- 17 June 2006
- 49,609
Στο golf πάντως μου βγάζει μνμ
Avoid running the engine when stationery ....
Δε πιστεύω να εννοούν κάτι για προθέρμανση αλλα μάλλον για την κατανάλωση ...
ελπίζουν έτσι να περάσουν το EURO7
Στο golf πάντως μου βγάζει μνμ
Avoid running the engine when stationery ....
Δε πιστεύω να εννοούν κάτι για προθέρμανση αλλα μάλλον για την κατανάλωση ...
Στο golf πάντως μου βγάζει μνμ
Avoid running the engine when stationery ....
Δε πιστεύω να εννοούν κάτι για προθέρμανση αλλα μάλλον για την κατανάλωση ...
Define αυτό το regenerate....
να ρωτήσω κάτι....και το δικό μου και άλλα, μου δίνουν την εντύπωση μιας ευχάριστης μυρωδιάς στο καυσαέριο, όταν πχ είναι ρελαντί και εγώ έξω πχ καθαρίζω τζάμια...σχεδόν κολώνια...
έχετε ακούσει κάτι για δοχείο με ουρία? (πχ citroen)?
αλλάζετε ταχύτητα όταν βγαίνει το σήμα?
πριν ?
ή μετά πολύ?
στο σέρβις μου είπαν όταν βγαίνει το σήμα έχεις αργήσει....(??)
ένα clio , Δεκέμβρης του 14 , 41000 χλμ
ένα golf , Απρίλιος του 15 , 27000 χλμ
καθαριστικά δεν βάζω ,
προθέρμανση όχι , μόνο τώρα στους χιονιάδες και αυτό για να καθαρίσει τα χιόνια μπρος και πίσω και γω μες το σπίτι γιατί κρύωνα ...
πετρέλαιο κάθε Πέμπτη (2 το μήνα στο clio) , μια φορά το μήνα στο golf , με την προσφορά shell v-power , γεμίσματα σε συγκεκριμένο πρατήριο
οδηγώ χαλαρά μόνο όταν κάνει regenerate που οδηγώ σαν γιαγιά με 2 ή 3η και 3000 στροφές χωρίς να αλλάζω ταχύτητα ...
στο vw θα μου κάνει 1 φορά το μήνα regenerate ή περίπου κάθε 700 χλμ , το καταλαβαίνω πιο πολύ στο ότι δε παίζει το start - stop και επιβεβαίωση από το ρελαντί >800 rpm , λαμπάκι δεν έχει ανάψει πάντως
στο clio δε ξέρω πότε κάνει (το οδηγεί ως επί το πλείστον η σύζυγος) και εδώ λαμπάκι δεν έχω δει .
Define αυτό το regenerate....
να ρωτήσω κάτι....και το δικό μου και άλλα, μου δίνουν την εντύπωση μιας ευχάριστης μυρωδιάς στο καυσαέριο, όταν πχ είναι ρελαντί και εγώ έξω πχ καθαρίζω τζάμια...σχεδόν κολώνια...
έχετε ακούσει κάτι για δοχείο με ουρία? (πχ citroen)?
αλλάζετε ταχύτητα όταν βγαίνει το σήμα?
πριν ?
ή μετά πολύ?
στο σέρβις μου είπαν όταν βγαίνει το σήμα έχεις αργήσει....(??)
σήμα (οπτική ένδειξη) και στο γαλλικό (clio) και στο γερμανικό (vw) δε βγάζει
σήμα θα βγάλει όταν αποτύχει κάποιες φορές να ολοκληρώσει το regenerate και σημαίνει κάντο γιατί η επόμενη φορά θα είναι στο συνεργείο και σύνδεση στον εγκέφαλο
δε ξέρω αν σε άλλες μάρκες ανάβει λαμπάκι με τη μια , για τα 2 που έχω σημαίνει ότι έχει αποτύχει να κάνει regenerate όσες φορές προσπάθησε και πρέπει να γίνει asap.
edit: καλά σου λένε στο service
Το προσθετο μπαινει στο βυτιο με ευθυνη της εταιρειας και οχι στην δεξαμενη απο τον πρατηριουχο.Μιχαλη, μια απορία που είχα πάντα με τα πρόσθετα είναι, πως εξασφαλίζεις την σωστή περιεκτικότητα κατ όγκο (που υποτίθεται την βάζεις στη δεξαμενή) με αυτό που θα έρθει στον καταναλωτή που πχ θα πάρει 30 λίτρα?
πως κατανέμεται αναλογικά το πρόσθετο σε ολη τη δεξαμενή?
αν είναι βαρύτερο πάει κάτω, αν ελαφρύτερο πάνω και συνεπώς το παίρνουν είτε ο τελευταίος είτε ο πρώτος
Το προσθετο μπαινει στο βυτιο με ευθυνη της εταιρειας και οχι στην δεξαμενη απο τον πρατηριουχο.
Η δε συνθεση του ειναι τετοια, που διαλυεται στο πετρελαιο και γινεται πλεον ενα με αυτο.
Χοντρικα, σαν το παλιο διχρονο λαδι μιξης.
Πετρελαιο να βαζετε απο εμπιστο πρατηριο και οχι απο εμπιστη μαρκα.
Η εταιρεια εχει ευθυνη, μεχρι να πεσει το καυσιμο μεσα στην δεξαμενη (γιαυτο παντα το βυτιο αφηνει δειγμα στο πρατηριο).
Μετα, εχει να κανει με τον πρατηριουχο.
σήμα (οπτική ένδειξη) και στο γαλλικό (clio) και στο γερμανικό (vw) δε βγάζει
σήμα θα βγάλει όταν αποτύχει κάποιες φορές να ολοκληρώσει το regenerate και σημαίνει κάντο γιατί η επόμενη φορά θα είναι στο συνεργείο και σύνδεση στον εγκέφαλο
δε ξέρω αν σε άλλες μάρκες ανάβει λαμπάκι με τη μια , για τα 2 που έχω σημαίνει ότι έχει αποτύχει να κάνει regenerate όσες φορές προσπάθησε και πρέπει να γίνει asap.
edit: καλά σου λένε στο service
μάλλον δεν μιλάμε για το ίδιο πράγμα...
Πώς ερμηνεύεις την ύπαρξη πετρελαίου στο κάρτερ; Θα έπρεπε να έχεις πολύ κακή καύση και άρα εμφανώς μειωμένη απόδοση. Μήπως αυτό που παρατηρείς στο κάρτερ είναι ιλύς από τα αποκαίδια του φίλτρου;
Δεν γνωρίζω, νομίζω ότι είναι από τον καθαρισμό του φίλτρου μικροσωματιδιων (??)
Edit, εννοώ όταν δεν γίνεται σωστά (δεν ολοκληρώνεται) η αναγέννηση του φίλτρου
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
http://www.caroto.gr/2016/03/16/πετρέλαιο-στα-λάδια-προσοχή/
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
http://yarisclub.gr/vb/forum/το-αυτοκίνητό-μας/προβλήματα/8912-αύξηση-στη-στάθμη-λαδιού-σε-yaris
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Regenerate κάνουν όσα έχουν dpf
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.