ORTOFON 2m Black: Αποδοση με Red, Blue, Bronze & Black stylus επανω της! ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!

H 97xE εχει το type II cantilever.

Η αλλη διαφορα των Ε και ΕΧ ειναι το damper.

Και αυτο αλλα και η αναρτηση της. Ομως δεν ειναι κακη και μια 0.3 x 0.7 .Πειραματιζομαι τωρα με μια κεφαλη με 0.4 x 0.7 , boron , moving permalloy ........ απλα εξαιρετικη.
Ισως καποια στιγμη δωσω λεπτομερειες αφου τελειωσω τις δοκιμες. Ειναι και αυτη " υβριδιο" με επιλογες αναβαθμισης αλλα και "υποβαθμισης" αν χρειαστει.
για το "υβρίδιο" θα ανοίξεις νέο νήμα να μάθουμε και εμείς, ή τουλάχιστον στο chat να γράψεις σχετικά..
 
Είναι γεγονός ότι στην δικιά μας την κοινότητα αυτοσκοπός είναι να βοηθάει ο ένας τον άλλο ,να δίνει πληροφορίες αλλά και να μοιράζεται τους προβληματισμούς του και αυτό θα πρέπει να το κάνουμε όλοι μας !!!

Για να συνοψίσουμε λίγο τα πράγματα .

1)Το συγκεκριμένο βυνίλιο είναι ένα αφιέρωμα στα τραγούδια του Leonard Cohen από επώνυμους ερμηνευτές .

Το τραγούδι Hallelujah το ερμηνεύει ο John Cale.

Ο δίσκος είναι διπλός .

2)Όσον αφορά το πηγάδι είναι πολύ σημαντικό η ποιότητα του ρουλεμάν ώστε το πλατό να περιστρέφεται δίχως παρατράγουδα και θορύβους ακόμη η ποιότητα και ποσότητα του λαδιού έχει την σημασία της .

3)Όσον αφορά την πλίνθο είναι συνειδητή επιλογή του λεπτού προφίλ,απόδειξη ….

Όταν επιχείρησα να του προσθέσω μάζα κάτω από το πικαπ όχι μόνο έχασα τα άκρα αλλά αντιμετώπισα και προβλήματα ανάδρασης έτσι και αλλιώς εδώ μιλάμε για πικαπ μάζας και δεν χρειάζεται η έξτρα μάζα -Η κάθε περίπτωση φυσικά είναι ξεχωριστή και δεν υπάρχει κανόνας .

4)Για την συχνότητα συντονισμού αναφέρομαι για άλλη κεφαλή και όχι για την συγκεκριμένες για τις Ortofon 2M .

Μια απάντηση για τις κεφαλές 2M.

Αυτό το άκουσμα υπήρχε από την δεκαετία του 1970 (Εξήγησα τον λόγο )καθαρότητα διαφάνεια ουδετερότητα με αυτόν τον τρόπο ανακαλύπτεις την ποιότητα της εγγραφής (όπως είναι )που έχει το βυνίλιο ,φυσικά τότε δεν υπήρχε CD.

Φυσικά υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι που θέλουν στα βυνίλια τους να ακούγεται ζεστό στις μεσαίες και ορισμένοι άλλοι με σκοτεινό φόντο ναι υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις .

Γούστα είναι αυτά.

Αυτό όμως που μπορώ να πω εγώ προσωπικά είναι ότι υπάρχουν ζεστές εγγραφές όχι όμως σε όλες .

Οπότε ο καθένας από εμάς πορεύεται διαφορετικά .

Στο δια ταύτα .

Η Red ακούστηκε για τα δικά μου γούστα πάντα στο συγκεκριμένο πικαπ παρά πολύ καλά κρατήθηκε η ουδετερότητα που θα ήθελα θα την ήθελα καλύτερο στο χαμηλό και στα φωνητικά .

Όταν έβαλα την blue στην αρχή τρόμαξα με τον θόρυβο επιφάνειας και με την φωτεινότητα της στον θεό …

Αυτό όμως που έκανα ήταν να της δώσω περισσότερο χρόνο .

Αυτά τα χαρακτηριστικά που μου έλειπαν από την red τα πήρα στην blue είναι πιο δυναμική κεφαλή ,αντιλαμβανόμουν το ηχόχρωμα της κόπιας πιο άμεσα και εδώ θυμήθηκα την dl 103 πόσο πιστά παίζει σε αυτό το χαρακτηριστικό που μεταβάλει δηλαδή το ηχόχρωμα της ανάλογα με την κόπια .

Και στις δυο κεφαλές πήρα και άκρα πρωτόγνωρο για κεφαλές mm.

Όταν έβαλα την 2M Bronze στην γεννήτρια της red στην αρχή ενθουσιαστικά η χαρά μου κράτησε όμως για λίγο .

Τα φωνητικά ας μην τα σχολιάσω .



-Γεννήτρια Bronze με stylus Bronze.

Από την αρχή έδειξε τα δόντια της .

Πιο εστιασμένος ήχος ,η σκηνή έφτασε στο ταβάνι 😋δεν σκλήρυνε σε υψηλές εντάσεις τα πρίμα της ήταν πιο ευγενικά στα άκρα ,υπήρχε πιο σαφήνεια στην λεπτομέρεια όχι όμως ότι υστερούσαν οι δυο υπόλοιπες.

Πολύ καλά τα φωνητικά .

Όμως .

Αφήνει ζεστό ηχόχρωμα στις μεσαίες συχνότητες σε όλες τις κόπιες ,επιβάλει δηλαδή χαρακτήρα αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να αρέσει σε κάποιους και σε κάποιους άλλους όχι .

Άλλαξα την καλωδίωση ,έβαλα τον ολοκληρωμένο μου ενισχυτή υπήρχε εκεί .

Έδωσα περισσότερο χρόνο



Blue με γεννήτρια bronze λίγο πιο ζωντανή το ζεστό ηχόχρωμα υπήρχε εκεί .

Το ίδιο φυσικά και με stylus red .

Υπήρχε όντως τελικά αναβάθμιση με την συγκεκριμένη γεννήτρια υπήρχε πιο σαφήνεια στον ήχο με καλύτερα δυναμικά εδώ δεν παρατηρήθηκε ασυμβατότητα.

Είναι καθαρά θέμα γεννήτριας στο ζεστό ηχόχρωμα έτσι την έχουν κουρδίσει .

Να σημειώσω εδώ ότι και οι τρεις κεφαλές ακούγονται πεντακάθαρες δεν χρωματίζουν τον ήχο στις υψηλές συχνότητες εκτός αν υπάρχουν άνθρωποι που αρέσκονται σε αυτό το χαρακτηριστικό που ανέφερα .



Χρόνια πολλά σε όλους !!!
Είναι γεγονός ότι με τις 2Μ βγάζεις και ξεμπερδεύεις .

Πιστεύω ότι ήμουν σαφής πιο πάνω και δεν χωράει καμία παρερμηνεία .

Η δικιά μου άποψη ,εικασία δηλαδή είναι ότι δεν μπορούσε την συγκεκριμένη γεννήτρια της Bronze να την δώσει σε χαμηλή τιμή πέρα το σχετικό κούρδισμα που ήθελε να πετύχει ,είναι και το κέρδος ,πουλάω δυο γεννήτριες .



Στην Shure M75 Type D όταν πια το stylus είχε τερματίσει ,είχα βάλει stylus από ortofon από όσο θυμάμαι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα γιατί θα με είχε κυνηγήσει ο πατέρας μου 😂

Ακουγόταν και αυτό υπέροχο ,θεωρώ ότι είναι πολύ καλύτερη από την γεννήτρια της Μ97 Ε και ίσως κάποια στιγμή την αναστήσω ,εκτός αν και εκεί έπεσε κούρδισμα από την Γερμανική SABA γιατί το πικαπ της dual ήταν ενσωματωμένο εκεί .

Ουδέποτε η συγκεκριμένη κεφαλή έφυγε από εκεί .



Επαγγελματίας του χώρου μου αποκάλυψε όταν του είπα πόσο μου αρέσει η blue,ότι φίλος του με παλιό Thorens και ίδιο βραχίονα της συγκεκριμένης εταιρίας που το έστειλε έξω για ανακατασκευή του είπαν να βάλει την blue .



Εύκολα στην παρακάτω φωτογραφία ανακαλύπτεις το ηχόχρωμα της κόπιας η μια είναι γραμμένη στον θεό …😂

Αυτό είναι φάτο στα μούτρα .

Από τους αγαπημένους μου δίσκους .

Αμέρικα vs Ελλάδα σημειώστε 0-1 από τις λίγες εξαιρέσεις .

Υ.Σ Την shure M97xe στο mk2 την έχω βοηθητική για να μου καθαρίζει τα βινύλια στα αυλάκια μετά τον καθαρισμό με το disco -antistat.

Ευτυχώς που υπάρχουν κόπιες για να ανακαλύπτεις αν υπάρχουν άκρα σε μια κεφαλή .

Υ.Σ (2) Την Dl 110-103 συνεχίζω να την ακούω αλλά επειδή είναι επετειακή την προφυλάω.

Είναι και αυτή περίπτωση … Αυτή είναι η κόπια …😉🙂

Γούστα είναι αυτά .
 

Attachments

  • C9196E28-C67B-4991-A964-3B5B71CFDA53.jpeg
    C9196E28-C67B-4991-A964-3B5B71CFDA53.jpeg
    3.5 MB · Views: 11
  • Like
Reactions: mparaxir
βελονα ortofon σε shure ???? Πως το'κανες αυτο !!!!!!!!!!!!!!
βελονα ortofon σε shure ???? Πως το'κανες αυτο !!!!!!!!!!!!!!!!
Αρχές του 1980 όταν πια η γνήσια είχε τερματίσει ,επισκέφτηκα ένα δισκοπωλείο της γειτονιάς μου είχα πάρει το γνήσιο stylus μαζί μου .
Αυτός είχε μια κασετίνα που έγραφε ortofon από πάνω με πολλά και διαφορετικά stylus που να ταιριάζει με διαφορετικές γεννήτριες από άλλους κατασκευαστές .
Η Ortofon νομίζω ότι εκείνη πάντα την εποχή ,έπρεπε να έφτιαχνε βελόνες για όλους και να προμήθευε τους επαγγελματίες .
Αυτό που θυμάμαι όταν την έβαλα πάνω παρατήρησα ότι υπήρχαν καλύτερα δυναμικά αλλά όπως γνωρίζεις ήταν καινούργια .
Το ηχόχρωμα πέρα από τα δυναμικά δεν άλλαξε .
 
Μαλλον κατι αλλο θα θυμασαι. Η ortofon ποτέ δεν εφτιαχνε βελονες για αλλους και ειδικα για shure ???......και απο τις σειρες που εβγαλε μεχρι σημερα, καμια βελονα της δεν ταιριαζει σε αλλες γεννητριες. Κεφαλες δινει σε αλλους . Παλιες εταιρειες που εβγαζαν βελονες για διαφορες κεφαλες, ηταν τοτε η Gamma , η Nagaoka ,tonar, DSC και αλλες που δεν θυμαμαι προχειρα τωρα.
 
Μαλλον κατι αλλο θα θυμασαι. Η ortofon ποτέ δεν εφτιαχνε βελονες για αλλους και ειδικα για shure ???......και απο τις σειρες που εβγαλε μεχρι σημερα, καμια βελονα της δεν ταιριαζει σε αλλες γεννητριες. Κεφαλες δινει σε αλλους . Παλιες εταιρειες που εβγαζαν βελονες για διαφορες κεφαλες, ηταν τοτε η Gamma , η Nagaoka ,tonar, DSC και αλλες που δεν θυμαμαι προχειρα τωρα.
............. και αυτοι, απομιμησεις βγαζανε ..............
 
Μαλλον κατι αλλο θα θυμασαι. Η ortofon ποτέ δεν εφτιαχνε βελονες για αλλους και ειδικα για shure ???......και απο τις σειρες που εβγαλε μεχρι σημερα, καμια βελονα της δεν ταιριαζει σε αλλες γεννητριες. Κεφαλες δινει σε αλλους . Παλιες εταιρειες που εβγαζαν βελονες για διαφορες κεφαλες, ηταν τοτε η Gamma , η Nagaoka ,tonar, DSC και αλλες που δεν θυμαμαι προχειρα τωρα.
Η κασετίνα γιατί το θυμάμαι πολύ καλά είχε βελόνες από πολλές γεννήτριες, από πάνω έγραφε Ortofon ,αν τώρα η Ortofon βάφτιζε τις βελόνες από άλλους κατασκευαστές δεν το γνωρίζω η αν το έκανε ο ίδιος .
Αν βρω τα κουτιά θα επανέλθω .
Η shure από όσο θυμάμαι είχε το stylus στο δικό της κουτί και θα έπρεπε να το εγκαταστήσεις εσύ στο συγκεκριμένο πικαπ της dual .
 
Εγω θα ζητησω απο τους mods να βαλουν emoji ποπ κορν όταν ημουν moderator στο moto.gr ειχαμε ένα τέτοιο.
Απολαμβανω να διαβαζω τετοια πράγματα .
η τεχνική υπηρεσία είναι υπεύθυνη γι'αυτά.
( ο φίλος σου ο Tzimisce είναι ένας από τα μέλη της.. ζήτα του ποπ κόρν, να σου δώσει πατατάκια... :ROFLMAO: )
 
  • Haha
Reactions: mparaxir
Στα παρακάτω βίντεο η Ortofon blue ,αυτά περί ηχοχρώματος που μεταβάλλεται .
Περί ορέξεως …
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Και το stylus από shure 75D ότι απέμεινε .
Τα κουτιά δεν τα βρήκα η γνήσια ήταν γαλάζια και έγραφε την επωνυμία της εταιρίας .
Σαν ηχόχρωμα δεν άλλαξε με την αλλαγή ,πάντα για το hi-fi εκείνης της εποχής .
Υπήρχαν τότε εξαιρετικά Γερμανικά προϊόντα SABA κτλ που ποτέ δεν είδαν το φως των review ,ίσως λόγο του Β παγκόσμιου πολέμου ήταν νωπές ακόμη οι αναμνήσεις .
 

Attachments

  • 3B0C3585-9565-4441-BC5A-CA9FEB9136C8.jpeg
    3B0C3585-9565-4441-BC5A-CA9FEB9136C8.jpeg
    1.5 MB · Views: 11
  • Like
Reactions: mparaxir
Είναι γεγονός ότι στην δικιά μας την κοινότητα αυτοσκοπός είναι να βοηθάει ο ένας τον άλλο ,να δίνει πληροφορίες αλλά και να μοιράζεται τους προβληματισμούς του και αυτό θα πρέπει να το κάνουμε όλοι μας !!!

Για να συνοψίσουμε λίγο τα πράγματα .

1)Το συγκεκριμένο βυνίλιο είναι ένα αφιέρωμα στα τραγούδια του Leonard Cohen από επώνυμους ερμηνευτές .

Το τραγούδι Hallelujah το ερμηνεύει ο John Cale.

Ο δίσκος είναι διπλός .

2)Όσον αφορά το πηγάδι είναι πολύ σημαντικό η ποιότητα του ρουλεμάν ώστε το πλατό να περιστρέφεται δίχως παρατράγουδα και θορύβους ακόμη η ποιότητα και ποσότητα του λαδιού έχει την σημασία της .

3)Όσον αφορά την πλίνθο είναι συνειδητή επιλογή του λεπτού προφίλ,απόδειξη ….

Όταν επιχείρησα να του προσθέσω μάζα κάτω από το πικαπ όχι μόνο έχασα τα άκρα αλλά αντιμετώπισα και προβλήματα ανάδρασης έτσι και αλλιώς εδώ μιλάμε για πικαπ μάζας και δεν χρειάζεται η έξτρα μάζα -Η κάθε περίπτωση φυσικά είναι ξεχωριστή και δεν υπάρχει κανόνας .

4)Για την συχνότητα συντονισμού αναφέρομαι για άλλη κεφαλή και όχι για την συγκεκριμένες για τις Ortofon 2M .

Μια απάντηση για τις κεφαλές 2M.

Αυτό το άκουσμα υπήρχε από την δεκαετία του 1970 (Εξήγησα τον λόγο )καθαρότητα διαφάνεια ουδετερότητα με αυτόν τον τρόπο ανακαλύπτεις την ποιότητα της εγγραφής (όπως είναι )που έχει το βυνίλιο ,φυσικά τότε δεν υπήρχε CD.

Φυσικά υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι που θέλουν στα βυνίλια τους να ακούγεται ζεστό στις μεσαίες και ορισμένοι άλλοι με σκοτεινό φόντο ναι υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις .

Γούστα είναι αυτά.

Αυτό όμως που μπορώ να πω εγώ προσωπικά είναι ότι υπάρχουν ζεστές εγγραφές όχι όμως σε όλες .

Οπότε ο καθένας από εμάς πορεύεται διαφορετικά .

Στο δια ταύτα .

Η Red ακούστηκε για τα δικά μου γούστα πάντα στο συγκεκριμένο πικαπ παρά πολύ καλά κρατήθηκε η ουδετερότητα που θα ήθελα θα την ήθελα καλύτερο στο χαμηλό και στα φωνητικά .

Όταν έβαλα την blue στην αρχή τρόμαξα με τον θόρυβο επιφάνειας και με την φωτεινότητα της στον θεό …

Αυτό όμως που έκανα ήταν να της δώσω περισσότερο χρόνο .

Αυτά τα χαρακτηριστικά που μου έλειπαν από την red τα πήρα στην blue είναι πιο δυναμική κεφαλή ,αντιλαμβανόμουν το ηχόχρωμα της κόπιας πιο άμεσα και εδώ θυμήθηκα την dl 103 πόσο πιστά παίζει σε αυτό το χαρακτηριστικό που μεταβάλει δηλαδή το ηχόχρωμα της ανάλογα με την κόπια .

Και στις δυο κεφαλές πήρα και άκρα πρωτόγνωρο για κεφαλές mm.

Όταν έβαλα την 2M Bronze στην γεννήτρια της red στην αρχή ενθουσιαστικά η χαρά μου κράτησε όμως για λίγο .

Τα φωνητικά ας μην τα σχολιάσω .



-Γεννήτρια Bronze με stylus Bronze.

Από την αρχή έδειξε τα δόντια της .

Πιο εστιασμένος ήχος ,η σκηνή έφτασε στο ταβάνι 😋δεν σκλήρυνε σε υψηλές εντάσεις τα πρίμα της ήταν πιο ευγενικά στα άκρα ,υπήρχε πιο σαφήνεια στην λεπτομέρεια όχι όμως ότι υστερούσαν οι δυο υπόλοιπες.

Πολύ καλά τα φωνητικά .

Όμως .

Αφήνει ζεστό ηχόχρωμα στις μεσαίες συχνότητες σε όλες τις κόπιες ,επιβάλει δηλαδή χαρακτήρα αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να αρέσει σε κάποιους και σε κάποιους άλλους όχι .

Άλλαξα την καλωδίωση ,έβαλα τον ολοκληρωμένο μου ενισχυτή υπήρχε εκεί .

Έδωσα περισσότερο χρόνο



Blue με γεννήτρια bronze λίγο πιο ζωντανή το ζεστό ηχόχρωμα υπήρχε εκεί .

Το ίδιο φυσικά και με stylus red .

Υπήρχε όντως τελικά αναβάθμιση με την συγκεκριμένη γεννήτρια υπήρχε πιο σαφήνεια στον ήχο με καλύτερα δυναμικά εδώ δεν παρατηρήθηκε ασυμβατότητα.

Είναι καθαρά θέμα γεννήτριας στο ζεστό ηχόχρωμα έτσι την έχουν κουρδίσει .

Να σημειώσω εδώ ότι και οι τρεις κεφαλές ακούγονται πεντακάθαρες δεν χρωματίζουν τον ήχο στις υψηλές συχνότητες εκτός αν υπάρχουν άνθρωποι που αρέσκονται σε αυτό το χαρακτηριστικό που ανέφερα .



Χρόνια πολλά σε όλους !!!

Έχουμε διαφοροποίηση στο πιο πάνω post ,ειδικότερα στην γεννήτρια και καλά RED με stylus 2M Bronze.
Ειδικότερα αν η ζυγαριά μετράει λανθασμένα με μπαταρίες που έχουν παραδώσει πνεύμα όχι η καινούργια .
Ισχύουν αυτά που έχουν γραφτεί για την γεννήτρια 2MBronze με βελόνα Bronze.
Μείνετε συντονισμένοι στο Av club.gr
521526EE-8003-443B-8F4B-D6658FE29A70.jpeg
 

Attachments

  • 22675A51-B19D-4366-8452-21BE78103FE8.jpeg
    22675A51-B19D-4366-8452-21BE78103FE8.jpeg
    2.4 MB · Views: 9
Είναι γεγονός ότι η Ortofon Bronze με εντυπωσίασε αλλά και για την σαφέστατη αναβάθμιση που υπήρξε με τα άλλα stylus.
Το πρόβλημα όμως για μένα ήταν ότι δεν ήθελα να επιβάλει χαρακτήρα ζεστό στις μεσαίες συχνότητες σε όλες τις ηχογραφήσεις ακόμη και σε κόπιες Live .
Το λάθος που έγινε και με ξεγέλασε ήταν η ζυγαριά που στο τέλος αυτής της δοκιμής που έγινε αντί να μετρήσω με την καινούργια ,μέτρησα μόνο με την παλιά όπου οι μπαταρίες εξαντλήθηκαν το κατάλαβα αργότερα .
Οπότε υπάρχει αναθεώρηση .

Όταν λοιπόν μέτρησα σωστά τα φωνητικά στα οποία είχα θέμα έφτιαξαν .Τι άκουσα …
1)φωνητικά πιο εστιασμένα και με βάθος .
2)Μεσαίες συχνότητες που ήταν το ζητούμενο για μένα δεν επιβάλει χαρακτήρα ζεστό σε όλες τις ηχογραφήσεις .
3)Το χαμηλό είναι ελεγχόμενο και βαράει εκεί που πρέπει και το νιώθεις για τα καλά .
4)Εστιάζει καλύτερα τα μουσικά δρώμενα με εξαιρετικό διαχωρισμό των καναλιών αλλά και της πληροφορίας .
5)Εδώ με αυτήν την γεννήτρια αντιλαμβάνεσαι περισσότερο τις διαφοροποιήσεις που υπάρχουν στα stylus με σαφέστατη υπέροχη το stylus Bronze.
Δεν έχουμε δηλ αναβάθμιση των υπολοίπων ακίδων .
Εύλογα τα ερωτήματα που με προβλημάτισαν .
1)Με τίποτα εδώ η red δεν ακούγεται για ακίδα των 100ευρώ.
2)Αμφιβάλω μια γεννήτρια και μια ακίδα που κατασκευάστηκε πριν από 10 χρόνια και περισσότερο χρησιμοποιούν τα ίδια υλικά ακόμη και στις σφαιρικές βελόνες όπου υπάρχει εξέλιξη και εκεί .
3)Είναι τελικά ίδια η γεννήτρια red που υπάρχει στο εμπόριο ;
Δεν μπορώ να απαντήσω δεν την έχω ,η συγκεκριμένη ήρθε προεγκατεστημένη με το συγκεκριμένο Πικάπ.
4)Ο στόχος της ΕΑΤ ήταν εδώ να φτιάξει ένα πικαπ ουδέτερο στην συνολική σχεδίαση ώστε να αντιλαμβάνεσαι τις οποίες διαφοροποιήσεις που θα ακούσεις και οι διαφοροποιήσεις εδώ δεν ήταν μικρές στην εναλλαγή που έγινε .
5)Μήπως τελικά κάποιες κεφαλές που έρχονται προ εγκατεστημένες έρχονται με προδιαγραφές που θέτει ο κατασκευαστής ;
Όταν λοιπόν έκανα εναλλαγή των γεννητριών το μάτι μου έπεσε σε μια λεπτομέρεια υπάρχει ένα ποντάρισμα στην γεννήτρια red που δεν υπάρχει στην γεννήτρια της bronze που αγόρασα .
Εδώ θα βρείτε ένα Review που αξίζει να το διαβάσετε όπου ο συγκεκριμένος αρθρογράφος στο τέλος της δοκιμής αναφέρετε για αλλαγή βελόνας και όχι γεννήτριας .https://www.lebeauson.fr/a-l-oreill...pI0NRyD-4mkqzWyRe-jPrKynRIbc1Y9kpn3oUro7w0CtU
 

Attachments

  • D5B4652C-03FD-4086-8951-5DB582E437FB.jpeg
    D5B4652C-03FD-4086-8951-5DB582E437FB.jpeg
    1.2 MB · Views: 15
Θα υπάρξει ξανά μια μικρή αναθεώρηση μιας και θεωρώ έντιμο να το γράψω .

Το stylus της bronze σε γεννήτρια της red -EAT αφήνει μια μικρή απόχρωση ζεστασιάς αυτό μετά από 80 και ώρες ,εντάξει περίμενα ότι θα υπήρχε μια σαφήνεια στην λεπτομέρεια αλλά να αλλάζει και το ηχόχρωμα είναι κάτι που με άφησε άναυδο ,κοιτά που μαθαίνουμε όσο μεγαλώνουμε 😂

Οπότε για μένα δεν υπάρχει νόημα η σύγκριση για το συγκεκριμένο stylus θα πάει στην γεννήτρια της bronze δένει καλύτερα το ζεστό ηχόχρωμα στις μεσαίες συχνότητες .

Οπότε γύρισα ξανά στην blue .

Και για να καταλάβετε την διαφορά και τις εγγραφές που υπάρχουν στις κόπιες ειδικότερα όταν η διαφάνεια -ουδετερότητα -καθαρότητα είναι στις προτιμήσεις μας θα σας φέρω το παρακάτω παράδειγμα ,ειδικότερα όταν δεν επιβάλεις χαρακτήρα ζεστό .

Έχουμε λοιπόν δυο δίσκους .

Στον ένα (Chris Rea) φρόντισαν να χωρέσουν 6 τραγούδια στην μια πλευρά και 7 στην άλλη .

Από την Άλλη έχουμε τον Δίσκο της Diana Krall με δυο δίσκους με τρία το πολύ 4 τραγούδια στην κάθε πλευρά .

Ακούγοντας λοιπόν τον Cris Rea με την blue χωρίς να επιβάλει χαρακτήρα …άχρωμο .

Θα σου ρίξει στα μούτρα την συμπίεση λογικό και θα φωνάξει …αντίθετα με την bronze λόγο του ζεστού χαρακτήρα και καλόηχου ήχου το περνάει πιο ευγενικά .

Dianna Krall ζεστό ηχόχρωμα με πολλές αρμονικές σε σύγκριση με το αντίστοιχο CD που έχω στην κατοχή μου ζεστό ηχόχρωμα και εκεί δίχως αρμονικές τόσο έντονες .

Εδώ η blue θα παίξει ζεστά όπως και η bronze flat τελείως .

Φυσικά για να ακούσεις αυτές τις διάφορες υπάρχουν κάποια πράγματα που είναι αλυσίδα …

Οπότε ο καθένας από εμάς πορεύεται διαφορετικά .

Καλοπροαίρετα το γράφω 😜
Υ.Σ Καλές κεφαλές και οι δυο η κάθε μια με διαφορετικό όμως κούρδισμα δεν είναι μικρές οι διαφορές .
E2A3BD9D-FAC7-4E61-BE81-E00E2B8128FC.jpeg
 
Μακη, να ρωτησω και γω καλοπροαιρετα. Θεωρεις :
Α) Οτι η ortofon πουλαει μια κεφαλη 2-3 φορες πιο ακριβα απο τις φθηνοτερες της και ειναι πιο χρωματισμενη απο τις φθηνοτερες ; Εχει λογο να κανει κατι τετοιο;
Β) Οτι το συστημα σου, χωρος κλπ ειναι υπερανω υποψιας οσον αφορα την ¨ουδετεροτητα" τους , και αρα τα συμπερασματα σου ειναι και αντικειμενικα σωστα;
Γ) Αμφιβαλλεις οτι η ανωτεροτητα μιας Bronze σε σχεση με την blue & red αποδεικνυεται περαν πασης αμφιβολιας τεχνικα απο την ortofon αλλα και απο μετρησεις (κεφαλων) που εκανες ή δεν εκανες ;
 
Last edited:
Εδω, μια ενδιαφερουσα παρομοια συζητηση , που καταληγει ως συνηθως στο γουστο,συστημα,χωρο και ολα τα γνωστα.

 
Εδω, μια ενδιαφερουσα παρομοια συζητηση , που καταληγει ως συνηθως στο γουστο,συστημα,χωρο και ολα τα γνωστα.

κάποιος εκεί έγραψε ότι η black μετρήθηκε στα 8mV !!
 
Μακη, να ρωτησω και γω καλοπροαιρετα. Θεωρεις :
Α) Οτι η ortofon πουλαει μια κεφαλη 2-3 φορες πιο ακριβα απο τις φθηνοτερες της και ειναι πιο χρωματισμενη απο τις φθηνοτερες ; Εχει λογο να κανει κατι τετοιο;
Β) Οτι το συστημα σου, χωρος κλπ ειναι υπερανω υποψιας οσον αφορα την ¨ουδετεροτητα" τους , και αρα τα συμπερασματα σου ειναι και αντικειμενικα σωστα;
Γ) Αμφιβαλλεις οτι η ανωτεροτητα μιας Bronze σε σχεση με την blue & red αποδεικνυεται περαν πασης αμφιβολιας τεχνικα απο την ortofon αλλα και απο μετρησεις (κεφαλων) που εκανες ή δεν εκανες ;
Ξεκάθαρα έγραψα στα πιο πάνω post ότι η bronze είναι ανώτερη κεφαλή ,έγραψα και λεπτομέρειες .
Το πρόβλημα για μένα είναι ότι στις μεσαίες συχνότητες εχει ζεστό χαρακτήρα και αυτό τον χαρακτήρα τον επιβάλει σε όλες τις εγραφές για τους λόγους που εξήγησα .
Εξήγησα μάλιστα ότι η γεννήτρια red ήρθε προεγκατεστημένη με το πικαπ .
Η bronze έχει καθαρές υψηλές συχνότητες αλλά …
Ακούω και με πανάκριβα ακουστικά μέσα τον ολοκληρομένο μου και σαν Μάκης θέλω το ηχόχρωμα στις μεσαίες να μεταβάλλεται αυτό έχω συνηθίσει ακόμη και σε μια dl 103,Ortofon Blue.

Φυσικά υπάρχουν ορισμένοι που συμφωνούν με αυτήν την άποψη που έχω .
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Η bronze έχει καθαρές υψηλές συχνότητες αλλά
Ακούω και με πανάκριβα ακουστικά μέσα τον ολοκληρομένο μου και σαν Μάκης θέλω το ηχόχρωμα στις μεσαίες να μεταβάλλεται αυτό έχω συνηθίσει ακόμη και σε μια dl 103,Ortofon Blue.
Αυτο το "αλλά" δεν καταλαβαινω ,μεταξύ άλλων

Το τι "θελεις" ειναι απολυτα σεβαστο

Ουτε το "μεταβαλλεται" το καταλαβαινω......... οι αλλες κεφαλες δηλαδη παιζουν ολους τους δισκους με το ιδιο "ηχοχρωμα" ???
 
Αυτο το "αλλά" δεν καταλαβαινω ,μεταξύ άλλων

Το τι "θελεις" ειναι απολυτα σεβαστο

Ουτε το "μεταβαλλεται" το καταλαβαινω......... οι αλλες κεφαλες δηλαδη παιζουν ολους τους δισκους με το ιδιο "ηχοχρωμα" ???
Οι μεσαίες συχνότητες είναι καθοριστικές για εμένα και αντιπροσωπεύουν -καθορίζουν ένα μεγάλο ποσοστό αυτό που θέλω να ακούσω .
Το ηχόχρωμα μεταβάλλεται σε όλες τις κεφαλές ,το ερώτημα θα έπρεπε να το θέσεις στον ίδιο τον εαυτό σου ,ειδικότερα για τις μεσαίες συχνότητες το αποτύπωμα του ζεστού ….Ειδικότερα αν θέλεις κεφαλή ουδέτερη και κάποιες επιβάλουν χαρακτήρα εκεί.
Το χαμηλό και οι υψηλές συχνότητες είναι άλλη υπόθεση που κάποιες γεννήτριες το μεταβάλλουν ακόμη και με άλλες ρυθμίσεις…4D3A900F-FE7F-4DCA-9473-AC7B5CDAECFA.jpeg ακόμη και του phono.
Το ζεστό ηχόχρωμα παραμένει όπως στην shure 97 η Shure v15 και η Shure m75D ήταν άλλης πάστας .
Παράδειγμα άλλο η παρακάτω κόπια από την δεκαετία 70 από την Γερμανική Fontana θα πρέπει να ακουστεί με διαφάνεια καθαρότητα και άκρα φυσικά και με αρμονικές για βυνίλιο μιλάμε .
Καλύτερα να μην την ακούσεις με ζεστό ηχόχρωμα στις μεσαίες .
Για διαφάνεια δεν μιλάμε ;
Η μουσική έχει χρώμα από μόνη της μην την χρωματίζουμε !!!
Για τον Μάκη δεν μιλάμε ;