Οργάνωση ακρόασης Dacs

Συμφωνώ με τον IK (θα πάω να το κοιτάξω, μην αγχώνεστε) και θα έλεγα επίσης ότι το κομμάτι δεν προσφέρεται για τέτοιες δοκιμές.
Περίμενα ότι θα ήταν πολύ πιο μικρές οι διαφορές μιας και φιλτράρεται ξανά και ξανά μέχρι να φτάσει στα αυτιά μας...




Αν δεν αφορά όλους που το φοβάμαι κρίνοντας από τον αριθμό των απαντήσεων μπορείτε να το διαγράψετε.

Όχι φίλε μου.
Συζήτηση κάνουμε η οποία είναι ανοιχτή σε όλους. :smile:
 
Ακούμε από το δικό μας DAC ένα άλλο dac που έχει ηχογραφηθεί μέσω κάποιας συσκευής A to D (βλ. Κοrg).

Οι οποιες ακουστικές διαφορές κατά τη γνώμη μου δεν μας βοηθούν στο να αξιολογήσουμε το αρχικό DAC.

Όποιος δεν έχει dac μπορεί με κάποιο τρόπο να τα ''καψει'' σε cd και να τα ακούσει απο το cd player του;
Αν γίνεται,έχει νόημα αυτή η μετατροπή δηλαδή θα μπορεί να βγάλει κάποιο συμπέρασμα,για το πώς ακούγονται στο σύστημα του και κατ' επέκταση να αξιολογήσει και αυτός τα τρία dac;
 
Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Όποιος δεν έχει dac μπορεί με κάποιο τρόπο να τα ''καψει'' σε cd και να τα ακούσει απο το cd player του;
Αν γίνεται,έχει νόημα αυτή η μετατροπή δηλαδή θα μπορεί να βγάλει κάποιο συμπέρασμα,για το πώς ακούγονται στο σύστημα του και κατ' επέκταση να αξιολογήσει και αυτός τα τρία dac;


πρεπη να τα μετατρεψης σε 16/44.1 για να παιξουν σε cd player.
 
Μόλις τελείωσα και εγώ την ακρόασή μου των τριώνκομματιών. Σειρά προτίμησης είναι 3 - 2 - 1 με το ένα σε σχ'εση με το πρωτότυπο να χάνει πολύ. Τα 2 και το τρία πολύ κοντά και μεταξύ τους το δύο τόνιζε υπερβολικά τις υψηλές. Θα τολμήσω να πώ ότι το 3 είναι το weiss, το 2 antelope και το 1 το W4S.

H διαφορές μεταξύ των τριών κομματιών με το προτότυπο μήπως οφείλεται στο γεγονός ότι είναι σε 44.1 ενώ τα τρία κομμάτια σε 96?? Γιατί το PM έτσι μου τα βγαζε....
 
Last edited by a moderator:
@economides : Ετσι όπως τα θυμόμουν (όσο μπορούσα φυσικά) για προς τα κεί τείνει και η κατάταξη που ανέφερα στα αυτιά μου... Βέβαια το σύστημά μου θέλει ακόμα μια πινελιά για να τουμπανιάσει αλλά έτσι όπως είναι αυτά μου έδωσε να καταλάβω....
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

εμένα οι χτεσινές 200 φορές ....δε μου φτάσανε.
Απλά ήταν αρκετές γιά να μου πούνε ότι το ορίτζιναλ ήταν αισθητά αλλούφανπαρκ.
Σήμερα νέος γύρος.

Εχω την εντύπωση ότι δεν οδηγούμαστε κάπου με ασφάλεια.
Γιατί το παιδεύεις τόσο; Χρειάστηκα μία ολόκληρη νύχτα για να ρυθμίσω τις στάθμες (προχωρώντας με βήματα των 0,2 dB κάθε φορά), διότι για ελαχιστοποίηση σφάλματος ήθελα να το κάνω μέσα από το υποτυπώδες editing της original DSD εγγραφής (Audiogate) και όχι σε επίπεδο PCM, όπου έχουμε όλα τα εργαλεία και είναι πανεύκολο.
Από τη στιγμή που το πέτυχα, μου χρειάστηκαν λίγα λεπτά άμεσης αντιπαραβολής με το αρχείο αναφοράς για να βγάλω τα δικά μου συμπεράσματα...

Πάντως είναι ολοφάνερο ότι όλοι αντιλαμβάνονται το προβάδισμα στο κομμάτι αναφοράς και όλοι αντιλαμβάνονται τις διαφορές από αυτό. Οπως ακριβώς προβλεπόταν...
επειδή και οι δικές μου ακροάσεις είναι λίγο ...πως να το πω, μη ξεκαθαρισμένες...αποφάσισα να βάλω τα μεγάλα μέσα....

Εβαλα λοιπόν τα κομμάτια στο Adobe Audition γιά να δω τις κυματομορφές.
Είδα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα, αλλά δεν θέλω να προϊδεάσω τους ακροατές.

Τείνω όμως να δώσω εύσημα στον Λάκη....
Ομολογώ, δεν μπορώ να καταλάβω σε τι μας βοηθούν οι κυματομορφές στην προκειμένη περίπτωση. Τα αρχεία φυσικά και έχουν διαφορές. Το ερώτημα είναι αν οι διαφορές αυτές είναι ακουστές και πως τις αξιολογούμε στο σύστημα μας. Ακροάσεις κάνουμε, όχι θεάσεις! :cool:

να σχολιάσω τώρα τις παρατηρήσεις σας με βάση αυτά που είδα?:award:

φυσικά ...δεν μιλάω γιά χροιές ή συχνοτικό περιεχόμενο, αυτά δεν φαίνονται...
Λίγη υπομονή, τα βραβεία στο τέλος!
ακριβώς.
Πάντως είναι πολύ ενδιαφέρον ότι όλοι διακρίνουν τη μάνα με τη μία...
Δεν σχολιάζω παραπάνω.
Ας πούν και άλλοι, μη χαλάμε το ενδιαφέρον.

Θα πω μόνο ότι χαίρομαι που γενικά φαίνεται ότι όλοι ακούν καλά και βρίσκουν έστω και εδώ διαφορές.
Εγώ το περίμενα.
Μέχρι στιγμής προκύπτουν δύο βασικά αποτελέσματα:
α) Όλοι αντιλαμβάνονται την υπεροχή του αρχείου αναφοράς.
β) Όλοι αντιλαμβάνονται διαφορές ως προς αυτό.

Αν υπάρξει ικανός (στατιστικά) αριθμός συμμετοχών στη διαδικασία, τότε πιθανόν να προκύψουν πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα...

συμφωνω....
στη θεση ακροασης που βρισκομουν στο σπιτι του Αντρεα ακουγα μεγαλυτερες διαφορες απο οτι ακουω απο τα συγκεκριμενα αρχεια.... μαλλον την επομενη φορα ο ADC πρεπει να ειναι ο κορυφαιος Prism Orpheus αντι για τον Korg....
Ο συγκεκριμένος ADC του Korg θεωρείται μόλις ένα κλικ πιο κάτω από αυτόν του Meitner (EMM Labs) και μιλάμε για DSD πάντα. Μάλιστα κάποιος reviewer που είχε στη διάθεση του και τα δύο μηχανήματα έβγαλε το συμπέρασμα ότι ο ADC του Korg είναι ένα σκαλοπάτι πιο πάνω από τον αντίστοιχο DAC του. Διότι η Korg αποσκοπεί μάλλον να φτιάξει ένα κορυφαίο εγγραφέα, που θα γράφει κορυφαία για χρήση αρχειοθέτησης και mastering, χωρίς να μας νοιάζει και τόσο πόσο καλά θα αναπαράγει.
Ο Prism είναι αναμφίβολα κορυφαίος, όμως θεωρητικά τουλάχιστον η εγγραφή σε DSD στα 5,6 MHz είναι ότι καλύτερο διαθέτουμε αυτή τη στιγμή. Η μάχη μεταξύ PCM και DSD εκκρεμεί. Ελπίζω να καταφέρω κάποια στιγμή στο μέλλον να καταφέρω να πειραματιστώ μ' αυτήν...

Οι διαφορές μετά από ρύθμιση της στάθμης μειώνονται κάπως, αλλά υπάρχουν. Και πρέπει εδώ ν' αναφέρω, ότι προέκυψαν μεγάλες αποκλίσεις και στη στάθμη αλλά και στο balance (Left-Right) μεταξύ των καναλιών, που διαφοροποιούν αρκετά τα δεδομένα της ακρόασης. Είναι λοιπόν πολύ ενδιαφέρον τι θα προκύψει από εδώ...
 
Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Όποιος δεν έχει dac μπορεί με κάποιο τρόπο να τα ''καψει'' σε cd και να τα ακούσει απο το cd player του;
Αν γίνεται,έχει νόημα αυτή η μετατροπή δηλαδή θα μπορεί να βγάλει κάποιο συμπέρασμα,για το πώς ακούγονται στο σύστημα του και κατ' επέκταση να αξιολογήσει και αυτός τα τρία dac;
Έχεις δίκιο! Είνσι δική μου παράλειψη, που δεν δώσαμε τα αρχεία και σε ανάλυση 16/44,1. Πιθανόν αν γίνει αυτή η μετατροπή οι διαφορές να γίνουν ακόμα μικρότερες. Μπορείς να δοκιμάσεις, αν θέλεις, αλλοιώς επιτρέψτε μου να το κάνω μέσα στο Σαββατοκύριακο. Κανονικά είναι δική μου ευθύνη, διότι δεν αρκεί η μετατροπή, απαιτείται και το σωστό dithering

O Tzimisce ξέρω ότι έκσνε κάτι παρόμοιο, δεν γνωρίζω αν εφάρμοσε κάποιο dithering. Πάντως διαφορές άκουσε...
 
Αν ξαναγίνει κάτι παρόμοιο εγώ θα ήθελα να υπάρχουν περισσότερα του ενός κομμάτια για σύγκριση και τα σχόλια να γράφονται στο τέλος ή να εμφανίζονται με κάποιο τρόπο στο τέλος για να μην επηρεάζει ο ένας τον άλλο. Μπορεί τότε να υπάρχουν εκπλήξεις. Ίσως όμως και τα αποτελέσματα αυτής της σύγκρισης να είναι έκπληξη για όλους.
 
Στα δικά μου αυτιά ακούγονται ουσιαστικά ίδια, διότι τα πάντα έχουν ισοπεδωθεί και από την φασματική υπογραφή του korg αλλά και του δικού μας dac.
Οι διαφορές είναι απειροελάχιστες γιά να ασχοληθεί κανείς και μάλιστα από ένα σημείο και μετά είναι μιά εντελώς άχαρη διαδικασία καθώς πρόκειται γιά ένα εντελώς ακατάλληλο κομμάτι γιά τέτοια δουλειά αλλά και από άποψης ενδιαφέροντος ως μουσικό κομμάτι.

Τώρα εκείνο που θελω εγώ προσωπικά να σημειώσω και γι αυτό έκανα τις δοκιμές με τις κυματομορφές είναι ότι σε σχέση με το ορίτζιναλ τα 2 και 3 είναι σχεδόν .5 db πιό πάνω, ενώ το 1 είναι σαφέστατα 1 db κάτω από το ορίτζιναλ.
Αυτό και μόνο δίνει το ηχητικό προβάδισμα στα 2 και 3 σε σχέση με το 1.
Αν και πιό χαμηλό σε στάθμη, θεωρώ ότι το 1 είναι πιό κοντά στη μάνα. Αδικείται, αλλά νομίζω ότι είναι πιό ποιοτικό.
Δεν ξέρω αν είναι το weiss, απλά είναι η δική μου επιλογή από τα 3. (εκτός από το πρωτότυπο).

Φυσικά, θεωρώ ότι ψάχνουμε ψύλλους στ άχυρα.
 
Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Ομολογώ, δεν μπορώ να καταλάβω σε τι μας βοηθούν οι κυματομορφές στην προκειμένη περίπτωση. Τα αρχεία φυσικά και έχουν διαφορές. Το ερώτημα είναι αν οι διαφορές αυτές είναι ακουστές και πως τις αξιολογούμε στο σύστημα μας. Ακροάσεις κάνουμε, όχι θεάσεις! :cool:

βοηθούν μιά χαρά.
όταν υπάρχουν (τελικά) διαφορές στάθμης 1.5 db υπέρ κάποιων είναι ξεκάθαρο ότι κάποιο πιθανότατα χάνει από τα αποδυτήρια ΧΩΡΙΣ να είναι κάν χειρότερο.

Και καταλήγω στο ότι οι όποιες διαφορές ακούσατε επί τόπου τώρα πλέον δεν υπάρχουν (αν δεν τις πάτησε το korg) τις πάτησε το τελικό dac και μας έμεινε να "επιβραβεύουμε" την ευνοϊκή διαφορά στάθμης.
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

O Tzimisce ξέρω ότι έκσνε κάτι παρόμοιο, δεν γνωρίζω αν εφάρμοσε κάποιο dithering. Πάντως διαφορές άκουσε...


Εγώ τα έχωσα απλά στο Nero και τα έγραψα...
Αλλά εγώ δεν πιάνομαι. Είμαι τόσο ανώμαλος που ακούω διαφορές από ένα CD που το έχω γράψει με Nero και ένα CD που το έχω γράψει με EAC... :flipout:
 
Στα δικά μου αυτιά ακούγονται ουσιαστικά ίδια, διότι τα πάντα έχουν ισοπεδωθεί και από την φασματική υπογραφή του korg αλλά και του δικού μας dac.
Οι διαφορές είναι απειροελάχιστες γιά να ασχοληθεί κανείς και μάλιστα από ένα σημείο και μετά είναι μιά εντελώς άχαρη διαδικασία καθώς πρόκειται γιά ένα εντελώς ακατάλληλο κομμάτι γιά τέτοια δουλειά αλλά και από άποψης ενδιαφέροντος ως μουσικό κομμάτι.

+1

Για κανένα τέταρτο που μπόρεσα με "ησυχία" να ασχοληθώ δεν κατέληξα σε ασφαλές συμπέρασμα ουσιαστικών διαφορών...
Άσε που είχε αρχίσει να μου τη βαράει λίγο με το κομμάτι...:p

Μπα, δεν είμαι για συγκριτικά εγώ, εκτός αν παίζουν κομμάτια που μ' αρέσουν...:D
 
Μπα, δεν είμαι για συγκριτικά εγώ, εκτός αν παίζουν κομμάτια που μ' αρέσουν...:D

Άστο... Όσο και να σου αρέσει ένα κομμάτι μετά από 5-6 ώρες που το ακούς συνέχεια θα το μισήσεις... :p
 
Στα δικά μου αυτιά ακούγονται ουσιαστικά ίδια, διότι τα πάντα έχουν ισοπεδωθεί και από την φασματική υπογραφή του korg αλλά και του δικού μας dac.
Οι διαφορές είναι απειροελάχιστες γιά να ασχοληθεί κανείς και μάλιστα από ένα σημείο και μετά είναι μιά εντελώς άχαρη διαδικασία καθώς πρόκειται γιά ένα εντελώς ακατάλληλο κομμάτι γιά τέτοια δουλειά αλλά και από άποψης ενδιαφέροντος ως μουσικό κομμάτι.

Τώρα εκείνο που θελω εγώ προσωπικά να σημειώσω και γι αυτό έκανα τις δοκιμές με τις κυματομορφές είναι ότι σε σχέση με το ορίτζιναλ τα 2 και 3 είναι σχεδόν .5 db πιό πάνω, ενώ το 1 είναι σαφέστατα 1 db κάτω από το ορίτζιναλ.
Αυτό και μόνο δίνει το ηχητικό προβάδισμα στα 2 και 3 σε σχέση με το 1.
Αν και πιό χαμηλό σε στάθμη, θεωρώ ότι το 1 είναι πιό κοντά στη μάνα. Αδικείται, αλλά νομίζω ότι είναι πιό ποιοτικό.
Δεν ξέρω αν είναι το weiss, απλά είναι η δική μου επιλογή από τα 3. (εκτός από το πρωτότυπο).

Φυσικά, θεωρώ ότι ψάχνουμε ψύλλους στ άχυρα.
Κατ' αρχήν
Oι μικροδιαφορές στη στάθμη που παρατήρησες είναι πιστεύω σε επίπεδο που δεν επηρεάζει το ακουστό αποτέλεσμα. Θα μπορούσα να τις είχα και αυτές αποφύγει, αν δούλευα αποκλειστικά σε PCM, εφαρμόζοντας ένα απλό Normalizing. Συνειδητά το απέφυγα για δυό λόγους:

-Διότι με τη διαδικασία Normalizing θα προσέθετα ένα ακόμα ποσοστό σφάλματος, έστω και πολύ μιικρό, λόγω των μαθηματικών στρογγυλοποιήσεων που γίνονται σ' αυτή την κλίμακα. Υπ' όψιν ότι το αρχείο αναφοράς βρίσκεται, αν θυμάμαι καλά αυτή τη στιγμή -0,85 dB κάτω από τη στάθμη ψαλιδισμού (clipping) 0dBFS. (Και θα έπρεπε να εφαρμόσω Normalizing ακόμα και σ' αυτό!)

-Διότι κάποιοι φίλοι μέσα στο Forum ζήτησαν και τα DSD αρχεία. Υπ' όψιν ότι το διαθέσιμο για τις DSD εγγραφές Software δεν παρέχει δυνατότητες Normalizing, όπως αυτές που έχουμε συνηθίσει με τα εργαλεία PCM, παρά μόνο χειροκίνητα (όπως ήδη έχω εξηγήσει). Και αν κάναμε χωριστά τη διαδικασία για τα αρχεία DSD και τα αρχεία PCM, που προκύπτουν από αυτά, απλά δεν θα ήταν τα ίδια.

Για τη φασματική υπογραφή του εγγραφέα που χρησιμοποιήθηκε (Korg), ή μάλλον για το πόσο ακριβές είναι ή δεν είναι δεν έχω να πω τίποτα άλλο, απ' όσα έγραψα στο προηγούμενο post, προσωπική μου άποψη, είναι η ελάχιστη δυνατή.

Πάντως, απ' όσο κατάλαβα αντιλήφθηκες αμέσως την υπεροχή του αρχείου αναφοράς. Και εκδηλώνεις κάποια συγκεκριμένη προτίμηση. Οπότε κάποιες διαφορές ακούγονται.
Θα τις ακούσουν όλοι; Θα ακούσουν όλοι τις ίδιες;
Μα αυτό ακριβώς θέλουμε να μάθουμε! :smile:
 
Καλά μην περιμένεις και όρθιος!:flipout:

Δεν βρήκα χρόνο ακόμη να τα κόψω σε cdάκι και να τ´ακούσω
με την ησυχία μου..Από μια γρήγορη ακρόαση με τα ακουστικά
νομίζω ότι συμφωνώ με τη σειρά 2-3-1....
 
Λοιπον να πω κι εγω την αποψη μου.
Εμενα μου φανηκαν ολα διαφορετικα με το καθε ενα να εχει εντελως δικη του αποψη για το πως πρεπει να ειναι ενα σαξοφωνο,στα πιατινια και τα τσικι τσικι μου φανηκαν ιδια,πιστευω πως δεν ηταν το καταληλο κομματι για τετοιου ειδους τεστ εχει μεγαλη αναμονη μεχρι το σαξοφωνο και καταντα κουραστικο.
η σειρα που τα βαζω μονο και μονο σαν γουστο και οχι οτι μοιαζαν στο πρωτοτυπο ειναι 2-3-1.
Ποιο πολυ στο πρωτοτυπο εμοιαζε το σιντακι που τυγχανει να το εχω :))
 
βρήκα επιτέλους κι εγώ λίγο χρόνο να κάνω τα σχόλιά μου και να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου από τη Live ακρόαση και στη συνέχεια από τα αρχεία που ανέβηκαν.

Live Event comentary
Τω Σάββατω εκείνω (...) στο 1ο ημίχρονο τα πράγματα για εμένα και τα αφτιά μου ήταν σχετικά απλά...

Το άστρωτο W4S, ακουγόταν αρκετά "ανοιχτό", απέδιδε όλο το φάσμα αρκετά καλά, αλλά ήταν πολύ "έξω" ο ήχος του και ήταν και αρκετά "σκληρός". Μου φάνηκε δηλαδή λίγο τραχύ και όχι ιδιαίτερα μουσικό..

Το Weiss που ακολούθησε ήταν η έκπληξη... Όχι η θετική αλλά η αρνητική!! Ο ήχος "μαζεύτηκε" απίστευτα, σα να μπούκωσε, στένεψε στην κυριολεξία και μόνο οι μεσαίες γλίτωναν λίγο την κατάσταση. Δε μου άρεσε καθόλου.

Η Αντιλόπη ήταν ο νικητής στα αυτιά μου με σωστές χροιές, πολύ καλή απόδοση του φάσματος, γλυκές μεσαίες. Πολύ καλός ήχος.

Στο 2ο γύρο μπερδεύτηκαν τα πράγματα...
Το 2ο στρωμένο W4S, έπαιξε καλύτερα από το 1ο και ο ήχος του ήρθε κοντά στην Αντιλόπη. Νομίζω ότι ήταν ελαφρά πιο σκληρός.

Η Αντιλόπη εξακολούθησε να παίζει και τα υπόλοιπα κομμάτια πολύ καλά και ξεχώριζε για εμένα, γιατί απέδιδε πιο γλυκά τις μεσαίες συχνότητες, ήταν σωστό στις χροιές και η μουσική είχε μια όμορφη ροή.

Το Weiss σε μερικά κομμάτια είχε τα ίδια "στενά" αποτελέσματα στα αφτιά μου, παρόλα αυτά, σε ένα κομμάτι που νομίζω ότι ήταν κάτι με πιάνο από τον Chopin, ακουγόταν σχεδόν όπως τα υπόλοιπα! Ίσως γιατί το περιέχόμενο ήταν κυρίως στη μεσαία περιοχή που ήταν η μόνη που αναπαρήγαγε σωστά? Τι να πω...

Και βέβαια, στο παιχνίδι μπήκε και το EmmLabs DAC, το οποίο σε κάποια κομμάτια ήταν ένα κλικ καλύτερο από την Αντιγόνη (λίγο πιο στακάτος και μεστός ο ήχος - της Αντιγόνης έμοιαζε ελαφρώς πιο πλατύς), σε κάποια άλλα δεν ξεχώριζα κάτι ιδιαίτερο.

Κατά συνέπεια, μετά την Ακρόαση στο σπίτι του Αντρέα, η κατάταξη για μένα ήταν :

1ο Emm Labs (αν και θα ήθελα να ακούσω μερικά κομμάτια ακόμα για να είμαι πιο σίγουρος)
2o Αντιλόπη - ίσως 0 ή 1/2 ή 1 κλικ -το πολύ- πιο κάτω από το Emm
3ο W4S στρ. - 1 με 2 κλικ πιο κάτω από την Αντιλόπη
4o W4S άστρ. - 2 με 3 κλικ πιο κάτω από την Αντιλόπη
5ο Weiss - 3 κλικ πιο κάτω από την Αντιλόπη (τουλάχιστον)

Συνεπώς, η έκπληξη για εμένα ήταν ο ήχος του Weiss και βέβαια αναρρωτιέμαι μήπως έχει συμβεί κάτι στο συγκεκριμένο DAC, (το οποίο δεν έχω ξαναακούσει), αλλά από το αποτέλεσμα που ήρθε στα αφτιά μου, θα το πήγαινα σε κανά "γιατρό" να το κοιτάξει!! :)


Ακρόαση Ηχογραφημένων κομματιών
Άκουσα το αρχείο αναφοράς και μετά τα .wav αρχεία από το USB stick όπου τα κατέβασα, μέσω του Popcorn C200.

Το 1ο αρχείο είχε σαφή διαφορά από τα άλλα 2. είχαν χαθεί τα μπάσα και τα πρίμα, είχαν μπει κάτι πέπλα μπροστά και μια-δυό πόρτες... Χάλι.

Το 2ο και 3ο αρχείο ήταν πολύ κοντά στην αναφορά! Ήταν πολύ δύσκολο να διαλέξω κάποιο από τα δύο. Overall, πιο κοντά στο original μου φαίνεται ότι ήταν το 2ο, αλλά στο 3ο το σαξόφωνο μου ακουγόταν πιο φυσικό!

Η Δόκτωρ Δέσποινα (που είχε παρεβρεθεί και στο live event), μπερδεύτηκε κι εκείνη, αλλά μάλλον επειδή είχε πονοκέφαλο εκείνη την ώρα!!
Συμφώνησε ότι τα 2 και 3 είναι τα επικρατέστερα, αλλά το 3ο της τσίριζε λίγο στα ψηλά... (σας θυμίζει κάτι αυτό??)

Τελικώς κατέληξα εγώ στο 3 - 2 - 1 και εκείνη στο 2 - 3 - 1.

Συγκρίνοντας λοιπόν, αυτά που είχαμε ακούσει live και τα ηχογραφημένα, τείνω να πω ότι για εμάς:
1 = Weiss, 2 = W4S, 3 = Αντιλόπη

Κρατάει κανείς λογαριασμό?? -bye-
 
Καλά το 1 έχει διαφορά όχι απλώς ακουστή αλλά...
Θα συμφωνήσω μαζί σας για τα άλλα δύο. Είναι κοντά. Τα έβαλα και εγώ στο audition και ο Μήτσος έχει δίκιο.

Πάντως το 3 υπερέχει ελαφρώς σε όγκο και φυσικότητα.

Το 1 πάντως ακούγεται σαν είναι σε λάθος φάση.

Με τη φάση παίξατε; Επειδή δεν τα ξέρω τα dac, έχουν αναστροφή φάσης σαν επιλογή;