Paparazzi...

Οι φωτογραφίες ενδιαφέρουσες, το iris blur έχει πολύ ψωμί ακόμα... (ή καθόλου - ανάλογα πως το βλέπεις)
 
Εγω κουραζομαι και μονο που τα διαβαζω ολα αυτα. Και δεν εχω μπει στη διαδικασια συγκρισεων. Ακομα κι αν ειναι χειροτερο το Lightroom (που ποσο χειροτερο να ειναι) οσα λες θα επαιζαν ρολο σε πολυ απαιτητικες εφαρμογες, και δεν εχουμε τετοια περιπτωση. Οσο για τα χρωματα, αφου ετσι κι αλλιως τα πειραζεις, τι σημασια εχει το προφιλ? Ασε που το Lightroom εχει επιλογη τα προφιλ της καμερας. Πας κατω κατω και το διαλεγεις.

Αυτο στο λεω γιατι στις φωτογραφιες σου, δεν βλεπω πως χρησιμευουν ολα αυτα που κανεις. Αμα η εικονα λεει, μηδενικη σημασια εχει ποιο προγραμμα κανει καλυτερο σαρπενινγκ.


Οντως, πιο κουραστικο ειναι να τα γραφεις ή να τα διαβαζεις απο το να τα κανεις...
Δεν πειραζω -τελευταια- τοσο πολυ τα χρωματα. Συνηθως, οτι βγει απο το κοντραστ... ωστοσο, ξεκινας απο αλλη βαση αναλογως το χρωματικο προφιλ και υπαρχει μεγαλη συζητηση και πολλα προγραμματα για να φτιαχνεις δικα σου... αλλο αν χρειαζονται στις φωτο που βγαζουμε εμεις...
Και σιγουρα η καλη εικονα ως θεμα απο μονη της εχει δυναμη και ειναι αρκετη εστω και SΟΟC, αλλα και το ΡΡ ειναι μια ασχολια... αντι να παιζεις πακμαν στο πισι, πειραζεις μια φωτογραφια...
To λαιτρουμ, δεν ειναι χειροτερο, ειναι διαφορετικο και εχει λιγοτερες δυνατοτητες. Σε οτι κανει, το κανει εξ ισου καλα με τα υπολοιπα προγραμματα.




Ηλία στην πρώτη φωτο του pro φωτογράφου, στο background είναι ο Sean Connery?

Νομιζω αυτος το εχει ξυρισει το μουσι τωρα τελευταια...:idea:


Οι φωτογραφίες ενδιαφέρουσες, το iris blur έχει πολύ ψωμί ακόμα... (ή καθόλου - ανάλογα πως το βλέπεις)

Ευχαριστω Δημητρη. Το iris blur, απο οσο προλαβα να δω, εχει τα συν και τα πλην... αν το θεμα εχει ευκολο περιγραμμα, βοηθαει πολυ...
 
Ηλιας , κορυφαιος!!!!

:grinning-smiley-043

M αρεσε πολυ το P (professional) !!!!

Σε ευχαριστω Γιαννη, αν και το P το εκλεψα απο τον Pαμμεγιστο Ken -support my family- Rockwell...



Ποτε δεν καταλαβα τι εξυπηρετει το παρακατω σκηνικο... απο οσο εχω δει, δεν ζητανε χρηματα ουτε διαφημιζουν κατι...


_MG_8076_dpp by 1L1as, on Flickr


_MG_8880_dpp by 1L1as, on Flickr
 
Χαζο μου φαινεται... και λιγο που τους παρατηρησα, οσοι συμμετειχαν το εκαναν σαν απο υποχρεωση και αυτοι που το οργανωνουν δεν μου φαινονται και τοσο απελπισμενοι και μοναχικοι οπως ηταν ο εμπνευστης του, συμφωνα με το λινκ που εδωσες... εχει τη φαση του παντως...
 
Εκθεση αυτοκινητου 2012 και τα πραγματα πεσμενα... (εκτος απο τις τιμες που ειναι ανεβασμενες)... μια απο τα ιδια με περσι και προπερσι, και ισως ελαφρα και προς το χειροτερο απο συμμετοχες αλλα και οργανωση γενικοτερα... τελος παντων, θα τα πουμε σιγα σιγα...

Πρωτα πρωτα, οι αξιες που παραμενουν σταθερες και αναβαθμιζονται (περσι ηταν στην οπελ, φετος στην αουντι :award:)


Paula by 1L1as, on Flickr
 
Ωραία Λιάκο, γιατί όμως έμεινε άγαλμα?:smash:


Μη λεμε τα ιδια (περι ομορφοπαιδου και ποσο χαιρεται καθε φορα που με βλεπει)... μαλλον φταιει ο ασπρος φακος που ειχα αυτη τη φορα με το μεγαλο μαυρο παρασολειγ μπροστα, συν την νεα τσαντα που πηρα, συν το λουρι με τα συρματοσχοινα κτλ κτλ :smash:

Πολυ Ωραία Ηλία...., θα μου άρεσε βέβαια αν έβλεπα & λίγο περισσότερο ''κώλο'' αμαξιού (αν οχι τον δικό της) :Banane0:

Να μην παρεκτρεπομαστε παρακαλω... (μπορειτε παντα να ανατρεξετε στις πισω σελιδες του νηματος για περαιτερω λεπτομερειες)... :ears:


Ειναι στα 800 iso, αρα στο 100% παρουσιαση ο θορυβος ειναι αρκετος και η λεπτομερεια πεσμενη... δοκιμασα και με τους τρεις φακους (28/1,8 - 85/1,8 - 70-200/4) τις ιδιες ληψεις εν ειδη τεστ... θα δω αποτελεσματα (ταχυτητες, εστιαση) μετα την μπαρτσελονα στο ACR και θα γραψω μερικα σχολια...
 
Μ’ αρέσει αυτή με το μπόμπιρα :-)
Αν και κάποιες ρόδες / προφυλακτήρες κόπηκαν για εκατοστό.
 
Ναι, δεν ειναι και τοσο προσεγμενες, κοπηκαν κυριως λογω κροπ, παραηταν στραβες και για να τις ισιωσω εχανα μερος απο την εικονα.

Γενικως μου την εσπασε ο φωτισμος. Δεν εχω ξαναδει τοσο χάλια σε εκθεση και ειδικα αυτοκινητου. Λαμπες ψηλα πανω στο ταβανι και παραθυρα γυρω γυρω... αποτελεσμα πολλες σκιες, δυσκολη φωτομετρηση και τα θεματα παντα κακοφωτισμενα. Με το καλημερα, στο f4 του 70-200 πηγα στα 800iso και ταχυτητες με το ζορι στο 1/200, συνηθως πιο αργες. Αλλα και με τους 1,8 τα πραγματα δεν ηταν καλυτερα... με τον 85 λογω μη σταθεροποιησης κρατησα τα 800iso εστω και με f2,2 ενω με τον 28ρη κατεβηκα στα 400.

Προβλημα και με τη φωτομετρηση. Στην αρχη ειχα μεσου ορου με αποτελεσμα να επιδρα ο εξωτερικος φωτισμος (δυνατος μεν, αλλα δεν επεφτε σωστα στο θεμα) και να εχω υποφωτιση εως και 1,5 στοπ, αν οχι παραπανω... στη διαρκεια, αλλαξα σε κεντρου βαρους και λιγο βελτιωθηκε το πραγμα, αλλα μαλλον επρεπε να παω σε σημειακη φωτομετρηση και να προσεχω αν το σημειο φωτομετρησης ηταν μαυρο ή λευκο... πολυ μπερδεμα, ισως το προσεξω την αλλη φορα αν ξαναπαω...

Λυση σωστη θα ηταν το εξωτερικο φλας, αλλα δεν εχω και δεν σκοπευω να παρω. Μπορουσα να δοκιμασω fill in με το ενσωματωμενο αλλα εκτος του οτι δεν δινει και πολυ καλο αποτελεσμα, τρωει και την μπαταρια γρηγορα... στα υπ οψιν και αυτο... αλλη λυση, κλειδωμα εκθεσης απο αλλο σημειο και επανακαδραρισμα... κουραστικο (θελει να ξερεις καλυτερα το φως και που να φωτομετρησεις, δεν το κατεχω)...!!!!

Γενικως δεν την ευχαριστηθηκα την φωτογραφιση οσο θα ηθελα, αλλα για να πω την αληθεια, περισσοτερο κοιτουσα τι εστιακο μηκος με βολευει σε τετοια γεγονοτα, τι γινεται με την εστιαση των φακων μου και ποσο iso θελω τελικα για να μην εχω θορυβο και λασπωμα της λεπτομερειας σε συνδυασμο με το f και την ταχυτητα που χρειαζομαι...


Αυτες ειναι με τον 85/1,8 στο f2,2 800iso -0,33ΕV και 1/160 η πρωτη και 1/100 η δευτερη


_MG_0117_dpp by 1L1as, on Flickr



_MG_0133_dpp by 1L1as, on Flickr


Παρ ολο που η δευτερη ειναι σε πιο καλο φως (φαινεται απο το περιβαλλον), εδωσε πιο αργο χρονο εκθεσης επειδη φωτομετρησε στα μαυρα ρουχα...
 
Σε ευχαριστω Χιωτη, αλλα μακαρι να συμμετειχαν και αλλα μελη... προσπαθω να σχολιαζω περισσοτερο την εκδηλωση που καλυπτω (με πληροφοριες και ιστορικο) και δευτερευοντως το φωτογραφικο αποτελεσμα (και αυτο απο την αποψη των δυσκολιων που συναντω κατα τη ληψη μια και στο...φωτορεπορταζ η αψογη τελικη ποιοτητα δεν ειναι και τοσο το ζητουμενο, οσο το να εχεις την φωτογραφια... λενε αυτοι που ξερουν)...!!!!!
 
Re: Απάντηση: Paparazzi...

Μερικες με τον 70-200. Δυσκολος σε κροπ μηχανη σε κλειστους χωρους, ακομα και εκθεσιακους, παλευεις με τα 70mm. Παντως ειναι οξυτατος... στην παρακατω, μαλλον επρεπε να κανω κροπ μονο το ταμπλο που ειναι καραεστιασμενο και φαινονται ολοκαθαρα οι φθορες...


_MG_0017_dpp by 1L1as, on Flickr



Εδω, με 800iso πιασαμε μετα βιας 1/60 στο f4... δεν ειναι και τοσο καθαρη, αλλα λογω σταθεροποιητη, σωζεται για αναμνηστικη...


_MG_0027_dpp by 1L1as, on Flickr


Και εδω μια για τον... dimico :Banane0: (και εχω και απο τις αλλες :idea:)...


_MG_0035_dpp by 1L1as, on Flickr

Μετα βιας 1/10 αλλα... αναγνωριζεται το μοντελακι...!!!


Ωραιος στη χρηση ο 70-200, ευκολος και με πολυ καλα αποτελεσματα. Δεν φαινεται βαρυς ουτε ογκωδης. Το is θαυματουργο, αλλα το f4 περιοριστικο αν δεν εχεις καλο iso 1600 τουλαχιστον...
 
Ηλια εχεις απολυτο δικιο
και γω εκτιμησα τον 70-200 φ/4 IS οταν περασα απο την 7D στην markii,και για την αισθητη διαφορα στα 70 mm και για τα iso που ανεβαζα χωρις προβλημα
μες την 7D σε κλειστο χωρο δεν τον ειχα χρησιμοποιησει σχεδον ποτε
 
Ναι, δεν ειναι και τοσο προσεγμενες, κοπηκαν κυριως λογω κροπ, παραηταν στραβες και για να τις ισιωσω εχανα μερος απο την εικονα.

Γενικως μου την εσπασε ο φωτισμος. Δεν εχω ξαναδει τοσο χάλια σε εκθεση και ειδικα αυτοκινητου. Λαμπες ψηλα πανω στο ταβανι και παραθυρα γυρω γυρω... αποτελεσμα πολλες σκιες, δυσκολη φωτομετρηση και τα θεματα παντα κακοφωτισμενα. Με το καλημερα, στο f4 του 70-200 πηγα στα 800iso και ταχυτητες με το ζορι στο 1/200, συνηθως πιο αργες. Αλλα και με τους 1,8 τα πραγματα δεν ηταν καλυτερα... με τον 85 λογω μη σταθεροποιησης κρατησα τα 800iso εστω και με f2,2 ενω με τον 28ρη κατεβηκα στα 400.

Προβλημα και με τη φωτομετρηση. Στην αρχη ειχα μεσου ορου με αποτελεσμα να επιδρα ο εξωτερικος φωτισμος (δυνατος μεν, αλλα δεν επεφτε σωστα στο θεμα) και να εχω υποφωτιση εως και 1,5 στοπ, αν οχι παραπανω... στη διαρκεια, αλλαξα σε κεντρου βαρους και λιγο βελτιωθηκε το πραγμα, αλλα μαλλον επρεπε να παω σε σημειακη φωτομετρηση και να προσεχω αν το σημειο φωτομετρησης ηταν μαυρο ή λευκο... πολυ μπερδεμα, ισως το προσεξω την αλλη φορα αν ξαναπαω...

Λυση σωστη θα ηταν το εξωτερικο φλας, αλλα δεν εχω και δεν σκοπευω να παρω. Μπορουσα να δοκιμασω fill in με το ενσωματωμενο αλλα εκτος του οτι δεν δινει και πολυ καλο αποτελεσμα, τρωει και την μπαταρια γρηγορα... στα υπ οψιν και αυτο... αλλη λυση, κλειδωμα εκθεσης απο αλλο σημειο και επανακαδραρισμα... κουραστικο (θελει να ξερεις καλυτερα το φως και που να φωτομετρησεις, δεν το κατεχω)...!!!!

Γενικως δεν την ευχαριστηθηκα την φωτογραφιση οσο θα ηθελα, αλλα για να πω την αληθεια, περισσοτερο κοιτουσα τι εστιακο μηκος με βολευει σε τετοια γεγονοτα, τι γινεται με την εστιαση των φακων μου και ποσο iso θελω τελικα για να μην εχω θορυβο και λασπωμα της λεπτομερειας σε συνδυασμο με το f και την ταχυτητα που χρειαζομαι...


Αυτες ειναι με τον 85/1,8 στο f2,2 800iso -0,33ΕV και 1/160 η πρωτη και 1/100 η δευτερη


_MG_0117_dpp by 1L1as, on Flickr



_MG_0133_dpp by 1L1as, on Flickr


Παρ ολο που η δευτερη ειναι σε πιο καλο φως (φαινεται απο το περιβαλλον), εδωσε πιο αργο χρονο εκθεσης επειδη φωτομετρησε στα μαυρα ρουχα...

Ηλια τι λεει ο 85αρης στο 1.8?
ειναι οντως τοσο χαλια το bokeh fringing οπως λεει το photozone?
σκεφτομαι να αλλαξω τον 50αρη 1.4 με αυτον