πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

Στο golf πάντως μου βγάζει μνμ

Avoid running the engine when stationery ....

Δε πιστεύω να εννοούν κάτι για προθέρμανση αλλα μάλλον για την κατανάλωση ...

ελπίζουν έτσι να περάσουν το EURO7
 
Στο golf πάντως μου βγάζει μνμ

Avoid running the engine when stationery ....

Δε πιστεύω να εννοούν κάτι για προθέρμανση αλλα μάλλον για την κατανάλωση ...

Και σε μένα το ίδιο βγάζει σαν Economy Tip


Sent from my iPad using Tapatalk
 
περίπου 75000χλμ σε scoda octavia 2lt
Δεν κάνω προθέρμανση ποτέ μιας και είμαι σε κλειστό πάρκινγκ αλλά και σε ανοιχτό να ήμουν δεν θα έκανα.
Βάζω μπρος και οδηγώ μαλακά για τα πρώτα 5-10 λεπτά.
Καθαριστικά βάζω όποτε το θυμηθώ αλλά όταν βάζω δεν έχω δει διαφορά ούτε σε κατανάλωση, ούτε στον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα.
Στα δυο χρόνια που το έχω, ζήτημα να μπήκα στην ρεζέρβα του ρεζερβουάρ 2-3 φορές. Κι αυτό είναι κάτι που το τηρώ γιατί τα πετρέλαια μας έχουν πολύ βρώμα.
Με βάλατε σε σκέψεις με το crystal και θα το δοκιμάσω. Χρησιμοποιώ την bp μέχρι στιγμής.
Η αλήθεια είναι οτι τώρα τελευταία το πρωί δυσκολεύεται κάποιες φορές να πάρει μπρος κι άλλες παίρνει με την μια.
Απο την αντιπροσωπία μου είπαν για το φίλτρο μικροσωματιδίων και blah blah blah αλλά δεν με έπεισαν οτι φταίει αυτό... θα δείξει.
 
ένα clio , Δεκέμβρης του 14 , 41000 χλμ
ένα golf , Απρίλιος του 15 , 27000 χλμ

καθαριστικά δεν βάζω ,

προθέρμανση όχι , μόνο τώρα στους χιονιάδες και αυτό για να καθαρίσει τα χιόνια μπρος και πίσω και γω μες το σπίτι γιατί κρύωνα ...

πετρέλαιο κάθε Πέμπτη (2 το μήνα στο clio) , μια φορά το μήνα στο golf , με την προσφορά shell v-power , γεμίσματα σε συγκεκριμένο πρατήριο

οδηγώ χαλαρά μόνο όταν κάνει regenerate που οδηγώ σαν γιαγιά με 2 ή 3η και 3000 στροφές χωρίς να αλλάζω ταχύτητα ...

στο vw θα μου κάνει 1 φορά το μήνα regenerate ή περίπου κάθε 700 χλμ , το καταλαβαίνω πιο πολύ στο ότι δε παίζει το start - stop και επιβεβαίωση από το ρελαντί >800 rpm , λαμπάκι δεν έχει ανάψει πάντως
στο clio δε ξέρω πότε κάνει (το οδηγεί ως επί το πλείστον η σύζυγος) και εδώ λαμπάκι δεν έχω δει .
 
Define αυτό το regenerate....

να ρωτήσω κάτι....και το δικό μου και άλλα, μου δίνουν την εντύπωση μιας ευχάριστης μυρωδιάς στο καυσαέριο, όταν πχ είναι ρελαντί και εγώ έξω πχ καθαρίζω τζάμια...σχεδόν κολώνια...

έχετε ακούσει κάτι για δοχείο με ουρία? (πχ citroen)?

αλλάζετε ταχύτητα όταν βγαίνει το σήμα?
πριν ?
ή μετά πολύ?
στο σέρβις μου είπαν όταν βγαίνει το σήμα έχεις αργήσει....(??)
 
Απάντηση: Re: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

Define αυτό το regenerate....

να ρωτήσω κάτι....και το δικό μου και άλλα, μου δίνουν την εντύπωση μιας ευχάριστης μυρωδιάς στο καυσαέριο, όταν πχ είναι ρελαντί και εγώ έξω πχ καθαρίζω τζάμια...σχεδόν κολώνια...

έχετε ακούσει κάτι για δοχείο με ουρία? (πχ citroen)?

αλλάζετε ταχύτητα όταν βγαίνει το σήμα?
πριν ?
ή μετά πολύ?
στο σέρβις μου είπαν όταν βγαίνει το σήμα έχεις αργήσει....(??)

Αυτό με την ουρία είναι καινούριο κάνει καλύτερα κασαέρια, δεν ξέρω περισσότερα.

Ταχύτητα αλλάζω λίγο μετά που βγαίνει το σήμα. Αν αλλάξω μόλις βγεί δεν ακουει το γκάζι...
 
ένα clio , Δεκέμβρης του 14 , 41000 χλμ
ένα golf , Απρίλιος του 15 , 27000 χλμ

καθαριστικά δεν βάζω ,

προθέρμανση όχι , μόνο τώρα στους χιονιάδες και αυτό για να καθαρίσει τα χιόνια μπρος και πίσω και γω μες το σπίτι γιατί κρύωνα ...

πετρέλαιο κάθε Πέμπτη (2 το μήνα στο clio) , μια φορά το μήνα στο golf , με την προσφορά shell v-power , γεμίσματα σε συγκεκριμένο πρατήριο

οδηγώ χαλαρά μόνο όταν κάνει regenerate που οδηγώ σαν γιαγιά με 2 ή 3η και 3000 στροφές χωρίς να αλλάζω ταχύτητα ...

στο vw θα μου κάνει 1 φορά το μήνα regenerate ή περίπου κάθε 700 χλμ , το καταλαβαίνω πιο πολύ στο ότι δε παίζει το start - stop και επιβεβαίωση από το ρελαντί >800 rpm , λαμπάκι δεν έχει ανάψει πάντως
στο clio δε ξέρω πότε κάνει (το οδηγεί ως επί το πλείστον η σύζυγος) και εδώ λαμπάκι δεν έχω δει .

Clio και εγω (69.οοο χλμ) και δεν εχω αντιληυθει ποτε κανει αναγεννηση


Supersonic, regenerate --> Αναγεννηση Dpf
 
Define αυτό το regenerate....

να ρωτήσω κάτι....και το δικό μου και άλλα, μου δίνουν την εντύπωση μιας ευχάριστης μυρωδιάς στο καυσαέριο, όταν πχ είναι ρελαντί και εγώ έξω πχ καθαρίζω τζάμια...σχεδόν κολώνια...

έχετε ακούσει κάτι για δοχείο με ουρία? (πχ citroen)?

αλλάζετε ταχύτητα όταν βγαίνει το σήμα?
πριν ?
ή μετά πολύ?
στο σέρβις μου είπαν όταν βγαίνει το σήμα έχεις αργήσει....(??)

σήμα (οπτική ένδειξη) και στο γαλλικό (clio) και στο γερμανικό (vw) δε βγάζει
σήμα θα βγάλει όταν αποτύχει κάποιες φορές να ολοκληρώσει το regenerate και σημαίνει κάντο γιατί η επόμενη φορά θα είναι στο συνεργείο και σύνδεση στον εγκέφαλο

δε ξέρω αν σε άλλες μάρκες ανάβει λαμπάκι με τη μια , για τα 2 που έχω σημαίνει ότι έχει αποτύχει να κάνει regenerate όσες φορές προσπάθησε και πρέπει να γίνει asap.

edit: καλά σου λένε στο service
 
σήμα (οπτική ένδειξη) και στο γαλλικό (clio) και στο γερμανικό (vw) δε βγάζει
σήμα θα βγάλει όταν αποτύχει κάποιες φορές να ολοκληρώσει το regenerate και σημαίνει κάντο γιατί η επόμενη φορά θα είναι στο συνεργείο και σύνδεση στον εγκέφαλο

δε ξέρω αν σε άλλες μάρκες ανάβει λαμπάκι με τη μια , για τα 2 που έχω σημαίνει ότι έχει αποτύχει να κάνει regenerate όσες φορές προσπάθησε και πρέπει να γίνει asap.

edit: καλά σου λένε στο service

μάλλον δεν μιλάμε για το ίδιο πράγμα...
 
Μιχαλη, μια απορία που είχα πάντα με τα πρόσθετα είναι, πως εξασφαλίζεις την σωστή περιεκτικότητα κατ όγκο (που υποτίθεται την βάζεις στη δεξαμενή) με αυτό που θα έρθει στον καταναλωτή που πχ θα πάρει 30 λίτρα?
πως κατανέμεται αναλογικά το πρόσθετο σε ολη τη δεξαμενή?
αν είναι βαρύτερο πάει κάτω, αν ελαφρύτερο πάνω και συνεπώς το παίρνουν είτε ο τελευταίος είτε ο πρώτος
Το προσθετο μπαινει στο βυτιο με ευθυνη της εταιρειας και οχι στην δεξαμενη απο τον πρατηριουχο.
Η δε συνθεση του ειναι τετοια, που διαλυεται στο πετρελαιο και γινεται πλεον ενα με αυτο.
Χοντρικα, σαν το παλιο διχρονο λαδι μιξης.
Πετρελαιο να βαζετε απο εμπιστο πρατηριο και οχι απο εμπιστη μαρκα.
Η εταιρεια εχει ευθυνη, μεχρι να πεσει το καυσιμο μεσα στην δεξαμενη (γιαυτο παντα το βυτιο αφηνει δειγμα στο πρατηριο).
Μετα, εχει να κανει με τον πρατηριουχο.
 
Απάντηση: Re: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

Το προσθετο μπαινει στο βυτιο με ευθυνη της εταιρειας και οχι στην δεξαμενη απο τον πρατηριουχο.
Η δε συνθεση του ειναι τετοια, που διαλυεται στο πετρελαιο και γινεται πλεον ενα με αυτο.
Χοντρικα, σαν το παλιο διχρονο λαδι μιξης.
Πετρελαιο να βαζετε απο εμπιστο πρατηριο και οχι απο εμπιστη μαρκα.
Η εταιρεια εχει ευθυνη, μεχρι να πεσει το καυσιμο μεσα στην δεξαμενη (γιαυτο παντα το βυτιο αφηνει δειγμα στο πρατηριο).
Μετα, εχει να κανει με τον πρατηριουχο.

Τα εταιρικά πρατήρια είναι σ'ιγουρα;
 
σήμα (οπτική ένδειξη) και στο γαλλικό (clio) και στο γερμανικό (vw) δε βγάζει
σήμα θα βγάλει όταν αποτύχει κάποιες φορές να ολοκληρώσει το regenerate και σημαίνει κάντο γιατί η επόμενη φορά θα είναι στο συνεργείο και σύνδεση στον εγκέφαλο

δε ξέρω αν σε άλλες μάρκες ανάβει λαμπάκι με τη μια , για τα 2 που έχω σημαίνει ότι έχει αποτύχει να κάνει regenerate όσες φορές προσπάθησε και πρέπει να γίνει asap.

edit: καλά σου λένε στο service

μάλλον δεν μιλάμε για το ίδιο πράγμα...

Για τι μάρκα συζητάμε ;
 
Πώς ερμηνεύεις την ύπαρξη πετρελαίου στο κάρτερ; Θα έπρεπε να έχεις πολύ κακή καύση και άρα εμφανώς μειωμένη απόδοση. Μήπως αυτό που παρατηρείς στο κάρτερ είναι ιλύς από τα αποκαίδια του φίλτρου;

Δεν γνωρίζω, νομίζω ότι είναι από τον καθαρισμό του φίλτρου μικροσωματιδιων (??)

Edit, εννοώ όταν δεν γίνεται σωστά (δεν ολοκληρώνεται) η αναγέννηση του φίλτρου


Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

http://www.caroto.gr/2016/03/16/πετρέλαιο-στα-λάδια-προσοχή/

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

http://yarisclub.gr/vb/forum/το-αυτοκίνητό-μας/προβλήματα/8912-αύξηση-στη-στάθμη-λαδιού-σε-yaris

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk


"Η διαδικασία της αναγέννησης ξεκινά αυτόματα και ένα σημαντικό πρόβλημα εντοπίζεται στην πιθανή διακοπή της διαδικασίας αυτής. Η μικροποσότητα πετρελαίου ψεκάζεται την στιγμή που η βαλβίδα εξαγωγής είναι ανοιχτή και σε κάθε κύλινδρο ανεξάρτητα για να φτάσει στο φίλτρο με αποτέλεσμα το λάδι να συσσωρεύεται να στομώνει το φίλτρο. Επίσης, όταν για κάποιο λόγο διακοπεί η διαδικασία τότε μέρος της μικροποσότητας ενδέχεται να καταλήξει στο κάρτερ -πρόκειται για μία πολύ σπάνια περίπτωση- και να διεισδύσει στο λάδι του κινητήρα α) μειώνοντας την λιπαντική του ικανότητα και β) η στάθμη του λαδιού ξεπερνά το όριο. Ένας τρόπος για να μην διακοπεί η διαδικασία και να αποφευχθούν δυσάρεστες συνέπειες για τον κινητήρα (από αρρυθμίες μέχρι και «σπάσιμο» μοτέρ) είναι ο οδηγός να ενημερώνεται με μία ένδειξη στο πίνακα οργάνων.

Απο το παραπανω λινκ ( http://www.caroto.gr/2011/12/19/diesel-filter-catalytic-emissions/ )
 
Regenerate κάνουν όσα έχουν dpf

και ποιά έχουν dpf?
και ...γιατί δεν έχουν όλα?

μήπως τα άλλα που δεν έχουν, ξέρουν κάτι που δεν ξέρουν τα άλλα που έχουν?
μήπως τα άλλα που έχουν, ξέρουν κάτι που δεν ξέρουν τα άλλα που δεν έχουν?