GM
Group Fiat
PSA
Hyundai Kia
Toyota
Renault Nissan
Bmw
Mercedes
Toyota
Ford
Honda
Vag
Δώδεκα κατασκευαστές αν δεν ξεχνώ κάποια
Στα καινούργια μοντέλα, τουλάχιστον για το v40 που είχα ρωτήσει, δεν βάζει κινητήρες από άλλους.Μπορεί να άλλαξε χέρια αλλά εξακολουθεί να παίρνει κινητήρες από την Ford
Το start-stop -για μένα- είναι μια αισχρή "πατέντα" των αυτοκινητοβιομηχανιών κι απορώ πως έγινε αποδεκτή δεδομένου οτι στα περισσότερα αυτοκίνητα -αν όχι όλα, δεν το ξέρω- σου δίνεται η δυνατότητα να το απενεργοποιήσεις όχι μόνιμα, αλλά κάθε φορά που βάζεις μπρος.
Προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ ποτέ κι είμαι κάθετος.
Η φθορά που προκαλεί στον κινητήρα και στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου είναι απείρως μεγαλύτερη απο τα όποια ψήγματα εξοικονόμησης καυσίμου υπόσχεται...
Η "πατεντα" ειναι για τα καυσαερια (think green) και οχι για εξοικονομιση καυσιμου
Η "πατεντα" ειναι για τα καυσαερια (think green) και οχι για εξοικονομιση καυσιμου
Pathfinder δεν ξερω να σου απαντησω
Παντως στο δικο μου (Clio IV, 2014) επειδη ειναι αυτοματο δεν εχει. Το μη αυτοματο, εχει...
Φίλτρο ή start/stop?
Η "πατεντα" ειναι για τα καυσαερια (think green) και οχι για εξοικονομιση καυσιμου
Να κανω μια ασχετη ερωτηση?
150 ΗΡ σε πετρελαιοκινητο (πχ Tiguan 2.0 150HP) πηγαινει καλυτερα από 136 ΗΡ βενζίνης (πχ BMW Χ1 136ΗΡ).
Υποθέτω πως ναι αλλα ποση διαφορα υπάρχει? Σημαντικη η μονο ατα χαρτια?
Αν θεωρείται εντελως ασχετη ας σβηστει.
start/stop. Φιλτρο εχουν υποχρεωτικα ολα (νομιζω)
Να κανω μια ασχετη ερωτηση?
150 ΗΡ σε πετρελαιοκινητο (πχ Tiguan 2.0 150HP) πηγαινει καλυτερα από 136 ΗΡ βενζίνης (πχ BMW Χ1 136ΗΡ).
Υποθέτω πως ναι αλλα ποση διαφορα υπάρχει? Σημαντικη η μονο ατα χαρτια?
Αν θεωρείται εντελως ασχετη ας σβηστει.
To "πηγαινει καλυτερα" είναι σχετικό. Γενικά οι κινητήρες Diesel έχουν πολύ διαφορετική συμεπριφορά και βέβαια δεν μετράει μόνο τα πόσα άλογα βγάζει ένας κινητήρας αλλά και πως τα βγάζει και με τι ροπή συνδυάζονται τα άλογα αυτά.
Οι Diesel συνήθως είναι ενεργειακά πιο αποδοτικοί αναλογικά με το καυσιμό που καταναλώνουν σε σχέση με την βενζίνη όμως δεν είναι το ίδιο υψηλόστροφοι, οπότε δεν έχουν το ίδιο νέυρο. Αν στο παράδειγμα σου μιλάμε για έναν δίλιτρο turbo diesel και έναν ατμοσφαιρικό δίλιτρο βενζινοκινητήρα, τότε θα έλεγα μάλον μικρή η διαφορά στην πράξη είναι είναι καθαρά θέμα γούστου τι προτιμάει κανείς στην οδήγηση, την λίγο παραπάνω ροπή από χαμηλά του diesel ή την γραμμικότητα και το λίγο περισσότερο νέυρο της βενζίνης.
Αν τώρα μιλάμε για δίλιτρο turbo diesel και για 1.4-1.6 turbo βενζίνη αντίστοιχα με τα άλογα που ανέφερες, εκεί η διαφορά στην συμπεριφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη. Ο diesel θα πηγαίνει πολύ καλύτερα και ξεκούραστα σε ταξίδια, σε αυτοκινητόδρομο και σε ανηφορικές διαδρομές, η βενζίνη από την άλλη, ειδικά αν συνοδεύεται εκτός από turbo και με κομπρέσορα, θα δίνει πολύ περισσότερο σπορ αίσθηση σε κλειστές διαδρομές με πολύ καλύτερες επιταχύνσεις, αλλά σε ανοιχτό δρόμο θα ζώριζεται πολύ περισσότερο στα ρεμπρίζ σε υψηλές ταχύτητες, αλλά και σε ανηφορικά προσπεράσματα και θα καίει εμφανώς περισσότερο.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.