Περί Σαββόπουλου...

Fahrenheit 451
ενα μεταφυσικό δίκιο το εχεις, δεν μπορω να πω.

Παντως χαριν σε σενα μολις μαθαινω (και παρακολουθω τα 5 μερη και ολαααα τα φχαριστιεμαι) το γεγονος πως απ'οτι φαινεται εγινε καποια κοντρα μεταξυ Σαββοπουου και Αγγελοπουλου.

Πρεπει να ηταν ενδιαφερον, αλλα λιγη σημασια εχει γιατι τους αγαπω και τους δυο και Αγγελοπουλο και Σαββοπουλο. Ειναι και οι δυο δημιουργοι.

Οποτε σε ευχαριστω για την προσθηκη αυτην...
 
Last edited:
αν θελεις, διαβασε και κανενα βιβλιο του Ραβαηλιδη, κακο δεν κάνει.
και αν σε βγαλει ο δρομος στην ταινιοθηκη της Θεσσαλονκης, θα δεις οτι δεν πρόκειται να ξεχαστει. συντομα τουλαχιστον

πως θα ειναι ο κινηματογραφος σε 100-200 χρονια;
θα μελετάνε τους παλιούς αραγε ή θα εχει αποκτήση τελείως άλλη μορφη και γλώσσα καθαρά κινηματογρφική;

αν υπάρχει απαντηση και για αυτο..
:grinning-smiley-043

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

μια και το νημα πηρε ενδιαφερουσα τροπη.. τα τραγουδακια του Σαββοπουλου δεν με απασχολουν/αγγιζουν

θα ησασταν περίφανοι και θα το αγαπούσατε το ίδιο,
αν το ενα σας παιδί ηταν ομοφυλόφιλο/διεμφυλικό κτλ
ή αν εκανε αλλαγή φύλου για να του αρεσει το ιδιο φυλο με αυτο που ηταν αρχικα*;
θα το αντιμετωπίζατε το ίδιο όπως και το "κανονικό" σας παιδί;

εχετε δει την ελληνική ταινια Στρέλλα (2009);

* ηταν αληθινη ιστορια ενος doc, το ονομα του οποιου, μου διαφευγει τωρα, αν θελετε ομως μπορω να το ψαξω.
Η ιστορια ειναι.. ενας τυπος ενω εχει κοπελα και εχει πολυ καλες σχεσεις με τους γονεις του, κανει αλλαγη φύλου.
εγινε ουσιαστικα λεσβια.
το doc ειχε πιασει την ιστορια απο την αρχη, και εδειχνε τους γονεις, την κοπέλα και φυσικα τον ιδιο σε ολη την διαρκεια αλλαγης φύλου αλλα και μετα.

τι μαθαινει κανεις απο τον Νιονιο ε;
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Moυσεία

Μπα, εγω δεν το βλεπω καθολου ετσι, κυριως περι "δεινοτητος", ο Μικης ενα αλμπουμ γεγαλης χαριτος εκανε, ισως φωτισμενος απο τον ποιητη με τον οποιο πιαστηκε. Το Αξιον εστι. Στα υπολοιπα τα πολλα αντε ενα δυο καλα μεσα στο αλμπουμ, τα αλλα λαϊκοβιρτουζισμοι και καλα μην βγει τεχνη. Σε αυτο το λουκι μπηκαν πολλοι τοτε Μαρκοπουλος και λοιποι δευτεροι μνηστηρες με πολυ μπλα μπλα και λιγη ουσια.


Πολιτεία Α, Ρωμιοσύνη, Σέρπικο, Ζ..... ισοπέδωση για να βγει παραπάνω ....ποιος, ο Σαββόπουλος;

Κατ' αρχάς Μικής και Μάνος είναι μουσικοί. Τι άλλο να συζητήσουμε περαιτέρω, όχι αν είναι ροκ, αν είναι σάλσα ή μαρέγκε.


Που δεν νομίζω εξάλλου ούτε να διανοήθηκε ο χριστιανός μόνος του τέτοια σύγκριση...
 
Re: Απάντηση: Re: Moυσεία

Πολιτεία Α, Ρωμιοσύνη, Σέρπικο, Ζ..... ισοπέδωση για να βγει παραπάνω ....ποιος, ο Σαββόπουλος;

Κατ' αρχάς Μικής και Μάνος είναι μουσικοί. Τι άλλο να συζητήσουμε περαιτέρω, όχι αν είναι ροκ, αν είναι σάλσα ή μαρέγκε.


Που δεν νομίζω εξάλλου ούτε να διανοήθηκε ο χριστιανός μόνος του τέτοια σύγκριση...

Αρχιπέλαγος, Μαουτχάουζεν, Λιποτάκτες...με τρώει το χέρι μου να ποστάρω δυο τραγούδια που κατ' εμέ ισοδυναμούν με όλο το έργο του Σαββόπουλου.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

:flipout:

η αποψη σας εχειν ενδιαφέρον.
αρε σαββαπουλε καρικατουρα.

https://www.youtube.com/watch?v=ELOwudPxzRg&list=RDELOwudPxzRg#t=8

Το έγραψα και πιο πάνω αλλά Καλά έκανες που έβαλες το βίντεο.. Όσο για την διαχρονικότητα του Σαββόπουλου,μάλλον προσπαθεί να την επεκτείνει με όλα αυτά τα "talent shows" που τον διεκδικούν: )
 
ασχετως αν δεν με απασχολεί η τεχνη του Σαββοπουλου, δεν θα επρεπε να γινεται συγκριση 2 καλλιτέχνων.
στην τέχνη δεν υπάρχει "τεχνόμετρο" για να συγκρίνουμε χαρακτηριστικά.
ας μην μπερδευόμαστε με τα συγκριτικά για τα μηχανάκια που συζητάμε στα διπλανα νηματα.

φυσικά και μπορουμε ελευθερα να πουμε αν μας αρεσει καποιος ή οχι,
αν μας αρεσει περισσότερο ή λιγότερο.
ομως "καλύτερος" γενικά δεν υφίσταται.
 
Bανδαλισμός να συγκρίνεις τον Σαβόπουλο ίσο με τον Θεοδωράκη και τον Χατζιδάκι.

Εντάξει έχω την Συννεφούλα τον Καραγκιόζη και το ας αρχίσουν οι χοροί στο αυτοκίνητο τα έμαθαν τα παιδιά αλλά είναι απλά παιδικά τραγουδάκια.

Βάζεις ένα Θεοδωράκη ένα Χατζιδάκι και αυτοί είναι εντυπωμένοι στο DNA των Ελλήνων, βλέπεις να ανατριχιάζει από μικρό παιδάκι μέχρι άνθρωπος 70 χρονών.
Δεν τολμώ να αναφέρω τραγούδια ή μουσικές, οι χαρταετοί του Θεοδωράκη τα τραγούδια του Χατζιδάκι το μη τον ρωτάς τον ουρανό να γίνεται παγκόσμιο all alone am i τι να λέμε τώρα...
 
Το έγραψα και πιο πάνω αλλά Καλά έκανες που έβαλες το βίντεο.. Όσο για την διαχρονικότητα του Σαββόπουλου,μάλλον προσπαθεί να την επεκτείνει με όλα αυτά τα "talent shows" που τον διεκδικούν: )

ολα τα λεφτα ειναι σε αυτο..
στο λογο του Ραφαηλιδη και μετα στο χεράκι του δάσκαλου Σαββόπουλου.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


για καποιο μεταφυσικο και καταχθόνιο τροπο, ο Σαββόπουλος μου θυμίζει αυτο

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Το ότι κάτι δεν είναι μετρήσιμο δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ανώτερη ή κατώτερη τέχνη. Αν μη τι άλλο υπάρχουν κάποιες κλάσεις μουσικών, μας βοηθάει να μην μπερδεύουμε τον πχ τον Μπαχ με τον Κένι Ουέστ (ακόμη και εάν έγραφαν το ίδιο είδος).
 
Αρχιπέλαγος, Μαουτχάουζεν, Λιποτάκτες...με τρώει το χέρι μου να ποστάρω δυο τραγούδια που κατ' εμέ ισοδυναμούν με όλο το έργο του Σαββόπουλου.

"Δεν ξερω τι να παιξω στα παιδια"...
Τιποτα πιο αμεσο, τιποτα το βαρυγδουπο, τιποτα πιο αληθινο...

" ... Μα ο χρονος ο αληθινος, σαν μικρο παιδι ειναι εξοριστος, μα ο χρονος ο αληθινος, ειναι ο γιος μας ο μεγαλος και ο μικρος..."
Σιγα μην εγραφε ο Μικης κατι τετοιο...Ο Νιονιος το γραφε. Εξαλου ο Μικης εκανε γκαμες και αντιστοιξεις πανω σε σκεψεις αλλων...με ολο τον σεβασμο...γιατι θεωρω το Αξιον Εστι παγκοσμιο μεγαλουργημα.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Οτι ηταν χαρακτηρας δυσκολος, δυστροπος ακομα και τυραννικος με τον περιγυρο του, τυς μουσικους του ακομα και δυσαρεστος με το ιδιο του το κοινο ειναι αληθεια, μονο στα πλατω της ΤΒ ηταν συμπαθης. Αλλα Αυτο ειναι αλλο καπελο.
 
Re: Απάντηση: Περί Σαββόπουλου...

Το ότι κάτι δεν είναι μετρήσιμο δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ανώτερη ή κατώτερη τέχνη. Αν μη τι άλλο υπάρχουν κάποιες κλάσεις μουσικών, μας βοηθάει να μην μπερδεύουμε τον πχ τον Μπαχ με τον Κένι Ουέστ (ακόμη και εάν έγραφαν το ίδιο είδος).

ανωτερη τέχνη ειναι αυτη που σου αρέσει
κατώτερη τέχνη αυτη που δεν σου αρέσει.

ποιος σου ειπε οτι ο Μπάχ δεν θα επαιζε οτι ο Κένι Ουεστ, αν ζουσε αυτη την εποχή;
υπαρχει καποια επιτροπή που αναγει ένα έργο σε ανώτερο ή σε κατώτερο;
ποια ειναι τα κριτήρια που κανουν ενα εργο ανώτερο απο ένα άλλο;
γιατι αν ειναι η αποδοχή της δημοτικότητας τοτε sorry αλλα ο Κένι κερδίζει..

μην συγκρίνεις κλασική μουσικη με σύγχρονη..
ολοι αυτοι αν ζουσαν στην εποχή μας ισως δεν τους ήξερε κανεις..
και το ανάποδο φυσικα..

ας ξεκολλήσουμε απο το παρελθόν και ας δούμε και τον σύγχρονο κόσμο γύρω μας,
βλέποντας παράλληλα και πως έφτασαν οι σύγχρονοι καλλιτέχνες να παίζουν αυτά που παίζουν..
η γνώση της ιστορίας κανει καλό μονο οταν δεν υπάρχει προσκόλληση σε αυτή..
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Περί Σαββόπουλου...

...... Μπαχ με τον Κένι Ουέστ (ακόμη και εάν έγραφαν το ίδιο είδος).

Αποκλειεται ο Μπαχ να εγραφε το ιδιο ειδος, ακομα κι αν ζουσε στις μερες μας.
 
Εχει καμια τελευταια δουλεια ο Σαββοπουλος ή ο,τι ηταν να δωσει το εδωσε; Τελευταια φορα που ακουσα κατι ηταν στον δισκο του Θαναση Παπακωνσταντινου "Ο σαμανος" , που αλλοιωσε το υφος του Θαναση με το δικο του. Δεν θα ελεγα επηρέασε γιατι δεν ηταν απλη συμμετοχη.


ΥΓ Ο Μπαχ μαλλον θα ηταν καμια ιδιοφυΐα της τζαζ γνωστη μονο στους λατρεις του ειδους.
 
Re: Απάντηση: Περί Σαββόπουλου...

Αποκλειεται ο Μπαχ να εγραφε το ιδιο ειδος, ακομα κι αν ζουσε στις μερες μας.

ακριβως!
αν έγραφε οτι έγραψε τότε, δεν θα ξεχώριζε απο το πλήθος..

Υ.Γ. σιγά μην έπαιζε τζαζ..
πλεον εχει γινει νορμα και δεν προκαλεί οπως όταν εμφανίστηκε.
αυτο βεβαια δεν αναιρει οτι δεν βγαίνουν αξιόλογοι δίσκοι τζαζ.
 
Όσο για την διαχρονικότητα του Σαββόπουλου,μάλλον προσπαθεί να την επεκτείνει με όλα αυτά τα "talent shows" που τον διεκδικούν: )

Παντα ειχε μανια με τα ταλεντ σοου.
Απο το 2004 στο Ηρωδειο εχωνε την Καλομοιρα στις τουρτες για
cake-popper girl στα γενεθλια του.

Αρκετα χρονια πριν προσφερε υπηρεσιες αριστερου φερετζε
με την γνωστη εκπομπη στην πασοκικη τηλεοραση.

Τοτε, εν ετει 1986 ειχε γινει πια σαφες οτι το πασοκ
αθετησε τελικα το περιφημο σοσιαλιστικο συμβολαιο με τον λαο.

Ετσι λοιπον, ο Νιονιος χρησιμοποιηθηκε για επικοινωνιακους
λογους στη γνωστη εκπομπη του στην κρατικη τηλεοραση,
και μετατραπηκε, σε ενα ειδος αριστερου αντιβαρου απεναντι
στην εκσυγχρονιστικη δεξια πολιτικη του τοτε υπ. οικ. Σημιτη.

Απο εκει και μετα ο Νιονιος αρχισε να εξαλλασεται
ραγδαια στο συντηρητικο κυριο Διονυσιο Σαββοπουλο.

Και φυσικα αρκετα χρονια πριν, και δη μετα το 1976
ειχε σιωπησει στην ουσια και ως μουσικος δημιουργος.
 
Ίσως δεν είναι της ώρας,αλλά βλέπω ότι δεν είναι ο μοναδικός που ακολουθεί την "πεπατημένη"..Εχω δει κάμποσα βίντεο με πρόσφατες σχετικά συνεντεύξεις του,στις οποίες μας καλεί να σταματήσουμε σαν λαός να είμαστε διεφθαρμένοι.. Από που;Απο το Σκάι και τα υπόλοιπα μέσα που τόσα χρόνια προωθούσαν την αρπαχτή και την ευτέλεια σε όλα τα επίπεδα.. Τα καλά της Νανας της Μούσχουρη,(οι βλακειες της ειναι σχετικα προσφατες) της οποίας η αναγνωρισιμότητα οφείλεται σε άλλους (πραγματικα) μεγάλους.
Ο Ραφαηλιδης δεν είχε άδικο,κάτι που φάνηκε στην πορεία..
Μουσικά δεν μου είναι αδιάφορος.Εχει προσφερει πολλα περισσοτερα απο τον μεσο ορο.Οι παραγωγές άψογες αλλά μέχρι εκεί.

ΥΓ...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Moυσεία

μάλλον δεν έχεις ακούσει αυτό -bye-

94_982324236.jpg

Κώστα εδώ έχει γίνει σοβαρή δουλειά...Στιχουργικό (και όχι μόνο) λεπίδι σε μια εποχή όπου όλοι ήταν πάνω στα τραπέζια..Τότε έπρεπε να βγει ο Σαββοπουλος για να ''τα πει''.
Δέκα χρόνια σχεδόν νωρίτερα είχε βγει το παρακάτω..Τσέκαρε το όταν βρεις χρόνο..Θα σου φανεί σαν παρωδία αλλά...

hqdefault.jpg
 
Re: Απάντηση: Περί Σαββόπουλου...

ανωτερη τέχνη ειναι αυτη που σου αρέσει
κατώτερη τέχνη αυτη που δεν σου αρέσει.

ποιος σου ειπε οτι ο Μπάχ δεν θα επαιζε οτι ο Κένι Ουεστ, αν ζουσε αυτη την εποχή;
υπαρχει καποια επιτροπή που αναγει ένα έργο σε ανώτερο ή σε κατώτερο;
ποια ειναι τα κριτήρια που κανουν ενα εργο ανώτερο απο ένα άλλο;
γιατι αν ειναι η αποδοχή της δημοτικότητας τοτε sorry αλλα ο Κένι κερδίζει..

μην συγκρίνεις κλασική μουσικη με σύγχρονη..
ολοι αυτοι αν ζουσαν στην εποχή μας ισως δεν τους ήξερε κανεις..
και το ανάποδο φυσικα..

ας ξεκολλήσουμε απο το παρελθόν και ας δούμε και τον σύγχρονο κόσμο γύρω μας,
βλέποντας παράλληλα και πως έφτασαν οι σύγχρονοι καλλιτέχνες να παίζουν αυτά που παίζουν..
η γνώση της ιστορίας κανει καλό μονο οταν δεν υπάρχει προσκόλληση σε αυτή..

Για να καταλάβει κανεις ποσο μεγάλος είναι ο Bach πρέπει να ακούσει τους σύγχρονους του. Όταν το έκανα συνειδητοποίησα ότι το εκπληκτικό με αυτόν τον άνθρωπο ήταν ότι δεν έκανε κάτι διαφορετικό από τους άλλους συνθετες. Όλοι συνέθεταν φούγκες, κανόνες, κοντσέρτα, καντάτες, ορατόρια κλπ. Και ο Couperin, και ο Telemann, και ο Vivaldi...Απλά ο Bach τα συνέθετε ΚΑΛΥΤΕΡΑ από όλους τους άλλους της εποχής του (και όλων των άλλων εποχών εδώ που τα λέμε).

Οποτε το επιχείρημα ότι θεωρούμε το Bach καλύτερο από τον Kanye West επειδή ανήκει σε άλλη εποχή καταρρίπτεται.
 
Re: Απάντηση: Περί Σαββόπουλου...

Για να καταλάβει κανεις ποσο μεγάλος είναι ο Bach πρέπει να ακούσει τους σύγχρονους του. Όταν το έκανα συνειδητοποίησα ότι το εκπληκτικό με αυτόν τον άνθρωπο ήταν ότι δεν έκανε κάτι διαφορετικό από τους άλλους συνθετες. Όλοι συνέθεταν φούγκες, κανόνες, κοντσέρτα, καντάτες, ορατόρια κλπ. Και ο Couperin, και ο Telemann, και ο Vivaldi...Απλά ο Bach τα συνέθετε ΚΑΛΥΤΕΡΑ από όλους τους άλλους της εποχής του (και όλων των άλλων εποχών εδώ που τα λέμε).

Οποτε το επιχείρημα ότι θεωρούμε το Bach καλύτερο από τον Kanye West επειδή ανήκει σε άλλη εποχή καταρρίπτεται.
Που ακριβώς αναφέρω οτι θεωρείτε καλός ο bach επειδή είναι άλλης εποχής;