πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

κανονικά πρέπει να έχουν όλα
άλλα λόγω κόστους αν χρειαστεί να το αλλάξεις (ίσως το ακριβότερο ανταλλακτικό >1000Ε) πολλοί τα βγάζουν ...
 
δεν θα σε παρεξηγήσω κι όλας.... :a0210:

ψάχνω να βρω αν έχω αυτην την αναγέννηση.

και ψάχνοντας βρήκα ότι έχω τον ίδιο κινητήρα με πεζω, μινι, μαζντα, σιτροεν κλπ
 
fiesta MKVII, 2016
euro5 ή 6.
πρέπει να τσεκάρω τις σχέσεις μετάδοσης

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

τώρα που το βλέπω ξανά, μάλλον 6
 
Όλα τα euro 5 και 6 από το 2009 έχουν υποχρεωτικά dpf και είναι απο τα πιο ενοχλητικά σημεία που θα πρέπει να έχει στο νου του ο χρήστης.
Η αλλαγή του είναι ασύμφορη για αυτό είναι καλό για όσους δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε ανοικτό δρόμο να βγαίνουν τουλάχιστον μια φορά τον μήνα στην εθνική με σταθερή ταχύτητα 90-110 ώστε να γίνει η αυτόματη αναγέννηση του φίλτρου.
Όταν δεν γίνεται αυτό το φίλτρο μπουκωνει και το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές.
Σε αυτή την περίπτωση η πιο οικονομική λύση είναι ο καθαρισμός μέσω διαγνωστικου ή η αφαίρεση του και καθαρισμός στο χέρι ( μουλιασμα με ειδικά καθαριστικά).

Θεωρώ πιο σημαντική την έννοια του τρόπου οδήγησης από την προσθήκη καθαριστικων στο ρεζερβουάρ η την προθέρμανση.
Επίσης τα diesel των ταξιτζήδων δεν έχουν την ίδια συμπεριφορά και ευαισθησία όπως αυτά που μπήκαν στους ελληνικούς δρόμους από ιδιώτες τα τελευταία χρόνια.
Πρόκειται για παλιότερης τεχνολογίας diesel πιο ανθεκτικά στην κακοχρησια.
 
Re: Απάντηση: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

Όλα τα euro 5 και 6 από το 2009 έχουν υποχρεωτικά dpf και είναι απο τα πιο ενοχλητικά σημεία που θα πρέπει να έχει στο νου του ο χρήστης.
Η αλλαγή του είναι ασύμφορη για αυτό είναι καλό για όσους δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε ανοικτό δρόμο να βγαίνουν τουλάχιστον μια φορά τον μήνα στην εθνική με σταθερή ταχύτητα 90-110 ώστε να γίνει η αυτόματη αναγέννηση του φίλτρου.
Όταν δεν γίνεται αυτό το φίλτρο μπουκωνει και το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές.
Σε αυτή την περίπτωση η πιο οικονομική λύση είναι ο καθαρισμός μέσω διαγνωστικου ή η αφαίρεση του και καθαρισμός στο χέρι ( μουλιασμα με ειδικά καθαριστικά).

Θεωρώ πιο σημαντική την έννοια του τρόπου οδήγησης από την προσθήκη καθαριστικων στο ρεζερβουάρ η την προθέρμανση.
Επίσης τα diesel των ταξιτζήδων δεν έχουν την ίδια συμπεριφορά και ευαισθησία όπως αυτά που μπήκαν στους ελληνικούς δρόμους από ιδιώτες τα τελευταία χρόνια.
Πρόκειται για παλιότερης τεχνολογίας diesel πιο ανθεκτικά στην κακοχρησια.
Συμφωνώ απόλυτα και θα πρόσθετα το, κατά δύναμη, φιξάρισμα της ποιότητας του καυσίμου (πχ προμήθεια από σταθερό πρατήριο).....
 
Re: Απάντηση: Re: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

Τα εταιρικά πρατήρια είναι σ'ιγουρα;

Αν ξερεις οτι ειναι σιγουρα εταιρικα και τα δουλευουν υπαλληλοι,ναι.
 
δεν βγάζω άκρη...
και βλέποντας εδώ τον κινητήρα μου 1.5 dci βλέπω ότι είναι κοινός σε πολλές μάρκες...

https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine#1.5


πάντως δεν βλέπω να εκπλήσσεται κόσμος από αυτά που γράφει το λινκ.
ότι δηλ ουσιαστικά όλα τα αμάξια έχουν δυό ή τρεις κινητήρες που φοριούνται πασπαρτού
 
Δυο τρεις δεν είναι αλλα γεγονός είναι πως πολλες εταιρίες μεταξυ τους ανταλλάσσουν κινητήρες ενώ κάποιες άλλες πλέον είναι απλως πελάτες και συνεργάζονται μονιμά η περιστασιακά με αλλους κατασκευαστές που συνεχίσουν την παραγωγή κινητήρων.
 
πάντως δεν βλέπω να εκπλήσσεται κόσμος από αυτά που γράφει το λινκ.
ότι δηλ ουσιαστικά όλα τα αμάξια έχουν δυό ή τρεις κινητήρες που φοριούνται πασπαρτού

Παλια(σχεδον) μονο η Πεζω ειχε ντιζελ.
Ολοι απο εκει ψωνιζαν!
 
Re: Απάντηση: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

Δυο τρεις δεν είναι αλλα γεγονός είναι πως πολλες εταιρίες μεταξυ τους ανταλλάσσουν κινητήρες ενώ κάποιες άλλες πλέον είναι απλως πελάτες και συνεργάζονται μονιμά η περιστασιακά με αλλους κατασκευαστές που συνεχίσουν την παραγωγή κινητήρων.

αν βάλουμε δηλαδή μαζί ford, mazda, volvo, mini, peugeot, citroen, (όπως στην περίπτωση πχ που συζητάμε) μένουν πολλές έξω για να μην κάνουν άλλα δυό τρια πακέτα συνεργασίας?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

εγώ που τις μετράω τώρα, βρίσκω έξω απο αυτές (μιλάμε για αυτοκίνητα θνητών) fiat, vag, (bmw -ήδη είπαμε Mini συνεργασία με psa), hodna, kia-hyundai, mitsu, nissan (νομίζω ήδη είναι μαζί με την renault) , suzuki, toyota.
 
Ναι η Nissan είναι εδώ και καιρό Renault και πλέον θα ναι μέσα και η Mitsubishi.
Θα συμπληρώσω την GM ( δηλαδή opel Suzuki Chevrolet για Ευρώπη) .
Η psa συνεργάζεται μεν με bmw άλλα βγάζει και ο καθένας τα δικά του.
Επίσης και η Toyota βγάζει τα δικά της αλλά θα συνεργαστεί σε κάποια μοντέλα με την bmw.
 
Re: Απάντηση: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

GM
Group Fiat
PSA
Hyundai Kia
Toyota
Renault Nissan
Bmw
Mercedes
Toyota
Ford
Honda
Vag

Δώδεκα κατασκευαστές αν δεν ξεχνώ κάποια

Νομίζω ξέχασες την Volvo η οποία πλέον δεν ανήκει στην Ford αλλά σε Κινέζους, την ινδική Tata Motors που έχει τις Jaguar και Land Rover και την Mazda που επίσης φτιάχνει δικούς της κινητήρες.