Oslo Utoya

Απάντηση: Re: Oslo Utøya

Πιστεύω ότι οι καλές προθέσεις αν μη τι άλλο είναι μια πολύ καλή αρχή. Μπορεί εσύ ας πούμε να αδιαφορείς για το γεγονός ότι κάποιοι επιθυμούν την εξαφάνιση της μαύρης φυλής από προσώπου γης και να το επιβάλλουν διά της βίας

Όταν λέμε άκρα δεξιά στην Ελλάδα, τι εννοούμε; Τη χρυσή αυγή ή τον Καρατζαφέρη και τον Άδωνι; Οπωσδήποτε η ιδέα περί φυλετικής ανωτερότητας διακατέχει τους παραπάνω, αλλά το καταλαβαίνουμε μόνο σε δηλώσεις που τους ξεφεύγουν (είπαμε θέλει η τέτοια να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει), γιατί τις επίσημες θέσεις (του λαος εννοώ) τις βλέπω ως ακραιφνείς μεν αλλά κλασικά δεξιές. Διατήρηση των παραδοσιακών δομών, διατήρηση των κεκτημένων των γηγενών, κλπ κλπ. Θα μου πεις, δεν θα μπορούσαν να προσεταιριστούν τον πολύ κόσμο εάν έβγαιναν και έλεγαν φόρα παρτίδα όσα θα ήθελαν πραγματικώς να κάνουν, άλλο αυτό.
Εάν δεν δεχθούμε ότι οι χώροι όπου καλλιεργούνται οι ιδέες αυτές ανήκουν στο περιθώριο, νομίζω ότι λογικώς οδηγούμαστε να τις θεωρήσουμε παραπαίδια του δεξιού χώρου εν γένει. Αφού και η φυλετική έχθρα μέσο διατήρησης των παραδοσιακών δομών μπορεί να θεωρηθεί, στη σημερινή Ευρώπη.
 
Re: Απάντηση: Re: Oslo Utøya

Όταν λέμε άκρα δεξιά στην Ελλάδα, τι εννοούμε; Τη χρυσή αυγή ή τον Καρατζαφέρη και τον Άδωνι; Οπωσδήποτε η ιδέα περί φυλετικής ανωτερότητας διακατέχει τους παραπάνω, αλλά το καταλαβαίνουμε μόνο σε δηλώσεις που τους ξεφεύγουν (είπαμε θέλει η τέτοια να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει), γιατί τις επίσημες θέσεις (του λαος εννοώ) τις βλέπω ως ακραιφνείς μεν αλλά κλασικά δεξιές. Διατήρηση των παραδοσιακών δομών, διατήρηση των κεκτημένων των γηγενών, κλπ κλπ. Θα μου πεις, δεν θα μπορούσαν να προσεταιριστούν τον πολύ κόσμο εάν έβγαιναν και έλεγαν φόρα παρτίδα όσα θα ήθελαν πραγματικώς να κάνουν, άλλο αυτό.
Εάν δεν δεχθούμε ότι οι χώροι όπου καλλιεργούνται οι ιδέες αυτές ανήκουν στο περιθώριο, νομίζω ότι λογικώς οδηγούμαστε να τις θεωρήσουμε παραπαίδια του δεξιού χώρου εν γένει. Αφού και η φυλετική έχθρα μέσο διατήρησης των παραδοσιακών δομών μπορεί να θεωρηθεί, στη σημερινή Ευρώπη.

Δεν διαφωνώ με τις διαπιστώσεις σου αν και το ζήτημα δεν θεωρώ ότι είναι "ελληνικό".
Αν θες να το εντοπίσουμε στον ελληνικό χώρο και να το αναλύσουμε, να το κάνουμε ευχαρίστως αλλά δεν νομίζω ότι προσφέρεται το νήμα.
Γενικά πάντως μιας και έφερες παραδείγματα, ειδικά ο ΛΑΟΣ δεν θεωρώ ότι είναι ακροδεξιό κόμμα. Νομίζω ότι είναι κατεξοχήν κόμμα της λεγόμενης Λαικής Δεξιάς η οποία έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά συντηρητισμού αλλά δεν ξεκινά από ακροδεξιά βάση. Δηλαδή πιο εύκολα θα φανταζόμουν τον Παπαθεμελή στο ΛΑΟΣ παρά τον Μιχαλολιάκο να στο πω έτσι.
Το ότι ο ΛΑΟΣ μάζεψε φυντάνια τύπου Βορίδη και υιού Πλεύρη με έντονα ακροδεξιά στοιχεία, το ωφείλει στον τυχοδιοκτισμό και καιροσκοπισμό του Καρατζαφέρη και όχι στην ιδεολογική του βάση. Αν όμως θες τη γνώμη μου αυτό είναι και που τους κάνει εξαιρετικά επικίνδυνους, ίσως περισσότερο από αμιγώς ακροδεξιές οργανώσεις τύπου Χ.Α. οι οποίες λόγω της ιδεολογικής καθαρότητας που επιδιώκουν στερούνται δύναμης, πράγμα φυσιολογικό.

Επιμένω όμως ότι το ζήτημα δεν είναι ελληνικό και δεν αφορά τις καθαρόαιμα νεοναζιστικές οργανώσεις αλλά περισσότερο τις νεο-συντηρητικές απόψεις μιας τάξης υπεράνω ιδεολογιών που απλά υπερασπίζεται ένα στρεβλό modus vivendi με το προφίλ του "φιλήσυχου".
Εν ολίγοις μην αμφιβάλεις ότι σε πάμπολλες περιπτώσεις τέτοιου τύπου η φράση "καλά τους έκανε" δεν ακούγεται τόσο (ή μόνο) από ακροδεξιούς αλλά περισσότερο από "κεντρώους". Ξέρεις πόσοι τέτοιοι το '08 αναρωτιόντουσαν αφελώς δήθεν "τι δουλειά είχε ένας 15χρονος στα Εξάρχεια βραδυάτικα;" Αυτοί ούτε στη Χ.Α. ήταν, ούτε κυκλοφορούν με παραλλαγές και άσπρα κορδόνια στις αρβύλες.
 
Re: Απάντηση: Re: Oslo Utøya

Όταν λέμε άκρα δεξιά στην Ελλάδα, τι εννοούμε; Τη χρυσή αυγή ή τον Καρατζαφέρη και τον Άδωνι;

Νομιζω πως οι βαμμενοι Ακροδεξιοι τον Καρατζαφυρερ τον θεωρουν ντεμεκ ακροδεξιο και αναγκαιο κακο.

Οπορτουνιστης ειναι βασικα. ΟΦΟΑ.
 
Re: Απάντηση: Oslo Utøya

Ειναι και το Κομμα τών ακροδεξιών Φινλανδών επίσης και διάφορα άλλα έμορφα..

Φυσικά και τά λένε φόρα-παρτίδα ..Στην ουσία τον ''αποθεώνουν'' τον Νορβηγό .

Αλλως τε το National Front τής Βρεττανίας κάνει ολόκληρη καμπάνια γιά την ''καθαρότητα'' στις Σκανδιναυικές χώρες..

27 July 2011
Italy MEP backs ideas of Norway killer Breivik

BBC
 
Απάντηση: Oslo Utøya

Οι ομαδες Μπααντερ-Μαινχοφ και Ερυθρες Ταξιαρχιες ειχαν ιδεολογικο υποβαθρο και στοχο και προσπαθουσαν με απολυτα ακραιες αλλα στοχευμενες επιθεσεις να το επιτυχουν.Νομιζω παρα τις ακραιες ενεργειες τους τυχαιναν ευρυτερης ιδεολογικης αποδοχης και σε μεγαλυτερες κοινωνικες ομαδες.
Εξ αλλου ,μεσα απο την επαναστατικη σκεψη τους δικαιολογουσαν και τις ακραιες στοχευμενες επιθεσεις
Οι πραξεις τους ηταν βαρυτατο χαστουκι στη συντηρητικη κοινωνια της εποχης και πιστευω οτι αποτελουν το νεοτερο επαναστατικο οροσημο της Ευρωπης.Προσωπικα πιστευω οτι απο τοτε δεν υφισταται ουσιαστικος επαναστατικος και ιδεολογικος λογος στη Ευρωπη
 
Re: Oslo Utøya

Πιστεύω ότι οι καλές προθέσεις αν μη τι άλλο είναι μια πολύ καλή αρχή. Μπορεί εσύ ας πούμε να αδιαφορείς για το γεγονός ότι κάποιοι επιθυμούν την εξαφάνιση της μαύρης φυλής από προσώπου γης και να το επιβάλλουν διά της βίας, και ταυτόχρονα κάποιοι άλλοι να επιθυμούν την εξαφάνιση της φτώχιας από προσώπου γης (και δεν εννοώ τον Μπάαντερ) και να το επιβάλλουν επίσης διά της βίας. Είναι δικαίωμά σου να πιστεύεις ότι οι δύο είναι ίδιοι.
Επίσης είναι δικαίωμά σου να πιστεύεις ότι η μεσσιανική εμφάνιση ενός ακροδεξιού είναι απόλυτα ταυτισμένη με την επαναστατική ομαδική δράση των Ζαπατίστας ας πούμε.
Μόνο μη δίνεις ορισμούς για το τί είναι επιτομή του φασισμού διότι έχουν δώσει άλλοι πολύ πριν από εσένα και μάλιστα πολύ πιο ακριβείς και ολοκληρωμένους.

Αφού λοιπόν για εσένα είναι προτεραιότητα ο "απόλυτος σεβασμός στη ζωή" και όλα τα άλλα έρχονται δεύτερα, υποθέτω ότι για κανέναν λόγο και κανένα κίνητρο δεν θα εξασκούσες βία επάνω σε κάποιον γεγονός που με κάνει να σε θαυμάζω για την κατάκτηση αυτού του επιπέδου σκέψης όπως θαυμάζω και τον Γκάντι.
Ελπίζω να μη με διαψεύσεις στο επόμενο ποστ εξαιρώντας κάποιες μορφές βίας ή κάποια υποψήφια θύματά της διότι θα απογοητευτώ που θα πέσεις στο ίδιο επίπεδο με εμένα που κάνω ακριβώς το ίδιο.

Κατ' αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι γράφω τις σκέψεις μου χωρίς να έχω καμία πρόθεση αντιπαράθεσης.
Εξάλλου προσωπικά θεωρώ ότι αυτοί που μιλάμε εδώ όσο και αν (?) διαφωνούμε σε κάποια πράγματα, δεν είμαστε κανένας σε τέτοια θέση που να μας χωρίζει η άβυσσος που λέγεται βια και θάνατος.
Ο θάνατος με ενοχλεί γιατί δεν δίνει το περιθώριο αλλαγής, είναι η απόλυτη στέρηση της ελευθερίας του άλλου, και είναι μη αναστρέψιμος.
Ειλικρινά πιστεύω στην ορθότητα αυτής της θέσης.
Σε καμία περίπτωση δεν είμαι τόσο βλάκας να πιστεύω ότι είμαι ικανός να βάλω τον εαυτό μου όχι μόνο στο ίδιο επίπεδο, αλλά ούτε καν στον ίδιο πλανήτη με τον Γκάντι.
Είμαι άνθρωπος με πολλές αδυναμίες και εύχομαι η ζωή ούτε καν να με δοκιμάσει πόσο μάλλον να με κάνει να αποτύχω στην πίστη μου αυτή.
Αν όμως (Θεός φυλάξει) αποτύχω, η αποτυχία θα είναι καθαρά δική μου, όχι της ιδέας στην οποία πιστεύω.
Για να το κάνω σαφέστερο πιστεύω και λέω σε όλους ότι το κάπνισμα είναι καταστροφικό. Παρόλα αυτά καπνίζω και δεν μπορώ να το κόψω παρότι έκανα πολλές προσπάθειες. Αυτό όμως δεν με κάνει ούτε υποκριτή, ούτε μη ενημερωμένο... με κάνει αποτυχημένο στην προσπάθειά μου και τελικά θύμα.
Σαφώς και η αρχική θέση παίζει ρόλο. Θα ήμουν βλάκας αν δεν καταλάβαινα την ηθική υπόσταση της θέσης από την οποία ξεκινάει κάποιος.
Σαφώς και η καλή πρόθεση υπάρχει και σαφώς η καλή πρόθεση είναι απαραίτητη για να μπορέσει να φτάσει κάποιος να κάνει το καλό, να προσφέρει...
Αυτό που λέω όμως είναι ότι η καλή πρόθεση δεν αρκεί... δεν πρέπει να επαναπαύεται κάποιος στο ότι αφού θέλει το καλό δεν χρειάζεται να το ψάχνει και άλλο. Το καλό είναι πολύ δύσκολο πράγμα...
Γιατί τελικά πάνω από όλα μετράει το αποτέλεσμα.
Αυτό ακριβώς δεν ήταν που έκανε ένα μήνυμα αγάπης όπως ο Χριστιανισμός να κάνει κάποιους -στο όνομά του!!!!- να κάνουν απίστευτα εγκλήματα? Είχαν φτάσει οι ιεροεξεταστές προκειμένου να μη χύσουν αίμα (αφού απαγορευόταν) να καίνε ζωντανά τα θύματά τους.... και κάποιοι από αυτούς σίγουρα νομίζανε ότι κάνανε και Θεάρεστο έργο.... έχοντας χάσει την ουσία του μηνύματος που τους δόθηκε: τον απόλυτο σεβασμό στην ελευθερία του άλλου, την μη παρεμβατικότητα.....
 
Last edited:
Re: Oslo Utøya

Κατ' αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι γράφω τις σκέψεις μου χωρίς να έχω καμία πρόθεση αντιπαράθεσης.
Εξάλλου προσωπικά θεωρώ ότι αυτοί που μιλάμε εδώ όσο και αν (?) διαφωνούμε σε κάποια πράγματα, δεν είμαστε κανένας σε τέτοια θέση που να μας χωρίζει η άβυσσος που λέγεται βια και θάνατος.
Ο θάνατος με ενοχλεί γιατί δεν δίνει το περιθώριο αλλαγής, είναι η απόλυτη στέρηση της ελευθερίας του άλλου, και είναι μη αναστρέψιμος.
Ειλικρινά πιστεύω στην ορθότητα αυτής της θέσης.
Σε καμία περίπτωση δεν είμαι τόσο βλάκας να πιστεύω ότι είμαι ικανός να βάλω τον εαυτό μου όχι μόνο στο ίδιο επίπεδο, αλλά ούτε καν στον ίδιο πλανήτη με τον Γκάντι.
Είμαι άνθρωπος με πολλές αδυναμίες και εύχομαι η ζωή ούτε καν να με δοκιμάσει πόσο μάλλον να με κάνει να αποτύχω στην πίστη μου αυτή.
Αν όμως (Θεός φυλάξει) αποτύχω, η αποτυχία θα είναι καθαρά δική μου, όχι της ιδέας στην οποία πιστεύω.
Για να το κάνω σαφέστερο πιστεύω και λέω σε όλους ότι το κάπνισμα είναι καταστροφικό. Παρόλα αυτά καπνίζω και δεν μπορώ να το κόψω παρότι έκανα πολλές προσπάθειες. Αυτό όμως δεν με κάνει ούτε υποκριτή, ούτε μη ενημερωμένο... με κάνει αποτυχημένο στην προσπάθειά μου και τελικά θύμα.
Σαφώς και η αρχική θέση παίζει ρόλο. Θα ήμουν βλάκας αν δεν καταλάβαινα την ηθική υπόσταση της θέσης από την οποία ξεκινάει κάποιος.
Σαφώς και η καλή πρόθεση υπάρχει και σαφώς η καλή πρόθεση είναι απαραίτητη για να μπορέσει να φτάσει κάποιος να κάνει το καλό, να προσφέρει...
Αυτό που λέω όμως είναι ότι η καλή πρόθεση δεν αρκεί... δεν πρέπει να επαναπαύεται κάποιος στο ότι αφού θέλει το καλό δεν χρειάζεται να το ψάχνει και άλλο. Το καλό είναι πολύ δύσκολο πράγμα...
Γιατί τελικά πάνω από όλα μετράει το αποτέλεσμα.
Αυτό ακριβώς δεν ήταν που έκανε ένα μήνυμα αγάπης όπως ο Χριστιανισμός να κάνει κάποιους -στο όνομά του!!!!- να κάνουν απίστευτα εγκλήματα? Είχαν φτάσει οι ιεροεξεταστές προκειμένου να μη χύσουν αίμα (αφού απαγορευόταν) να καίνε ζωντανά τα θύματά τους.... και κάποιοι από αυτούς σίγουρα νομίζανε ότι κάνανε και Θεάρεστο έργο.... έχοντας χάσει την ουσία του μηνύματος που τους δόθηκε: τον απόλυτο σεβασμό στην ελευθερία του άλλου, την μη παρεμβατικότητα.....

Επίσης καμμία διάθεση αντιπαράθεσης δεν έχω οπότε και δέχομαι την άποψή σου που αυτή τη φορά τη βλέπω λίγο πιο "ανοιχτή"...

Μια μόνο παρατήρηση στην τελευταία παράγραφο διότι πολύς λόγος έχει γίνει για τη διαστρέβλωση των αγαθών αρχικών προθέσεων του Χριστιανισμού, κτλ.
Θα μου επιτρέψεις να σου πω πως δεν βρίσκω και πολλές αναλογίες διότι και στις περιόδους των Σταυροφοριών και στην περίοδο της Ιεράς Εξέτασης ο Χριστιανισμός ήταν ήδη καθεστώς. Δεν μαχόταν για τίποτα εκτός της διατήρησης της πολιτικής εξουσίας. Οι φορείς των ενεργειών αυτών ήταν στην ουσία μέρος της πολιτικής εξουσίας και δεν αντιστέκονταν σε κάποιο καταπιεστικό καθεστώς, ήταν το καταπιεστικό καθεστώς. Δεν πήγαιναν κόντρα στο ρεύμα, ήταν το ίδιο το ρεύμα. Μην ξεχνάς δε ότι και τα σημερινά καθεστώτα που εκτελούν φυλακισμένους, βασανίζουν, απομονώνουν, κτλ, διαπνέονται επίσης από διάφορα ηθικοπλαστικά πλαίσια (χριστιανικά, βουδιστικά, μουσουλμανικά, κ.α.) και παρόλα αυτά δεν φαίνεται να έχουν ενδοιασμούς στη χρήση κάθε μέσου για τη διατήρηση της εξουσίας τους. Ε, είναι λοιπόν λίγο άδικο να ζητάς την αποκύρηξη της βίας από τους καταπιεσμένους πριν τη ζητήσεις από τους καταπιεστές, έτσι δεν είναι;
 
Re: Oslo Utøya

Επίσης καμμία διάθεση αντιπαράθεσης δεν έχω οπότε και δέχομαι την άποψή σου που αυτή τη φορά τη βλέπω λίγο πιο "ανοιχτή"...

Μια μόνο παρατήρηση στην τελευταία παράγραφο διότι πολύς λόγος έχει γίνει για τη διαστρέβλωση των αγαθών αρχικών προθέσεων του Χριστιανισμού, κτλ.
Θα μου επιτρέψεις να σου πω πως δεν βρίσκω και πολλές αναλογίες διότι και στις περιόδους των Σταυροφοριών και στην περίοδο της Ιεράς Εξέτασης ο Χριστιανισμός ήταν ήδη καθεστώς. Δεν μαχόταν για τίποτα εκτός της διατήρησης της πολιτικής εξουσίας. Οι φορείς των ενεργειών αυτών ήταν στην ουσία μέρος της πολιτικής εξουσίας και δεν αντιστέκονταν σε κάποιο καταπιεστικό καθεστώς, ήταν το καταπιεστικό καθεστώς. Δεν πήγαιναν κόντρα στο ρεύμα, ήταν το ίδιο το ρεύμα. Μην ξεχνάς δε ότι και τα σημερινά καθεστώτα που εκτελούν φυλακισμένους, βασανίζουν, απομονώνουν, κτλ, διαπνέονται επίσης από διάφορα ηθικοπλαστικά πλαίσια (χριστιανικά, βουδιστικά, μουσουλμανικά, κ.α.) και παρόλα αυτά δεν φαίνεται να έχουν ενδοιασμούς στη χρήση κάθε μέσου για τη διατήρηση της εξουσίας τους. Ε, είναι λοιπόν λίγο άδικο να ζητάς την αποκύρηξη της βίας από τους καταπιεσμένους πριν τη ζητήσεις από τους καταπιεστές, έτσι δεν είναι;

Δεν διαφωνώ σε τίποτε απολύτως!
Και αυτό στο λέω σαν κάποιος που προσπαθεί να εφαρμόσει την ουσία του Χριστιανισμού.
Δυστυχώς όλοι αυτοί οι εγκληματίες (όχι μόνο καταπιεστές) χρησιμοποιήσανε ένα καλό μήνυμα, χρησιμοποίησαν το καλό για να κάνουν τη δουλειά τους.... το κακό!
Προσωπικά αυτό το θεωρώ ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα, να χρησιμοποιείς την καλή πρόθεση του άλλου... Γιατί? γιατί όχι μόνο την χρησιμοποιείς για να κάνεις το κακό, αλλά όταν ο άλλος "ξυπνήσει" θα απορρίψει και το μήνυμα ...
Κάνεις διπλό κακό δηλαδή.
Αυτό ακριβώς εννοούσα όταν έγραφα σε κάποιο προηγούμενο ποστ ότι δυστυχώς, οποιοσδήποτε μπορεί να χρησιμοποιήσει και να επικαλεστεί και τις καλύτερες ιδέες προκειμένου να "δικαιολογήσει" το έγκλημά του...
 
Re: Απάντηση: Oslo Utøya


Βρε σεις τελικά μην είναι Ιερός Πόλεμος και όχι ιδεολογικό-αριστερό-δεξιό-chicane
Μισό να κάνω αναστροφή γιατί δε μου αρέσει που το πάνε όλοι αυτοι…
Προτιμώ το μάγο του χωριού – μια από τις πρώτες μορφές εξουσίας που εμφανίστηκαν στην αρχαιότητα από το σύγχρονο πολιτικό-ιερατικό-whtever
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Oslo Utøya

Βρε σεις τελικά μην είναι Ιερός Πόλεμος και όχι ιδεολογικό-αριστερό-δεξιό-chicane
Μισό να κάνω αναστροφή γιατί δε μου αρέσει που το πάνε όλοι αυτοι…
Προτιμώ το μάγο του χωριού – μια από τις πρώτες μορφές εξουσίας που εμφανίστηκαν στην αρχαιότητα από το σύγχρονο πολιτικό-ιερατικό-whtever

%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%AF%CE%BE.png


Γνωστός ρατσιστής!!

Η εμμονή του να μην ταΐζει τον χοντρό του χωριού παροιμιώδης!!;)
 
Re: Oslo Utøya

Και επειδή ένα τέτοιο θέμα δε (και δε πρέπει να) κλείνει έτσι εύκολα...μια προσέγγιση στο ιδεολογικό προφίλ του δολοφόνου...


Mπρέιβικ & Σια: Ο Αγών τους

Το πρωτοφανές φονικό της Νορβηγίας ξύπνησε τους Ευρωπαίους από το λήθαργό τους. Η άνοδος της ακροδεξιάς σε συνθήκες οικονομικής κρίσης είναι μία πραγματικότητα που, ενώ θυμίζει έντονα ημέρες του μεσοπολέμου, ολόκληρη η Ευρώπη προτιμά να αγνοεί. Φιλοναζιστές ή ακόμη και αμετανόητοι νεοναζί έχουν ενταχθεί πλήρως στις αστικές δημοκρατίες και αντιμετωπίζονται ως ισότιμοι συνομιλητές του πολιτικού συστήματος, στα δημοσιογραφικά πάνελ, τα πανεπιστήμια ακόμη και τα κοινοβούλια. 90 πτώματα εφήβων και 1.500 σελίδες μίσους, χαστούκι στα μούτρα των Ευρωπαίων. Δεν μπορούν πια να κοιμούνται αμέριμνοι.

Η πρώτη αντίδραση των μίντια στην τρομοκρατική επίθεση της περασμένης Παρασκευής ήταν αποκαλυπτική του πόσο διαβρωμένη είναι και η ευρωπαϊκή κοινωνία. Πόσο βουτηγμένη στη μισαλλοδοξία και το ρατσισμό. Πόσο ενταγμένη σε αυτό το είδος “αμερικανισμού” που χλευάζαμε όταν το αντικρίζαμε στο πρόσωπο και την πολιτική του Μπους, αλλά τον αγκαλιάσαμε σφιχτά όταν αφήσαμε το φόβο να κυριαρχήσει. Αλ Κάιντα, Ιρακινοί, Ταλιμπάν και καμικάζι Ισλαμιστές. Η στερεοτυπική αντίδραση του μικροαστού που θέλει να ξεχνά ότι συνεστιάζεται παραδοσιακά με τα φίδια της ακροδεξιάς.


Συνήθεις παρανοήσεις

Όταν αποκαλύφθηκε ότι ο τρομοκράτης δεν ήταν μελαμψός, γενειοφόρος με το Κοράνι παραμάσχαλα, αλλά λευκός, ξανθός, αγκαλιά με τη Βίβλο, έσπασε απότομα η φούσκα. Προτιμήθηκαν, ως συνήθως, οι ψυχοπαθολογικές ερμηνείες του τρομοκρατικού χτυπήματος και κανένας μα κανένας δε ζήτησε συγγνώμη για την αναπαραγωγή της πάγιας αντιμουσουλμανικής τρομοϋστερίας. Μόνο που ο Άντερς Μπέρινγκ Μπρέιβικ δεν είναι τρελός. Είναι απόλυτα λογικός και υπολογιστής που πιστεύει τυφλά σε μία παρανοϊκή ιδεολογία μίσους. Το μανιφέστο των 1500 σελίδων, με τίτλο “2083 – Μία Ευρωπαϊκή Διακήρυξη Ανεξαρτησίας” που συνέγραψε με στοχοπροσήλωση και εξαιρετική σχολαστικότητα σε μία περίοδο δύο χρόνων, αποδεικνύει το ακριβώς αντίθετο. Το χτύπημα του Μπρέιβικ δεν είναι το αποτέλεσμα της “μανίας” του, αλλά το πρώτο βήμα ενός μεγαλεπήβολου σχεδίου. Ο 32χρονος Νορβηγός δεν προσπάθησε να διαφύγει, αλλά, αφού εκτέλεσε ψυχρά τα θύματά του, παραδόθηκε χωρίς αντιρρήσεις. Επιχειρεί να αναχθεί στον μεγάλο πολιτικό αγωνιστή-γκουρού του αντιισλαμισμού στην Ευρώπη. Να γίνει διάσημος ως πολιτικός κρατούμενος και να εμπνεύσει ως στρατάρχης-οραματιστής. Το μανιφέστο του, ένας άλλος “Ο Αγών μου”, είναι λεπτομερέστατο για τους στόχους και τους συμμάχους, τις τακτικές, τις στρατηγικές, τον οπλισμό και τα χρονοδιαγράματα της ευρωπαϊκής αποϊσλαμοποίησης. Κι αν προτιμάτε να το ρίχνετε στην ψυχολογία για να υποτιμήσετε τον “τρελό αυτό Νορβηγό αγρότη”, θυμηθείτε ότι ο Χίτλερ τη δεκαετία του ’20 ήταν ένας αποτυχημένος ζωγράφος μισερός απόστρατος δεκανέας (σ.σ. δεν πιστεύω ότι ο Μπρέιβικ θα μπορούσε να γίνει ένας νέος Χίτλερ, αλλά επισημαίνω ότι με παρόμοιο τρόπο ξεπετιούνται οι “σχιζοφρενείς” ακροδεξιοί πολέμαρχοι).

Ο Μπρέιβικ είναι ακροδεξιός αλλά δεν είναι ναζιστής. Για την ακρίβεια, εμφανίζεται αντίθετος με τους νεοναζιστές όσο διατηρούν το αντισημιτικό τους μένος. Ένας πιο σωστός χαρακτηρισμός για το όραμά του θα ήταν η δημιουργία ένοπλης πτέρυγας ενός “Tea Party”. Υπερσυντηρητικός προτεστάντης, νεοφιλελεύθερος και ταυτόχρονα φιλοσιωνιστής (αν και μόνο για λόγους τακτικής, επειδή θεωρεί το Ισραήλ ανάχωμα στα ισλαμιστικά κράτη της Μ.Α).

Δεν είναι όμως ούτε και εθνικιστής, με την κλασική έννοια. Στον πυρήνα του ακροδεξιού του μανιφέστου βρίσκονται ο αντιισλαμισμός και ο ευρωπαϊσμός. Οραματίζεται μία Ευρώπη από τον Ατλαντικό ως τα Ουράλια, χωρίς ούτε ένα μουσουλμανικό ρουθούνι. Δεν μιλά για Άρειους, ούτε θεωρεί τους Σλάβους χιμπατζήδες και τους νεοέλληνες μαυριδερούς τουρκόσπορους. Και σε αυτό το σημείο μπαίνει ο “σύντροφος Καρατζαφέρης” στο κάδρο…


Μπρέιβικ, ο “φιλέλληνας”

Στο μανιφέστο του 32χρονου Νορβηγού, η Ελλάδα έχει κεντρικό ρόλο. Τόσο η ιστορική του αναδρομή, όσο και οι απόψεις του για την Τουρκία θα προκαλούσαν στο χρυσαυγίτη της διπλανής πόρτας… μερική στύση. Η Τουρκία και από (αρκετά πιο) πίσω η Αλβανία, αποτελούν τις κύριες εστίες κινδύνου εξισλαμισμού της Ευρώπης. Ο Μπρέιβικ χύνει ποταμούς δακρύων για τα δεινά που έχουν υποστεί οι Έλληνες και οι υπόλοιποι Βαλκάνιοι από τους Τούρκους. Όλα όσα συγκινούν τους καρατζαφερικούς θαμώνες των ΚΑΠΗ, συγκλονίζουν τον ακροδεξιό αυτό δολοφόνο: διωγμοί, εκτοπίσεις, πογκρόμ, Μικρασιατική Καταστροφή, εθνοκαθάρσεις, Έλληνες, Αρμένιοι, Πόντιοι αλλά και εχθροί τουρκαλβανοί, τσάμηδες, ουτσεκάδες. Η Ευρώπη πρέπει να περιορίσει την Τουρκία σε μία μικρή έκταση στα υψίπεδα της κεντρικής Ανατολίας. Η Αλβανία θα πρέπει να “τεμαχιστεί” και μοιραστεί σε Έλληνες και Μαυροβούνιους. Κι όμως, ο Μπρέιβικ οραματίζεται τη “μεγάλη Ελλάδα” του Βενιζέλου (σελ. 1316):

megalh_ellada.jpg



Η κομπανία του μίσους

Δε χρειάζεται να διαβάσει κανείς τη λίστα των φίλων του στην Ελλάδα (σελ. 1251), όπου αναγράφονται (ξεσηκωμένα από λίστα του wikipedia) τα ΛαΟΣ, Χρυσή Αυγή, Πατριωτική Συμμαχία (σ.σ. έχει διαλυθεί και υφίσταται μόνο η εφημερίδα “Ελεύθερος Κόσμος” του Ζαφειρόπουλου) και το Ελληνικό Μέτωπο (σ.σ. πρώην νεοναζιστικό κόμμα Βορίδη, σήμερα “Ελληνικές Γραμμές”). Ούτε βέβαια να προσφύγει στη σελίδα 929 για να μάθει τους πολιτικούς εχθρούς και προδότες της Ελλάδας: ΚΚΕ, Σύριζα, ΠΑΣΟΚ (σ.σ. η ΝΔ τη γλυτώνει όσο “παραμένει ουδέτερη” σύμφωνα με τον Μπρέιβικ).

Ακόμη κι αν δεν τους κατέγραφε αναλυτικά ο σχολαστικός Νορβηγός, οι φυσικοί του σύμμαχοι είναι κάτι παραπάνω από ορατοί. Διαδίδουν την ίδια μισαλλόδοξη ιδεολογία, απεχθάνονται τους ίδιους ανθρώπους, έχουν τα ίδια ακριβώς οράματα (για την “μεγάλη χριστιανική Ελλάδα”), θα σκότωναν χωρίς δεύτερη σκέψη τους κοινούς εχθρούς τους. Χρησιμοποιούν ακόμη και την ίδια ορολογία για να χαρακτηρίζουν τους τελευταίους. “Θολοκουλτουριάρηδες” τους αποκαλεί η ημέτερη ακροδεξιά, “κουλτουρομαρξιστές” (“cultural marxists”) ο πολιτικά ορθός Σκανδιναβός συναγωνιστής της. Ταυτόχρονα όμως υπηρετούν με την ίδια πίστη το κεφάλαιο και αναμασούν νεοφιλελεύθερες μανιέρες, περί κράτους και φόρων, προσπαθώντας -με τραγικά αποτελέσματα- να τους αφαιρέσουν τα χαρακτηριστικά του παγκοσμιοποιημένου καπιταλισμού.

anders_allies.jpg


Όσο ζω ελπίζω

Είναι αλήθεια ότι τα ανακλαστικά του νορβηγικού πολιτικού κατεστημένου ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά. Πρωθυπουργός και υπουργός εσωτερικών, από την πρώτη στιγμή μίλησαν για περισσότερη δημοκρατία και πιο ανοικτές κοινωνίες. Δεν υπέπεσαν στο σύνηθες (και προσφιλέστατο στον ημέτερο νότο) λαϊκίστικο παραλήρημα με καφτά δάκρυα και πύρινες δηλώσεις μικρομεγαλισμού που θα τόνωναν το ηγετικό τους προφίλ. Θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι έδωσαν μαθήματα στην ευρωπαϊκή μιντιοκρατία που έσπευσε να αναθερμάνει τις φοβίες και τα ρατσιστικά σύνδρομα.

Τα δικά μας πολύχρωμα εξωτικά πτηνά της δημοσιογραφίας από την άλλη, προτίμησαν το κλασικό μενού. Αποϊδεολογικοποίηση του χτυπήματος ή ακόμη χειρότερα, εξίσωσή του με το “αντίθετο άκρο”. Με λίγα λόγια υπηρετούν τον κλασικό γκεμπελισμό της ακροδεξιάς, περί τέλους των ιδεολογιών. Δεν τίθεται θέμα αναζήτησης των φυσικών συμμάχων του Μπρέιβικ στη χώρα μας. Δεν ζητήθηκε από κανέναν Καρατζαφέρη, κανέναν Βορίδη και κανέναν Μιχαλολιάκο, η άποψη για τον ομοϊδεάτη τους και η καταδίκη της μαζικής δολοφονίας. Στην προκείμενη περίπτωση δεν υφίσταται τρομοκρατία και ο δολοφόνος εμφανίζεται ως μεμονωμένος παρανοϊκός. Ναι μεν έχει “σχέσεις με την ακροδεξιά”, αλλά εκεί μακριά στην παγωμένη σκανδιναβική χερσόνησο. Ουδείς σκέφτηκε ούτε για ένα λεπτό να ασκήσει κριτική (και αυτοκριτική) για την προνομιακή μεταχείριση της ιθαγενούς δολοφονικής ακροδεξιάς. Ο Μιχαλολιάκος θα συνεχίσει να αντιμετωπίζεται ως ένας “δημοτικός σύμβουλος” και ο Βορίδης ως ένας “αξιοπρεπής φιλελεύθερος βουλευτής”. Ακόμη και οι αυτοαποκαλούμενοι προοδευτικοί σχολιαστές ποιούν την νήσσα, ή και ξεδιάντροπα λοξοκοιτούν προς την Αριστερά εφευρίσκοντας τεμνόμενες γραμμές μεταξύ “άκρων”.

Κατά την άποψή μου, ο Μπρέιβικ και τα τραγικά θύματά του, μπορεί να έχουν μία και μόνη χρησιμότητα και μάλιστα πολύτιμη: να επαναφέρουν στο προσκήνιο το τεράστιο ζήτημα της εθνικιστικής παράνοιας. Ειδικά στη χώρα μας, που μπορεί τα ακροδεξιά κόμματα να μη βρίσκουν πρόσφορο έδαφος στις μεγάλες μάζες των ψηφοφόρων, αλλά η ακραία ρατσιστική και μισαλλόδοξη ρητορική αποτελεί κοινό τόπο που διαπερνά οριζοντίως όλα τα αστικά κόμματα. Μηνύματα ή και πράξεις μίσους, περνούν απαρατήρητες και σίγουρα ατιμώρητες. Χυδαίες εκφράσεις που παραπέμπουν στον αμερικάνικο νότο του 19ου αιώνα εκφέρονται στις δημόσιες συχνότητες και γίνονται αποδεκτές ως “απόψεις” ελεύθερα εκπεφραζόμενες σε μία δημοκρατική χώρα.

Όχι δε ζητώ ποινικές διώξεις. Απαιτώ περισσότερη σοβαρότητα και ευαισθησία. Λιγότερη υποκρισία από τον προοδευτικό κόσμο και αφύπνιση από το δημοσιογραφικό. Πάρτε το χαμπάρι, ο Μπρέιβικ δεν είναι ένας “ψυχάκιας” από την “ανήλιαγη Νορβηγία”. Χιλιάδες Μπρέιβικ σιτίζονται σε πολιτικά κόμματα, συνδικαλιστικούς φορείς, τηλεοράσεις, ραδιόφωνα και εφημερίδες. Οι ακροδεξιοί φασίστες, ρατσιστές, μισάνθρωποι δεν είναι “τρελάκηδες” και έχουν ονοματεπώνυμα: Γιώργος Καρατζαφέρης, Σπυρίδων (Αδωνις) Γεωργιάδης, Μάκης Βορίδης, Νίκος Μιχαλολιάκος κ.λπ. Δεν πρόκειται να βουτήξουν ένα καλάσνικοφ και να καθαρίσουν κόσμο, αλλά τροφοδοτούν με μίσος όλους εκείνους που είναι έτοιμοι να ζωστούν τα φισεκλίκια και να ταχθούν στο πλευρό του κάθε Μπρέιβικ που κυκλοφορεί ανάμεσά μας.

Υ.Γ.1 Είναι εντυπωσιακή η ακρίβεια του αριθμού των προδοτών (“κατηγορίας Α και Β”) που εντοπίζει ο Μπρέιβικ στην Ελλάδα: 11.312 (σ. 932). Ούτε ένας πάνω, ούτε ένας κάτω. Έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιους ακριβώς εννοεί. Πάντως, σύμφωνα με τον ορισμό του, οι δύο αυτές κατηγορίες περιλαμβάνουν την πολιτική ελίτ του “κουλτουρομαρξισμού”, πολιτικούς, διανοούμενους, δημοσιογράφους, ακτιβιστές κ.λπ. Όλοι αυτοί θα πρέπει να θανατωθούν και η περιουσία τους να δημευτεί.
Υ.Γ.2 Ο Μπρέιβικ επισημαίνει ότι, παρόλο που η Ελλάδα διαθέτει το πιο αντιμουσουλμανικό κοινό από όλη την Ευρώπη, τα εθνικιστικά κόμματα δεν έχουν μεγάλη επιρροή στο εκλογικό σώμα. Βιάζεται ο Νορβηγός…
Υ.Γ.3 Ο ακροδεξιός δολοφόνος είναι σχολαστικός και ταυτόχρονα εγωπαθής. Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ αναλλώνεται σε δεκάδες στατιστικά στοιχεία για όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, όπου δεν διαθέτει επαρκείς πληροφορίες χρησιμοποιεί τον εαυτό του και τους φίλους του ως πηγές. Έχει επιπλέον απάντηση για όλους και για όλα: “Γιατί απέτυχε ο ΔΣΕ; Επειδή είχε προβληματική ιδεολογία”(!!!)
Υ.Γ.4 Ο Μπρέιβικ αναφέρεται σε Έλληνα, μέλος της αρχικής “ομάδας των οκτώ” των “σταυροφόρων” του, χωρίς να αποκαλύπτει στοιχεία ταυτότητας. Υποτίθεται ότι ο κύριος Παπουτσής και η κουστωδία των “προστατών” του έχει θορυβηθεί για το θέμα. Ας ψαχτούν μεταξύ τους…
Υ.Γ.5 Θα επανέλθω στο ζήτημα και, όχι, δεν πρόκειται να διαβάσω μία προς μία τις χίλιες πεντακόσιες σελίδες του μανιφέστου (εκτός των άλλων, κάνει ακόμη πολύ ζέστη).


http://parallhlografos.wordpress.com/2011/07/26/breivik-co-ο-αγών-τους/
 
Re: Oslo Utøya

και bonus...


Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ

corporatism_by_libertymaniacs-d3iwft5.png


Παρακολούθησα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις αντιδράσεις ακροδεξιών μετά την σφαγή στο Όσλο. Το μέχρι τώρα παραμύθι τους δεν ταίριαζε με τα γεγονότα. Ακόμη και δεξιά blogs έκαναν το άσπρο-μαύρο, γράφοντας πως ο μακελάρης είναι “μασόνος”. Η συνωμοσιολογία με ξένες λέσχες, κρυφούς εχθρούς και υπερφυσικά πιστεύω, είναι πάντα συνυφασμένη με την ακροδεξιά, που βρίσκει εκφραστές στα πρόσωπα του Άδωνη, του Πλεύρη, του Λιακόπουλου και εμετικών φυλλάδων όπως η “Ελεύθερη Ώρα”. Μάλιστα επειδή δεν μπορούν να δεχτούν πως ο δολοφόνος φέρει την δική τους ιδεολογία, την αποκρύπτουν, ενώ μερικοί δεν δίστασαν να γράψουν ότι ήταν αντιρατσιστής (γι’ αυτό μίλησε με απέχθεια προς την πολυπολιτισμικότητα) και ακροαριστερός (γι’ αυτό ήθελε να αφανίσει μαρξιστές)! Δηλαδή να του αποδίδουν στοιχεία των “απέναντι”. Κλασική ακροδεξιά προπαγάνδα.

Βέβαια δεν χρειάζεται κανείς να είναι λόγιος για να καταλάβει ότι ο λόγος που αρνήθηκαν την ιδεολογική ταυτότητα του Μπρέιβικ τα δικά μας φυντάνια, είναι επειδή φαίνεται πως το εθνικιστικό και ρατσιστικό μίσος συμβαδίζουν με την βία και την αρρώστια. Και πως οι δικές τους ιδέες μπορούν και στην Ελλάδα να δημιουργήσουν ανάλογα φαινόμενα. Η ανοχή των κυβερνήσεων στην Ευρώπη απέναντι στα φασιστικά κόμματα, δεν είναι τυχαία.

Στην Ελλάδα οι εγκληματίες της Χρυσής Αυγής θεωρούνται κόμμα, ενώ πρόκειται για εγκληματική οργάνωση που απαρτίζεται από νεοναζί. Ο νεοναζιστής Μιχαλολιάκος είναι ντροπή να βρίσκεται στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων. Οργανώσεις σαν την Χ.Α θα έπρεπε να κηρύσσονται παράνομες. Γιατί δεν γίνεται όμως σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά από την άλλη συλλαμβάνονται τρομοκρατικές οργανώσεις σαν την 17Ν και τους “Πυρήνες της Φωτιάς”; Η εύκολη απάντηση είναι επειδή κάνουν βίαια χτυπήματα. Ναι αλλά και η Χ.Α μαχαιρώνει ανθρώπους με την ανοχή της αστυνομίας.

Τα κράτη χρησιμοποιούν τις ακροδεξιές ομάδες ως όπλα, απέναντι στις εργατικές διεκδικήσεις και τις λαϊκές αντιστάσεις. Είναι ο κρυφός βραχίονας που εκφοβίζει όσους έχουν εναλλακτικές προτάσεις ή μιλούν για αναδιανομή πλούτου. Στην Νορβηγία το καμπανάκι χτύπησε έντονα και για τα υπόλοιπα κράτη. Ο φασισμός έκανε ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα. Τα κόμματα των νεοναζί αποτελούν το ανάχωμα κάθε εξουσίας, για να κόβει την οργή του κόσμου. Οι φασίστες είναι πάντα ρατσιστές απέναντι σε φυλές και κοινωνικές ομάδες και στοχοποιούν όσους δεν “συμμορφώνονται” με τα κριτήριά τους.

Επειδή μιλάνε για “ισλαμική απειλή”, ας σκεφτούμε τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και την Frontex της χριστιανικής Ευρώπης, αλλά και τα στρατεύματα κατοχής των ΗΠΑ σε χώρες του ισλαμικού κόσμου. Ο Μπρέιβικ ως σύγχρονος ναζιστής φόρεσε την μάσκα του “πατριώτη” και του “χριστιανού”, κάτι που συμβαίνει και στην Ελλάδα. Οι φανατικοί ρατσιστές επιτίθενται απέναντι στην διαφορετικότητα, τους μετανάστες και την πολυπολιτισμικότητα, φωτογραφίζοντάς τους ως “πρόβλημα”. Νέο, φασιστικό εργαλείο. Συμπτωματικά ο Μπρέιβικ στο μανιφέστο του χωρίζει τα ελληνικά κόμματα σε 2 κατηγορίες, με τα ΛΑΟΣ, Χρυσή Αυγή, Ελληνικό Μέτωπο, Πατριωτική Συμμαχία να βρίσκονται στην αγαπημένη του λίστα.

Το περιστατικό στην Νορβηγία είναι προειδοποίηση και ως τέτοια πρέπει να ληφθεί. Όσο ανέχονται οι κυβερνήσεις και νομιμοποιούν δια της σιωπής φασιστικές ομάδες ο κίνδυνος παραμονεύει. Μην έχουν κάποιοι αυταπάτες πως στην δημοκρατία χωράνε όλες οι απόψεις. Όταν κινδυνεύει η δημοκρατία και η ελευθερία δεν χωράνε! Ούτε οι νεοναζί αφήνουν κατά μέρους τις φαντασιώσεις τους για νέο Άουσβιτς, με το να γίνουν…αποδεκτοί ως ύπαρξη.

Ο καπιταλισμός με την τωρινή άγρια μορφή του, βολεύεται με την ύπαρξη και την ορατότητα του φασισμού, γιατί για να επιβληθούν οικονομικές βαρβαρότητες, πρέπει να καμφθούν εργατικές αντιστάσεις. Η μισαλλοδοξία και η εθνικιστική παράνοια περνάνε στο ντούκου, όταν ελληναράδες μαθαίνουν πως ο άρρωστος Νορβηγός θέλει να δοθούν εδάφη πίσω στην Ελλάδα, ξαφνικά ταυτίζονται μαζί του, όσο και ο λόγος του Καρατζαφέρη.

Κατακάθια σαν την Χ.Α χτυπούν μετανάστες, καίνε λατρευτικούς χώρους, προβοκάρουν απεργίες, είναι υπέρ των βασανιστών της χούντας, κυνηγούν “αντιφρονούντες” και όλα αυτά με τις πλάτες της ΕΛ.ΑΣ. Δηλαδή του κράτους, με τις κυβερνήσεις να κάνουν πάντα πως δεν ξέρουν τίποτα. Για να το εμπεδώσουμε: Οι φασίστες πρέπει να βγουν εκτός νόμου, να αντιμετωπίζονται ως εγκληματίες και να πατάξουμε τον ρατσισμό. Διαφορετικά θα βρεθεί ένας Έλληνας Μπρέιβικ, να μιμηθεί τον ομοιδεάτη του. Και πιστέψτε με υπάρχουν αρκετοί ανάμεσά μας.

http://strangejournal.wordpress.com/2011/07/26/ο-φασισμοσ-ειναι-χρησιμοσ-για-τον-καπι/
 
Απάντηση: Re: Oslo Utøya

Μπρέιβικ, ο “φιλέλληνας”

Στο μανιφέστο του 32χρονου Νορβηγού, η Ελλάδα έχει κεντρικό ρόλο. Τόσο η ιστορική του αναδρομή, όσο και οι απόψεις του για την Τουρκία θα προκαλούσαν στο χρυσαυγίτη της διπλανής πόρτας… μερική στύση. Η Τουρκία και από (αρκετά πιο) πίσω η Αλβανία, αποτελούν τις κύριες εστίες κινδύνου εξισλαμισμού της Ευρώπης. Ο Μπρέιβικ χύνει ποταμούς δακρύων για τα δεινά που έχουν υποστεί οι Έλληνες και οι υπόλοιποι Βαλκάνιοι από τους Τούρκους. Όλα όσα συγκινούν τους καρατζαφερικούς θαμώνες των ΚΑΠΗ, συγκλονίζουν τον ακροδεξιό αυτό δολοφόνο: διωγμοί, εκτοπίσεις, πογκρόμ, Μικρασιατική Καταστροφή, εθνοκαθάρσεις, Έλληνες, Αρμένιοι, Πόντιοι αλλά και εχθροί τουρκαλβανοί, τσάμηδες, ουτσεκάδες.

Και μένα με συγκινούν αυτά χωρίς να είμαι ούτε χρυσαυγίτης, ούτε Καρατζαφερικός θαμώνας των ΚΑΠΗ. Αν δεν συγκινούν τον συντάκτη αυτά που έχουν υποστεί οι Έλληνες και λοιποί Βαλκάνιοι από τους Τούρκους, χάριν της παρερμηνείας ενός πειραγμένου που ''συγκινήθηκε'' για να σκοτώσει 80 αθώα παιδιά, ας πάει να διαβάσει ιστορία και να μην μπλέκει την εθνοκαπηλεία και τον παραληρηματικό εθνισμό των Καρατζαφέρηδων και των χρυσαυγιτών με την υποχρέωση Ιστορικής μνήμης και τιμής.
 
Re: Απάντηση: Re: Oslo Utøya

Και μένα με συγκινούν αυτά χωρίς να είμαι ούτε χρυσαυγίτης, ούτε Καρατζαφερικός θαμώνας των ΚΑΠΗ. Αν δεν συγκινούν τον συντάκτη αυτά που έχουν υποστεί οι Έλληνες και λοιποί Βαλκάνιοι από τους Τούρκους, χάριν της παρερμηνείας ενός πειραγμένου που ''συγκινήθηκε'' για να σκοτώσει 80 αθώα παιδιά, ας πάει να διαβάσει ιστορία και να μην μπλέκει την εθνοκαπηλεία και τον παραληρηματικό εθνισμό των Καρατζαφέρηδων και των χρυσαυγιτών με την υποχρέωση Ιστορικής μνήμης και τιμής.
μεχρι κεραιας.
 
Re: Απάντηση: Re: Oslo Utøya

Και μένα με συγκινούν αυτά χωρίς να είμαι ούτε χρυσαυγίτης, ούτε Καρατζαφερικός θαμώνας των ΚΑΠΗ. Αν δεν συγκινούν τον συντάκτη αυτά που έχουν υποστεί οι Έλληνες και λοιποί Βαλκάνιοι από τους Τούρκους, χάριν της παρερμηνείας ενός πειραγμένου που ''συγκινήθηκε'' για να σκοτώσει 80 αθώα παιδιά, ας πάει να διαβάσει ιστορία και να μην μπλέκει την εθνοκαπηλεία και τον παραληρηματικό εθνισμό των Καρατζαφέρηδων και των χρυσαυγιτών με την υποχρέωση Ιστορικής μνήμης και τιμής.

Γιάννη, δεν έχω κανένα λόγο να υπερασπιστώ το συντάκτη του άρθρου ούτε θεωρώ ότι όλα όσα γράφει κάποιος, πρέπει αναγκαστικά να είναι σωστά ή σύμφωνα με τις απόψεις μου (σου, του, κλπ)...όμως, κατά τη δική μου αντίληψη το ότι σε συγκινούν "αυτά" δε σε υποβιβάζει σε "γέροντα των ΚΑΠΗ"...εσύ και κάποιοι άλλοι, ενδεχομένως να έχετε χτίσει την άποψή σας σε ιστορικά γεγονότα και τα πιστεύω σας να είναι απόρροια (κοπιαστικής ίσως) μελέτης και προβληματισμού...ο συντάκτης έχει, κατά τη δική μου αντίληψη πάντα, σκοπό να αναδείξει (ίσως με ατυχή τρόπο...) το πρόβλημα με τους ευκολόπιστους και απαίδευτους πολίτες που παγιδεύονται πίσω από τις "ατάκες" (ή και ιδεολογικές αναφορές) των ακραίων εθνικιστών...

my2cents...:ernaehrung004:

ΥΓ. Ωστόσω, ευελπιστώ ότι δεν ασπάζεσαι και σύ το όραμα της Mεγάλης Ελλάδας των δύο (ή τριών?) ηπείρων και των πέντε θαλασσών...:D

ΥΓ2. ο "τύπος" δεν είναι καθόλου πειραγμένος...τα έχει 400++...
 
Last edited: