ORTOFON 2m Black: Αποδοση με Red, Blue, Bronze & Black stylus επανω της! ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ!

Τότε λοιπόν που δεν υπήρχε το CD η συγκεκριμένη ηχογράφηση έχει γίνει αναλογικά και μεταφέρθηκε αργότερα στο CD .

Πολλές φορές η αναλογική ηχογράφηση και αναλογική αναπαραγωγή έχει σχέση με την 'ευφωνικότητα'....
Γιάννη να ένα άλλο παράδειγμα το βυνίλιο είναι του 1983 από την δισκογραφική εταιρία I.R.S (Γνήσιο )το μεταγενέστερο CD είναι από την castle αγγλική και αυτή .
Εδώ τα Labelhttps://en.wikipedia.org/wiki/Ark_(The_Animals_album)
Αν ακούσεις το CD το Denon (dac)όσο το Musical Fidelity m3scd δισκάκι η εγγραφή έχει γίνει φλατ για να ακουστεί και καλά αναλογικά 💿χάνοντας τις αποχρώσεις της φωνάρας που ονομάζεται Eric Burdon και αν προτιμώ το τελευταίο σαν player 💿είναι επειδή είναι πιο πρόσφατο είναι ουδέτερο υπάρχει δηλ λεπτομέρεια .(αυτο είναι)
Απλά στο βυνίλιο στην γνήσια κόπια του 1983 έχεις την αληθοφάνεια των φωνητικών .
 

Attachments

  • BE99709B-72DD-48B0-B9BA-7F115E09E94D.jpeg
    BE99709B-72DD-48B0-B9BA-7F115E09E94D.jpeg
    3.5 MB · Views: 6
Ρίξε μια ματιά Μάκη και όποιος δηλαδή θέλει ..
Βάλε τα καλά ακουστικά και άκουσε τα δύο samples 'σ αντιπαράθεση' με το delayed όπως το καταλαβαίνουν οι επιστήμονες μετά από έρευνα πολλών Τζαζ μουσικών




Συνεχίζω να πιστεύω ότι κάθε εταιρεία 'φωτίζει' διαφορετικά την 'μουσική στιγμή' και ότι ισχύει το '50 αποχρώσεις του ουδέτερου' για τις πηγές και μετατροπείς των σημάτων σε ...ήχο, που έχω αναφερθεί σε παλιότερα θέματα.
Υπάρχουν πολλοί παράμετροι στην αξιολόγηση μιας συσκευής.
Όπως melody, rhythm, timbre, realism and authenticity,neutrality,separation,stage κ.λ.π. στο τέλος μιας αναπαραγωγής studio ή Live εκτέλεσης ,η μουσική υπογραφή του καλλιτέχνη παραμένει/αναδύεται.
φυσικά χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα θα είναι παρόντα ή με την Red ή με την Bronze ή με την Black.
Πάντως ναι, οι Ortofon ακολουθούν μια πορεία προς την ανάποδη κατεύθυνση του αόρατου αυτού εχθρού του χαιφιντελίστα (Euphony),το αν θυσιάζουν άλλα 'πράγματα' είναι και αυτό θέμα
 
Ρίξε μια ματιά Μάκη και όποιος δηλαδή θέλει ..
Βάλε τα καλά ακουστικά και άκουσε τα δύο samples 'σ αντιπαράθεση' με το delayed όπως το καταλαβαίνουν οι επιστήμονες μετά από έρευνα πολλών Τζαζ μουσικών




Συνεχίζω να πιστεύω ότι κάθε εταιρεία 'φωτίζει' διαφορετικά την 'μουσική στιγμή' και ότι ισχύει το '50 αποχρώσεις του ουδέτερου' για τις πηγές και μετατροπείς των σημάτων σε ...ήχο, που έχω αναφερθεί σε παλιότερα θέματα.
Υπάρχουν πολλοί παράμετροι στην αξιολόγηση μιας συσκευής.
Όπως melody, rhythm, timbre, realism and authenticity,neutrality,separation,stage κ.λ.π. στο τέλος μιας αναπαραγωγής studio ή Live εκτέλεσης ,η μουσική υπογραφή του καλλιτέχνη παραμένει/αναδύεται.
φυσικά χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα θα είναι παρόντα ή με την Red ή με την Bronze ή με την Black.
Πάντως ναι, οι Ortofon ακολουθούν μια πορεία προς την ανάποδη κατεύθυνση του αόρατου αυτού εχθρού του χαιφιντελίστα (Euphony),το αν θυσιάζουν άλλα 'πράγματα' είναι και αυτό θέμα
και φυσικά 'αν φωτίσεις ένα πανέμορφο μοντέλο με λάθος φωτισμό, μετατρέπεται σε ..τέρας' (α ρε Ρένο).
 
Γιάννη χαίρομαι που έκανες αυτήν την αναφορά ειδικότερα για την jazz …

Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι μουσική από υπολογιστή δεν μπορείς να δημιουργήσεις πρωτίστως γιατί άκουσα το γνήσιο με το μετέπειτα και η δεύτερη έκδοση είναι αφύσικη (τεχνητή) με τα δικά μου πάντα στάνταρ .
Από την άλλη σε ορισμένες περιπτώσεις μετράει και η υλοποίηση ακόμη και στα ψηφιακά .
Όσον αφορά για την Ortofon και ειδικότερα για τις 2m αυτή η ουδέτερη προσέγγιση (δεν το γράφω εγώ μόνο )απλά το επιβεβαιώνω με το πικαπ της EAT το πέτυχε με πολύ λιγότερο κόστος αντικατάστασης βελόνας ,φυσικά εδώ η EATRED -blue δεν ακούστηκε για κεφαλή των 100 - 200 ευρώ .(Αυτό με βολεύει )Από την άλλη γνωρίζω ότι μπορώ να πάω ακόμη πιο ψιλά εξάλλου όπως έγραψα έχει δοκιμαστεί με πιο ακριβές κεφαλές .
Αλλά μου αρέσει αυτό που ακούω τώρα με συγκεκριμένα είδη μουσικής .

Όσον αφορά τις παραγωγές είναι πολύ δύσκολο να αποκαταστάσεις εγγραφές που έγιναν αναλογικά ειδικότερα την δεκαετία του 80 όχι μόνο με ένα είδος μουσικής και να της μετατρέψεις ψηφιακά μια καλή εγγραφή αναλογική παραμένει καλή. Φυσικά υπάρχουν εκδόσεις ακόμη πιο παλιότερες που βοήθησε η ψηφιακή τεχνολογία να ακουστούν πιο καλύτερες αλλά αυτά για έναν συλλέκτη είναι κουραφέξαλα …Θέλουν την πρωτότυπη όπως και να ακούγεται .
Να λοιπόν ένα τρανταχτό παράδειγμα της χρυσής δεκαετίας του 80 original κόπια που όσες φορές την άκουσα ψηφιακά απλά δεν ….
Υπάρχει τεράστια πληροφορία χαμηλές μεσαίες και υψηλές συχνότητες αλλά και διαχωρισμό καναλιών ειδικότερα αν την ακούσεις από κοντά .
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Αλλά μου αρέσει αυτό που ακούω τώρα με συγκεκριμένα είδη μουσικής .
Αυτο ειναι και το μοναδικο σχολιο το οποιο κανείς δεν μπορει να αντικρουσει.
Και αυτο ισχυει για ολους.
 
Ρίξε μια ματιά Μάκη και όποιος δηλαδή θέλει ..
Βάλε τα καλά ακουστικά και άκουσε τα δύο samples 'σ αντιπαράθεση' με το delayed όπως το καταλαβαίνουν οι επιστήμονες μετά από έρευνα πολλών Τζαζ μουσικών
Εσυ Γιαννη ποιο προτιμας ;
Απο περιεργεια ρωτω.
 
Εχει το bounce, αλλά του λείπει η "ψυχή".
Εντάξει, για δείγμα προορίζεται, αλλά λέμε τώρα....🧐
Στα αυτια μου , ακουγεται σαν στοχευμενο EQ που σε καποιους ισως αρεσει,σε καποιους οχι. Στο 0.27 το πιανο ακουγεται "clangy" , του λειπουν αρμονικες , και απο την αρχη το μπασο αναιμικο. Και τα δυο μαζι "φτιαχνουν" το "swing" :cool: . Ετσι ηταν παντα και ετσι θα μεινει imo.............. (χονδρικα αυτα ετσι ; )
 
Last edited:
Κάποιοι από την κοινότητα μας μπερδεύουν τον αναλογικό, τις αρμονικές, την ζεστασιά με την 'ευφωνικότητα' και αυτό διαβάζεται και ανάποδα...την λεπτομέρεια,το sharpness το εκλαμβάνουν σαν 'σιντίλα',ξηρότητα ,επιθετικότητα κ.λ.π.
Εγώ το έγραψα επειδή το συζητήσαμε σε παλιότερο θέμα...με άλλα λόγια.
Η στουντιακή εγγραφή Ή η live εγγραφή δεν αλλοιώνει την 'υπογραφή' του καλλιτέχνη και σ αυτό παίζουν ρόλο οι 'πρόβες' .

Αυτό για παράδειγμα ,έχω μά απ τις πρώτες κόπιες που κυκλοφόρησαν,απλή χωρίς 'στολίδια'
Το έχω ακούσει σε πολλές εκδόσεις αναφοράς σε ψηφιακό και αναλογικό.
Μ άρεσε η πρώτη έκδοση που αγοράστηκε περίπου κάποιους μήνες απ την έκδοση και μ αρέσει περισσότερο απ τις special και για να μαι ειλικρινής είναι πιο κοντά σ αυτό που άκουσα ο ίδιος.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: Kostas P. K.
Κάποιοι από την κοινότητα μας μπερδεύουν τον αναλογικό, τις αρμονικές, την ζεστασιά με την 'ευφωνικότητα'
Δεν μιλησα για ευφωνικοτητα, αλλα για αρμονικες. Πιστεψε με , ξερω πολυ καλα τη διαφορα. Μια ομως "ευφωνη" ηχογραφηση ,κατα καποιους οπως λες, δεν σημαινει και κατ'αναγκη λαθος. Επισης δεν ισχυουν οι τετοιες διαφορες για ολες τις ηχογραφησεις,παντα υπερ της μιας η της αλλης .
Στο 0.27 το πιανο μου ακουγεται πιο λαθος στο δευτερο παρα στο πρωτο στο θεμα αρμονικων. Η γνωμη μου (απο αυτο και γι αυτο που ακουσα) ειναι οτι αυτο εγινε επιτηδες και στοχευμενα, για να τονιστει κατι αλλο. Οπως βεβαια θα γινοταν το αντιθετο, αν ηθελαν να τονισουν κατι αλλο, η να τονισουν λιγοτερο κατι αλλο.

Το jazz at the pawnshop το πηρα και γω οταν κυκλοφορησε και το ακουω ας πουμε τακτικα ακομη.Μερικων απο τους Σουηδους που παιζουν στο δισκο αυτο , εχω και δισκους τους απο την OPUS 3.Αν θυμαμαι καλα, ενας απο αυτους ειναι ο Lars Erstrand
 
Ναι σ αυτο το δίδυμο ,το λιγότερο επεξεργασμένο μετά από κάποιες ακροάσεις
Το βρισκεις λιγοτερο ευηχο το πρωτο ? Ρωτω, διοτι προσωπικα βρισκω πιο ευηχο/ευφωνο και ταυτοχρονα λιγοτερο λαθος το πρωτο :)
 
Last edited:
Άλλοι βέβαια εκλαμβάνουν αλλιώς την ουδετερότητα.
Μεγάλο, ...τεράστιο το θέμα που άνοιξε ο Μάκης.
Σε θέματα που αφορούν τζαζ/φωνητικά (προσωπικά),εγείρονται θέματα 'αναμνήσεων΄, συναισθημάτων ,εμπειριών και επηρεάζου την κρίση ασυναίσθητα.
Το track αυτό που έβαλα πριν για παράδειγμα , μ άρεσε περισσότερο σε συστήματα λιγότερο σύγχρονα, χωρίς να κατατάσσω την αναπαραγωγή του ας πούμε με ATC,PMC σε 'ουδέτερη'.
Οπότε άβυσσος...
Αν έχω το δίλημμα αγοράς νέας ΜΜ θα επέλεγα Goldring 1042 μεταξύ αυτών που αναφέρονται στο θέμα του υπογράφοντος.
 
Το βρισκεις λιγοτερο ευηχο το πρωτο ? Ρωτω, διοτι προσωπικα βρισκω πιο ευηχο/ευφωνο και ταυτοχρονα λιγοτερο λαθος το πρωτο :)
Ναι το πρώτο το βρίσκω λιγότερο επεξεργασμένο και λιγότερο εύηχο
 
Δεν μιλησα για ευφωνικοτητα, αλλα για αρμονικες. Πιστεψε με , ξερω πολυ καλα τη διαφορα. Μια ομως "ευφωνη" ηχογραφηση ,κατα καποιους οπως λες, δεν σημαινει και κατ'αναγκη λαθος. Επισης δεν ισχυουν οι τετοιες διαφορες για ολες τις ηχογραφησεις,παντα υπερ της μιας η της αλλης .
Στο 0.27 το πιανο μου ακουγεται πιο λαθος στο δευτερο παρα στο πρωτο στο θεμα αρμονικων. Η γνωμη μου (απο αυτο και γι αυτο που ακουσα) ειναι οτι αυτο εγινε επιτηδες και στοχευμενα, για να τονιστει κατι αλλο. Οπως βεβαια θα γινοταν το αντιθετο, αν ηθελαν να τονισουν κατι αλλο, η να τονισουν λιγοτερο κατι αλλο.

Το jazz at the pawnshop το πηρα και γω οταν κυκλοφορησε και το ακουω ας πουμε τακτικα ακομη.Μερικων απο τους Σουηδους που παιζουν στο δισκο αυτο , εχω και δισκους τους απο την OPUS 3.Αν θυμαμαι καλα, ενας απο αυτους ειναι ο Lars Erstrand
Ναι και άκουσα τον Arnes Domnerous με άλλους μουσικούς το 96.
Πάντως όταν έγραψα για ευφωνικότητα αναφέρόμουν στα samples του Μάκη
 
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC