Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Είναι δεδομένο ότι δεν υπάρχουν εγχειρίδια ή ευαγγέλια για το πως πρέπει να αντιδράσει κανείς σε κατάσταση κινδύνου. Είναι τόσες πολλές οι παράμετροι που θα ήταν σχεδόν ανώφελο να καλουπωθεί μια τέτοια συμπεριφορά. Η πράξη δείχνει ότι όντας διαφορετικοί άνθρωποι, με διαφορετικό νοητικό επίπεδο, με διαφορετικό θυμικό, με διαφορετική αίσθηση, με διαφορετική αντίληψη, με διαφορετικό τα πάντα, είναι φυσιολογικό να σκέφτονται και να δρουν διαφορετικά. Τα δικαστήρια για να βγάλουν κρίση εκτιμούν όλα τα γεγονότα και κάθε παράγοντα που βάρυνε κατά την εκτέλεση της πράξης. Γι' αυτό και κάθε απόφαση δεν είναι δυνατόν, ή μάλλον, δεν είναι copy paste. Δεν είναι αστικό ή διοικητικό ζήτημα το οποίο τοποθετείται πιο εύκολα ανάμεσα στις γραμμές του νομικού πλαισίου. Τα ποινικά είναι κρίση βασισμένη σε αίσθηση και αντίληψη περί των συνθηκών ώστε έπειτα να μπουν στο κατάλληλο νομικό πλαίσιο το οποίο και αυτό δεν είναι απολύτως σαφές. Οι διχογνωμίες στην Ποινική Θεωρία είναι πολλές και διάφορες για σημαντικότατα ζητήματα. Συνεπώς, στα ποινικά, δεν είναι 1+1=2 εύκολα και αβίαστα.

Οι δικαστικές ποινικές αποφάσεις είναι ένα καλό σημείο να ξεκινήσει κανείς αν θέλει να μελετήσει και να εμβαθύνει στο ζήτημα. Εκεί θα δει πολλά και διάφορα ώστε να διαμορφώσει καλύτερη αίσθηση του περί τι επιτρέπεται και πως αξιολογούνται τα περιστατικά κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Σίγουρα δεν αποτελούν ευαγγέλια, μιας και τα δικαστήρια δεν είναι αλάνθαστα (κάθε άλλο θα έλεγα), ωστόσο, ακόμα και σήμερα παραμένουν η Αρχή που κρίνει αυτά τα θέματα. Είναι μια καλή αφετηρία κατά τη γνώμη μου.

Η κουβέντα που γίνεται εδώ μέσα, είναι απολύτως φυσιολογική. Αν είχε βρεθεί ένα πάτερν συμπεριφοράς αντίδρασης το οποίο και θα αποτελούσε αξιόπιστο μπούσουλα σε τέτοιες περιπτώσεις, να είστε σίγουροι πως θα είχε ενσωματωθεί τουλάχιστον στην Νομολογία με την έννοια της πεπατημένης. (για τη Νομοθεσία δεν είμαι καθόλου σίγουρος)

Δυστυχώς, δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, οπότε παραμένουμε στην περιπτωσιολογία που κατά την κρίση μου είναι και η πιο δίκαια σαν ιδέα. Μην με ρωτήσετε για την εφαρμογή της όμως...εφόσον, παν μέτρον ο άνθρωπος, όλα κρίνονται στο ποιος είναι αυτός που κρίνει και πως.
 
Re: Απάντηση: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Κουβέντα για τις πευκοβελόνες...

Έστω, ας ακολουθήσω τη λογική (?) σου: δίνω πιθανότητα 0,1% πρακτικά μηδενική. Αν λοιπόν θεωρείς ότι αυτή η πιθανότητα αξίζει τους πιθανούς κινδύνους που συνεπάγεται η ύπαρξη όπλου στο σπίτι, πάω πάσο.

Κουβέντα για τις πευκοβελόνες γίνεται, όταν αγνοείς επιδεικτικά τη θέση όσων είναι υπέρ της οπλοκατοχής που πάει πακέτο με την εκπαίδευση.

Κατά τα λοιπά, συνήθως τα φυτά σε αυτές τις συζητήσεις είναι τα κυπαρίσσια ή τα θυμαράκια... .
 
Εγω εχω και μια σειρηνα,ετσι για το γαμωτο , μου την εχει φτιαξει ενας φιλος .Ετσι και ακουσω κανα θορυβο στην πορτα, θα την βαλω να κελαηδαει απο το παραθυρο της κουζινας.Μεχρι την Αθηνα θα ακουστει, οι γειτονες να νομιζουν οτι γινεται επιστρατευση :)

Oχι οτι θα μπουν μεσα,μονο και.. πολιορκητικο κριο θα περασουν απο τους συρτες που εχω βαλει,10 ποντους στριφωνια στον τοιχο :)
 
Απάντηση: Re: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Τώρα μιλάς με λογική..
Ο Νοικοκυρεμενος δολοφόνος αποφασίζει με συνοπτικές διαδικασίες (οι δικές είναι για τους πολιτισμένους λαούς) και παίρνει τον νόμο στα χέρια του, αφου η πολιτεία έχει παραλύση, ότι ήταν σίγουρο έγκλημα.. (πριν καν γίνει, μετά θα είναι αργά..) και εκτελεί εν ψυχρό τον ληστή που τόλμησε να μπει στον χώρο μας. Προφήτης, εκτελεστής και Θεός μαζί.


Εσύ είσαι σίγουρος δηλαδή ότι μιλάς λογικά, και κυρίως, καθόλου μονόπαντα, όταν στον μεν ληστή σχεδόν αναγνωρίζεις (όταν λες τόσο "ρομαντικά" πως δεν θα λήστευε εάν είχε τα προς το ζην) ένα φυσικό δικαίωμα επιβίωσης το οποίο τουλάχιστον "εξηγεί" το γιατί ληστεύει, ενώ στον δεχόμενο την εισβολή δεν αναγνωρίζεις αντίστοιχα φυσικό δικαίωμα να αμυνθεί, αλλά εκ των προτέρων των έχεις αναγάγει σε "εν ψυχρώ εκτελεστή". Ποιος δικάζει και καταδικάζει εν προκειμένω δεν ξέρω.

Για κάποιο λόγο υπάρχει σε όλες τις νομοθεσίες του κόσμου (δεν μιλάμε για τις ΗΠΑ) ο θεσμός της άμυνας (συζήτηση που υπερβαίνει αυτή της οπλοκατοχής), δεν σε προβληματίζει; Και όχι από αγάπη για τα όπλα.
 
Re: Απάντηση: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Κουβέντα για τις πευκοβελόνες γίνεται, όταν αγνοείς επιδεικτικά τη θέση όσων είναι υπέρ της οπλοκατοχής που πάει πακέτο με την εκπαίδευση.

Κατά τα λοιπά, συνήθως τα φυτά σε αυτές τις συζητήσεις είναι τα κυπαρίσσια ή τα θυμαράκια... .

Κατ'αρχάς διευκρινίζω: Κουβέντα για τις πευκοβελόνες σημαίνει καμία αναφορά στο θέμα ή κουβέντα (καμία λέξη) για την ταμπακιέρα. Στην περίπτωσή μας καμία απάντηση στο αν όλοι οι κουμπουροφόροι έχουν τις δεξιότητες για τις οποίες ρωτάω. Η απάντηση είναι ηλίου φαεινότερη βέβαια.
1:04 - 1:44 στο παρακάτω


Στο θέμα μας, εκπαίδευση δεν είναι μόνο πυροβολώ με την άνεσή μου σε ακίνητο στόχο. Είναι και οι δεξιότητες για τις οποίες μιλάω και οι οποίες δεν αποκτώνται εύκολα ούτε μπορούν όλοι να τις αποκτήσουν. Αφού λοιπόν δεν μπορούν όλοι να λειτουργήσουν ως Jason Bourne, η χρήση όπλου μόνο χειρότερα μπορεί να κάνει τα πράγματα και αυτή είναι που ενδεχομένως να οδηγήσει στα θυμαράκια. Χωρίς να βάζω στην εξίσωση τους κινδύνους από την παρουσία όπλου στο σπίτι και την κατοχή γενικότερα.
Με άλλα λόγια θεωρώ περισσότερο πιθανό ένα ατύχημα με το όπλο ή μια ενδεχόμενη κακή χρήση του (εν βρασμώ στο γείτονα, στην άπιστη σύζυγο κλπ) από μια εισβολή κακοποιών.
 
Re: Απάντηση: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Κατ'αρχάς διευκρινίζω: Κουβέντα για τις πευκοβελόνες σημαίνει καμία αναφορά στο θέμα ή κουβέντα (καμία λέξη) για την ταμπακιέρα. Στην περίπτωσή μας καμία απάντηση στο αν όλοι οι κουμπουροφόροι έχουν τις δεξιότητες για τις οποίες ρωτάω. Η απάντηση είναι ηλίου φαεινότερη βέβαια.
1:04 - 1:44 στο παρακάτω


Στο θέμα μας, εκπαίδευση δεν είναι μόνο πυροβολώ με την άνεσή μου σε ακίνητο στόχο. Είναι και οι δεξιότητες για τις οποίες μιλάω και οι οποίες δεν αποκτώνται εύκολα ούτε μπορούν όλοι να τις αποκτήσουν. Αφού λοιπόν δεν μπορούν όλοι να λειτουργήσουν ως Jason Bourne, η χρήση όπλου μόνο χειρότερα μπορεί να κάνει τα πράγματα και αυτή είναι που ενδεχομένως να οδηγήσει στα θυμαράκια. Χωρίς να βάζω στην εξίσωση τους κινδύνους από την παρουσία όπλου στο σπίτι και την κατοχή γενικότερα.
Με άλλα λόγια θεωρώ περισσότερο πιθανό ένα ατύχημα με το όπλο ή μια ενδεχόμενη κακή χρήση του (εν βρασμώ στο γείτονα, στην άπιστη σύζυγο κλπ) από μια εισβολή κακοποιών.

Πραγματικά, τα διαβάζεις αυτά που γράφεις; Θεωρείς πιθανότερη την κακή χρήση γιατί... έτσι;
Και αξιώνεις π.χ. δεξιότητες και εκπαίδευσης πιλότου F1 για χρήση I.X. ή λες ότι έτσι κι αλλιώς πάνω από μια ταχύτητα η ζώνη ασφαλείας θα σε διαμελίσει, άρα τι να την κάνουμε;

Οι ερωτήσεις σου έχουν την ίδια αξία με την ερώτηση των κατοίκων του Γαλατικού χωριού, τι θα κάνουν αν τους πέσει ο ουρανός στο κεφάλι.

Εγώ πάντως σου απάντησα. Οπλοκατοχή μαζί με εκπαίδευση.
 
Είναι δεδομένο ότι δεν υπάρχουν εγχειρίδια ή ευαγγέλια για το πως πρέπει να αντιδράσει κανείς σε κατάσταση κινδύνου. Είναι τόσες πολλές οι παράμετροι που θα ήταν σχεδόν ανώφελο να καλουπωθεί μια τέτοια συμπεριφορά. Η πράξη δείχνει ότι όντας διαφορετικοί άνθρωποι, με διαφορετικό νοητικό επίπεδο, με διαφορετικό θυμικό, με διαφορετική αίσθηση, με διαφορετική αντίληψη, με διαφορετικό τα πάντα, είναι φυσιολογικό να σκέφτονται και να δρουν διαφορετικά. Τα δικαστήρια για να βγάλουν κρίση εκτιμούν όλα τα γεγονότα και κάθε παράγοντα που βάρυνε κατά την εκτέλεση της πράξης. Γι' αυτό και κάθε απόφαση δεν είναι δυνατόν, ή μάλλον, δεν είναι copy paste. Δεν είναι αστικό ή διοικητικό ζήτημα το οποίο τοποθετείται πιο εύκολα ανάμεσα στις γραμμές του νομικού πλαισίου. Τα ποινικά είναι κρίση βασισμένη σε αίσθηση και αντίληψη περί των συνθηκών ώστε έπειτα να μπουν στο κατάλληλο νομικό πλαίσιο το οποίο και αυτό δεν είναι απολύτως σαφές. Οι διχογνωμίες στην Ποινική Θεωρία είναι πολλές και διάφορες για σημαντικότατα ζητήματα. Συνεπώς, στα ποινικά, δεν είναι 1+1=2 εύκολα και αβίαστα.

Οι δικαστικές ποινικές αποφάσεις είναι ένα καλό σημείο να ξεκινήσει κανείς αν θέλει να μελετήσει και να εμβαθύνει στο ζήτημα. Εκεί θα δει πολλά και διάφορα ώστε να διαμορφώσει καλύτερη αίσθηση του περί τι επιτρέπεται και πως αξιολογούνται τα περιστατικά κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Σίγουρα δεν αποτελούν ευαγγέλια, μιας και τα δικαστήρια δεν είναι αλάνθαστα (κάθε άλλο θα έλεγα), ωστόσο, ακόμα και σήμερα παραμένουν η Αρχή που κρίνει αυτά τα θέματα. Είναι μια καλή αφετηρία κατά τη γνώμη μου.

Η κουβέντα που γίνεται εδώ μέσα, είναι απολύτως φυσιολογική. Αν είχε βρεθεί ένα πάτερν συμπεριφοράς αντίδρασης το οποίο και θα αποτελούσε αξιόπιστο μπούσουλα σε τέτοιες περιπτώσεις, να είστε σίγουροι πως θα είχε ενσωματωθεί τουλάχιστον στην Νομολογία με την έννοια της πεπατημένης. (για τη Νομοθεσία δεν είμαι καθόλου σίγουρος)

Δυστυχώς, δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, οπότε παραμένουμε στην περιπτωσιολογία που κατά την κρίση μου είναι και η πιο δίκαια σαν ιδέα. Μην με ρωτήσετε για την εφαρμογή της όμως...εφόσον, παν μέτρον ο άνθρωπος, όλα κρίνονται στο ποιος είναι αυτός που κρίνει και πως.

Γιαννη
το νομικο συστημα για οπλοκατοχη στηριχθηκε (σε μεγαλο βαθμο) στις αυτοδικιες-βεντετες της δεκαετιας του 50 ... η οχι ?
 
Ο νόμος περί όπλων είναι νομοθέτημα του 1993... οπότε όχι. Και είναι ιδιαίτερα αυστηρός, έχουν φτάσει να χαρακτηριστούν ως όπλα από τα δικαστήριά μας ακόμη και μαδέρια. "οποιοδήποτε μέσο πρόσφορο για επίθεση ή άμυνα" λέει.

Βέβαια δεν βλέπω αντίστοιχα μεγάλο καημό για αφοπλισμό ολόκληρων περιοχών όπως πχ το Μενίδι ή σε εμάς ο Δενδροπόταμος.
 
Re: Απάντηση: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Πραγματικά, τα διαβάζεις αυτά που γράφεις; Θεωρείς πιθανότερη την κακή χρήση γιατί... έτσι;
Και αξιώνεις π.χ. δεξιότητες και εκπαίδευσης πιλότου F1 για χρήση I.X. ή λες ότι έτσι κι αλλιώς πάνω από μια ταχύτητα η ζώνη ασφαλείας θα σε διαμελίσει, άρα τι να την κάνουμε;

Οι ερωτήσεις σου έχουν την ίδια αξία με την ερώτηση των κατοίκων του Γαλατικού χωριού, τι θα κάνουν αν τους πέσει ο ουρανός στο κεφάλι.

Εγώ πάντως σου απάντησα. Οπλοκατοχή μαζί με εκπαίδευση.

Εγώ προβάλλω επιχειρήματα κι εσύ απαντάς γενικά και αόριστα με μια ''εκπαίδευση''. Η λογική (?) σου θυμίζει κάποιες γυναίκες που νομίζουν ότι με μερικά μαθήματα αυτοάμυνας θα αποκτήσουν ικανότητες και αυτοματισμούς και θα είναι ικανές να αντιμετωπίσουν τον επίδοξο ''κακό'' που θα είναι άντρας, θα τις αιφνιδιάσει, πιθανότατα 20 κιλά βαρύτερος, δυνατότερος κλπ. Είναι έτσι αν έτσι νομίζεις. Σε αφήνω στην εικονική σου πραγματικότητα.
 
Last edited:
Ο νόμος περί όπλων είναι νομοθέτημα του 1993... οπότε όχι. Και είναι ιδιαίτερα αυστηρός, έχουν φτάσει να χαρακτηριστούν ως όπλα από τα δικαστήριά μας ακόμη και μαδέρια. "οποιοδήποτε μέσο πρόσφορο για επίθεση ή άμυνα" λέει.


Βέβαια δεν βλέπω αντίστοιχα μεγάλο καημό για αφοπλισμό ολόκληρων περιοχών όπως πχ το Μενίδι ή σε εμάς ο Δενδροπόταμος.


Nαι αλλα γιατι εμενα μου θυμιζει ακριβως αυτο ?

Χωρια που πολεμουσαν χωρια (στον θεσσαλικο καμπο η στα βουνα) ... οποτε ο αφοπλισμος ολων ηταν η μονη λυση να σταματησει ο κυκλος αιματος !

Αν οι αθιγγανοι φοβοντουσαν αντιποινα απο (οπλοφορουντες) νοικοκυρηδες περιξ της περιοχης τους ... τι θα συνεβαινε ? Μαλλον δεν θα μαθουμε ποτε !
 
Last edited:
Ξεπερνώντας τη συζήτηση για την οπλοκατοχή, την οποία φαντάζομαι ότι όλοι την κατανοείτε ως κατοχή πυροβόλων όπλων.

Είστε εντάξει, όσοι είστε εναντίον των όπλων (κι εγώ εναντίον είμαι, όπως ξεκαθάρισα), με την κατοχή πχ τέηζερ ή σπρέυ πιπεριού (μη θανατηφόρων δηλαδή μέσων -τουλάχιστον κατ' αρχήν μη θανατηφόρων) εντός της οικίας;

Είστε εντάξει με την χαλάρωση είτε των νόμων είτε έστω της δικαστικής αντιμετώπισης όσων αμύνονται στο σπίτι τους, όχι με πυροβόλα όπλα αλλά πχ με κουζινομάχαιρο ή κανένα σφυρί, και φτάνουν να αφαιρούν έτσι τη ζωή του ληστή;
 
Re: Απάντηση: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Εγώ προβάλλω επιχειρήματα κι εσύ απαντάς γενικά και αόριστα με μια ''εκπαίδευση''. Η λογική (?) σου θυμίζει κάποιες γυναίκες που νομίζουν ότι με μερικά μαθήματα αυτοάμυνας θα αποκτήσουν ικανότητες και αυτοματισμούς και θα είναι ικανές να αντιμετωπίσουν τον επίδοξο ''κακό'' που θα είναι άντρας, θα τις αιφνιδιάσει, πιθανότατα 20 κιλά βαρύτερος, δυνατότερος κλπ. Είναι έτσι αν έτσι νομίζεις. Σε αφήνω στην εικονική σου πραγματικότητα.

Λυπάμαι αλλά δεν είναι επιχείρημα καθόλου όταν προσπαθείς να πιάσεις το χειρότερο δυνατό σενάριο προκειμένου να ακυρώσεις τη χρησιμότητα ενός εργαλείου. Σου έφερα το παράδειγμα με τη ζώνη ασφαλείας. Μπορώ να σου φέρω άπειρα παραδείγματα και πράγματα που σε δεδομένες συνθήκες η χρήση τους έχει μειονέκτημα.
Αυτό είναι το εύκολο. Το δύσκολο είναι να κατανοήσεις τη χρησιμότητα ενός πράγματος εντός ενός πλαισίου χρήσης.

Ειδικά στις γυναίκες το όπλο είναι ακόμα πιο χρήσιμο. Και ειδικά σε όσες περιπτώσεις λειτουργεί ως εξισσορόπηση των φυσικών διαφορών.
 
Nαι αλλα γιατι εμενα μου θυμιζει ακριβως αυτο ?

Λιγάκι δύσκολο να είναι από τη δεκαετία του 1950 ένα νομοθέτημα που κάνει ρητή αναφορά στα σπρέυ και τα ...νουτσάκο και έμμεση στα τέηζερ.

γ. Μεταλλικές γροθιές, ρόπαλα μεταλλικά ή μη, και ρόπαλα ουνδεδεμένα με αλυσίδα ή σχοινί (νουτσάκο).

Άρθρο 1 παρ. 2 περ. γ´ Ν. 2168/1993
 
Ξεπερνώντας τη συζήτηση για την οπλοκατοχή, την οποία φαντάζομαι ότι όλοι την κατανοείτε ως κατοχή πυροβόλων όπλων.


Είστε εντάξει, όσοι είστε εναντίον των όπλων (κι εγώ εναντίον είμαι, όπως ξεκαθάρισα), με την κατοχή πχ τέηζερ ή σπρέυ πιπεριού (μη θανατηφόρων δηλαδή μέσων -τουλάχιστον κατ' αρχήν μη θανατηφόρων) εντός της οικίας;


Είστε εντάξει με την χαλάρωση είτε των νόμων είτε έστω της δικαστικής αντιμετώπισης όσων αμύνονται στο σπίτι τους, όχι με πυροβόλα όπλα αλλά πχ με κουζινομάχαιρο ή κανένα σφυρί, και φτάνουν να αφαιρούν έτσι τη ζωή του ληστή;


Αστο Τασο

Νομιζεις με κουζινομαχαιρο (η σφυρι) εχεις το πανω χερι ?

Απατασαι πλανη οικτρα ! Ειναι θεμα Δυναμης = Μαζα x Επιταχυνση.
Ουτε την μαζα διαθετει η γιαγιακα και ουτε (πολυ περισσοτερο) την επιταχυνση.
Θα μου πεις, η γιαγιακα λογω τενοντιτιδας ουτε την στοιχειωδη δυναμη να τραβηξει μια σκανδαλη.
Οποτε μαλλον μιλαμε για ηλικιες πολυ κατω απο τα 80 ... πολυ κατω και απο τα 70 ... οταν συζηταμε για νομιμη αμυνα.
 
Re: Απάντηση: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Ασε Τασο

Νομιζεις με κουζινομαχαιρο (η σφυρι) εχεις το πανω χερι ?

Απατασαι πλανη οικτρα ! Ειναι θεμα Δυναμης = Μαζα x Επιταχυνση.
Ουτε την μαζα διαθετει η γιαγιακα και ουτε (πολυ περισσοτερο) την επιταχυνση.
Θα μου πεις, η γιαγιακα λογω τενοντιτιδας ουτε την στοιχειωδη δυναμη να τραβηξει μια σκανδαλη.
Οποτε μαλλον μιλαμε για ηλικιες πολυ κατω απο τα 80 ... πολυ κατω και απο τα 70 ... οταν συζηταμε για νομιμη αμυνα.

Το μαχαίρι σε επίθεση μέχρι τα 6 μέτρα απόσταση παίζει άνετα να είναι πιο αποτελεσματικό από ένα θηκαρισμένο πιστόλι. Αν και θέλει δύναμη όντως.
 
Λιγάκι δύσκολο να είναι από τη δεκαετία του 1950 ένα νομοθέτημα που κάνει ρητή αναφορά στα σπρέυ και τα ...νουτσάκο και έμμεση στα τέηζερ.



Άρθρο 1 παρ. 2 περ. γ´ Ν. 2168/1993

Ειπα μου θυμιζει, δεν ειπα οτι ετσι ειναι !
 
Αστο Τασο

Νομιζεις με κουζινομαχαιρο (η σφυρι) εχεις το πανω χερι ?

Απατασαι πλανη οικτρα ! Ειναι θεμα Δυναμης = Μαζα x Επιταχυνση.
Ουτε την μαζα διαθετει η γιαγιακα και ουτε (πολυ περισσοτερο) την επιταχυνση.
Θα μου πεις, η γιαγιακα λογω τενοντιτιδας ουτε την στοιχειωδη δυναμη να τραβηξει μια σκανδαλη.
Οποτε μαλλον μιλαμε για ηλικιες πολυ κατω απο τα 80 ... πολυ κατω και απο τα 70 ... οταν συζηταμε για νομιμη αμυνα.


Δεν ρώτησα αν έχεις το πάνω χέρι..

Ήταν σαφές αυτό που ρώτησα. Εάν πιάσω ένα κουζινομάχαιρο και παρά τις αντίξοες πιθανότητες καθαρίσω αντί για πατάτες τον ληστή, ποια η ποινική αντιμετώπιση που θα πρέπει να έχω.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Ειδικά στις γυναίκες το όπλο είναι ακόμα πιο χρήσιμο. Και ειδικά σε όσες περιπτώσεις λειτουργεί ως εξισσορόπηση των φυσικών διαφορών.

Μια γυναικα κλεινει τα ματια οταν πυροβολει. Δεν παει στον ψυχισμο της ...
Πολυ καταλληλοτερο ενα taser η σπρευ πιπεριου (στα γλυκα χερακια της).
Μην μου πιασετε εξαιρεσεις γυναικων ... ναι υπαρχουν.
 
Δεν ρώτησα αν έχεις το πάνω χέρι..

Ήταν σαφές αυτό που ρώτησα. Εάν πιάσω ένα κουζινομάχαιρο και παρά τις αντίξοες πιθανότητες καθαρίσω αντί για πατάτες τον ληστή, ποια η ποινική αντιμετώπιση που θα πρέπει να έχω.



Master Chef!!
 
Δεν ρώτησα αν έχεις το πάνω χέρι..

Ήταν σαφές αυτό που ρώτησα. Εάν πιάσω ένα κουζινομάχαιρο και παρά τις αντίξοες πιθανότητες καθαρίσω αντί για πατάτες τον ληστή, ποια η ποινική αντιμετώπιση που θα πρέπει να έχω.

Μα τι νοημα εχει να εξετασω κατι ... που δεν με πειθει καν για την ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ της αποτελεσματικοτητας του (σφυρι, κουζινομαχαιρο, κατσαρολα, τηγανι).
Θεωρητικα μπορω να σπρωξω απαντες στην σκαλα, στο παραθυρο η στο φρεατιο του ασανσερ ..... ΜΠΟΡΩ ? .....

Και δεν ξερω πως ειναι δυνατον να ζητας απο μενα .... να αντιληφθω την νομικη πλευρα ενος μαλλον περιπλοκου ζητηματος.
Εγω :rolleyes: ..... ενας απλος μαλλιαρος Γουκας ειμαι. :proud: Εχω δωσει εντυπωση για κατι αλλο ?