησης και του service...

Καλο θα ηταν να ξερουμε πως μπορουμε να καλυφθουμε σαν Ευρωπαιοι καταναλωτες, έτσι ώστε να παψουν πλεον οι ανασφαλειες απο την πλευρα μας, αλλα και οι "εκβιασμοί" που μας κανουν οι Ελληνικες αντιπροσωπειες και Service, για να ψωνιζουμε σωνει και καλα απο Ελλάδα... :violent-smiley-030:

To αισχροκερδες "μονοπωλειο" στη χωρα μας πρεπει επιτελους να εκλειψει.... ΑΝ θελουν οι αντιπροσωπιες να αγοραζουμε απο εδώ, να πουλανε με ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ τιμες, και να προσφερουν ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ after sales υποστηριξη, και ΟΧΙ να μας πουλανε λαγους και πετραχιλεια...
 
Last edited:
δεν νομιζω να αλλαξουνε πολιτικη
εχουνε μια τυπικη νομικη υπηρεσια και δεν τους νοιαζει
στο θεμα μας τωρα
πρωτα πρεπει να πατε τον ενισχυτη μεχρι την αντιπροσωπια
μετα υπαρχουν 2 λυσεις η τυπικη και η εξυπνη λυση
για ευνοητους λογους δεν τις αναφερω
οποιος θελει κατι με pm
μην ανοιγω τα ματια σε αποιους που δεν πρεπει
οποιος θελει με pm του λεω τι ακριβως να κανει
 
Re: Απάντηση: Onkyo TX-SR875

τν τριτη παω στο υπουργειο εμποριου
μετα τα ξαναλεμε

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟN ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΟ SERVICE ΤΗΣ ΟΝΚΥΟ

ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΔΟ
 
Στέλιο, οι τεχνικοί σε όλες τις εταιρείες τις εντολές τις παίρνουν από "πάνω". Φαντάζομαι το ίδιο θα συμβαίνει και στην εταιρεία σου. Εσύ μπορεί να έχεις όλη την καλή διάθεση αλλά αν σε "φρενάρει" ο από πάνω , τι να κάνεις κι εσύ;

Τα "βέλη" σε καμιά περίπτωση δεν πάνε στους τεχνικούς. Πάνε στην διοίκηση και στον τρόπο marketing της κάθε εταιρείας.
 
Re: Απάντηση: Onkyo TX-SR875

Στέλιο, οι τεχνικοί σε όλες τις εταιρείες τις εντολές τις παίρνουν από "πάνω". Φαντάζομαι το ίδιο θα συμβαίνει και στην εταιρεία σου. Εσύ μπορεί να έχεις όλη την καλή διάθεση αλλά αν σε "φρενάρει" ο από πάνω , τι να κάνεις κι εσύ;

Τα "βέλη" σε καμιά περίπτωση δεν πάνε στους τεχνικούς. Πάνε στην διοίκηση και στον τρόπο marketing της κάθε εταιρείας.


ΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΟΝΤΕ

ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ

ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΝΚΥΟ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΒΛΑΒΕΣ

ΤΧ-SR875 MONO ENAΣ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟ SERVICE

ΤΟΥ ΑΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΔΟ
 
Δεν μιλαμε Στελιο για την καλη διαθεση την δικη σου αυτη βλεπουμε οτι ειναι δεδομενη αλλα για την διαθεση της διοικησης καθως μονο καλη δεν ειναι και αυτο φαινεται απο την τιμολογιακη πολιτικη.
Χθες πηρα εναν 805 απο Γερμανια εχασαν αλλον εναν πελατη δεν πειραζει ομως θα τα παρουν απο αλλον αφου πουλανε διπλη τιμη.
Το θεμα ειναι οτι ετσι χανει και το κρατος φορους και φπα που τα βγαζουν οι Γερμανοι
 
Εγω προσωπικα που εχω επικοινωνησει με την αντιπροσωπια 4-5 φορες για firmware update,με γραφανε στα .....Την τελευταια φορα ειπαν να μου στειλουν μεσο mail το αρχειο,να την κανω μονος μου,αλλα και παλι τιποτα.Απλα απαραδεκτοι....Κριμα γιατι ειναι πολυ καλα μηχανηματα.Δεν ξερω ποιος φταιει,αντιπροσωπος ή οι τεχνικοι του,παντος σιγουρο ειναι οτι την δουλεια τους δεν την κανουν καλα..Δεν εχω κατι με κανεναν,τα γεγονοτα μιλουν απο μονα τους!:twoguns:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Onkyo TX-SR875

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟN ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΟ SERVICE ΤΗΣ ΟΝΚΥΟ

ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΔΟ

απο τον ανθρωπο που βρισκεται στο σερβις δεν ξερω τι αντιμετωπιση θα εχω
μιας και δεν εκτελω χρεη προφητη.
Αυτο που ξερω ειναι οτι αντιπροσωπος με θεση ισχυς την ελληνικη εγγυηση
δεν ειναι σε θεση να φοβιζει τον κοσμο οτι δεν θα τον καλυψει με εγγυηση
επειδη αγορασε απο γερμανια
δικαιωμα του να πουλα οσο θελει
δικαιωμα μας να μας επισκευασει προιον που αγοραστηκε με αποδειξη απο την ευρωπαικη ενωση
και αμα θελει ας κανει και αλλιως
 
+10000


Mαθαμε πια το παραμυθακι της μη ισχύουσας εγγύησης ωστε να μπορούμε να πουλάμε όσο γουστάρουμε....


Κανονικά κατά την ταπεινή μου άποψη, αυτός θα έπρεπε να είναι ενας απο τους βασικότερους στόχους του σωματειου avclub: Η υποβολη ομαδικων μηνυσεων σε εταιριες που δεν εφαρμοζουν το ευρωπαϊκό δίκαιο σε θέματα εγγύησης για λόγους κερδοσκοπίας.
 
Last edited:
δεν χρειαζεται ομαδικη μηνυση
απλα κανεις μια καταγγελια στο υπουργειο εμποριου στην κανιγγος
και αλλη μια στον συνηγορο του πολιτη
μετα βλεπουμε τη διαφορα του
πλυμενου
και
πραγματικα καθαρου
που ελεγε και η διαφημηση
τοτε θα δουμε
ποιος δεν καλυπτει ποιον