Νομίζω ότι τα επαινεί, και μάλιστα αρκετά:
Renner: So a component failed in the middle of a session. We had a backup console from the same manufacturer, Neotek, and it took us only 10 minutes to set it up. Now understand, we've got a signal that's spent its whole life from the microphone output to the A/D going through Monster Cable. Then we switched to the console with the standard cable in it. And the minute I brought up the fader, everybody in the control room—not just my technical assistants and the producer, but the orchestra manager, the musicians who weren't in that particular number—they all said, "What did you do, what happened to the sound?" Everyone could hear that the soundstage got smaller. Everything just got a little more narrow and not quite as bloomy. If you ever needed a demonstration of the effects of high-performance cable, that was it.
Τα επαινεί αναμφίβολα, αλλά μου άφησε την αίσθηση ότι δεν τα θεωρεί απαραίτητα στην τελευταία πρόταση
με το effect του ποιοτικού καλωδίου.
Τώρα σε μια συνέντευξη οι ερμηνείες
ίσως δεν είναι απόλυτες.
Για καλώδια τώρα..
Προσωπικά έχω "παίξει" και με τα ακριβά
Monster καλώδια ηχείων και interconnec
και ισχύει
το γεγονός της αύξησης του όγκου,
και σαν ηλεκτρονικός καταλαβαίνω ότι
η απώλεια των "τεράτων" στις χαμηλές
είναι μικρότερη συγκριτικά με τα τυπικά καλώδια.
Περί αυτού πρόκειται.
Τα καλώδια δεν "δίνουν", απλά τα καλά αφαιρούν λιγότερο..
Έχω και χρόνια χρησιμοποιώ VDH σε
εσωτερικές καλωδιώσεις χωρίς αυτό
να σημαίνει ότι είναι μονόδρομος τα
ακριβά καλώδια.
Δεν μπορώ να ξεχάσω πόσο λίγες απώλειες, είχε ένα τιμιότατο λεπτό άσπρο καλώδιο oxygen free της Ελληνικής Biokal..
Βλέπω ότι έχουν βγάλει και άλλα
ενδιαφέροντα σαν Accordia
που δεν έχω εμπειρία όμως..
www.accordia.gr
Γενικά πρέπει να έχει εξασφαλιστεί
ότι οι απώλειες κάθε κρίκου της
ηχητικής αλυσίδας είναι χαμηλές
(συμπεριλαμβανομένου και του χώρου),
είναι μικρές, για να έχει νόημα το
super καλώδιο.
Αν κάνουμε eq με τα καλώδια και το αυτί, ο καλύτερος ακριβότερος αγωγός είναι σχετική έννοια..