Paparazzi...

Προφανως ηθελαν να κρατησουν το φωτισμο με τα σχεδια. Αν αναβαν τα φλας θα τον υπερκαλυπταν. Ο φακος που λες μαλλον ειναι ο Ταμρον 17-50.

Αν εχεις τραβηξει RAW, τα φωτεινα μαζευονται και τα σκοτεινα φωτιζονται. Κατα τα αλλα, δεν καταλαβα τι θελει να μας πει το κουτι του 70-200...
 
Αν πραγματικά και ο φωτογράφος πήρε ένα ανάλογο αποτέλεσμα νομίζω ότι κατάφερε να καταστρέψει το κορμί του μοντέλου.
Μήπως όμως Ηλία τη στιγμή της λήψης χτυπούσε με φλασιές το μοντέλο και οι τριγωνικές σκιές μέναν μόνο πίσω στον τοίχο?
 
Ειχε τρια σοφτ μποξ... καπου καπου αναβαν... τι να τις κανει τις τριγωνικες σκιες στον τοιχο? σιγα τις σκιες δηλαδη... δεν ξερω, τι να πω... εγω απο τεχνη ειμαι... ατεχνος...:HTEHETH63:
 
ilias, έστω και καθυστερημένα, πολύ καλό σετ. Πέρα από τα μοντέλα μου άρεσε και η δουλεία σου με εφέ όπως η _MG_8498_dpp

Έχει και κάποιες με καλή προοπτική, αν και νομίζω έχεις κόψει μέρος του μπροστά τροχού σε αρκετές. Δε ξέρω εάν το έκανες επίτηδες.
 
Σε ευχαριστω πολυ... τα εφε δεν ειναι και τοσο πετυχημενα, αλλα οπως ειχα γραψει, δοκιμαζα διαφορα, κυριως γιατι δεν μου αρεσαν οι αρχικες ληψεις... οπως λες και εσυ, εχω αρκετες ροδες, τιμονια κτλ κομενα, κυριως λογω χωρου και εστιακου μηκους φακου... επισης ο περιβαλλων χωρος, ηταν χάλια, με κοσμο, κολωνες, λαμπες και γενικα υπηρχε πολυς οπτικος θορυβος, οποτε ειπα να δοκιμασω εφε, μπας και φτιαξει τιποτα...

Στη συγκεκριμενη που λες, δοκιμασα κατι σαν duo tone, δηλαδη αλλη αποχρωση στα σκοτεινα (σεπια) και αλλη στα φωτεινα (μπλε), αλλα στη συνεχεια το χωρισα σε κυριως θεμα και φοντο...
 
Μας κατεστρεψε το βιντεο, μας πηρε οτι καλυτερο ειχαμε....

Δεν ξερω αν φαινεται στη φωτο, αλλα ειχαν δυο τριποδα αριστερα και δεξια και την οριζοντια μπαρα πανω στην οποια ειχαν τη μηχανη... επισης, ειχαν και ενα μηχανισμο με σκοινακια και τροχαλια για να μετακινουν τη μηχανη εν ειδη κλεισιερας... αν και νομιζω, τη στιγμη που περασα εγω, κατι σε time lapse εκαναν γιατι -οπως βλεπετε- ηταν αραχτες και μονο η μηχανη τραβουσε...


Time lapse by 1L1as, on Flickr
 
Για την εκδηλωση, ας μη γραψω τιποτε, αν και 14χρονα πιτσιρικια να περιμενουν στην ουρα για να δωσουν βιογραφικο σε εταιρεια μοντελων μου κανει καπως, αλλα... καμμια δουλεια δεν ειναι ντροπη (μεχρι αποδειξεως του αντιθετου)...


Στα δικα μας τωρα, στην παρακατω με τον 28ρη στο f2,5 τα ακρα μου φαινονται μια χαρα... τα γραμματα πχ., ειναι και tack sharp και crystal clear...


_MG_9504_dpp by 1L1as, on Flickr
 
Στο συνολο των ληψεων, μαλλον, πιστευω, μου φαινεται, πιθανολογω, οτι πηρα περισσοτερα καλυτερα αποτελεσματα απο τον 70-200 σε σχεση με τον 85... ωστοσο ακομα δεν ειμαι σιγουρος... βαριομουν λιγο για τεστ, με χαλασε και το περιβαλλον εκει και απλως τραβηξα καποιες ληψεις χωρις καμμια ιδαιτερη προσπαθεια για κατι καλο... σαν τουριστικη ενα πραμα για το facebook...


Αν ομως δειτε τα στοιχεια εκθεσης (μπορει να ξεφυγε η φωτομετρηση λιγο λογω διαφορετικου καδρου, αλλα γενικα οι φωτιστικες συνθηκες ηταν σταθερες, αφου ημουν σε κλειστο χωρο) στις δυο -σχετικα- ομοιες ληψεις παρακατω, ο τροπος χρησης των δυο φακων, ειναι εντελως διαφορετικος... για αλλα ο ενας για άλλα ο αλλος...


85mm f2,2 1/100 500iso by 1L1as, on Flickr


150mm f4,5 1/60 1250iso by 1L1as, on Flickr


...και εγω νομιζω χρειαζομαι τον... "άλλον"...


mix by 1L1as, on Flickr






Πωλειται κανον 70-200 f4 is ολοκαινουργιος 10 ημερων...
:idea:
 
Last edited:
Η επεξεργασια εγινε αρχικα στο DPP για σαρπεν, χρωματικο προφιλ και WB και μετα στο νεο φωτοσοπ 6 (γι αυτο και οι διαφορες στις φωτο) οπου στο ACR δοκιμαζα τα νεα ρυθμιστικα για την εκθεση, στο φωτοσοπ ασχοληθηκα με κοντραστ και διορθωμα του WB και με το νικ σοφτγουερ εκανα επιλεκτικο σαρπεν σε ματια, στομα και μαλλια...
 
Η επεξεργασια εγινε αρχικα στο DPP για σαρπεν, χρωματικο προφιλ και WB και μετα στο νεο φωτοσοπ 6 (γι αυτο και οι διαφορες στις φωτο) οπου στο ACR δοκιμαζα τα νεα ρυθμιστικα για την εκθεση, στο φωτοσοπ ασχοληθηκα με κοντραστ και διορθωμα του WB και με το νικ σοφτγουερ εκανα επιλεκτικο σαρπεν σε ματια, στομα και μαλλια...


Tι απο ολα αυτα ΔΕΝ μπορουσες να κανεις με το Lightroom?
 
Το λαιτρουμ 4 δεν το εχω γιατι δουλευω σε ΧΡ...

Με το DPP εχω το οριτζιναλ χρωματικο προφιλ της κανον και οχι το περιπου της adobe...
Eπισης, θεωρω πολυ καλυτερο pre raw σαρπεν του DPP (και πολυ χάλια του λαιτρουμ, το οποίο τονιζει πολυ τον θορυβο και δεν διορθωνεται ουτε με το masking που εχει).
Το DPP, Βαζει αυτοματα radious και treshold αναλογως της ληψης (τα οποια, μπορεις να τα ρυθμισεις κατα το δοκουν βεβαια αν θελεις) και εσυ ρυθμιζεις μονο τo amount αναλογως του γουστου σου και κυριως, επεμβαινει μονο στις ακμες (με μεγαλη ακριβεια θα ελεγα) οπως πρεπει να κανει ενα σωστο σαρπεν tool...

Το ACR ειναι ιδιο με το λαιτρουμ...

Το φωτοσοπ, ειναι.... φωτοσοπ... οτι και να σκεφτεις, μπορεις να το κανεις... οπως εχω πει ομως πολλες φορες, κυριως με εξυπηρετει, σε σχεση με το λαιτρουμ, με τα color samplers που εχει... εχω απολυτο ελεγχο του λευκου - μαυρου σημειου και κατ επεκτασιν του WB και των color cast, ανεξαρτητως των ρυθμισεων που θα κανω στο κοντραστ ή τα χρωματα στη διαρκεια της επεξεργασιας...
Δεν αναφερομαι σε μασκες και layers που ειναι ενα κεφαλαιο απο μονα τους...

Το nik software, εχει τα γνωστα, πολυ καλα, presets αλλα και το sarpen tool που εχει, σου δινει πολυ περισσοτερες επιλογες (ειδικα απο το λαιτ ρουμ, το οποιο νομιζω, εχει το χειροτερο σαρπεν tool απο ολα τα προγραμματα που κυκλοφορουν)...


Γενικα, την επεξεργασια την κανω για χομπι, οποτε δεν με πειραζει να ασχολουμαι παραπανω ωρα απο το κανονικο... (συν του οτι και το λαιτρουμ, ειναι ενα πολυ καλο προγραμμα επεξεργασιας)...
 
Aς βαλω ενα σετακι απο 4 φωτογραφιες που πιστοποιουν οτι εχω ανεβει ηδη, στο τριτο επιπεδο φωτογραφου... το πρωτο ειναι αυτο που βγαζουμε λαμπες και διακοσμητικα στο σπιτι μας, το δευτερο αυτο που βγαζουμε περιστερια στο δρομο και το τριτο αυτο που βγαζουμε... αλλους φωτογραφους...

Ολες με τον 70-200 και καθε μια εχει και τη δικη της (φωτογραφικη) ιστορια...

Ξεκιναω με τον "ο παλιος ειναι αλλοιως" ή pro... τον εχω πετυχει δυο φορες σε διαφορετικες μερες να τριγυριζει στο δρομο και να φωτογραφιζει επιλεκτικα, δηλαδη ενω εγω ειχα βγαλει 20 φωτογραφιες, αυτος ειχε βγαλει 5... ή τα γεραματα φταινε ή ειναι θεμα εμπειρειας...


The Pro by 1L1as, on Flickr

Στην επεξεργασια, προσπαθησα να πετυχω κατι σαν bleach bypass μονος μου στο φωτοσοπ, αλλα δεν μπορω να βρω την καφεμπορδοροδοκοκκινη αποχρωση ακομα, οποτε μου εφυγε προς το μπλε...
 
Στη συνεχεια εχουμε τον prosumer... κοινως μηχανη με γκριπ, φακο L και mode στο Ρ (προφεσσιοναλ) αρα μπορουμε να τραβαμε και με κλειστα ματια, αφου ο εξοπλισμος θα μας βγαλει ασπροπροσωπους... λεπτομερεια, το fill in flash :idea:


The prosumer by 1L1as, on Flickr


Θελοντας να απομονωσω τον φωτογραφο, χρησιμοποιησα στην επεξεργασια το νεο φιλτρο του CS6, iris blur, το οποιο ομως μου φανηκε απλοικο και δεν αντικαθιστα ευκολα τις μασκες και το pen tool στο μασκαρισμα...
 
Προχωρω στον consumer ή ερασιτεχνη... φακος κιτ, φιλτρακι που του πουλησε ο εξυπνος πωλητης για προστασια, στυλ αξεπεραστο αλλα και ψαξιμο της γωνιας ληψης και οχι απλα παταμε το κουμπι και βγαινει μια χοντρη, επειδη πηραμε dslr...


The consumer by 1L1as, on Flickr

Επεξεργασια, τυπικη, απλη, λιτη οπως αρμοζει σε εναν νεοεισερχομενο στο χωρο...
 
Τελευταιος αλλα οχι καταιδρωμενος ο... γκατζετακιας... τεχνοφρηκ, funboy/girl ή οπως αλλοιως λεγονται... σημασια δεν εχει το μεσον αλλα το οραμα... και φωτο βγαζουμε, και μουσικη ακουμε και τηλεφωνο περνουμε ταυτοχρονα... (σαν MFT ακουγεται, στο πιο προχωρημενο....:grinning-smiley-043)...


The Gadget maniac by 1L1as, on Flickr


Εδω η τεχνη, υπερισχυσε της τεχνικης... κοινως αφου βγηκε κουνημενη, την κανουμε ασπρομαυρη και την παρουσιαζουμε ως αποψη... νομιζω της παει...





Αυτα τα ολιγα, απο το δρομο...
 
Το λαιτρουμ 4 δεν το εχω γιατι δουλευω σε ΧΡ...

Με το DPP εχω το οριτζιναλ χρωματικο προφιλ της κανον και οχι το περιπου της adobe...
Eπισης, θεωρω πολυ καλυτερο pre raw σαρπεν του DPP (και πολυ χάλια του λαιτρουμ, το οποίο τονιζει πολυ τον θορυβο και δεν διορθωνεται ουτε με το masking που εχει).
Το DPP, Βαζει αυτοματα radious και treshold αναλογως της ληψης (τα οποια, μπορεις να τα ρυθμισεις κατα το δοκουν βεβαια αν θελεις) και εσυ ρυθμιζεις μονο τo amount αναλογως του γουστου σου και κυριως, επεμβαινει μονο στις ακμες (με μεγαλη ακριβεια θα ελεγα) οπως πρεπει να κανει ενα σωστο σαρπεν tool...

Το ACR ειναι ιδιο με το λαιτρουμ...

Το φωτοσοπ, ειναι.... φωτοσοπ... οτι και να σκεφτεις, μπορεις να το κανεις... οπως εχω πει ομως πολλες φορες, κυριως με εξυπηρετει, σε σχεση με το λαιτρουμ, με τα color samplers που εχει... εχω απολυτο ελεγχο του λευκου - μαυρου σημειου και κατ επεκτασιν του WB και των color cast, ανεξαρτητως των ρυθμισεων που θα κανω στο κοντραστ ή τα χρωματα στη διαρκεια της επεξεργασιας...
Δεν αναφερομαι σε μασκες και layers που ειναι ενα κεφαλαιο απο μονα τους...

Το nik software, εχει τα γνωστα, πολυ καλα, presets αλλα και το sarpen tool που εχει, σου δινει πολυ περισσοτερες επιλογες (ειδικα απο το λαιτ ρουμ, το οποιο νομιζω, εχει το χειροτερο σαρπεν tool απο ολα τα προγραμματα που κυκλοφορουν)...


Γενικα, την επεξεργασια την κανω για χομπι, οποτε δεν με πειραζει να ασχολουμαι παραπανω ωρα απο το κανονικο... (συν του οτι και το λαιτρουμ, ειναι ενα πολυ καλο προγραμμα επεξεργασιας)...

Εγω κουραζομαι και μονο που τα διαβαζω ολα αυτα. Και δεν εχω μπει στη διαδικασια συγκρισεων. Ακομα κι αν ειναι χειροτερο το Lightroom (που ποσο χειροτερο να ειναι) οσα λες θα επαιζαν ρολο σε πολυ απαιτητικες εφαρμογες, και δεν εχουμε τετοια περιπτωση. Οσο για τα χρωματα, αφου ετσι κι αλλιως τα πειραζεις, τι σημασια εχει το προφιλ? Ασε που το Lightroom εχει επιλογη τα προφιλ της καμερας. Πας κατω κατω και το διαλεγεις.

Αυτο στο λεω γιατι στις φωτογραφιες σου, δεν βλεπω πως χρησιμευουν ολα αυτα που κανεις. Αμα η εικονα λεει, μηδενικη σημασια εχει ποιο προγραμμα κανει καλυτερο σαρπενινγκ.
 
Ηλία στην πρώτη φωτο του pro φωτογράφου, στο background είναι ο Sean Connery?