Phono Stage βασισμένο στο Τrichord Dino

Επίσης, να αναφέρω ότι η "χειρότερη ποιότητα" μεταφράζεται στην περίπτωσή μου σε flatter ήχο, μαζεμένες διαστάσεις εικόνας και μειωμένα δυναμικά...
 
Έχουν όντως μια τάση να τονίζουν τα άνω πρίμα; Είδα κάτι διαγράμματα από reviews που έχουν κορύφωση στα 8-10kHz. Τα ηχεία σου ποια είναι; Είναι ο ήχος όταν με MC κεφαλή κάπως ρηχός-λεπτός με αφύσικα συριστικά και πιατίνια κάπως σφυριχτά;
 
Δεν νομίζω ότι επιβαρύνουν τόσο πολύ οι κορυφώσεις.

Ο ήχος καταλήγει να είναι βαρετός και κουραστικός (συγκριτικά).

Mε την MC κεφαλή, όντως τα πρίμα γίνονταν εύκολα τσιριχτά.

Πάντως σε κάθε περίπτωση δεν έφταιγε το φόνο!

Τα ηχεία μου είναι τα Audio Physics Step Anniversary Limited Edition.
 
Κάτι σαν αυτό που ονομάζεται Step 25; Τα Γερμανικά ηχεία συνήθως τείνουν προς κάπως τονισμένη άνω μεσαία περιοχή. Τους αρέσουν οι φωτεινές λεπτομέρειες. Δεν ξέρω αν έχει αυτό το χαρακτηριστικό και το δικό σου μοντέλο; Δεν πειράζει τι φόνο, το θέμα είναι ότι και με μετριότατο φόνο το βινύλιο ειδικά από ένα πικάπ σαν το δικό σου δεν επιτρέπεται να απογοητεύει ως πηγή. Ναι μεν να έχει κάποια υπογραφή και να προτιμάς τον ένα δίσκο ή τον άλλο και κάποιοι να είναι χάλια αλλά όχι σταθερά απογοητευτικός ήχος. Να προσπαθήσεις να ακούσεις με δανεικά HD600. Τελευταία έκανα μια εγχείρηση κόρνας και driver στα ηχεία μου (DIY δικό μου σχέδιο, μακρόστενα δαπέδου, τριών δρόμων με PHL, Celestion, FaitalPRO) και πείραζα μέτραγα άκουγα το crossover επισταμένα μέχρι να καταλήξω, κλασικά. Ενώ κάθε μικρή λάθος παραλλαγή πέρναγε ωραία με χαρακτήρα στο ψηφιακό, εκεί το πικάπ μου έλεγε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Και συμφωνούσαν οι μετρήσεις.
 
Όχι το 25. Το μοντέλο του 1997-1998, παλαιότερο.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν με ενοχλεί μια συγκεκριμένη περιοχή αλλά βρίσκω τον ήχο συνολικά βαρετό (συγκριτικά το τονίζω). Το έχω παιδέψει πολύ και κουράστηκα.

Με καταλαβαίνεις τώρα...
 
Καταλαβαίνω, το ψηφιακό είναι σαφώς λιγότερο αινιγματικό και περισσότερο απλό να κάτσει. Απλά νομίζω κάπου υπάρχει "λάκκος στη φάβα" για να μην κάθεται και το πικάπ. Είναι κρίμα γιατί είναι καλό ακριβό αναλογικό σύνολο. Τέλος πάντων.
 
Re: Απάντηση: Phono Stage βασισμένο στο Τrichord Dino

Να προσπαθήσεις να ακούσεις με δανεικά HD600. .

Μην του λες τέτοια....
είναι πολέμιος...:2thumb22sup:
 
Εντάξει, εντάξει, ξέρω είναι κάπως βαρετά και αδιάφορα αλλά με σίγουρα ουδέτερα μεσαία. Και με Audeze LCD2 η AKG K712 PRO δεν μας το χαλάει όμως. Τι να πω και εγώ που την βγάζω με ταπεινά AKG Κ612 PRO made in China :operator:
 
πρέπει να είναι πολύ καλά...
γενικά οι 6άρες σειρές της akg ήταν πάντα στην αφάνεια, αδίκως
 
Re: Απάντηση: Re: Phono Stage βασισμένο στο Τrichord Dino

Είχα παρατηρήσει κάτι σε διάφορα συστήματα, φτηνά ακριβά δεν έδειχνε να αλλάζει η παρατήρηση. Ότι όταν ένα σωστό πικάπ με ένα σωστό φόνο -όχι τα σούπερ πικάπ & φόνο, απλώς σωστά- έπαιζαν περίεργα άσχημα σε σχέση με ψηφιακή πηγή ότι και να έκανε κανείς, ήταν σχεδόν πάντα και προβληματική η σχέση ηχείων-χώρου η τα ίδια τα ηχεία είχαν σημαντικές ιδιαιτερότητες. Το ψηφιακό mastering, και η δύναμη του σήματος του, περνούσαν ευκολότερα και εντυπωσιακότερα από αυτά τα συστήματα αλλά το αναλογικό δεν καθόταν καλά. Βέβαια τα περισσότερα μοντέρνα ηχεία μάλλον είναι ελεγμένα αποκλειστικά με ψηφιακές πηγές.
Θεωρεις οτι αυτό μπορει να συμβαινει και σε πολυ πιο ευκολοδηγητα ηχεια κόρνας οπως τα δικά μου (Ζingali 115) που με το πολυ ακριβό phono (sunilda) παρατηρησα αυτο ακριβως το φαινομενο. Η οτι απλα ενα μη λαμπατο phono -- εκατσε -- πιο καλα
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Phono Stage βασισμένο στο Τrichord Dino

Σε οποιοδήποτε σύστημα. Ειδικά σε ευαίσθητα αν συμπέσουν δύο μικρές παρόμοιες ανεπάρκειες τότε μπορεί ακόμα πιο αισθητές. Ας πούμε ένα κάπως ρηχό χαμηλό η κάπως κούφιο λόγω μιας κλασικής ακύρωσης χώρου-ηχείου να συμπέσει με ένα φόνο η κεφαλή που να μην έχουν ιδιαίτερα δυνατό μπάσο η απλά που έχουν φλατ σωστό μπάσο. Δεν θα είναι δύσκολο τότε από συγκυρία να προβάλουν περισσότερο π.χ. τι παίζει η κόρνα και να ενοχλήσει το αποτέλεσμα ενώ εκεί ένα σκοτεινότερο φόνο λόγω καμπύλης RIAA η απλά ιδιαίτερα δυναμικό στα χαμηλά να καλύψει καλύτερα. Έτσι χωρίς κανένα κομμάτι του συστήματος να είναι κακό από μόνο του, κάποιες επιλογές να καλύπτουν καλύτερα το σύνολο η το αντίθετο.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Phono Stage βασισμένο στο Τrichord Dino

Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσότερο, με τα λεγομενα σου και ειδικά στο θεμα με τις ανεπάρκειες και τη μεγενθυση τους. Απλα μου κάνει εντυπωση η τόσο μεγάλη ακουστή διαφορά αναμεσα σε δυο μηχανήματα θεωρητικά διαφορετικών κλάσεων.
Για να δωσω μια τάξη μεγέθους η διαφορα μου θυμιζει πως ακουγα με τον υπολογιστή, απο την εξοδο ακουστικων με καρφί σε rca στον ενισχυτή και μετά που στη μέση μπηκε το πρωτο μου ντάκ με usb.
 
Επειδή θέλω να φτιάξω ένα καλό τροφοδοτικό για ένα original Dino Mk2, τι τάσεις πρέπει να βγάζει ?
Το Dino λέει απο κάτω +22Vdc(18Vac) - 0 και -22Vdc(18Vac) - 0
Πέρνει και εναλλασσόμενη ? και γιατί εχει δυο pin για το 0Volt ?

Ένα Salas BIB θα έκανε η θα ήταν καλύτερο ένα με τα LT 3042 ?

:ernaehrung004:

Αρα θελει ενα Salas στα +/- 22 Volt ?
 
Τα τροφοδοτικά Salas είναι δοκιμασμένα γενικά για phono και τα πηγαίνουν άριστα.
Κατά την άποψη μου καλύτερο είναι αυτό της έκδοσης R1.2 αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει έτοιμη πλακέτα και θα πρέπει να αυτοσχεδιάσεις.
Αν βέβαια δεν έχει αντίρρηση ο Νίκος (salas), μπορώ να σου δώσω δικά μου σχηματικά για διάτρητη ή σπιτική πλακέτα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Phono Stage βασισμένο στο Τrichord Dino

Θεωρεις οτι αυτό μπορει να συμβαινει και σε πολυ πιο ευκολοδηγητα ηχεια κόρνας οπως τα δικά μου (Ζingali 115) που με το πολυ ακριβό phono (sunilda) παρατηρησα αυτο ακριβως το φαινομενο. Η οτι απλα ενα μη λαμπατο phono -- εκατσε -- πιο καλα

Δημήτρη, το Stereophile είχε γράψει για αυτό το phono το παρακάτω:
The Sunilda sacrificed bass extension and slam for “well-saturated harmonic colors and three-dimensionality,”

Αυτό από μόνο του ίσως δίνει την ακριβή απάντηση στο ερώτημά σου.
Εάν το ζητούμενο σε σένα ήταν η καλύτερη επέκταση του χαμηλού και της ατάκας, η προσθήκη αυτού ακριβώς του μηχανήματος, ήταν μια λάθος επιλογή.

Προφανώς το νέο phono δίνει μεγαλύτερο βάρος σε αυτά τα δύο χαρακτηριστικά και έτσι έδεσε με τις ανάγκες του συστήματός σου.
 
Τα τροφοδοτικά Salas είναι δοκιμασμένα γενικά για phono και τα πηγαίνουν άριστα.
Κατά την άποψη μου καλύτερο είναι αυτό της έκδοσης R1.2 αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει έτοιμη πλακέτα και θα πρέπει να αυτοσχεδιάσεις.
Αν βέβαια δεν έχει αντίρρηση ο Νίκος (salas), μπορώ να σου δώσω δικά μου σχηματικά για διάτρητη ή σπιτική πλακέτα.

Όλα τα σχέδια μου προσφέρονται ανοιχτά για προσωπική χρήση DIY. Για αυτό εξάλλου είναι πλήρως δημοσιευμένα και εξηγημένα. Όποιος χρησιμοποιεί τις επίσημες πλακέτες όσων υπάρχουν που προσφέρονται κατά καιρούς σε group buy είναι γιατί αποτελεί ευκολία και αναγνώριση. Όχι όμως μονόδρομο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Phono Stage βασισμένο στο Τrichord Dino

Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσότερο, με τα λεγομενα σου και ειδικά στο θεμα με τις ανεπάρκειες και τη μεγενθυση τους. Απλα μου κάνει εντυπωση η τόσο μεγάλη ακουστή διαφορά αναμεσα σε δυο μηχανήματα θεωρητικά διαφορετικών κλάσεων.
Για να δωσω μια τάξη μεγέθους η διαφορα μου θυμιζει πως ακουγα με τον υπολογιστή, απο την εξοδο ακουστικων με καρφί σε rca στον ενισχυτή και μετά που στη μέση μπηκε το πρωτο μου ντάκ με usb.

Και όμως ξανάγινε τις προάλλες αυτό με την ιδιαίτερη μεγέθυνση στο πικάπ. Είχαν έρθει δύο παιδιά από εδώ να μου δείξουν μοντέρνο DAC με USB γιατί με ενδιέφερε να ξέρω αν θα ήταν συμβατό το voicing των DIY ηχείων μου με διάφορες άλλες πηγές για το μέλλον. Επειδή είχα πρόσφατα κάνει αλλαγές στο HF κομμάτι (compression driver & κόρνα) και είχα επανασχεδιάσει το κροσόβερ, ώστε να ξέρω αν χρειάζονται μικροαλλαγές πριν σφραγίσω τα παθητικά κρος μέσα στις καμπίνες να μην έχω κοπιαστικές αλλαγές πάλι μετά. Των φρονίμων τα παιδιά δηλαδή σκεπτικό.

Που λες μόλις είχα ετοιμάσει πρόχειρα και ένα Subbu V3 SE (ESS9023 Toslink) αλλά και μόλις είχα επισκευάσει τον προ 6V6 που λίγες μέρες πριν είχε παραδώσει η ανορθώτρια του τινάζοντας την 2Α ασφάλεια. Αλλαγή λοιπόν με άπαιχτη GZ34. Επί τη ευκαιρία του κότσαρα και ένα Tocos ποτενσιόμετρο που του είχα πάρει δώρο την Λαμπρή. Άπαιχτο και αυτό. Πρέπει να είχε γράψει 20 λεπτά παίξιμο ο Subbu για την ακρίβεια. Ενώ με τα DAC τίποτα δεν ξέφευγε πέραν του δέοντος, το πικάπ γινόταν ευκολότερα ενοχλητικό σε κανα δύο τυχαίους δίσκους μάλλον χαμηλής ποιότητας εγγραφής. Δεν έδωσα σημασία γιατί κοιτάγαμε τα DAC. Την άλλη μέρα και αφού είχα αφήσει Subbu και προ πρώτη φορά ΟΝ απο το βράδυ ξανάβαλα το σύστημα να γρατζουνάει για ατμόσφαιρα εκεί που έπινα την φραπεδιά με τις 36 ζάχαρες. Ωπ λέω αλλαγή! Άνοιξε στα πρίμα ο DAC και έπιασε σώματα ο προ. Εντάξει καλύτερα, αλλά και στεγνά άπαιχτα πάλι αρκετά καλά ήταν την προηγούμενη. Βάζω και το πικάπ. Άλλη φάση, τώρα έπαιζε κανονικά! Ξεβολεύεται ευκολότερα ο ήχος του πικάπ. Είναι πολύ λεπτότερα στημένος και γίνεται πυξίδα. Παρεμπιπτόντως μου φάνηκε ότι σε Toslink σύνδεση δεν άξιζε και πολύ η πρόοδος ώστε να χάνει κανείς τον ύπνο του για αναβάθμιση από καλό σε πολύ καλό DAC αλλά σε hi-res USB άξιζε. Μου βάλανε μικρόβιο τώρα και θέλω να βάλω και USB + λαπτοπ δυνατότητα. Γιατί πολλά τα ελεύθερα υψηλής ανάλυσης τραγούδια πλέον και καλοί USB DAC πλέον φτηνοί. Αλλά ζαλίστηκα λέμε ρε παιδιά από την κομπιουτεροκατάσταση να στήνεται. Επιστήμη ολόκληρη να βάλεις ένα τραγουδάκι. Ωρέ που πάμε!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited: