Περί καλωδίων ο λόγος...

Στο hali end έχουμε δει μανζούνια και μανζούνια!
Παλιότερα είχα δει σε δισκοθήκη βαμμένα μερικά cd πράσινα και ο κάτοχος μου μιλούσε
για θεαματικές βελτιώσεις..
 
Δεν είπα ότι είναι εξωτικά.

Απλά είναι "πανάκριβα" σε σχέση με τα καλώδια της σειράς που χρησιμοποιούν τα πιο πολλά studios.

Hi-end καλώδια με τον δικό μας ορισμό δεν υπάρχουν σε κανένα studio.
Υπάρχουν.Η STS Digital χρησιμοποιει Siltech και το αναγραφει στους δίσκους της.
Μου διαφεύγει το όνομα ενος Αμερικανικου studio που χρησιμοποιεί Shunyata Research.
 
Δεν είπα ότι είναι εξωτικά.

Απλά είναι "πανάκριβα" σε σχέση με τα καλώδια της σειράς που τα πιο πολλά studios.

Hi-end καλώδια με τον δικό μας ορισμό δεν υπάρχουν σε κανένα στούντιο.
Υπάρχουν Στούντιο που έχουν hiend cables..
Ψάξτε το, δεν το βγάζω απ' μυαλό μου..😉
 
Μιχάλη έχουμε εξοπλίσει με full καλωδίωση VOVOX Switzerland, το studio ΑHOS του Θανάση Παπακωνσταντίνου και όλοι λένε για εκπληκτικό αποτέλεσμα.
(Και καλώδια ρεύματος, φυσικά ότι καλώδιο μπήκε, το άκουσε και ενέκρινε η ομάδα ηχοληπτών)

Επίσης έχουμε προμηθεύσει το D/A & A/D Acousense και απογειώθηκε…..


Για δώσε κάποιο παράδειγμα οποιουδήποτε Studio στον κόσμο που να χρησιμοποιεί πολύ ακριβά ή πανάκριβα καλώδια. Τα καλά Studio τον διαφημίζουν τον εξοπλισμό τους.
Είμαι πολύ περίεργος...


Και τα Van Damm Δημήτρη είναι πολύ καλά καλώδια, ακριβά αν θες, αλλά σε καμμία περίπτωση εξωτικά!

Εδώ είναι ο πλήρης τιμοκατάλογος της Van Damm από επίσημο κατάστημα της. Καλά ναι, ακριβά (για τα μέτρα των Studio) ναι, αλλά τις αστρονομικές τιμές του Hi-Fi/Hi-End δεν θα τις βρείς.

Τα ακριβότερα καλώδια που θα μπορουσες να βρείς σε Studio είναι Vovox ή Warm κι' αυτά για πολύ μικρά μήκη.
 
Ακριβα καλωδια για την εποχη ( van den hul μεταξυ αλλων )αλλα και μια απο 10 πανακριβες κονσολες Focusrite , ειχαν τα BOP Studios στη Νοτιο Αφρικη.
Και αυτο πριν 25-30 χρονια, ισως και περισσοτερο.

 
Μιχάλη έχουμε εξοπλίσει με full καλωδίωση VOVOX Switzerland, το studio ΑHOS του Θανάση Παπακωνσταντίνου και όλοι λένε για εκπληκτικό αποτέλεσμα.
(Και καλώδια ρεύματος, φυσικά ότι καλώδιο μπήκε, το άκουσε και ενέκρινε η ομάδα ηχοληπτών)

Επίσης έχουμε προμηθεύσει το D/A & A/D Acousense και απογειώθηκε…..

Στην ιστοσελίδα με τον εξοπλισμό του στούντιο βλέπω δεκάδες μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας που χρησιμοποιούνται εκεί για την εγγραφή/παραγωγή.
Παρακαλώ λοιπόν μη μας λέτε ή μην αφήνετε να εννοηθεί ότι τα εκπληκτικά αποτελέσματα, όσον αφορά τις παραγωγές του συγκεκριμένου studio ηχογράφησης, οφείλονται στα καλώδια Vovox! Δηλαδή αν είχαν καλώδια Mogami/Van der Hull, Van Damme κ.λ.π δεν θα ήταν επίσης εκπληκτικό το αποτέλεσμα;
Είναι σαν να ακυρώνετε τους ηχολήπτες, τους μουσικούς, τα μουσικά όργανα, τις υπερσύγχρονες κονσόλες και dac, τα υψηλής τεχνολογίας μικρόφωνα και γενικά την τεχνογνωσία των ανθρώπων που εργάζονται εκεί!
 
Last edited:
img.webp

Το μοναδικό high end εξάρτημα βρίσκεται πίσω από τα γυαλάκια αυτού του ανθρώπου. Ότι ηχογράφησε, μετά από εβδομήντα χρόνια και πλέον, αποτελεί απλησίαστο σημείο αναφοράς για την Jazz.
 
Στην ιστοσελίδα με τον εξοπλισμό του στούντιο βλέπω δεκάδες μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας που χρησιμοποιούνται εκεί για την εγγραφή/παραγωγή.
Παρακαλώ λοιπόν μη μας λέτε ή μην αφήνετε να εννοηθεί ότι τα εκπληκτικά αποτελέσματα, όσον αφορά τις παραγωγές του συγκεκριμένου studio ηχογράφησης, οφείλονται στα καλώδια Vovox! Δηλαδή αν είχαν καλώδια Mogami/Van der Hull, Van Damme κ.λ.π δεν θα ήταν επίσης εκπληκτικό το αποτέλεσμα;
Είναι σαν να ακυρώνετε τους ηχολήπτες, τους μουσικούς, τα μουσικά όργανα, τις υπερσύγχρονες κονσόλες και dac, τα υψηλής τεχνολογίας μικρόφωνα και γενικά την τεχνογνωσία των ανθρώπων που εργάζονται εκεί!
Έχεις παρερμηνεύσει κάποια πράγματα και δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι αφήνουμε να εννοηθούν πράγματα που δεν ισχύουν...
Είπε κανείς ότι αν ένα στούντιο έχει καλωδιώσεις από την Μogami, Van Damme κλπ, δεν θα έχει καλό αποτέλεσμα, και θα έχει μόνο με hiend cables;
Ποιος ακύρωσε τους ηχολήπτες, και τα μηχανήματα τους;
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτό το σχόλιο..
Πολύ τα μπερδεύεται τα πράγματα..
 
Ούτε εγώ κατάλαβα κάτι τέτοιο, κανείς δεν είπε ότι μόνο τα καλώδια κάνουν το αποτέλεσμα σε ένα στούντιο. Τούτου λεχθέντος και η TELARC χρησιμοποιούσε καλώδια Monster Cables για τις ηχογραφήσεις της, ήταν νομίζω η πρώτη που το διαφήμιζε κιόλας.
 
καλέ μου κύριε, δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο!!!!

Μέσα σε όλο τον εξαιρετικό εξοπλισμό που έχει το studio, μαζί με τον βασικό converter που τους παρείχαμε, κάποια στιγμή εδώ και χρόνια δοκιμάσαν τα καλώδια VOVOX και έκτοτε ΚΑΘΕ χρόνο προσθέτουν και συμπληρώνουν καλώδια, διότι βρήκαν ότι έχουν καλύτερο ήχο. Και ανέφερα ότι είναι ομάδα ηχοληπτών, μουσικών, με την καθοδήγηση του κ. Θ. Παπακωνσταντίνου.

Προφανώς είχαν άλλα καλώδια, αλλά βρήκαν ότι τα VOVOX τους κάνουν την δουλειά τους καλύτερη. Και οι επαγγελματίες δεν χαρίζονται.

Γενικά, τώρα, τα καλώδια, δεν "βελτιώνουν" ένα κακό σύστημα ή έναν κακό, untreated χώρο._



Στην ιστοσελίδα με τον εξοπλισμό του στούντιο βλέπω δεκάδες μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας που χρησιμοποιούνται εκεί για την εγγραφή/παραγωγή.
Παρακαλώ λοιπόν μη μας λέτε ή μην αφήνετε να εννοηθεί ότι τα εκπληκτικά αποτελέσματα, όσον αφορά τις παραγωγές του συγκεκριμένου studio ηχογράφησης, οφείλονται στα καλώδια Vovox! Δηλαδή αν είχαν καλώδια Mogami/Van der Hull, Van Damme κ.λ.π δεν θα ήταν επίσης εκπληκτικό το αποτέλεσμα;
Είναι σαν να ακυρώνετε τους ηχολήπτες, τους μουσικούς, τα μουσικά όργανα, τις υπερσύγχρονες κονσόλες και dac, τα υψηλής τεχνολογίας μικρόφωνα και γενικά την τεχνογνωσία των ανθρώπων που εργάζονται εκεί!
 
Το εργαλείο δεν κάνει τον μάστορα.
Δηλαδή αν κάποιος πληρώσει συνδρομή στη jetbrains θα γίνει αυτόματα καλός προγραμματιστής;
Απλά ναι, δεν θα κάτσει επαγγελματίας να γράψει κώδικα με το VI.
 
Το εργαλείο δεν κάνει τον μάστορα.
Δηλαδή αν κάποιος πληρώσει συνδρομή στη jetbrains θα γίνει αυτόματα καλός προγραμματιστής;
Απλά ναι, δεν θα κάτσει επαγγελματίας να γράψει κώδικα με το VI.
Όχι, αλλά και κανένας μάστορας δε μπορεί να δουλέψει χωρίς τα σωστά εργαλεία. Όσο καλός πιλότος κι αν είσαι, δε μπορείς να πας Αθήνα-Μελβούρνη με ένα Τσέσνα.
 
Όχι, αλλά και κανένας μάστορας δε μπορεί να δουλέψει χωρίς τα σωστά εργαλεία. Όσο καλός πιλότος κι αν είσαι, δε μπορείς να πας Αθήνα-Μελβούρνη με ένα Τσέσνα.
O Charles Lindbergh διέσχισε τον Ατλαντικό το 1927 με χάρτες της εποχής, χωρίς καμία επικοινωνία, με μια πυξίδα καρφωμένη στην οροφή του Spirit of St. Louis, με μόνη παρέα του τα αστέρια (όταν τά ‘βλεπε) και κοιτώντας μπροστά του με περισκόπιο πολύ πριν το Cessna. Αν στην εποχή του υπήρχε το Cessna, αν τον βόλευε, πολύ απλά θα το τροποποιούσε και θα έκανε το ίδιο και μάλλον πολύ πιο άνετα.

Στην φωτογραφία σε συνέχεια της παραπάνω αναφοράς μου στον τεράστιο Rudy Van Gelder η διάσημη φορητή mixing κονσόλα του που από μέσα της περάσαν και γράφηκαν ανεπανάληπτα στα μέσα της δεκαετίας του ’50 (και με τροποποιήσεις και μεταγενέστερα) όλοι οι γίγαντες της jazz.

Αν ήταν τα εργαλεία να κάνουν τον μάστορα θα έπρεπε σήμερα να είχαμε πολλούς του είδους του και εξίσου επιδραστικούς, αλλά…IMG_0999.jpg
 
Έχεις παρερμηνεύσει κάποια πράγματα και δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι αφήνουμε να εννοηθούν πράγματα που δεν ισχύουν...
Είπε κανείς ότι αν ένα στούντιο έχει καλωδιώσεις από την Μogami, Van Damme κλπ, δεν θα έχει καλό αποτέλεσμα, και θα έχει μόνο με hiend cables;
Ποιος ακύρωσε τους ηχολήπτες, και τα μηχανήματα τους;
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτό το σχόλιο..
Πολύ τα μπερδεύεται τα πράγματα..
αναφερόμουν σε συγκεκριμένο σχόλιο και όχι σε ό,τι λέτε εσείς προσωπικά. Το σχόλιο ήταν του Γιωργος ΚΟΨ και σε εμένα έδωσε αυτή την εντύπωση που περιγράφω. Πιθανά λάθος σύνταξη εκ μέρους του αφού όπως απάντησε δεν εννοούσε αυτό που εγώ διάβασα! Οπότε όλα καλά. Όπως λες και εσύ το αν ένα studio έχει εξαιρετικά αποτελέσματα δεν εξαρτάται από την μάρκα των καλωδίων προφανώς!
 
O Charles Lindbergh διέσχισε τον Ατλαντικό το 1927 με χάρτες της εποχής, χωρίς καμία επικοινωνία, με μια πυξίδα καρφωμένη στην οροφή του Spirit of St. Louis, με μόνη παρέα του τα αστέρια (όταν τά ‘βλεπε) και κοιτώντας μπροστά του με περισκόπιο πολύ πριν το Cessna. Αν στην εποχή του υπήρχε το Cessna, αν τον βόλευε, πολύ απλά θα το τροποποιούσε και θα έκανε το ίδιο και μάλλον πολύ πιο άνετα.

Στην φωτογραφία σε συνέχεια της παραπάνω αναφοράς μου στον τεράστιο Rudy Van Gelder η διάσημη φορητή mixing κονσόλα του που από μέσα της περάσαν και γράφηκαν ανεπανάληπτα στα μέσα της δεκαετίας του ’50 (και με τροποποιήσεις και μεταγενέστερα) όλοι οι γίγαντες της jazz.

Αν ήταν τα εργαλεία να κάνουν τον μάστορα θα έπρεπε σήμερα να είχαμε πολλούς του είδους του και εξίσου επιδραστικούς, αλλά…View attachment 262558
To Spirit of St Louis ήταν το κατάλληλο εργαλείο γι αυτή τη δουλειά, το Τσέσνα όπως έχει, όχι. Θα πρόσεξες επίσης ότι ανέφερα το ταξίδι Αθήνα-Μελβούρνη, όχι Νέα Υόρκη-Παρίσι...
 
  • Wow
Reactions: PetVoul
Καθότι παραμένω εμμονικά υπέρμαχος του τι μπορούν να κάνουν ταλαντούχοι και χαρισματικοί άνθρωποι με τα όποια εργαλεία (όχι απαραίτητα τα κορυφαία), παρά του τι μπορούν να κάνουν τα κορυφαία εργαλεία χωρίς χαρισματικούς ανθρώπους αναφέρω την μυθική ηχογράφηση του 1964 (μυθική συγκρίσιμα παγκόσμια τόσο σε ήχο όσο και σε υλικό) «Δεκαπέντε Εσπερινοί» του Μάνου Χατζιδάκι στο τότε νεότευκτο στούντιο της Κολούμπια στον Περισσό με την σύμπραξη κορυφαίων μουσικών και χρησιμοποίηση αποκλειστικά ακουστικών οργάνων με μηχανικό ήχο τον εξαίρετο Νίκο Κανελλόπουλο και με μουσικούς στο πιάνο το Μάνο Χατζιδάκι, στις κιθάρες τους Δημήτρη Φάμπα και Γεράσιμο Μηλιαρέση, στην άρπα την Αλίκη Κρίθαρη και στο κοντραμπάσο τον Ανδρέα Ροδουσάκη. Επίσης σε συνέχεια προηγηθεισών αναφορών συμφορουμιτών στον εξαίρετο Θανάση Παπακωνσταντίνου να μου επιτραπεί να παρατηρήσω ότι - κατά τη γνώμη μου πάντα – η πιο άρτια δουλειά του (και σε υλικό και σε ήχο) έχει να κάνει με τον «Βραχνό προφήτη» και την παρουσία - πλέον των εξαίρετων μουσικών - στην παραγωγή και την ηχοληψία των εξαίρετων και πολυτάλαντων Μπάμπη Παπαδόπουλου, Τίτου Καργιωτάκη και Χρήστου Χαρμπίλα. Οι μάρκες των καλωδίων στις αναφερόμενες ηχογραφήσεις νομίζω ότι παρέλκουν και οι εγχώριες ηχογραφήσεις οι οποίες μέχρι σήμερα μπορούν να σταθούν ειδικά δίπλα στους Εσπερινούς του Χατζιδάκι θα πρέπει να αναζητηθούν με μεγάλη σχολαστικότητα…
 
Last edited:
Ούτε εγώ κατάλαβα κάτι τέτοιο, κανείς δεν είπε ότι μόνο τα καλώδια κάνουν το αποτέλεσμα σε ένα στούντιο. Τούτου λεχθέντος και η TELARC χρησιμοποιούσε καλώδια Monster Cables για τις ηχογραφήσεις της, ήταν νομίζω η πρώτη που το διαφήμιζε κιόλας.
Έχω λίγα cd της Telarc κυρίως για test,
πολύ δυναμικές ηχογραφήσεις π.χ.
το 1812 που "στέλνει" woofers άμα είναι
μικρά και μαλακά, και από μια γρήγορη αναζήτηση όντως ο τότε διευθυντής
το λέει στην συνέντευξη για τα monster
χωρίς να τα ωραιοποιεί ιδιαίτερα..