Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής αναπαραγωγής

Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω τι είναι τα φυσικά όργανα. Αυτά που βρίσκουμε στη φύση;


Όπως λέμε,

Βρήκα καλάμι και το καβάλησα, εεεε συγνώμη το φύσηξα

Βρήκα κολοκύθα και την έκανα κουδουνίστρα

Βρήκα κεραυνό, γαμ@τα μπάσα σου λέω, θέλω κι άλλο

:D :D :D

Ακόμα δεν έχω βρει κάτω από πιο δέντρο κρέμονται τα αρμόνια, αλλά αφήνω ένα ενδεχόμενο :D


Νομίζω ότι σωστά καταλαβαίνεις ότι συζητάμε για πνευστά κρούστα έγχορδα μη ηλεκτρικά και μη ηλεκτρονικά.
 
Όπως λέμε,

Βρήκα καλάμι και το καβάλησα, εεεε συγνώμη το φύσηξα

Βρήκα κολοκύθα και την έκανα κουδουνίστρα

Βρήκα κεραυνό, γαμ@τα μπάσα σου λέω, θέλω κι άλλο

:D :D :D

Ακόμα δεν έχω βρει κάτω από πιο δέντρο κρέμονται τα αρμόνια, αλλά αφήνω ένα ενδεχόμενο :D


Νομίζω ότι σωστά καταλαβαίνεις ότι συζητάμε για πνευστά κρούστα έγχορδα μη ηλεκτρικά και μη ηλεκτρονικά.

Το κατάλαβα. Εκείνο που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί αυτά θεωρούνται φυσικά και τα υπόλοιπα αφύσικα. Αν και υποψιάζομαι το γιατί... .
 
Το κατάλαβα. Εκείνο που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί αυτά θεωρούνται φυσικά και τα υπόλοιπα αφύσικα. Αν και υποψιάζομαι το γιατί... .


Τους μουσικούς δε τους νοιάζει και πολύ :) Ευτυχώς

Αγαπάω ηλεκτρική κιθάρα, crybaby, crank up the volume στο marshal και τα μυαλά στον αέρα
-electric -

Αγαπώ και το άτιμο το σύντθ τα μόνιμα loop και τις γεννήτριες συχνοτήτων και
το ‛κλικ’
-electronic-

Αγαπάω το σαξόφωνο με μπομπινοφωνο ή κασετόφωνο (αναλογα πως το έλεγε ο ποιητής) παλιότερη τέχνη αυτή

Αλλά και κάθε απλό όργανο
Από την πιο απλή φλογέρα

Πάντως Νο1 - θα συμφωνήσω - εμπειρία που έχουμε όλοι είναι με τις ανθρώπινες φωνές
Τη γενναία τη φωνάρα, την ανδρική τη μπάσα

Ποιος δεν έχει ακούσει αρκετές φωνές ?
Και ακόμα και αν πάμε στη φύση
Μια καρδερίνα
Ένα μπουρίνι
Ένα πετραδάκι πεταμένο μέσα σε μια σπήλια
Και ένα σε μια λίμνη

Γενικά η επαφή και η εμειρία με τα κλασικά όργανα είναι καλή μεν,
Αλλά για το τι εστί ήχος
Δε χρειάζεται να ξεχωρίζεις το όμποε από το κλαρινέτο για να καταλάβεις το εάν η αναπαραγωγή από ένα ηχοσύστημα είναι καλή.
Μπορεί να μη σε ενδιαφέρει το κλαρινέτο,
Μπορεί απλά να θες να ακούς φάλαινες ή πλαστικούς σωλήνες που βάζει ο tzimisce
Μπορεί χίλια δυο να ακούς
Και να έχεις άποψη
Απόψεις είναι αυτές
 
Τους μουσικούς δε τους νοιάζει και πολύ :) Ευτυχώς

Ευτυχώς, δε λες τίποτε!

Από κει και πέρα, τα περί φυσικότητας ενός αντηχείου και του μπερδέματός του με ένα ηχείο, που έχει διαφορετική αρχή λειτουργίας, είναι εκείνο που με κάνει να υποψιάζομαι ότι το όλο θέμα περί φυσικότητας έχει να κάνει με την άγνοια. Η οποία συνεχίζεται και στα μουσικά όργανα, τα "φυσικά" ή τα "αφύσικα", και κατ' επέκταση στη "φυσικότητα" των ηχογραφήσεων.

Μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος.

Για τις φωνές, έχω βάλει παράδειγμα.
 
Πιο εντυπωσιακή είναι η "βιολοντσελιά". :flipout:

Cello_tree_by_Noctherion.jpg
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων αυτές

Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω ποιες αρμονικές βγάζει ένα συνθεσάιζερ καθώς και ποια η διαφορά του ηχείου από το αντηχείο.

Αναλόγως του προγραμματισμού του,της ποιότητας του και του τόνου που πατάς,οι αρμονικές,οι αναρμονικές και το μόρφημα του ελπίζουμε να πλησιάζουν στο όργανο που προσομοιάζουμε.
Η σύγκριση ηχείου και αντηχείου τι δουλειά έχει;

Αν διάβασες πολλά ποστ πίσω,είπα πως το φυσικό άκουσμα είναι ουτοπία.
Και πιστεύω κάτι τέτοιο γιατί ακόμα και το υλικό που είναι φτιαγμένο ένα μεγάφωνο-ακόμα κι υποθέταμε πως ο ενισχυτής είναι ένα τελείως ουδέτερο σύρμα-,δεν μοιάζει με το υλικό του αντηχείου που έχει μόνο ανακλαστικό ρόλο και που έχει σημασία.Κι ας μην μπω στα παραμέσα,της τέλειας χρονικής ευθυγράμμισης,της ίδιας φάσης,κλπ... που ένα αντηχείο τα έχει εγγενώς.
Πόσω μάλλον όταν πρέπει να αναπαράγει πλήθος τέτοιων τόνων.
Όταν όμως υπάρχει η εκπαίδευση,η τριβή και η αναφορά στον φυσικό ήχο,το μυαλό έχει τον τρόπο και συμπληρώνει.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων α

Αναλόγως του προγραμματισμού του,της ποιότητας του και του τόνου που πατάς,οι αρμονικές,οι αναρμονικές και το μόρφημα του ελπίζουμε να πλησιάζουν στο όργανο που προσομοιάζουμε.
Η σύγκριση ηχείου και αντηχείου τι δουλειά έχει;

Αν διάβασες πολλά ποστ πίσω,είπα πως το φυσικό άκουσμα είναι ουτοπία.
Και πιστεύω κάτι τέτοιο γιατί ακόμα και το υλικό που είναι φτιαγμένο ένα μεγάφωνο-ακόμα κι υποθέταμε πως ο ενισχυτής είναι ένα τελείως ουδέτερο σύρμα-,δεν μοιάζει με το υλικό του αντηχείου που έχει μόνο ανακλαστικό ρόλο και που έχει σημασία.Κι ας μην μπω στα παραμέσα,της τέλειας χρονικής ευθυγράμμισης,της ίδιας φάσης,κλπ... που ένα αντηχείο τα έχει εγγενώς.
Πόσω μάλλον όταν πρέπει να αναπαράγει πλήθος τέτοιων τόνων.
Όταν όμως υπάρχει η εκπαίδευση,η τριβή και η αναφορά στον φυσικό ήχο,το μυαλό έχει τον τρόπο και συμπληρώνει.

Εγώ θέλω να μου πεις ποια ηχητική υπογραφή έχει το συνθεσάιζερ.

Το ηχείο και το αντηχείο είναι για εκείνους που μπλέκουν τα μουσικά όργανα με τα ηχεία. Έχει να κάνει με τη "φυσικότητα" και όλο αυτό που κάποιοι ονειρεύονται ως φυσικότητα από το μουσικό όργανο, την ηχογράφηση, τη μίξη και εν τέλει την αναπαραγωγή από το "φυσικό" ηχοσύστημα.

Την τριβή και την εκπαίδευσή σου δεν την αμφισβητώ. Σε σκέτες καταγραφές ήχου είναι εύκολο να πεις ποιο όργανο παίζει τι και ποιο είναι. Η ηχογράφηση όμως δεν αρχίζει και τελειώνει στο στήσιμο δύο μικροφώνων. Ούτε βέβαια κάτι τέτοιο αρκεί για την αξιολόγηση ενός ηχοσυστήματος.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλο

Εγώ θέλω να μου πεις ποια ηχητική υπογραφή έχει το συνθεσάιζερ.

Το ηχείο και το αντηχείο είναι για εκείνους που μπλέκουν τα μουσικά όργανα με τα ηχεία. Έχει να κάνει με τη "φυσικότητα" και όλο αυτό που κάποιοι ονειρεύονται ως φυσικότητα από το μουσικό όργανο, την ηχογράφηση, τη μίξη και εν τέλει την αναπαραγωγή από το "φυσικό" ηχοσύστημα.

Την τριβή και την εκπαίδευσή σου δεν την αμφισβητώ. Σε σκέτες καταγραφές ήχου είναι εύκολο να πεις ποιο όργανο παίζει τι και ποιο είναι. Η ηχογράφηση όμως δεν αρχίζει και τελειώνει στο στήσιμο δύο μικροφώνων. Ούτε βέβαια κάτι τέτοιο αρκεί για την αξιολόγηση ενός ηχοσυστήματος.

Ως κάτι προγραμματιζόμενο,έχει την υπογραφή που θα του προγραμματίσει κάποιος.
Συν τους περιορισμούς του και τις απώλειες εφόσον το σήμα παράγεται ηλεκτρικά.
Μήπως εννοείς κάποιο άλλο όργανο και όχι κάποιο που στην ουσία είναι ένας προσεταρισμένος υπολογιστής;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων α

Εγώ θέλω να μου πεις ποια ηχητική υπογραφή έχει το συνθεσάιζερ.
του ηχειου απο το οποιο το ακους.
Δεν ειναι μουσικο οργανο η αντικειμενο που εχει ηχο/ "υπογραφη"για να εχει υπογραφη,αρμονικες(δικες του) κλπ.
Ειναι ενα μηχανημα παραγωγης ψευτικων ηχων.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων α

του ηχειου απο το οποιο το ακους.
Δεν ειναι μουσικο οργανο για να εχει υπογραφη,αρμονικες(δικες του) κλπ.
Ειναι ενα μηχανημα παραγωγης ψευτικων ηχων.

Το συνθεσάιζερ δεν είναι μουσικό όργανο; Το βιολοντσέλο ποιον ακριβώς "αληθινό" ήχο αναπαράγει;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων α

Το συνθεσάιζερ δεν είναι μουσικό όργανο; Το βιολοντσέλο ποιον ακριβώς "αληθινό" ήχο αναπαράγει;

Πες μας εσυ.
Οι μονοι πραγματικοι ηχοι που εχει ενα συνθεσαιζερ (και ως εκ τουτου με αληθινους ηχους-αν θελεις πες τους και "μουσικη"-ειναι οταν το αποσυνδεσεις απο το ηχειο, οι ηχοι των πληκτρων , αντε και το κουνημα του στο σταντ.Τιποτα αλλο δεν εχει.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι

Ως κάτι προγραμματιζόμενο,έχει την υπογραφή που θα του προγραμματίσει κάποιος.
Συν τους περιορισμούς του και τις απώλειες εφόσον το σήμα παράγεται ηλεκτρικά.
Μήπως εννοείς κάποιο άλλο όργανο και όχι κάποιο που στην ουσία είναι ένας προσεταρισμένος υπολογιστής;

Όχι εννοώ τη γεννήτρια ήχων που δεν έχει περιορισμούς στο τι θα αναπαράγει. Συνεπώς να θεωρήσω ότι επειδή δεν έχει ηχητική υπογραφή ή μπορεί να έχει άπειρες ηχητικές υπογραφές, ότι δεν είναι μουσικό όργανο;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων α

Πες μας εσυ

Δεν γνωρίζω, γι' αυτό ρωτώ. Νόμιζα ότι τα μουσικά όργανα είναι κατασκευάσματα τα οποία, με τον μηχανισμό τους και τις τεχνικές χρήσης τους, χρησιμοποιούνται με σκοπό την παραγωγή μουσικών ήχων. Προφανώς έχω κάνει λάθος... .
 
synthesiser - (music) an electronic instrument (usually played with a keyboard) that generates and modifies sounds electronically and can imitate a variety of other musical instruments.

Και όχι μόνο οργάνων,αφού με το μικρόφωνο του μπορείς να καταγράψεις οποιονδήποτε ήχο και να τον αναπαράγεις ανατονίζοντας τον.
Μήπως εννοείς κάτι άλλο;Ξαναρωτάω.
 
Re: Απάντηση: Περι φυσικότητας ηχογραφήσεων και ζωντανής αναπαραγωγής

synthesiser - (music) an electronic instrument (usually played with a keyboard) that generates and modifies sounds electronically and can imitate a variety of other musical instruments.

Και όχι μόνο οργάνων,αφού με το μικρόφωνο του μπορείς να καταγράψεις οποιονδήποτε ήχο και να τον αναπαράγεις ανατονίζοντας τον.
Μήπως εννοείς κάτι άλλο;Ξαναρωτάω.

Όχι δεν εννοώ κάτι άλλο. Ρωτώ αν το συνθεσάιζερ είναι μουσικό όργανο, ή μουσικά όργανα θεωρούνται μόνο όσα όργανα λειτουργούν με ακουστικό τρόπο (δηλαδή ούτε η ηλεκτρική κιθάρα είναι μουσικό όργανο).
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων α

Οι μονοι πραγματικοι ηχοι που εχει ενα συνθεσαιζερ (και ως εκ τουτου με αληθινους ηχους-αν θελεις πες τους και "μουσικη"-ειναι οταν το αποσυνδεσεις απο το ηχειο, οι ηχοι των πληκτρων , αντε και το κουνημα του στο σταντ.Τιποτα αλλο δεν εχει.

Μπορείς σε παρακαλώ να ορίσεις τι είναι "πραγματικός ήχος" στα μουσικά όργανα; Τα άλλα όργανα δεν παράγουν πραγματικό ήχο; Ο πραγματικός ήχος μιας ηλεκτρικής κιθάρας ας πούμε δεν είναι ήχος;