Όλα τα euro 5 και 6 από το 2009 έχουν υποχρεωτικά dpf και είναι απο τα πιο ενοχλητικά σημεία που θα πρέπει να έχει στο νου του ο χρήστης.
Η αλλαγή του είναι ασύμφορη για αυτό είναι καλό για όσους δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε ανοικτό δρόμο να βγαίνουν τουλάχιστον μια φορά τον μήνα στην εθνική με σταθερή ταχύτητα 90-110 ώστε να γίνει η αυτόματη αναγέννηση του φίλτρου.
Όταν δεν γίνεται αυτό το φίλτρο μπουκωνει και το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές.
Σε αυτή την περίπτωση η πιο οικονομική λύση είναι ο καθαρισμός μέσω διαγνωστικου ή η αφαίρεση του και καθαρισμός στο χέρι ( μουλιασμα με ειδικά καθαριστικά).
Θεωρώ πιο σημαντική την έννοια του τρόπου οδήγησης από την προσθήκη καθαριστικων στο ρεζερβουάρ η την προθέρμανση.
Επίσης τα diesel των ταξιτζήδων δεν έχουν την ίδια συμπεριφορά και ευαισθησία όπως αυτά που μπήκαν στους ελληνικούς δρόμους από ιδιώτες τα τελευταία χρόνια.
Πρόκειται για παλιότερης τεχνολογίας diesel πιο ανθεκτικά στην κακοχρησια.