ORTOFON 2m Black: Αποδοση με Red, Blue, Bronze & Black stylus επανω της! ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!

Οι μεσαίες συχνότητες είναι καθοριστικές για εμένα και αντιπροσωπεύουν -καθορίζουν ένα μεγάλο ποσοστό αυτό που θέλω να ακούσω .
Το ηχόχρωμα μεταβάλλεται σε όλες τις κεφαλές ,το ερώτημα θα έπρεπε να το θέσεις στον ίδιο τον εαυτό σου ,ειδικότερα για τις μεσαίες συχνότητες το αποτύπωμα του ζεστού ….Ειδικότερα αν θέλεις κεφαλή ουδέτερη και κάποιες επιβάλουν χαρακτήρα εκεί.
Το χαμηλό και οι υψηλές συχνότητες είναι άλλη υπόθεση που κάποιες γεννήτριες το μεταβάλλουν ακόμη και με άλλες ρυθμίσεις…View attachment 204861 ακόμη και του phono.
Το ζεστό ηχόχρωμα παραμένει όπως στην shure 97 η Shure v15 και η Shure m75D ήταν άλλης πάστας .
Παράδειγμα άλλο η παρακάτω κόπια από την δεκαετία 70 από την Γερμανική Fontana θα πρέπει να ακουστεί με διαφάνεια καθαρότητα και άκρα φυσικά και με αρμονικές για βυνίλιο μιλάμε .
Καλύτερα να μην την ακούσεις με ζεστό ηχόχρωμα στις μεσαίες .
Για διαφάνεια δεν μιλάμε ;
Η μουσική έχει χρώμα από μόνη της μην την χρωματίζουμε !!!
Για τον Μάκη δεν μιλάμε ;
Εχω 4 βραχιονες σε 3 πικαπ, 17 κεφαλες και 3-4 phono οπότε δεν με προβληματιζει το θεμα ....... χαχαχα....... ο ενας βραχιονας δε, εχει τρια διαφορετικα armtubes και καμια δεκαρια διαφορετικα headshells , counterweights, sub weights..............
Οι M97xE & V15VxMR ειναι οι δυο κεφαλες που εχουν ενα χαρακτηρα που εδωσε η SHURE επιτηδες , σε αντιθεση με τις Μ97ΗΕ Era IV & V15 V (οπως και η V15 IV) , που είναι "απολυτα" flat. Στη φωτο, η FR της Μ97ΗΕ Era IV που έχω και προσεχω ως "κορη οφθαλμου". Βεβαια οι δυο " x " γινονται αγνωριστες με Jico SAS απ'ότι διαβαζω. Αλλα και στην μορφη που ειναι, κανουν πραγματα (κυριως η V15 VxMR) που αλλες κεφαλες ονειρευονται......................


M97HE FR.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: MakisM
Να πω επισης οτι η M97xE σε ΜΜ εισοδο 63 kΩ μεταμορφωνεται. Αλλα θα μου πεις, ποιος ασχολειται τωρα με ΜΜ load ?????
Ας ασχοληθει καποιος και εδω ειμαστε. Αυγα στον τοιχο.................... :cool: Η JICO Nude Elliptical επισης κανει καλη δουλεια και ειναι και σχετικα φθηνη.
 
Απλά πληροφοριακά M75D δεν ήταν φλατ όπως την άκουσα τότε είχε άκρα αν και mm πεντακάθαρη κεφαλή και με εξαιρετικές μεσαίες συχνότητες ,άκουγες τα πάντα .
Θα πρέπει να την ξανακούσω κάποια στιγμή .😉
 
Απλά πληροφοριακά M75D δεν ήταν φλατ όπως την άκουσα τότε είχε άκρα αν και mm πεντακάθαρη κεφαλή και με εξαιρετικές μεσαίες συχνότητες ,άκουγες τα πάντα .
Θα πρέπει να την ξανακούσω κάποια στιγμή .😉
Εχω και μια τετοια ( E Type 2) αλλα οχι με original βελονα . (οχι την ED Type 2)
Παιζει μια χαρα για τη δουλεια που τη θελω, με μια black diamobd nude E


nudeline1.jpg
 
  • Like
Reactions: MakisM
δεν χαίρουν εκτίμησης από τους ακουστικάριους του φόρουμ (από ότι έχω καταλάβει διαβάζοντάς τους), δεν ξέρω γιατί....
Δεν πειράζει τα έχουμε πει αυτά .
Αυτό που μετράει είναι πέρα από τις κριτικές που έχουν γίνει (Review) υπάρχουν χιλιάδες ευχαριστημένοι κάτοχοι ,αρκεί να τους διαβάσεις είμαι ένας από αυτούς .
Υ.Σ Παλιότερα όταν είχαμε κάνει μια συγκέντρωση με φίλους ακουστικάριους στο σπίτι του Μιχάλη άρεσε σε όλους .
 
Δεν πειράζει τα έχουμε πει αυτά .
Αυτό που μετράει είναι πέρα από τις κριτικές που έχουν γίνει (Review) υπάρχουν χιλιάδες ευχαριστημένοι κάτοχοι ,αρκεί να τους διαβάσεις είμαι ένας από αυτούς .
Υ.Σ Παλιότερα όταν είχαμε κάνει μια συγκέντρωση με φίλους ακουστικάριους στο σπίτι του Μιχάλη άρεσε σε όλους .
ποιόν Μιχάλη εννοείς;;
τον sonus naturalis να φανταστώ ;;
 
Περί ηχοχρώματος που επιδιώκω προσωπικά .
Ένα βίντεο που ανέβασα χθές με το βινύλιο της Diana Krall και το αντίθετο άκρο σε δίσκο του 1980 The Mojo Bluesband.
Όλα αυτά με την Ortofon blue-EAT.
Υ.Σ Αν ακούσεις παραγωγές των Pink Floyd vs Dire Straits είναι το αντίθετο άκρο περί ηχοχρώματος .
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: gee82
Εντάξει …

Όταν η προσωπική σου προτίμηση είναι μόνο η ακρίβεια της ηχογράφησης το ψάχνεις διαφορετικά να λοιπόν ένα παράδειγμα τρανταχτό .
Έχουμε ένα CD το οποίο αγόρασα στις αρχές του 1990 και ένα βυνίλιο το οποίο αγοράστηκε το 2022.
Ακούγοντας το CD αντιλήφθηκα το πόσο με γρήγορους ρυθμούς προχωράει η ψηφιακή τεχνολογία ειδικότερα όταν έχουν περάσει από τα χέρια σου τόσα player που ουδέποτε για το σήμερα μιλάω με αυτό το hardware SMD (σύντομη διαδρομή του σήματος )αφήνεις την ηχογράφηση να τρέξει όπως έχει με λεπτομέρεια αλλά να καταφέρνεις να μεταβάλεις το ηχόχρωμα ακόμη και στο ίδιο το CD φωνητικά ,μουσικά όργανα ,καθαρότητα ,διαφάνεια αλλά και ζεστό ηχόχρωμα όχι όμως σε όλην την ηχογράφηση και φωτεινότητα σε κάποια αλλά πάντα στην ίδια την παραγωγή .
Ακούγοντας το βυνίλιο λέμε δεν πάμε καλά …Ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά που ανέφερα πιο πάνω ,ψάχνοντας την κόπια ανακάλυψα ότι είναι η ίδια δισκογραφική εταιρία από πίσω στην συγκεκριμένη πάντοτε ηχογράφηση .

Αποφάσισα το πράγμα να το πάω διαφορετικά …

Έσπασα το CD και το μετέφερα στο JRiver στην έκδοση 30 πια όπως έχω αναφέρει σε άλλο νήμα το άκουσα streaming με το jremote μόνο στο κινητό (iPhone 12)με ακουστικά .
Ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με λίγο καλύτερο το βάθος ίσως λόγο ακουστικών .

Εύλογα τα ερωτήματα πάντα για την συγκεκριμένη ηχογράφηση .

1)Θα θέλαμε να ακούγεται σαν loudness παντού ;

2)θα θέλαμε να ακούγεται με ζεστό ηχόχρωμα παντού ;

3)Θα θέλαμε να ακούγεται σκοτεινό ;

4)Θα θέλαμε να υπερβάλουν οι χαμηλές συχνότητες κάτι δηλαδή σαν loudness’s και bass boost και να καλύπτουν τις κρίσιμες μεσαίες συχνότητες;φυσικά και υπάρχουν ηχογραφήσεις που το μπάσο είναι σεισμικό .

5)Δεν μιλάμε πάντα για την ακρίβεια της ηχογράφησης έστω και αν στο βυνίλιο έχει μεταφερθεί αυτούσιο ψηφιακά ;
6)Αυτό σημαίνει ότι μια κεφαλή ακούγεται σαν CD ;και πως γίνεται να ακούγεται flat με ζεστό ηχόχρωμα σε κάποιες άλλες ηχογραφήσεις όχι μόνο στις τωρινές αλλά και σε άλλες πριν το CD ?
Και όπως έχω αναφέρει αυτή η ουδετερότητα υπήρχε από την δεκαετία του 1970 όπως έτυχε να την ακούσω με τελείως διαφορετικό σύστημα και με άλλο πικαπ ,ηχεία κτλ φυσικά τότε δεν είχαμε (την μόδα )τα καλώδια …
Αυτός είναι ένας σοβαρός λόγος για εμένα που πολλές φορές μπορεί να μην ακούς το hardware …Υποψία αλλοίωσης EQ έχει φάει σουτ από το παράθυρο για τον Μάκη και εκεί προτιμώ την ουδετερότητα αλλά και την καθαρότητα του χαλκού κτλ .
Είναι λογικό να υπάρχουν προτιμήσεις -γούστα αλλά μιλάμε για τον Μάκη …αυτό είναι ,αυτή είναι η ηχογράφηση φάτην όπως και να είναι .

Υ.Σ Στο Live υπάρχουν δίσκοι όπου είναι ηχογραφημένοι στον θεό …πχ σε ανοικτό γήπεδο αλλά και ηχογραφήσεις με ζεστό ηχόχρωμα -live όχι μόνο λόγο μουσικών οργάνων αλλά και χώρου.
Κάποια πράγματα είναι και θέμα παραγωγής .

D379E943-A4A2-4B30-ABB9-356DCF6DCB16.jpeg
 

Attachments

  • 2A596219-8C78-4C42-A151-40AE815B0E5F.png
    2A596219-8C78-4C42-A151-40AE815B0E5F.png
    1.5 MB · Views: 15
  • 07A12DBB-A1FF-45DB-A4AD-9F1A1AF2FB7B.png
    07A12DBB-A1FF-45DB-A4AD-9F1A1AF2FB7B.png
    4.5 MB · Views: 14
  • 3E5E5BE2-B325-4953-8D99-88D181A3F20D.png
    3E5E5BE2-B325-4953-8D99-88D181A3F20D.png
    358.8 KB · Views: 13
και πως γίνεται να ακούγεται flat με ζεστό ηχόχρωμα .....
To "flat" αφορα το frequency response της κεφαλης , το "ζεστο ηχοχρωμα" αφορα την δυνατοτητα της κεφαλης να αποδιδει πλουσιοτητα και αρμονικες οπου υπαρχουν στην ηχογραφιση και δεν εχει σχεση με το frequency response. Με αλλα πραγματα εχει σχεση αυτο.
Καλως ή κακως, η "ουδετεροτητα" σε μια ηχογραφιση, ειναι μονο αυτη που ηχογραφηθηκε.
 
To "flat" αφορα το frequency response της κεφαλης , το "ζεστο ηχοχρωμα" αφορα την δυνατοτητα της κεφαλης να αποδιδει πλουσιοτητα και αρμονικες οπου υπαρχουν στην ηχογραφιση και δεν εχει σχεση με το frequency response. Με αλλα πραγματα εχει σχεση αυτο.
Καλως ή κακως, η "ουδετεροτητα" σε μια ηχογραφιση, ειναι μονο αυτη που ηχογραφηθηκε.
Στο ζεστό ηχόχρωμα μια καλή κεφαλή θα το επιβάλει εκεί που πρέπει ,αυτό δεν ισχύει σε όλες τις εγραφές -μεταβάλλεται ακόμη και στον ίδιο τον δίσκο ,θα συμφωνήσω ότι υπάρχουν ηχογραφήσεις με έντονες αρμονικές ,αλλά μιλάω πάντα για την ηχογράφηση που έχω αναφέρει πιο πάνω .
Αν ρωτήσεις τους Άγγλους όχι όμως όλους την ουδετερότητα την θεωρούν με ζεστό ηχόχρωμα στις κρίσιμες μεσαίες συχνότητες .
Αν ρωτήσεις τους Γιαπωνέζους και τους Γερμανούς κτλ την ουδετερότητα την αφήνουν ανέγγιχτη δηλαδή χωρίς χρώμα -ζεστό αφήνοντας την ηχογράφηση …
Μιλάμε καθαρά για σχολές και για το πως προσεγγίζουν τον ήχο την φιλοσοφία τους δηλαδή
Η δικιά μου προσέγγιση είναι η δεύτερη .
Θα πρέπει να υπάρχει διαφάνεια στις μεσαίες συχνότητες χωρίς χαρακτήρα δηλαδή για τους λόγους που εξήγησα αν θέλεις να προσεγγίσεις έτσι τον ήχο .
Φυσικά και κάποια πράγματα είναι αλυσίδα για το πως έχει συντονίσει την κεφαλή ο εκάστοτε κατασκευαστής με την συνολική σχεδίαση του πικαπ το phono και πάει λέγοντας ,αυτός είναι και ο λόγος που πολλές φορές ακούω μόνο από ακουστικά .
 
Στο ζεστό ηχόχρωμα μια καλή κεφαλή θα το επιβάλει εκεί που πρέπει ,αυτό δεν ισχύει σε όλες τις εγραφές
Μα αυτο ακριβως ειπα πιο πανω.

"το "ζεστο ηχοχρωμα" αφορα την δυνατοτητα της κεφαλης να αποδιδει πλουσιοτητα και αρμονικες οπου υπαρχουν στην ηχογραφιση"
 
  • Like
Reactions: MakisM
Crusader είναι ο τίτλος του έκτου στούντιο δίσκου του βρετανικού χέβι μέταλ συγκροτήματος Saxon, ο οποίος κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 1984 ,ήταν αυτός ο δίσκος που με έβαλε να ακούω και Heavy metal.
Τότε λοιπόν που δεν υπήρχε το CD η συγκεκριμένη ηχογράφηση έχει γίνει αναλογικά και μεταφέρθηκε αργότερα στο CD .
Από την μια έχουμε την Ελληνική κόπια της (CARRERE -Γαλλική )και από την άλλη την Ολλανδική -EMI (CD)

Στην συγκεκριμένη λοιπόν ηχογράφηση του βινυλίου έχουμε τεράστια σώματα και άκρα και από την άλλη Στρογγυλοποίηση των άκρων τεχνικώς για εμένα με λίγη συμπίεση γενικά πάντα για την συγκεκριμένη ηχογράφηση .
Εδώ φαίνεται ότι οι μετρήσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν συνάδουν υπέρ του CD player .
Και όπως εξήγησα σε προηγούμενο post κάποια πράγματα είναι θέμα παραγωγής δηλ έχουμε αναλογική εγγραφή που το CD παλεύει να την μετατρέψει πάλι αναλογικά😋 …πάει χάθηκε η μπάλα !!!
Τώρα πιστεύω να καταλάβατε γιατί ακούω ΚΑΙ από Πικαπ και είμαι υπέρ της ουδετερότητας .
DDB78474-B783-4550-A0B4-987646C32E08.jpeg
 
Τότε λοιπόν που δεν υπήρχε το CD η συγκεκριμένη ηχογράφηση έχει γίνει αναλογικά και μεταφέρθηκε αργότερα στο CD .

Πολλές φορές η αναλογική ηχογράφηση και αναλογική αναπαραγωγή έχει σχέση με την 'ευφωνικότητα'....
 
Τότε λοιπόν που δεν υπήρχε το CD η συγκεκριμένη ηχογράφηση έχει γίνει αναλογικά και μεταφέρθηκε αργότερα στο CD .

Πολλές φορές η αναλογική ηχογράφηση και αναλογική αναπαραγωγή έχει σχέση με την 'ευφωνικότητα'....
Ανάλογα την παραγωγή …Εδώ μιλάμε για την συγκεκριμένη κόπια και για Heavy metal.
Φυσικά την προτιμώ από το 💿 Έτσι ακριβώς την άκουσα την δεκαετία του 80 .