Δε μπορει να σταθει μια πλατφορμα με Παναθηναικο Ηρακλη κ μπασκετ (αντε κ κυπελλο ποδοσφαιρου)..
Καποια συμφωνια θα κανει με ΟΤΕ-ΝΟVA (ή πλατφορμα εξωτερικου τυπου Αmazon-Disney) τουλαχιστον για το ξεκινημα.
Εξαλλου υπαρχει και η ΔΕΗ που δεν εχει δειξει σημαδια εμπλοκης στη TV, αλλα ποτέ δε ξερεις τι επιφυλασσει το μελλον.
Κομβικη περιοδος τα τελη του 2026 που θα κριθει το μελλον του champions league για τη περιοδο 27/28 κ μετα.
Όποιος πλειοδοτησει θα εχει το πανω χερι!