Re: Panasonic TH-42PV60E.
Να γράψω και τις σκέψεις μου για το θέμα που μας απασχολεί.
1. Το ότι υπάρχει πρόβλημα, υπάρχει. Στις ταινίες που έχουν αναφερθεί κατά καιρούς τόσο εδώ όσο και σε ξένα forums όντως υπάρχει πρόβλημα και μπορώ να πω ότι είναι άκρως ενοχλητικό. Πιστεύω ότι η συγκεκριμένη τηλεόραση έχει πρόβλημα στην σωστή απεικόνιση σε κάποιο συνδυασμό χρωμάτων/ψηφιακής επεξεργασίας. Το φαινόμενο αυτό δεν έχει παρατηρηθεί τόσο έντονο σε άλλες τηλεοράσεις. Πάμε στο 2 τώρα.
2. Σε αρκετές περιπτώσεις χρήστες έχουν γράψει ότι στις σκηνές που έχουμε πρόβλημα σε άλλες τηλεοράσεις παρατηρούνται προβλήματα στην εικόνα σε μικρότερο βαθμό και όχι με την μορφή των φιδιών. Άλλοι πάλι έχουν γράψει ότι ακόμα και σε CRT έχει πρόβλημα η ταινία και μάλιστα με εμφάνιση μωβ αποχρώσεων. Βέβαια σε άλλες συσκευές δεν παρατηρήθηκε κανένα πρόβλημα. Αλλά πόσο κάνουν αυτές οι συσκευές? Και τι πρόβλημα έχουν σε άλλες περιπτώσεις που δεν τις έχει η Panasonic? Βρείτε μου μία τηλεόραση που να μην έχει πρόβλημα σε κάποια σημεία επαναλαμβανόμενα να πάω να την πάρω. Και να έχει και μια λογική τιμή.
3. Μόλις πήρα την τηλεόραση και έβαλα το Panic Room δεν είδα πρόβλημα. Αλλά πόσο είχε τρέξει η τηλεόραση? Μόλις 1-2 ώρες. Δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει κάτι γιατί τεχνικά δεν γνωρίζω. Στις 100+ ώρες μου έβγαλε το πρόβλημα (μπορεί να ήταν και νωρίτερα αλλά δεν είχα δοκιμάσει). Και με πιάνουν οι σκέψεις μήπως αυτό επιδεινωθεί γιατί βλέπω χρήστες να γράφουν ότι το ανακάλυψαν μετά από 2-3 ακόμα και 6 μήνες. Αυτό ακριβώς! Το ανακάλυψαν! Και γιατί το ανακάλυψαν? Γιατί κατά την γνώμη μου δεν είχαν δει αυτές τις ταινίες και δεν είχαν δώσει εντολή στα μάτια τους να ψάχνουν για φίδια. Με όλα αυτά που διάβασαν όμως στα διάφορα μηνύματα στο internet άρχισαν να την ψάχνουν. Δεν έχω δει κανέναν να πει ότι η ταινία παλιότερα δεν είχε πρόβλημα και τώρα έχει. Καταλαβαίνετε πιστεύω τι εννοώ!
Από την άλλη υπάρχουν χρήστες που λενε ότι το πρόβλημα δεν υπάρχει στις τηλεοράσεις τους! Ακόμα και ύστερα από 6 μήνες!. Άρα τι να πιστέψει κανείς? Ότι μερικές έχουν και άλλες δεν έχουν? Ή ότι κάποια στιγμή εμφανίζεται το πρόβλημα σε άλλους νωρίτερα και σε άλλους αργότερα?
Διαβάζω και ότι μερικοί βλέπουν τα πράγματα να χειροτερεύουν όσο περνάει ο καιρός και δεν ξέρω τι να πιστέψω! Τα μάτια του καθενός μπορεί να βλέπουν ότι θέλουν! Σας είπα! Χθες νόμιζα ότι έβλεπα φίδια από NOVA και μόλις έβαλα κεραία κατάλαβα ότι το NOVA είναι για πέταμα! Οπότε παίζει σίγουρα ρόλο και η πηγή...
4. Πως γίνεται να έχει πουλήσει η τηλεόραση 1,5 εκ. κομμάτια και να είμαστε 100 νοματαίοι που να ψάχνουμε λύση στο πρόβλημα? Εδώ υπάρχουν 3 εκδοχές.
α. Τα service μας παραμυθιάζουν ότι δεν γνωρίζουν το πρόβλημα. Και άλλοι έχουν παει τις τηλεοράσεις τους αλλά δεν έχουν internet να ενημερώσουν τον κόσμο. Ή στην τελική δεν ξέρουν την ύπαρξη του avclub :slapface:
β. Αναρωτηθείτε το εξής. Αν βλέπατε μια ταινία να έχει πρόβλημα και μία άλλη να μην έχει (όχι μία, αλλά 10) το πιθανότερα δεν είναι να τα ρίχνατε στο δισκάκι ή στο Player? Είναι λογική σκέψη και μάλιστα αν δεν έχεις γνώσεις τεχνικές πιστεύω ότι δεν μπορείς να σκεφτείς κάτι άλλο. Οπότε το προσπερνάς. Το πολύ πολύ να πάρεις κανένα τηλ. το service και αυτοί να σου πουν μια άλφα δικαιολογία... Οπότε λες "δεν χάθηκε ο κόσμος". Αφού πολύ σπάνια βλέπω να υπάρχει πρόβλημα.
γ.Έχουμε πέσει σε "χαλασμένη" παρτίδα.
Αυτή η άποψη κυριαρχούμε από την αρχή αλλά με τον καιρό εμένα προσωπικά μου έχει φύγει από το μυαλό. Όταν η Panasonic Ιαπωνίας παραδέχεται το σφάλμα της συσκευής και προσπαθεί να το φτιάξει σημαίνει ότι ξέρει ότι ΟΛΕΣ οι τηλεοράσεις έχουν αυτό το πρόβλημα. Αν δεν ήταν όλες θα προχωρούσε σε αντικατάσταση αυτών. 100 κομμάτια δεν είναι τίποτα για μια Panasonic με τέτοιο κύρος. Και θα ήταν όλοι ευχαριστημένοι και δεν θα δημιουργούσε τόσο σούσουρο στο Internet. Αλλά ξέρει ότι και να στην αλλάξει πάλι θα στο βγάλει. Οπότε έπρεπε να βρει λύση. Κατά πόσο βρήκε θα το δούμε στο 5 παρακάτω (υπομονή τελειώνω

)
5. Και φτάνουμε στο σημείο του fix που ουσιαστικά η Panasonic το ονομάζει βελτίωση της συσκευής. Το fix περιλαμβάνει hardware+software. Λογικό μου φαίνεται εμένα σαν πληροφορικάριος που είμαι και αποδεκτό. Έλα όμως που το fix δεν πετάει το πρόβλημα στα σκουπίδια αλλά το κάνει
σχεδόν αόρατο. Και έτσι φτάνουμε στο μεγάλο δίλημμα. To fix or not to fix? :Banane0:
Ε του fix βρε παιδιά. Τι άλλη επιλογή έχουμε? Εκτός αν καταφέρουν μερικοί και επιτύχουν αντικατάσταση με άλλη μάρκα (μέσα κι εγώ σε αυτούς) γιατί είπαμε... δεν έχει κανένα νόημα η αντικατάσταση με την ίδια τηλεόραση καινούρια του κουτιού αν δεν έχει μπει το fix μέσα.
Αυτές είναι οι σκέψεις μου και μπορώ να πω ότι έχω προβληματιστεί αρκετά κυρίως γιατί η εικόνα που έχω δει στην Panasonic είναι πάρα πολύ καλή και την πλήρωσα λίγα χρήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Νιώθω ότι αν πάρω άλλη τηλεόραση δεν θα είμαι τόσο ευχαριστημένος εκτός αν ανέβω σε χρήματα και να σας πω την αλήθεια δεν το πολυθέλω αυτό αν και δεν έχω οικονομικό πρόβλημα για το λόγο ότι είμαι εναντίον του να πληρώνω ακριβά τις νεες τεχνολογίες γιατί σε 2 χρόνια θα τα κλαίω τα λεφτά μου.
Αν μπορούσε κάποιος να μου εγγυηθεί ότι στις 50 ταινίες θα μου κάθεται και μία με πρόβλημα και ότι σε τηλεοπτικό σήμα δεν θα το δω ποτέ, θα την κράταγα και χωρίς να την στείλω στο service.
Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά ξέρω ότι κι εσείς τα σκέφτεστε αυτά αλλά βαριέστε να τα γράψετε!
