πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

Re: Απάντηση: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

GM
Group Fiat
PSA
Hyundai Kia
Toyota
Renault Nissan
Bmw
Mercedes
Toyota
Ford
Honda
Vag

Δώδεκα κατασκευαστές αν δεν ξεχνώ κάποια


είπα 3-4 πακέτα συνεργασίας. Ξέρω πόσοι είναι οι κατασκευαστές
από τους παραπάνω τους 12 που έβαλες σύμφωνα με το λινκ με τους κινητήρες που έβαλα psa, ford, bmw τουλάχιστον μοιράζονται κινητήρες.
 
Re: Απάντηση: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

Μπορεί να άλλαξε χέρια αλλά εξακολουθεί να παίρνει κινητήρες από την Ford
Στα καινούργια μοντέλα, τουλάχιστον για το v40 που είχα ρωτήσει, δεν βάζει κινητήρες από άλλους.

Εγώ έχω το ford focus 1,5 diesel και ειμαι ευχαριστημένος, ο οποίος κινητήρας τον φόραγε μέχρι και πέρσι το v40. Ερώτηση το start/stop το χρησιμοποιείται ?
 
Το start-stop -για μένα- είναι μια αισχρή "πατέντα" των αυτοκινητοβιομηχανιών κι απορώ πως έγινε αποδεκτή δεδομένου οτι στα περισσότερα αυτοκίνητα -αν όχι όλα, δεν το ξέρω- σου δίνεται η δυνατότητα να το απενεργοποιήσεις όχι μόνιμα, αλλά κάθε φορά που βάζεις μπρος.
Προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ ποτέ κι είμαι κάθετος.
Η φθορά που προκαλεί στον κινητήρα και στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου είναι απείρως μεγαλύτερη απο τα όποια ψήγματα εξοικονόμησης καυσίμου υπόσχεται...
 
Η "πατεντα" ειναι για τα καυσαερια (think green :p ) και οχι για εξοικονομιση καυσιμου
 
Το start-stop -για μένα- είναι μια αισχρή "πατέντα" των αυτοκινητοβιομηχανιών κι απορώ πως έγινε αποδεκτή δεδομένου οτι στα περισσότερα αυτοκίνητα -αν όχι όλα, δεν το ξέρω- σου δίνεται η δυνατότητα να το απενεργοποιήσεις όχι μόνιμα, αλλά κάθε φορά που βάζεις μπρος.
Προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ ποτέ κι είμαι κάθετος.
Η φθορά που προκαλεί στον κινητήρα και στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου είναι απείρως μεγαλύτερη απο τα όποια ψήγματα εξοικονόμησης καυσίμου υπόσχεται...

Και εγω δεν το χρησιμοποιω ΠΟΤΕ!
 
Η "πατεντα" ειναι για τα καυσαερια (think green :p ) και οχι για εξοικονομιση καυσιμου

Για τα καυσαέρια είναι το μόνο σίγουρο. Εντωμεταξύ, μήπως σε στάση το αυτοκινήτο, τα καυσάερια που περνάνε απο το DPF δεν είναι οτι καλύτερο, και γιαυτό το start/stop ίσως βοηθάει στο φίλτρο να κάνει καλύτερα την δουλεία ?
 
Απάντηση: Re: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

Η "πατεντα" ειναι για τα καυσαερια (think green :p ) και οχι για εξοικονομιση καυσιμου

Λάθος το έγραψα αλλά κατάλαβες τι ήθελα να πω. Εξού και το "αισχρή" σαν χαρακτηρισμός. Απλά εξοικονόμηση καυσίμου σημαίνει αυτόματα και όλες αυτές οι think green πίπες.. (με τα πειραγμένα λογισμικά κλπ κλπ)
Σωστή η διόρθωση σου πάντως Ντίνο.
 
Pathfinder δεν ξερω να σου απαντησω
Παντως στο δικο μου (Clio IV, 2014) επειδη ειναι αυτοματο δεν εχει. Το μη αυτοματο, εχει...
 
Απάντηση: Re: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

Pathfinder δεν ξερω να σου απαντησω
Παντως στο δικο μου (Clio IV, 2014) επειδη ειναι αυτοματο δεν εχει. Το μη αυτοματο, εχει...

Φίλτρο ή start/stop?
 
Να κανω μια ασχετη ερωτηση?

150 ΗΡ σε πετρελαιοκινητο (πχ Tiguan 2.0 150HP) πηγαινει καλυτερα από 136 ΗΡ βενζίνης (πχ BMW Χ1 136ΗΡ).
Υποθέτω πως ναι αλλα ποση διαφορα υπάρχει? Σημαντικη η μονο ατα χαρτια?

Αν θεωρείται εντελως ασχετη ας σβηστει.
 
Εγώ το χρησιμοποιώ το start/stop. Σε ένα χρόνο χρήσης (25000 km) έχει μετρήσει πως εξοικονόμησε 22 kg CO2. Nissan Pulsar 1,5 . Το τι φθορά θα βγάλει σε βάθος χρόνου δε το γνωρίζω, αλλά είναι σημαντικό να έχουμε λιγότερους ατμοσφαιρικούς ρύπους όπου μπορούμε.
 
Η "πατεντα" ειναι για τα καυσαερια (think green :p ) και οχι για εξοικονομιση καυσιμου

Μη το λες! Όπου υπάρχει μείωση καυσαερίων υπάρχει μείωση και στην κατανάλωση! Όπως έχω ξαναγράψει η μπαταρία με συνεχή χρήση σ/σ μου πήγε κάτι παραπάνω από 4,5 χρόνια και ομολογώ ότι δεν θυμάμαι ποτέ σε εποχές πρό σ/σ να πηγαίνανε παραπάνω. Τώρα το ότι είναι εκνευριστικό όταν είσαι "πηγμένος" σε κανένα ζόρικο φανάρι δεν αντιλέγω. Το να πεί κανείς, βέβαια, τι εξοικονόμηση κάνει είναι δύσκολο. Ένα καλό που κάνει η χρήση του σ/σ είναι το ότι "καταλαβαίνει" το "σκάρτο" καύσιμο και την απαίτηση γιά καθαρισμό του DPF αφού τότε δυσλειτουργεί. Θυμάμαι περίπτωση όπου είχε να λειτουργήσει ~10 μέρες και μετά από ταξίδι Αθήνα-Πάτρα "ξεκαπνίσαν" τα πάντα και λειτουργόυσαν άψογα.
 
Να κανω μια ασχετη ερωτηση?

150 ΗΡ σε πετρελαιοκινητο (πχ Tiguan 2.0 150HP) πηγαινει καλυτερα από 136 ΗΡ βενζίνης (πχ BMW Χ1 136ΗΡ).
Υποθέτω πως ναι αλλα ποση διαφορα υπάρχει? Σημαντικη η μονο ατα χαρτια?

Αν θεωρείται εντελως ασχετη ας σβηστει.

Αν είναι και diesel έχει και περισσότερα άλογα τότε σχεδόν σίγουρα θα έχει και περισσότερη ροπή και άρα θα πηγαίνει πολύ καλύτερα.
Συνήθως τα diesel στο ίδιο εύρος τιμής έχουν λιγότερα άλογα και περισσότερη ροπή και το πόση διαφορά θα υπάρχει στο δρόμο δεν μπορεί να γενικευτεί γιατί έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες (ύπαρξη ή όχι turbo, διαφορά κυβικών κλπ).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

start/stop. Φιλτρο εχουν υποχρεωτικα ολα (νομιζω)

Το δικό μου είναι αυτόματο Ντίνο(μοντέλο 15) κι έχει start/stop
 
Re: Απάντηση: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

Να κανω μια ασχετη ερωτηση?

150 ΗΡ σε πετρελαιοκινητο (πχ Tiguan 2.0 150HP) πηγαινει καλυτερα από 136 ΗΡ βενζίνης (πχ BMW Χ1 136ΗΡ).
Υποθέτω πως ναι αλλα ποση διαφορα υπάρχει? Σημαντικη η μονο ατα χαρτια?

Αν θεωρείται εντελως ασχετη ας σβηστει.

To "πηγαινει καλυτερα" είναι σχετικό. Γενικά οι κινητήρες Diesel έχουν πολύ διαφορετική συμεπριφορά και βέβαια δεν μετράει μόνο τα πόσα άλογα βγάζει ένας κινητήρας αλλά και πως τα βγάζει και με τι ροπή συνδυάζονται τα άλογα αυτά.

Οι Diesel συνήθως είναι ενεργειακά πιο αποδοτικοί αναλογικά με το καυσιμό που καταναλώνουν σε σχέση με την βενζίνη όμως δεν είναι το ίδιο υψηλόστροφοι, οπότε δεν έχουν το ίδιο νέυρο. Αν στο παράδειγμα σου μιλάμε για έναν δίλιτρο turbo diesel και έναν ατμοσφαιρικό δίλιτρο βενζινοκινητήρα, τότε θα έλεγα μάλον μικρή η διαφορά στην πράξη είναι είναι καθαρά θέμα γούστου τι προτιμάει κανείς στην οδήγηση, την λίγο παραπάνω ροπή από χαμηλά του diesel ή την γραμμικότητα και το λίγο περισσότερο νέυρο της βενζίνης.

Αν τώρα μιλάμε για δίλιτρο turbo diesel και για 1.4-1.6 turbo βενζίνη αντίστοιχα με τα άλογα που ανέφερες, εκεί η διαφορά στην συμπεριφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη. Ο diesel θα πηγαίνει πολύ καλύτερα και ξεκούραστα σε ταξίδια, σε αυτοκινητόδρομο και σε ανηφορικές διαδρομές, η βενζίνη από την άλλη, ειδικά αν συνοδεύεται εκτός από turbo και με κομπρέσορα, θα δίνει πολύ περισσότερο σπορ αίσθηση σε κλειστές διαδρομές με πολύ καλύτερες επιταχύνσεις, αλλά σε ανοιχτό δρόμο θα ζώριζεται πολύ περισσότερο στα ρεμπρίζ σε υψηλές ταχύτητες, αλλά και σε ανηφορικά προσπεράσματα και θα καίει εμφανώς περισσότερο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: πετρελαιοκίνηση και νέες συνήθειες

To "πηγαινει καλυτερα" είναι σχετικό. Γενικά οι κινητήρες Diesel έχουν πολύ διαφορετική συμεπριφορά και βέβαια δεν μετράει μόνο τα πόσα άλογα βγάζει ένας κινητήρας αλλά και πως τα βγάζει και με τι ροπή συνδυάζονται τα άλογα αυτά.

Οι Diesel συνήθως είναι ενεργειακά πιο αποδοτικοί αναλογικά με το καυσιμό που καταναλώνουν σε σχέση με την βενζίνη όμως δεν είναι το ίδιο υψηλόστροφοι, οπότε δεν έχουν το ίδιο νέυρο. Αν στο παράδειγμα σου μιλάμε για έναν δίλιτρο turbo diesel και έναν ατμοσφαιρικό δίλιτρο βενζινοκινητήρα, τότε θα έλεγα μάλον μικρή η διαφορά στην πράξη είναι είναι καθαρά θέμα γούστου τι προτιμάει κανείς στην οδήγηση, την λίγο παραπάνω ροπή από χαμηλά του diesel ή την γραμμικότητα και το λίγο περισσότερο νέυρο της βενζίνης.

Αν τώρα μιλάμε για δίλιτρο turbo diesel και για 1.4-1.6 turbo βενζίνη αντίστοιχα με τα άλογα που ανέφερες, εκεί η διαφορά στην συμπεριφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη. Ο diesel θα πηγαίνει πολύ καλύτερα και ξεκούραστα σε ταξίδια, σε αυτοκινητόδρομο και σε ανηφορικές διαδρομές, η βενζίνη από την άλλη, ειδικά αν συνοδεύεται εκτός από turbo και με κομπρέσορα, θα δίνει πολύ περισσότερο σπορ αίσθηση σε κλειστές διαδρομές με πολύ καλύτερες επιταχύνσεις, αλλά σε ανοιχτό δρόμο θα ζώριζεται πολύ περισσότερο στα ρεμπρίζ σε υψηλές ταχύτητες, αλλά και σε ανηφορικά προσπεράσματα και θα καίει εμφανώς περισσότερο.

Και υπερσυμιεστή καυσαερίων και μηχανικό υπερσυμπιεστή;
Υπάρχει τέτοιο αυτοκίνητο;