Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων αυτές οι διαφορές;
Ο ηχολήπτης είναι σχεδιαστής μηχανημάτων;
Θα σου πω τι γίνεται στο νήμα και σε κάθε νήμα που ασχολείται με τη λεγόμενη "φυσικότητα" του ήχου. Υπάρχει άγνοια σε ό,τι αφορά τις ηχογραφήσεις και πάντα καταλήγει στο να θεωρείται το σύστημα, αλυσίδα της μουσικής από την αρχή, δηλαδή από τα μουσικά όργανα, τις φωνές, τη μίξη κλπ.. Φυσικά δεν είναι έτσι. Το σύστημα είναι για την αναπαραγωγή, για όλα τα υπόλοιπα υπάρχουν συστήματα πριν από αυτό. Και δεν έχουν σχέση μεταξύ τους.
Τα συστήματα που έχουμε για να ακούμε μουσική, είναι για να αναπαράγουν το τελικό αποτέλεσμα της μίξης και τίποτε άλλο. Ούτε φυσικότητες, ούτε μεταφορά στο χώρο που έγινε η ηχογράφηση. Είναι για να ακούμε μουσική. Επειδή η μουσική προέρχεται από όλα όσα αναφέρθηκαν, πολλοί νομίζουν ότι είναι και σχετικά μεταξύ τους. Δεν είναι.
ηχολήπτης είναι ο άνθρωπος και σχεδιαστής μηχανημάτων (εκτός από μουσικόφιλος)... λες να μην ξέρει?
Άλλο λέμε εδώ στο νήμα... πως ο απλός ακροατής ακούει ή δεν ακούει διαφορές μηχανημάτων χρησιμοποιώντας τις αγαπημένες του μουσικές (ηχογραφήσεις/CD/βινύλια κλπ...).
Ο ηχολήπτης είναι σχεδιαστής μηχανημάτων;
Θα σου πω τι γίνεται στο νήμα και σε κάθε νήμα που ασχολείται με τη λεγόμενη "φυσικότητα" του ήχου. Υπάρχει άγνοια σε ό,τι αφορά τις ηχογραφήσεις και πάντα καταλήγει στο να θεωρείται το σύστημα, αλυσίδα της μουσικής από την αρχή, δηλαδή από τα μουσικά όργανα, τις φωνές, τη μίξη κλπ.. Φυσικά δεν είναι έτσι. Το σύστημα είναι για την αναπαραγωγή, για όλα τα υπόλοιπα υπάρχουν συστήματα πριν από αυτό. Και δεν έχουν σχέση μεταξύ τους.
Τα συστήματα που έχουμε για να ακούμε μουσική, είναι για να αναπαράγουν το τελικό αποτέλεσμα της μίξης και τίποτε άλλο. Ούτε φυσικότητες, ούτε μεταφορά στο χώρο που έγινε η ηχογράφηση. Είναι για να ακούμε μουσική. Επειδή η μουσική προέρχεται από όλα όσα αναφέρθηκαν, πολλοί νομίζουν ότι είναι και σχετικά μεταξύ τους. Δεν είναι.