Panasonic Viera TH-42PV60E : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Re: Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

καλημερα...που το ειδες αυτο ρε Νεκταριε???επισημη ανακοινωση στο site της pana η το γραφει καποιος forumιστας?

Aπο forum ειναι...ανακοινωση για fix εχει εμφανιστει και σε αλλα forum....στην ελλαδα ειναι το θεμα τι θα γινει!
(μεταξυ μας dp88,μου εχει κανει εντυπωση που δεν την εχεις παει εδω και τοσο καιρο στο service η δεν εχεις απαιτησει απο το καταστημα που την αγορασες να στην αντικαταστησουν αμεσως)
 
Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

το ειχα γραψει dion οτι τις πρωτες μερες που πηρα χαμπαρι το προβλημα ,το ειπα στον καραγκιοζη- του εχω παει και ΚΑΛΟΥΣ αρκετους πελατες-και δεν το συζητουσε καν.....νομικα δεν μπορεις να του πεις τιποτε,off the record ομως καπως θα μπορουσε να με καλυψει.δεν πειραζει....αυτος εχασε διοτι ΘΑ ακολουθουσαν και αλλοι ΚΑΛΟΙ πελατες!!αυριο πρωι περιμενω να την παρουν....ο Θεος βοηθος!!!
 
Re: Panasonic TH-42PV60E.

Είναι από έναν Γιαπωνέζο που έφερε τεχνικούς στο σπίτι του από Panasonic Ιαπωνίας. Μην περιμένετε επίσημη ανακοίνωση καθώς δεν είναι πολλοί αυτοί που έχουν διαμαρτυρηθεί (στην Ιαπωνία λεει ότι είναι μόνο αυτός!) Δεν την συμφέρει την Panasonic. Αλλά όποιος έχει πρόβλημα θα του το φτιάξουν. Το θέμα είναι αν μας παρουσιάσει πρόβλημα να μας το παρουσιάσει μέσα στην εγγύηση διαφορετικά θα έχουμε τρεχάματα! Φαίνεται ότι δεν το έχουν όλες οι τηλεοράσεις το πρόβλημα και λεω φαίνεται γιατί μπορεί να εμφανιστεί και μετά από καιρό ή να μην έχει τύχει να δει κάποιος τα dvd που έχουν πρόβλημα. Εγώ πάντως μετά από αυτό όταν θα έχω χρόνο θα νοικιάσω όλα τα επίμαχα DVD και θα τα δω προσεχτικά και με το παραμικρό θα ζητήσω το fix. Το θέμα είναι ότι τα νεα είναι πολύ ευχάριστα και έστω και με μια μικρή ταλαιπωρία θα έχουμε μια πάρα πολύ καλή τηλεόραση που οι περισσότεροι πήραμε σε σούπερ τιμή!

Για να δούμε... :grandpa:
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

το ειχα γραψει dion οτι τις πρωτες μερες που πηρα χαμπαρι το προβλημα ,το ειπα στον καραγκιοζη- του εχω παει και ΚΑΛΟΥΣ αρκετους πελατες-και δεν το συζητουσε καν.....νομικα δεν μπορεις να του πεις τιποτε,off the record ομως καπως θα μπορουσε να με καλυψει.δεν πειραζει....αυτος εχασε διοτι ΘΑ ακολουθουσαν και αλλοι ΚΑΛΟΙ πελατες!!αυριο πρωι περιμενω να την παρουν....ο Θεος βοηθος!!!

Αν ηθελε μπορουσε να σε εξυπηρετησει και μαλιστα χορις καμια δικη του "ταλαιπωρεια" η "χασουρα".Κριμα...αναμενουμε νεα απο το service.
 
Re: Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

το ειχα γραψει dion οτι τις πρωτες μερες που πηρα χαμπαρι το προβλημα ,το ειπα στον καραγκιοζη- του εχω παει και ΚΑΛΟΥΣ αρκετους πελατες-και δεν το συζητουσε καν.....νομικα δεν μπορεις να του πεις τιποτε,off the record ομως καπως θα μπορουσε να με καλυψει.δεν πειραζει....αυτος εχασε διοτι ΘΑ ακολουθουσαν και αλλοι ΚΑΛΟΙ πελατες!!αυριο πρωι περιμενω να την παρουν....ο Θεος βοηθος!!!

Να τους πεις όμως να μην ψάξουν να βρουν λύση γιατί η λύση είναι στην Ιαπωνία! Κατά την γνώμη μου θα μείνεις αρκετές μέρες χωρίς την τηλεόραση αν περιμένουν την λύση από Ιαπωνία!
 
Re: Panasonic TH-42PV60E.

Συνεχίζω και διαβάζω στο avforums ότι ενώ το fix εγγυάται ότι δεν θα ξανασυμβεί το πρόβλημα, η Panasonic δεν εγγυάται ότι αν δεν σου έχει συμβεί μέχρι τώρα (χωρίς το fix) ότι δεν πρόκειται να σου συμβεί. :dead:

dp88 έχω την εντύπωση ότι αν σου την φτιάξουν θα έχεις λιγότερο άγχος από εμάς που θα ψάχνουμε συνέχεια για φίδια!!!!! Δεν μας δίνεις και μας κανένα φίδι να πάμε να την φτιάξουμε να ησυχάσουμε? :fahne90:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

Αν ηθελε μπορουσε να σε εξυπηρετησει και μαλιστα χορις καμια δικη του "ταλαιπωρεια" η "χασουρα".Κριμα...αναμενουμε νεα απο το service.

ειπαμε dion..αυτος θα χασει...εγω ειτε ετσι ειτε αλλιως θα την βρω την ακρη.οι 2 τελευταιοι πελατες που του πηγα(εξοπλιζουν και οι 2 τωρα σπιτι απο την αρχη)ειναι ετοιμοι για παραγγελια τουλαχιστον ταληρακι ο καθενας!να του την κανω τωρα και να τους "κοψω"..?
 
Απάντηση: Re: Panasonic TH-42PV60E.

Συνεχίζω και διαβάζω στο avforums ότι ενώ το fix εγγυάται ότι δεν θα ξανασυμβεί το πρόβλημα, η Panasonic δεν εγγυάται ότι αν δεν σου έχει συμβεί μέχρι τώρα (χωρίς το fix) ότι δεν πρόκειται να σου συμβεί. :dead:

dp88 έχω την εντύπωση ότι αν σου την φτιάξουν θα έχεις λιγότερο άγχος από εμάς που θα ψάχνουμε συνέχεια για φίδια!!!!! Δεν μας δίνεις και μας κανένα φίδι να πάμε να την φτιάξουμε να ησυχάσουμε? :fahne90:

βλεποντας και κανοντας Νεκταριε.!!ειμαι περιεργος να δω τι θα μου πουν και που θα καταληξουμε!!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

ειπαμε dion..αυτος θα χασει...εγω ειτε ετσι ειτε αλλιως θα την βρω την ακρη.οι 2 τελευταιοι πελατες που του πηγα(εξοπλιζουν και οι 2 τωρα σπιτι απο την αρχη)ειναι ετοιμοι για παραγγελια τουλαχιστον ταληρακι ο καθενας!να του την κανω τωρα και να τους "κοψω"..?

Απο τη στιγμη που ξερει πως εσυ τους εστειλες τους "πελατες" μου κανει τρομερη εντυπωση που δε σου αντικατεστησε την TV. Εκτος και αν δεν επεμεινες οσο επρεπε.
(απο περιεργεια....σε ποια περιοχη βρισκετε το καταστημα?)
 
Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

αγ.δημητριο.και να φανταστεις τους 3 τελευταιους μηνες του εκανα τζιρο πανω απο 2500ευρο!!don`t worry......δεν ξεχναω-ολα με την σειρα τους!!
 
Re: Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

αγ.δημητριο.και να φανταστεις τους 3 τελευταιους μηνες του εκανα τζιρο πανω απο 2500ευρο!!don`t worry......δεν ξεχναω-ολα με την σειρα τους!!

Εγω στη θεση σου θα τον επερνα αυτη τη στιγμη τηλεφωνο και θα του εκανα μια συζητηση.....η οποια θα ειχε να κανει με αμεση αντικατασταση πριν παει αυριο στο service,χρηματα που εχεις δωσει στο συγκεκριμενο καταστημα,πελατες που θα του κανουν μεγαλο τζιρο και ειναι φιλοι σου και φυσικα μπορουν να ακυρωσουν την παραγγελεια τους....κτλπ

(αν ηδη του τα εχεις αναφερει ολα αυτα και εκεινος ειναι ενενδοτος τοτε....ειλικρινα ειναι περιπτωση ο ανθρωπος! ακομα και αλλυσιδα μεγαλη και απροσοπη θα σου εκανε την αντικατασταση!)

(θυμαμαι πριν πολλα χρονια και ενω ειχα παρει εναν απο τους πρωτους μου προτζεκτορες,εναν vp600 της marantz, και ενω το προβληματακι που ειχε ηταν ανεπαισθητο, οταν τον πηρα παραμασχαλα και πηγα στην adamco με αφησαν στο δωματιο προβολης και διαλεξα οποιον ηθελα!!!)
 
Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

μολις ξεμπλεξω θα τα πουμε ΟΛΑ.δυστηχως δεν υπαρχει και πολυ χρονος για παραπανω συζητησεις(τα ειπαμε στο τηλεφωνο και απο κοντα).το αφηνω για αργοτερα μην το παιδευουμε και τσαμπα γιατι απο την στιγμη που δεν υπαρχει διαθεση για εξυπηρετηση ειναι χασιμο χρονου και απο οτι ξερω ΔΕΝ μπορεις να απαιτησεις κατι τετοιο οπως μου επιβεβαιωσε και η intertech.ειπαμε...μονο off the record....
 
Re: Panasonic TH-42PV60E.

Αλήθεια η Intertech τι έχει να πει για το πρόβλημα με purple snakes; Σκέφτομαι σοβαρά να αγοράσω και εγώ μια PV60(η PX60) αλλά με το "FIX" τι θα γίνει στην Ελλάδα; Θα φτάσει ποτέ εδώ;
 
Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

μολις ξεμπλεξω θα τα πουμε ΟΛΑ.δυστηχως δεν υπαρχει και πολυ χρονος για παραπανω συζητησεις(τα ειπαμε στο τηλεφωνο και απο κοντα).το αφηνω για αργοτερα μην το παιδευουμε και τσαμπα γιατι απο την στιγμη που δεν υπαρχει διαθεση για εξυπηρετηση ειναι χασιμο χρονου και απο οτι ξερω ΔΕΝ μπορεις να απαιτησεις κατι τετοιο οπως μου επιβεβαιωσε και η intertech.ειπαμε...μονο off the record....

Καλημέρα.
Διαβάζω το πρόβλημά σου με πολύ ενδιαφέρον και αγωνία-και ασ μη με αφορά η Πανασόνικ -και ειλικρινά συμπάσχω μαζί σου.Ολοι μας άλλωστε καταναλωτές είμαστε.Οι στραβές σε εμάς θα τύχουν και όχι στους καταστηματάρχες.
Γι αυτό θέλω να σε παρακαλέσω κάτι.

Πάρε αμέσως τους φίλους σου να ακυρώσουν την παραγγελία στον "τυπάκο" που σου αρνήθηκε την αντικατάσταση.Επίσης πές τους να του εξηγήσουν τον λόγο
για τον οποίο την ακυρώνουν .Πίστεψέ με θα κάνεις ένα πολύ μεγάλο καλό σε ΟΛΟΥΣ μας.Γιατί εμείς είμαστε εκετεθειμένοι και εμείς πληρώνουμε στο κάτω κάτω ,χωρίς να μας περισσεύουν..

Καλό ξεμπέρδεμα γρήγορα,είμαστε όλοι δίπλα σου αλλά την χάρη που σου ζήτησα κάνε τη μου,please..
 
Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

Δημητρη ευχαριστω.την κινηση σκεφτηκα να την κανω αλλα οπως καταλαβαινεις παιρνω και αλλους στο λαιμο μου ,γιατι εχουν δρομολογηθει πια τα πραγματα και δεν ειναι τοσο ευκολο να τους τρεχω παλι!εχω ομως ραμματα για την γουνα του......στην ωρα του....
 
Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

παιδιά, ας μη το παρακάνουμε.

Ο "τυπάκος", είτε όντως...τυπάκος είτε μεγαλομάγαζο, δε μπορεί να δεχτεί έτσι απλά επιστροφή μιας συσκευής.
Υπάρχει κάποια πολιτική στις επιστροφές, ξεκάθαρη για κάθε μαγαζί-αντιπροσωπεία.
Εφόσον η Πανασόνικ Ελλάς δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα τότε και ο "τυπάκος" δε μπορεί να τους την επιστρέψει.

Φυσικά εμείς δε φταίμε σε τίποτα, αλλά ας μη πυροβολούμε λάθος άτομο!

Θέλει δουλειά το πράμα.

Εφόσον σε παγκόσμιο επίπεδο υπάρχει αναγνωρισμένο πρόβλημα, ένα email στη μαμά εταιρία και ένα τηλέφωνο στην εδώ αντιπροσωπεία νομίζω ότι θα μας λύσει το πρόβλημα.
Ή τουλάχιστον θα κάνουμε μια αρχή.

Ήρεμα και όμορφα.
 
Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

παιδιά, ας μη το παρακάνουμε.

Ο "τυπάκος", είτε όντως...τυπάκος είτε μεγαλομάγαζο, δε μπορεί να δεχτεί έτσι απλά επιστροφή μιας συσκευής.
Υπάρχει κάποια πολιτική στις επιστροφές, ξεκάθαρη για κάθε μαγαζί-αντιπροσωπεία.
Εφόσον η Πανασόνικ Ελλάς δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα τότε και ο "τυπάκος" δε μπορεί να τους την επιστρέψει.

Φυσικά εμείς δε φταίμε σε τίποτα, αλλά ας μη πυροβολούμε λάθος άτομο!

Θέλει δουλειά το πράμα.

Εφόσον σε παγκόσμιο επίπεδο υπάρχει αναγνωρισμένο πρόβλημα, ένα email στη μαμά εταιρία και ένα τηλέφωνο στην εδώ αντιπροσωπεία νομίζω ότι θα μας λύσει το πρόβλημα.
Ή τουλάχιστον θα κάνουμε μια αρχή.

Ήρεμα και όμορφα.



αυτο ακριβως θελω να πω Στεργιο.απλα σε καποιες περιπτωσεις σε ξεχωριστους πελατες θα πρεπει να κουμανταρει καλυτερα το θεμα.οχι πως ειμαι ο λεφτας που του εχω ακουμπησει ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ,αλλα δεν του εχω δωσει και λιγα και μαλιστα σε πολυ μικρο διαστημα!!!
 
Απάντηση: Panasonic TH-42PV60E.

παιδιά, ας μη το παρακάνουμε.

Ο "τυπάκος", είτε όντως...τυπάκος είτε μεγαλομάγαζο, δε μπορεί να δεχτεί έτσι απλά επιστροφή μιας συσκευής.
Υπάρχει κάποια πολιτική στις επιστροφές, ξεκάθαρη για κάθε μαγαζί-αντιπροσωπεία.
Εφόσον η Πανασόνικ Ελλάς δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα τότε και ο "τυπάκος" δε μπορεί να τους την επιστρέψει.

Φυσικά εμείς δε φταίμε σε τίποτα, αλλά ας μη πυροβολούμε λάθος άτομο!

Θέλει δουλειά το πράμα.

Εφόσον σε παγκόσμιο επίπεδο υπάρχει αναγνωρισμένο πρόβλημα, ένα email στη μαμά εταιρία και ένα τηλέφωνο στην εδώ αντιπροσωπεία νομίζω ότι θα μας λύσει το πρόβλημα.
Ή τουλάχιστον θα κάνουμε μια αρχή.

Ήρεμα και όμορφα.

Στέργιο είναι ωραία να το αντιμετωπίζεις εκ του ασφαλούς.Εύχομαι μόνο να μη σου τύχει να δώ πόσο ψύχραιμος θα το παίζεις.
Η πολιτική αλλαγών/επιστροφών ισχύει μόνο εδώ στην ελλαδάρα μας.Γι αυτό και υπάρχει το ΙΝΚΑ ,για κάτι τέτοιους "εξυπνάκηδες" που το δίκιο το έχουν μόνο αυτοί που πουλάνε και όχι αυτός που πληρώνει..
Οσο για την αλλαγή είναι όντως στο χέρι του καταστηματάρχη.Οταν εγώ πέρυσι τραβιόμουν με το ελαττωματικό Pioneer 989i, αφού δεν βρίσκαν λύση στο service, μου το άλλαξε με καινούριο ο άνθρωπος που μου το είχε πουλήσει,Ο Μαρίνος ο Ντόκος ! Και τον είχα ευχαριστήσει δημόσια και τότε.
Αμα λοιπόν υπάρχει θέληση,όλα γίνονται.Αλλιώς υπάρχουν και πιο "ζόρικες" μέθοδοι.(αμα δουν τα ονόματά τους στα κανάλια θα σου πώ ,πώς αλλάζουν πολιτική..)
ΙΝΚΑ και πάλι ΙΝΚΑ..