Panasonic Plasma σειρά 30 - Ύπαρξη προβλημάτων και ποσοστό εμφάνισης τους

Τί πρόβλημα αντιμετωπίζετε με την Panasonic Plasma σας, σειράς


  • Total voters
    0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Panasonic Plasma σειρά 30 - Ύπαρξη προβλημάτων και ποσοστό εμ

Ασφαλώς και πήρες απάντηση ΑΚΡΙΒΩΣ σε ότι ρώτησες. Το θέμα είναι αν την αποδέχεσαι ή όχι ή αν προτίθεσαι να ελέγξεις 2 βασικά πράγματα όπως σου είπα. Η magenta εμφανίστηκε περίπου στις 150 ώρες, το DSE μετά τις 200. Και οι εντυπώσεις μου ήταν ξεκάθαρες:

"Γενικώς, αν δεν είχε αυτό το #$@&* το DSE, θα μιλάγαμε για άριστη, σχεδόν τέλεια αγορά. Επειδή είμαι και ποδοσφαιρόφιλος, δυστυχώς το DSE δεν περνάει απαρατήρητο."

Είμαι ξεκάθαρος ότι με απασχολεί το DSE. Το γεγονός με τα 2 πιξελάκια, δείχνει ότι είμαι άνθρωπος που δεν κοιτάω να βρω ψύλλο στα άχυρα... Κάνω και παραχωρήσεις.

Kατ´αρχήν ελπίζω να έχεις καταλάβει ότι δεν τσακωνόμαστε και πέραν του ότι δεν υπάρχει κακή πρόθεση ή συμφέρον από μέρους μου, συμφωνούμε σε αρκετά πράγματα μόνο που εγώ τα εντάσσω σε όλες τις εταιρείες/τεχνολογίες.

Για να δικαιολογήσω όμως και τα λεγόμενά μου (ότι απαντάς περιφερειακά και όχι επι της ουσίας όσων θεμάτων έθεσα) αν θες, όταν βρεις λίγο χρόνο απάντησέ μου ξεκάθαρα στα παρακάτω:

1)
η magenta και η πρασινίλα είναι παραπάνω από εμφανείς
Είσαι σίγουρος ότι δεν οφείλεται σε κακές ρυθμίσεις gain και offset του κόκκινου και πράσινου? Αν ναι πώς είσαι σίγουρος? Την καλίμπραρες ή έχεις γνώσεις ρυθμίσεων και αντίστοιχο software?


2)
Η Intertech με ρώταγε αν φαίνεται στο μαύρο. Σαν να πας σε μαύρο αυτοκίνητο να δεις αν έχει μαυρίλα από την ατμοσφαιρική ρύπανση.
Aναφέρεις ότι η intertech αναγνωρίζει το πρόβλημα μόνο σε μαύρη καρτέλα. Οι φωτό που ανέβασες είναι σε μαύρο και δείχνουν κατακόρυφες και οριζόντιες γραμμές.
Και πάλι δεν σου το αναγνωρίζουν για πρόβλημα.

Μόνος σου δε, λές ότι η μαυρίλα δεν φαίνεται στην μαυρίλα! Και από την άλλη εσύ τη βλέπεις και τη φωτογραφίζεις μάλιστα.

Τι μπορεί να καταλάβει κάποιος από αυτό? Θα έπρεπε να αναζητηθεί η ένταση του προβλήματος απο κάποιον τρίτο για να βγάλει συμπέρασμα ή όχι?

3) Σε ρώτησα το εξής και ξαναρωτώ
Γιατί στις άλλες tv τα προβλήματα εμπεριέχονται στα νήματα "review tv" και για αυτή τη περίπτωση ξεκινάει νέο ειδικό θέμα?


4)
δύσκολα θα διαβάσεις για
α) Κατόχους να αλλάζουν μέχρι και 7 τηλεοράσεις και τέλος να ενδίδουν και να πηγαίνουν σε άλλη εταιρία
β) Σχεδόν 80% κατόχων μια TV να έχει Green blob
γ) Κάκιστο service και support με την εταιρία να κρύβεται πίσω από το δάκτυλο της.

Και σου απάντησα το εξής:
α) ναι έχω ακούσει αγοραστή να επιστρέφει πάνω απο 2-3 tv για clouding και αλλους γιατί ξεφλούδιζαν τα frames... και άλλους που το μοντέλο τους καταργήθηκε εν μέσω της χρονιάς απο τα προβλήματα που είχε.
β) λες ότι 80% μιας tv βλέπουν green blob και στο poll λέει 12,5%
γ) Αν ρωτήσεις τον polakis και τον seaman θα σου πουν τελείως διαφορετικά πράγματα για την εταιρεία εδώ (δεν έχω καλή εντύπωση, απλά το αναφέρω για να καταλάβεις πόσο σχετικά είναι τα πράγματα). Ή δε λέγαμε τα ίδια για το service άλλης εταιρίας?

και ακόμα περιμένω τοποθέτηση...

5)
- μιλάς για προβλήματα της τεχνολογίας, ενώ γνωρίζεις πολύ καλά ότι δεν έχουν όλες οι lcd/led το ίδιο clouding, ανομοιομορφία και banding
- στο poll επίσης μπήκαν τα pixel και το ir/burn in για τα οποία πιθανότατα δεν υπάρχει διαφορά σε σχέση με τα τελευταία 3 χρόνια (μιλάνε τα ποσοστά)
- μιλάς για dead on arrival και εσύ προφανώς δεν το χρησιμοποίησες... εκτός και αν την παρέλαβες καλή και στη πορεία χειροτέρευσε. Εσύ θα μας πεις.

Ούτε σε αυτά με κάλυψες...

Για το τρίτο θέμα έχεις γράψει εσύ ο ίδιος:
Δύο μήνες μετά την αγορά και κάπου στις 500 ώρες (δύο εβδομάδες αργότερα δήλωσες και είναι γραμμένο ότι είσαι στις 600 ώρες και μετά οι τεχνικοί την βρήκαν στις 547 αν δεν κάνω λάθος. Αν κάνω πες το...

Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση. Έχω παρατηρήσει, κυρίως όταν το φόντο είναι ανοικτόχρωμο και υπάρχει κίνηση (πχ χθες σε ποδόσφαιρο), ότι υπάρχουν πάρα πολύ αχνές κάθετες ρίγες κατά μήκος της οθόνης όλες ίδιου πάχους 2-3 εκ, μια ελαφρώς πιο σκούρα, μία κανονικά, μία ελαφρά σκούρα και πάει λέγοντας. Είναι σχεδόν αδύνατο να το δει κάποιος και προσπάθησα πάρα πολύ για να το δω κι εγώ καθώς θα πρέπει να εστιάζεις στο φόντο όλη την ώρα. Είναι κάτι φυσιολογικό; Σε στατική οθόνη δεν φαίνεται τίποτε.

Δεν είμαι σίγουρος το κατά πόσο η αντιπροσωπία θα το θεωρήσει πρόβλημα ή όχι. Και να σου πω την αλήθεια, δεν θυμάμαι να ήταν έτσι από όταν άνοιξα την TV για πρώτη φορά. Εγώ θα της δώσω χρόνο να δω πως θα εξελιχθεί. Θα συνεχίσω να τρέχω break in και να της ρίχνω b/w θόρυβο από το αρχείο που έχει ανέβει και στο avclub.gr αλλά και από το Pixel protector. To πρόβλημα δεν με επηρεάζει στο 90% της χρήσης που κάνω και είναι εμφανές μόνο όταν υπάρχει κάτι με ομοιόμορφο ανοιχτό χρωματισμό στο φόντο.

Το green blob είναι σχεδόν ανύπαρκτο πριν από μια ανομοιομορφία με το κόκκινο πάνω αριστερά (φαίνεται στο ανοιχτό γκρί).

Επίσης, μια φωτό που βρήκα από ξένο forum όπου δείχνει παρόμοιο DSE (και προφανώς τραβηγμένο με καλύτερη φωτογραφική) αλλά ο συγκεκριμένος έχει καρα-green blob κάτι που δεν έχω εγώ.

Να πω ότι ο θόρυβος ελάχιστα ενοχλεί σε ταινίες εκτός ελάχιστων περιπτώσεων. Ακόμα και στο ποδόσφαιρο, δεν είναι πάντα έντονο αλλά υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που φαίνεται.


6)
Το ir είναι επιβεβαιωμένα από τους κατόχους της τηλεόρασης, υπερευαίσθητο. Όχι, η 20άρα δεν έχει την ίδια ευαισθησία, όχι σε αυτό το βαθμό. Το να ρίχνεις πχ το μενού για 2-3" και να σου μένει στάμπα για κανά λεπτό δεν είναι φυσιολογικό.

Έχεις υπόψιν σου ότι κάθε panel συμπεριφέρεται διαφορετικά?
Μπορείς να μου πεις έναν, μόνο έναν που να έχει αναζητήσει συστηματικά το χρόνο εμφάνισης και ξεπλύματος του ir?
Σε πληροφορώ ότι η v10 μου έχει σαφώς χειρότερο χρόνο εμφάνισης του ir.

Ποια είναι τα στατιστικά της vt30 σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα όσον αφορά το ζήτημα ir?
Λόγια του αέρα τύπου "παιδιά έπιασε burn in τον αντένα πως θα φύγει?"

ή αυτό?
Το τρέλανα σε θόρυβο και με την IR μπάρα χθες και ήδη έχει ψιλοσβήσει. Σήμερα συνεχίζω. Λογικά ναι, σε μια εβδομάδα θα το διώξω το άτιμο. Απλά μου έκανε εντύπωση που με 1 ώρα έμεινε στάμπα.

Ξέρεις καμία plasma όλα αυτά τα χρόνια που να μην έχει ir μετά μία ώρα με σταθερό logo???


Δεν θέλω να επιτείνω την ατυχία σου με το panel και συμμερίζομαι τον εκνευρισμό σου για κάτι που αγόρασες με κόπο και δεν το χαίρεσαι.
Αντιλαμβάνομαι πλήρως δε, την απαξίωση της εταιρείας στο μυαλό σου.
Το τελευταίο το έχω κάνει για πολλές εταιρείες εδώ και χρόνια.

Απλά επιμένω ότι όλα τα παραπάνω προσωπικά δε με αφήνουν να σχηματίσω πλήρη και σαφή εικόνα για το μέγεθος του προβλήματος, τίποτα παραπάνω.

Επαναλαμβάνω ψυχραιμία και αξίωσε με κάθε τρόπο τα δικαιώματά σου.

ΥΓ. Δεν έχω υποχρέωση να ψάξω για τις ρυθμίσεις που έχεις στη tv σου. Δε πρόκειται να σπαταλήσω χρόνο για αυτό.
Αν θες να βγάλεις νορμάλ φωτογραφίες με σωστές ρυθμίσεις έχει καλώς. Αν όχι κανένα πρόβλημα.


:ernaehrung004:
 
Νομίζω ότι το θέμα δεν είναι τι κάνει ο vertical , αν έχει τις σωστές ρυθμίσεις , αν έβλεπε στην αρχή το πρόβλημα ή όχι , ούτε καν γιατί "τόλμησε" και άνοιξε νήμα με προβλήματα για την Panasonic που ήταν σε καθεστώς θεοποίησης για κάποια χρόνια (αναγνωρίζω και εγώ τα λάθη μου για το θέμα αυτό).

Το θέμα είναι τι κάνει η Panasonic και δυστυχώς απο ότι φαίνεται η αντιμετώπιση ειναι συμπτωματική , αντι για συνολική θεραπεία έχουμε αποσπασματικές αλλαγές τηλεοράσεων και πάνελ , προφανώς γιατί το κόστος είναι μικρότερο.

Αν η αντιμετώπιση ήταν σαν το θέμα με τα πάνελ στην PX70 κανείς δεν θα τολμούσε να πει τίποτα και ούτε θα είχε υποστεί η εταιρεία ανυπολόγιστη ζημιά (50% πτώση των πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι).
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Panasonic Plasma σειρά 30 - Ύπαρξη προβλημάτων και ποσοστ

Είσαι σίγουρος ότι δεν οφείλεται σε κακές ρυθμίσεις gain και offset του κόκκινου και πράσινου? Αν ναι πώς είσαι σίγουρος? Την καλίμπραρες ή έχεις γνώσεις ρυθμίσεων και αντίστοιχο software?

Αγαπητέ, διαβάζεις τι γράφω ή απλά θέλεις να έχεις να λες; Πρόβλημα που το αναγνωρίζει ΕΠΙΣΗΜΑ η panasonic, τι σχέση έχει με ρυθμίσεις; 10000 posts έχεις, μπαρουτοκαπνισμένος του internet και μου λες για ρυθμίσεις; Ψάξε να δεις που οφείλεται. Παρέθεσα link με παραδοχή της Panasonic για το πρόβλημα.


Aναφέρεις ότι η intertech αναγνωρίζει το πρόβλημα μόνο σε μαύρη καρτέλα. Οι φωτό που ανέβασες είναι σε μαύρο και δείχνουν κατακόρυφες και οριζόντιες γραμμές.
Και πάλι δεν σου το αναγνωρίζουν για πρόβλημα.

Μόνος σου δε, λές ότι η μαυρίλα δεν φαίνεται στην μαυρίλα! Και από την άλλη εσύ τη βλέπεις και τη φωτογραφίζεις μάλιστα.

Τι μπορεί να καταλάβει κάποιος από αυτό? Θα έπρεπε να αναζητηθεί η ένταση του προβλήματος απο κάποιον τρίτο για να βγάλει συμπέρασμα ή όχι?

Αυτή σου φαίνεται για μαύρη καρτέλα;

Οι ίδιες φωτό πήγαν σε αρκετές αντιπροσωπείες της Ευρώπης όπου αναγνώρισαν το πρόβλημα.


3) Σε ρώτησα το εξής και ξαναρωτώ
Γιατί στις άλλες tv τα προβλήματα εμπεριέχονται στα νήματα "review tv" και για αυτή τη περίπτωση ξεκινάει νέο ειδικό θέμα?

Κάνε τα παράπονα σου στους διαχειριστές και συντονιστές. Αν σε ενοχλεί που υπάρχει topic για την τηλεόραση σου και την αγαπάς τόσο πολύ, εξέφρασε τους με PM παρακαλώ τα παράπονα σου. Στο topic αυτό εδώ, υπάρχει συμμετοχή και μάλιστα και επικοινωνία με PMs ατόμων με το πρόβλημα που προσπαθούμε να βρούμε λύση. Η συνεισφορά σου σε αυτό εδώ το topic συνοψίζεται σε αυτή τη φράση:

"Ελπίζω δε οι έως τώρα αρνητικές αναφορές να αφορούν κάτι άλλο απο αυτά που ανέφερα παραπάνω, γιατί όποιοι ενοχλούνται απο αυτά και όχι απο flickering (ειδικά στο 3D), false contouring, το δόντι στο flat/θολό τηλεοπτικό όλων των panasonic εδώ και χρόνια και το ξεθώριασμα με τα φώτα αναμμένα ή κατά τη διάρκεια της ημέρας, προφανώς διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν καμήλες!!! "

την οποία θεωρώ άστοχη. Οι αρχικές σου προθέσεις δεν ήταν να παραθέσεις μόνο την εμπειρία σου αλλά και να ασχοληθείς και με τους όσους ΕΧΟΥΝ πρόβλημα.

Και σου απάντησα το εξής:


και ακόμα περιμένω τοποθέτηση...


Τοποθέτηση ως προς ποιου θέματος; Του ότι υπάρχουν επιστροφές και από άλλους κατόχους; Ασφαλώς. Το θέμα είναι ότι με τις δυο τελευταίες σειρές της Panasonic, αν παρακολουθείς 2-3 forums ή έχεις μιλήσει με την Panasonic, θα καταλάβεις ότι δεν πρόκειται για εξαιρέσεις αλλά για τον κανόνα.

Ούτε σε αυτά με κάλυψες...

Για το τρίτο θέμα έχεις γράψει εσύ ο ίδιος:
Δύο μήνες μετά την αγορά και κάπου στις 500 ώρες (δύο εβδομάδες αργότερα δήλωσες και είναι γραμμένο ότι είσαι στις 600 ώρες και μετά οι τεχνικοί την βρήκαν στις 547 αν δεν κάνω λάθος. Αν κάνω πες το..


Το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε εν μια νυκτί. Το πρόβλημα άρχισε να γίνεται εμφανές σε ποδόσφαιρο με 3 γραμμές στα αριστερά. Όσο στρώνονταν η TV το πρόβλημα συνέχισε να γίνεται εντονότερο. Αρχές Μαϊου το πρόβλημα έφτασε στο ανώτερο του σημείο. 3 εβδομάδες μετά επικοινώνησα με την Intertech και το χαρακτήρισαν IR λαι είπαν να βάλω την IR μπάρα για 3 ημέρες. Αν εσένα η απάντηση αυτή σε καλύπτει, πάω πάσο. Για το πως έχω προσεγγίσει το θέμα μπορούν και άλλα μέλη με παρόμοια εμπειρία όπως ο LLLEFTERIS να πουν και πως το αντιμετώπισαν και το τι λέγαμε μεταξύ μας.



6)


Έχεις υπόψιν σου ότι κάθε panel συμπεριφέρεται διαφορετικά?
Μπορείς να μου πεις έναν, μόνο έναν που να έχει αναζητήσει συστηματικά το χρόνο εμφάνισης και ξεπλύματος του ir?
Σε πληροφορώ ότι η v10 μου έχει σαφώς χειρότερο χρόνο εμφάνισης του ir.

Ποια είναι τα στατιστικά της vt30 σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα όσον αφορά το ζήτημα ir?
Λόγια του αέρα τύπου "παιδιά έπιασε burn in τον αντένα πως θα φύγει?"

ή αυτό?


Ξέρεις καμία plasma όλα αυτά τα χρόνια που να μην έχει ir μετά μία ώρα με σταθερό logo???

Ξεκινάω με το τελευταίο. Αφού έψαξες, γράψε σε παρακαλώ και τον χρόνο που προσπάθησα για να σβήσει το λογότυπο. Υπερευαισθησία δεν είναι μόνο μετά από πόσο θα εμφανιστεί αλλά και μετά από πόσο θα φύγει. Retention. Το λέει και η λέξη. Σε μια Samsung 6500 που είδα F1 με το τεράστιο λογότυπο του OTE Sports HD, μετά από 2 ώρες υπήρχε ένα ελάχιστο αποτύπωμα που έφυγε μετά από μισή ώρα παρακολούθησης άλλου προγράμματος που δεν υπήρχε logo. Στη VT30 μου, το λογότυπο του OTE Sports HD, χωρίς να ρίξω θόρυβο κάνει 3-4 ημέρες να σβήσει τελείως μετά από παρακολούθηση πάλι F1 για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Σχετικά με τη VT10, το γνωρίζω. Βγήκε και η VT20 η οποία προόδευσε στο θέμα. Και η VT30 πήγε πάλι κάτω από τη VT20 στα επίπεδα της VT10. Η τεχνολογία πάει προς τα εμπρός, όχι προς τα πίσω. Πήγαινε να δεις μια Samsung τελευταίας γενιάς plasma και σύγκρινε τη με τις 2 τελευταίες σειρές Panasonic. Κι εδώ είμαστε.


Δεν θέλω να επιτείνω την ατυχία σου με το panel και συμμερίζομαι τον εκνευρισμό σου για κάτι που αγόρασες με κόπο και δεν το χαίρεσαι.
Αντιλαμβάνομαι πλήρως δε, την απαξίωση της εταιρείας στο μυαλό σου.
Το τελευταίο το έχω κάνει για πολλές εταιρείες εδώ και χρόνια.

Απλά επιμένω ότι όλα τα παραπάνω προσωπικά δε με αφήνουν να σχηματίσω πλήρη και σαφή εικόνα για το μέγεθος του προβλήματος, τίποτα παραπάνω.

Επαναλαμβάνω ψυχραιμία και αξίωσε με κάθε τρόπο τα δικαιώματά σου.

Κανένας δεν σου ζήτησε να σχηματίσεις γνώμη για το μέγεθος του προβλήματος. Το topic δεν έγινε για αυτό το λόγο αλλά προκειμένου να έρθουν πιο κοντά χρήστες που έχουν το πρόβλημα και η αναζήτηση λύσης. Είμαι σίγουρος ότι και την U20 την έχουν αγοράσει πολλοί παραπάνω από αυτούς που έχουν συμμετάσχει στην αγωγή κατά της Panasonic. Σίγουρα όλοι αυτοί είναι μια ελάχιστη μειοψηφία των αγοραστών στην Ελλάδα. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν υφίσταται το πρόβλημα. Πολλοί απλά κάποιοι ξέρουν τι σημαίνει IFC, για κάποιους είναι απλά τρία γράμματα που δεν τους λένε τίποτε.


ΥΓ. Δεν έχω υποχρέωση να ψάξω για τις ρυθμίσεις που έχεις στη tv σου. Δε πρόκειται να σπαταλήσω χρόνο για αυτό.
Αν θες να βγάλεις νορμάλ φωτογραφίες με σωστές ρυθμίσεις έχει καλώς. Αν όχι κανένα πρόβλημα.

Δεν είναι στη δική μου την TV. Είναι και στη δική σου εκτός και αν δεν έχεις VT30. Εγώ σου απάντησα εσύ επιμένεις. Δεν ξέρω το κατά πόσο δύσκολο είναι να καταλάβεις το

α) Default Cinema & THX
β) Οι ρυθμίσεις ζητήθηκαν από την ίδια την panasonic
γ) Οι φωτογραφίες είναι νορμάλ ΣΥΜΦΩΝΑ με τα α) και β)

Αν σου είναι δύσκολο να καταλάβεις το παραπάνω, σε παρακαλώ να μην λες 'να βγάλεις νορμάλ φωτογραφίες'. Έβγαλα ότι μου ζήτησαν και από το εργοστάσιο στο Plzen. Αν δεν σου αρέσει, επικοινώνησε μαζί τους και ζήτησε τους να αλλάξουν μεθοδολογία.
 
Vertical & Dalanic:
Παιδιά, τον χρόνο που έχετε αφιερώσει στο να ανταλάσετε απόψεις, αν είχε πάει ο ένας στο σπίτι του άλλου,
και το πρόβλημα θα είχε λυθεί (αν ο vertical πάει στου dalanic, θα δει αν η tv του dalanic έχει σχέση με τη δική του. Αντίστροφα, αν ο dalanic πάει στου vertical θα διαπιστώσει αν η tv του vertical είναι όντως κατεστραμένη).
Έτσι όπως πάτε, στο τέλος θα βριστείτε.
Υπόθεση μισής ώρας είναι (και 2 μπυρών :ernaehrung004:).
 
Από την αρχή είχα μόνη πρόθεση να βοηθήσω, αλλά και να προβληματιστούμε όλοι για κάποια θέματα που σχετίζονται με τα προβλήματα όλων των τηλεοράσεων.

Τα ερωτήματά μου για να βγει άκρη ή να προσεγγίσουμε κάπως την κατάσταση, έφεραν αποφυγή και ανακρίβειες (τύπου 80% έχουν green blob...)
Kαι τελικά καταλήξαμε σε υπονοούμενα, κεφαλαία γράμματα και άλλα ωραία... δεν θα συμμετέχω σε αυτό....

Ο vertical μοιάζει ότι αγνοεί κάποια πράγματα και σίγουρα αγνοεί τη στάση μου απέναντι σε κάθε panasonic.

Αny way. Kαι πάλι αδερφέ αν χρειαστείς βοήθεια εδώ είμαστε.
 
Από την αρχή είχα μόνη πρόθεση να βοηθήσω, αλλά και να προβληματιστούμε όλοι για κάποια θέματα που σχετίζονται με τα προβλήματα όλων των τηλεοράσεων.

Τα ερωτήματά μου για να βγει άκρη ή να προσεγγίσουμε κάπως την κατάσταση, έφεραν αποφυγή και ανακρίβειες (τύπου 80% έχουν green blob...)
Kαι τελικά καταλήξαμε σε υπονοούμενα, κεφαλαία γράμματα και άλλα ωραία... δεν θα συμμετέχω σε αυτό....

Ο vertical μοιάζει ότι αγνοεί κάποια πράγματα και σίγουρα αγνοεί τη στάση μου απέναντι σε κάθε panasonic.

Αny way. Kαι πάλι αδερφέ αν χρειαστείς βοήθεια εδώ είμαστε.

Αυτό είναι ανακρίβεια;

http://www.avforums.com/forums/plasma-tvs/poll-4856-my-2011-panasonic-plasma-has-had-issue.html

Εγώ θα το έλεγα απολύτως ενδεικτικό δεδομένου ότι μιλάμε για ένα αγγλόφωνο forum γνωστό παγκοσμίως. Ότι λέω μέχρι στιγμής εδώ μέσα, το στηρίζω με αναφορές και πηγές. Ας κάνουν και άλλοι το ίδιο.

Άλλοι αγνοούν καταστάσεις και πράγματα. Εδώ και 3.5 μήνες, σχεδόν καθημερινά τρέχω για το συγκεκριμένο, έχω μαζέψει αρκετά emails, απαντήσεις, φωτογραφίες κι έχω κάνει αρκετές συζητήσεις με κατόχους εντός κι εκτός Ελλάδας. Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.
 
Λίγο άσχετο με το θέμα αλλά για να δούμε λίγο τι παραπληροφόρηση υπάρχει....

Screen burn is another term used by sales staff who may try to push a customer towards LCD (or LED) instead of Plasma. Screen burn is more or less a thing of the past and will only ever happen if the Plasma TV is abused, i.e. used in dynamic mode with contrast up full and left on a TV channel with bright logos for a few days. Most modern Plasma screens can stand up to hours of gaming or news channel viewing if done so with appropriate picture settings and for normal periods of time.

Plasma TVs are not particularly power hungry if they are set up correctly. They do generally use more power than LCDs, but because the technology is self-illuminating it means that power function is never close to the maximum rated output for any length of time, whereas LCD stays at the same level when switched on (as the backlight is usually constant). Correct calibration can reduce power consumption by up to 50% in some cases (THX research, 2009).

http://www.avforums.com/forums/plasma-tvs/

Μιλάμε για το ψέμα και την απάτη σε όλο της το μεγαλείο.
 
Απάντηση: Re: Panasonic Plasma σειρά 30 - Ύπαρξη προβλημάτων και ποσοστό εμφάνισης το

Αυτό είναι ανακρίβεια;

http://www.avforums.com/forums/plasma-tvs/poll-4856-my-2011-panasonic-plasma-has-had-issue.html

Εγώ θα το έλεγα απολύτως ενδεικτικό δεδομένου ότι μιλάμε για ένα αγγλόφωνο forum γνωστό παγκοσμίως. Ότι λέω μέχρι στιγμής εδώ μέσα, το στηρίζω με αναφορές και πηγές. Ας κάνουν και άλλοι το ίδιο.

Άλλοι αγνοούν καταστάσεις και πράγματα. Εδώ και 3.5 μήνες, σχεδόν καθημερινά τρέχω για το συγκεκριμένο, έχω μαζέψει αρκετά emails, απαντήσεις, φωτογραφίες κι έχω κάνει αρκετές συζητήσεις με κατόχους εντός κι εκτός Ελλάδας. Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.

Τώρα τι να πω? Απο αυτό έβγαλες το συμπέρασμα ότι 80% έχουν green blob?
Δεν έλεγες καλύτερα 100% να είσαι μέσα?

Όσοι δεν έχουν το πρόβλημα που καταγράφονται?
 
Δείξε μας κι εσύ τι έχεις σαν στοιχεία. Εγώ σου παρέθεσα κάτι από ένα από τα μεγαλύτερα forums παγκοσμίως για a/v υλικό. Δείξε μας κι εσύ τι έχεις για να αντικρούσεις το παραπάνω. Όταν η ίδια η panasonic παραδέχεται το πρόβλημα, είναι παιδιάστικο να λέμε κάτι άλλο.
 
Δείξε μας κι εσύ τι έχεις σαν στοιχεία. Εγώ σου παρέθεσα κάτι από ένα από τα μεγαλύτερα forums παγκοσμίως για a/v υλικό. Δείξε μας κι εσύ τι έχεις για να αντικρούσεις το παραπάνω. Όταν η ίδια η panasonic παραδέχεται το πρόβλημα, είναι παιδιάστικο να λέμε κάτι άλλο.



Αν θες να μαζέψεις στοιχεία που έχουν κάποιο νόημα μαζί σου και να βοηθήσω.
Αλλά με το να ποστάρεις poll με επιλογές (α) πόσοι έχετε blob και (β) πόσοι είχατε και δώσατε τις συσκευές σας...(!!!) πραγματικά δεν υπάρχει συνεννόηση.


Αν δε, δεν θες βοήθεια για να βελτιωθεί αυτό που βλέπεις ή να συζητήσουμε το θέμα χωρίς υπερβολές τύπου 80% blob... όπως προείπα δεν είναι δικό μου πρόβλημα.

Xάνεις το δίκιο σου έτσι, αλλά αυτή είναι μόνο η γνώμη μου. Κάνε ότι νομίζεις. Μέχρι να ζητηθεί η συνεισφορά μου δεν έχω άλλο λόγο να ανακατευτώ στο θέμα.

:ernaehrung004:
 
Παίζει τόσο μεγάλο ρόλο αν είναι 10 , 20 ή 80%?

Ανεξαρτήτως ποσοστού το πρόβλημα είναι υπαρκτό και αποδεδειγμένο.

Εγώ πάντως χρωστάω υποχρέωση στον vertical , αν δεν ήταν αυτός θα έκανα το λάθος να ξαναγοράσω Panasonic και να επιβραβεύσω με τα λεφτά μου μια μάρκα που δεδομένα σε πολλαπλές περιπτώσεις έχει δείξει ότι δεν σέβεται τους καταναλωτές.

Αν θέλετε να τα μετρήσουμε , πρόβλημα με πάνελ στην σειρά PX70 , rising blacks στην σειρά 10 , πρόβλημα με έντονο dithering στην σειρά 20 και ψευδής διαφήμιση IFC στην U20 , fluctuating brightness στην σειρά 30 και τέλος banding/green blobs/DSE στις σειρές 30/50.

Και μην ακούσω δικαιολογίες ότι είμαι άδικος γιατί καμία άλλη μάρκα δεν έβγαλε τόσα προβλήματα μαζεμένα τα τελευταία χρόνια.
 
Παίζει τόσο μεγάλο ρόλο αν είναι 10 , 20 ή 80%?


Ανεξαρτήτως ποσοστού το πρόβλημα είναι υπαρκτό και αποδεδειγμένο.

Α δε παίζει ρόλο το ποσοστό!
Και γιατί κάναμε poll ρε Γιάννη???


Εγώ πάντως χρωστάω υποχρέωση στον vertical , αν δεν ήταν αυτός θα έκανα το λάθος να ξαναγοράσω Panasonic και να επιβραβεύσω με τα λεφτά μου μια μάρκα που δεδομένα σε πολλαπλές περιπτώσεις έχει δείξει ότι δεν σέβεται τους καταναλωτές.

Αν θέλετε να τα μετρήσουμε , πρόβλημα με πάνελ στην σειρά PX70 , rising blacks στην σειρά 10 , πρόβλημα με έντονο dithering στην σειρά 20 και ψευδής διαφήμιση IFC στην U20 , fluctuating brightness στην σειρά 30 και τέλος banding/green blobs/DSE στις σειρές 30/50.

Γιάννη εσύ είσαι υπόχρεος και κάποιος άλλος μπορεί να στερείται μια λόγω υπερβολής...

Πιθανόν για σένα η παρουσίαση των πραγμάτων υπερβολικά (στο θέμα του blob είναι δεδομένο αυτό, αν όχι περιμένω την απάντησή σου) να μην είναι κάτι κακό, για μένα πάντως είναι.
Η παρουσίαση πρέπει να γίνεται πέρα ως πέρα αντικειμενικά γιατί γράφουμε δημόσια και επηρεάζεται κόσμος.

Η σειρά 30 είχε και άλλα προβλήματα όταν κυκλοφόρησε. Έψαξα τα βρήκα, αξιολόγησα τη συχνότητα εμφάνισής τους, πόσο με ενοχλούν και αντίστοιχα όσον αφορά τα προβλήματα των άλλων επιλογών μου.
Κάπου στη μέση της χρονιάς με κάποια fw update τα ποσοστά στα προβλήματα έπεσαν (πχ floating blacks)

Όταν αγόρασα εγώ τον Ιανουάριο η εντύπωσή μου ήταν ότι έχω 80-90% πιθανότητες να πετύχω πάνελ που τα προβλήματά του να μην με ενοχλούν, όχι τουλάχιστον περισσότερο απο τα προβλήματα των άλλων επιλογών μου (τρεις ήταν... μια lcd sony, μια lcd samsung και μια plasma samsung). Ναι θεωρώ επιλογές και τις lcd...

Και βέβαια σαφώς δεν θα γκρίνιαζα αν είχα το πρόβλημα του vertica ή των άλλων παιδιών. Γνώριζα τι έπαιρνα και τις πιθανότητες!
Επίσης δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να την κρατούσα με 2 προβληματικά pixels. DΟΑ χωρίς χρονοτριβή.

Για τη σειρά 50, το έχω πει και σε φίλο που ψάχνεται αυτή την εποχή η αίσθησή μου είναι ότι το ρίσκο είναι κοντά στο 50-60% και του σύστησα αναμονή μέχρι να βγει ανακοίνωση ή fw update που να λύνει κάποια απο αυτά. Αν όχι πάμε για άλλα...! Δεν αξίζει το ρίσκο.


Και μην ακούσω δικαιολογίες ότι είμαι άδικος γιατί καμία άλλη μάρκα δεν έβγαλε τόσα προβλήματα μαζεμένα τα τελευταία χρόνια.

Μίλα μου για peeling... Είπες κάτι, υποστήριξε το Γιάννη. Σταράτα λόγια, όχι εντυπώσεων...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Panasonic Plasma σειρά 30 - Ύπαρξη προβλημάτων και ποσοστό εμφάνισης το

Όταν αγόρασα εγώ τον Ιανουάριο η εντύπωσή μου ήταν ότι έχω 80-90% πιθανότητες να πετύχω πάνελ που τα προβλήματά του να μην με ενοχλούν,
Εγω που πηρα 4 στα 4 πανελ με προβλημα, δηλαδη 100%, κερδιζω τιποτα? :D
 
Ότι κερδίζει και το δικό μου 100% φαντάζομαι :ADFADF1:

Τουλάχιστον τώρα είναι αποδεκτή η κατάσταση στο panels σου ή ακόμα τρέχεις?
 
Re: Απάντηση: Panasonic Plasma σειρά 30 - Ύπαρξη προβλημάτων και ποσοστό εμφάνισης το

Α δε παίζει ρόλο το ποσοστό!
Και γιατί κάναμε poll ρε Γιάννη???

Κάναμε poll γιατί βλέπεις ποιοι ψήφισαν τι. Μπορείς έτσι να επικοινωνήσεις άμεσα με τους χρήστες. Αν δεις παρακάτω, έγραψα

Θα παρακαλούσα όσοι αναφέρετε προβλήματα να αναγράφετε και:

-Μοντέλο (πχ P50VT30)
-Firmware που τρέχει η TV σας
-Τα πρώτα 2 ψηφία του Serial Number
-Αν γνωρίζετε, μετά από πόσο καιρό εμφανίστηκε το πρόβλημα

Επίσης, καλό θα ήταν όσοι επικοινωνήσατε με την εδώ αντιπροσωπία για τα προβλήματα που είχατε να αναφέρετε τι ακριβώς απέγινε (αντικατάσταση, επισκευή, δεν θεωρήθηκε πρόβλημα κλπ).

Επειδή τα forums τα έχω φάει με το κουτάλι, ξέρω ότι οι περισσότεροι απλά ψηφίζουν και δεν γράφουν κάτι. Το poll σου δίνει τη δυνατότητα να δεις ποιος ψήφισε τι και να έλθεις σε επαφή μαζί ανά πάσα στιγμή.

Γιάννη εσύ είσαι υπόχρεος και κάποιος άλλος μπορεί να στερείται μια λόγω υπερβολής...

Και αυτό, συγνώμη που ρωτάω, ως καταναλωτή-αγοραστή τι σε αφορά; Αν κάποιος έχει πρόβλημα, αυτή είναι η Panasonic, όχι εσύ. Ας θέλουν, ας κινηθούν νομικά εναντίων όσων έχουν γράψει στα διάφορα forums κι έχουν αναφέρει προβλήματα.

Και βέβαια σαφώς δεν θα γκρίνιαζα αν είχα το πρόβλημα του vertica ή των άλλων παιδιών. Γνώριζα τι έπαιρνα και τις πιθανότητες!
Επίσης δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να την κρατούσα με 2 προβληματικά pixels. DΟΑ χωρίς χρονοτριβή.

Πάλι άστοχο σχόλιο. Αναφέρεσαι στους άλλους λες και είναι οι μ@λ@κες. Το έκανες ήδη μια φορά, συνεχίζεις να σνομπάρεις και να κάνεις άστοχα σχόλια. Όχι, δεν γνωρίζεις τι παίρνεις. Ποτέ δεν γνωρίζεις. Και δεν ξέρεις αν κάποιο πρόβλημα θα σου εκδηλωθεί μετά την περίοδο DOA. Όπως δεν γνωρίζεις και πως η αντιπροσωπία θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα. Αν θες, πες 'γνώριζα τι έπαιρνα' στα παιδιά που έκαναν αγωγή για την U20. Ήξεραν και αυτοί τι έπαιρναν. Μόνο που δεν έπαιρναν. Αν δεν θα γκρίνιαζες, να πας να αλλάξεις την TV σου με μια που έχει το πρόβλημα και να σε βάλω μετά να βρεις λύση με την Intertech. Και να δούμε μετά τι θα πεις. Μέχρι τότε, σε παρακαλώ, ΣΕΒΑΣΟΥ όσους έχουν πρόβλημα. Δεν το κάνεις και συνεχίζεις να προκαλείς.
 
vertical θέλω να αποβάλλω τις κατινιές σε δημόσιο χώρο.

Αν ποτέ καταλάβεις τι συζητάμε και ποια είναι η οπτική μου για το θέμα και την παρουσίασή του. τα ξαναλέμε.
 
Re: Απάντηση: Panasonic Plasma σειρά 30 - Ύπαρξη προβλημάτων και ποσοστό εμφάνισης το

Μίλα μου για peeling... Είπες κάτι, υποστήριξε το Γιάννη. Σταράτα λόγια, όχι εντυπώσεων...

Τι είναι το peeling? Συγνώμη δεν καταλαβαίνω.
 
Σοβαρά τώρα? ...δεν το θυμάσαι?
http://reviews.cnet.com/8301-33199_...s-peeling-on-samsung-plasmas-explored-update/
http://forums.cnet.com/7723-13973_102-528650/samsung-2011-plasma-tv-screen-filter-is-peeling-off/
http://www.efytimes.com/e1/72882/fullnews.htm

Το άλλο με τα κρακς στη σειρά Α6χχ το θυμάσαι? Ή να βγάλω μια φωτό από την δική μου να πειστείς?

Για το clouding των Samsung να πω? Για το μελιτζανί χρώμα να πω? να συνεχίσω?
Ή έχω γίνει ήδη fan boy της panasonic και ως εκ τούτου μη πιστευτός?
Σίγουρα θα έχω γίνει μετά απο αυτά:
"...όποιοι ενοχλούνται απο αυτά και όχι απο flickering (ειδικά στο 3D), false contouring, το δόντι στο flat/θολό τηλεοπτικό όλων των panasonic εδώ και χρόνια και το ξεθώριασμα με τα φώτα αναμμένα ή κατά τη διάρκεια της ημέρας..."

Eν τω μεταξύ κάτι σου έγραψα Γιάννη για την αξία των αντικειμενικών ποσοστών και απάντηση δεν πήρα.


(Μάλλον το έχει το νήμα... Δεν το γυρνάμε στα pm ρε συ καλύτερα?)
 
Ειναι πονεμενη ιστορια τα προβληματα που υπαρχουν και πολλα τα λεφτα που δωσαμε.

Εχεις καλη προθεση dalanic αλλα δεν μπορει να φτασει τη στεναχωρια του αλλου.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk