Πικαπ!

Re: Απάντηση: Re: Πικαπ!

Πολυ ενδιαφέρον!!!!
Πως βρίσκουμε όμως ποια κεφαλή ματσάρει με ποιον βραχίονα?
Π.Χ. ο Project 8,6c που έχω, ματσάρει με την ΒΕΝΖ ΜC20E2-L?

Απόλυτα!!!!
Ακόμα θυμάμαι τις χαρές που μου έδινε για μια εξαετία ανάλογος συνδυασμός καμία άλλη δεν έκατσε τόσο καλά με τον project..
Για ανάλογο αποτέλεσμα πρέπει να πάς στην sumico blue point 2 με πολλαπλάσιο κόστος.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πικαπ!

Απόλυτα!!!!
Ακόμα θυμάμαι τις χαρές που μου έδινε για μια εξαετία ανάλογος συνδυασμός καμία άλλη δεν έκατσε τόσο καλά με τον project..
Για ανάλογο αποτέλεσμα πρέπει να πάς στην sumico blue point 2 με πολλαπλάσιο κόστος.

Μάλιστα....και όλα αυτά που λέμε για ενδοτικότητες, μαζες κεφαλής,βραχίονα, τύπους και τόσα άλλα στις προηγούμενες σελίδες?
Α! και κάτι άλλο κουφό που μου κάνει το project. Όταν ακουμπάω την βελόνα στο zerodust, το οποίο με τη σειρά του ακουμπαει στο σασί, και βάζω μπροστά το μοτέρ ακούγετε ένας βόμβος....αξιοσέβαστος θα έλεγα.
Έβγαλα λοιπόν το πλατώ και όπως δοκίμαζα το μοτέρ, το οποίο αναρτάται σε λάστιχα, το ακούμπησα στο σασί....και ω του θαύματος ο βόμβος εξαφανήστηκε!!!! οπότε βιδωσα τις βιδες που είχε στην συσκευασία για να μη κουνιετε το μοτέρ κατά την μεταφορά, και που στο manual λεει καθαρά πως πρέπει να αφαιρεθουν...και η απόλυτη ησυχία!!!!!!
Αυτό πάλι πως το εξηγήτε???
:chinscratch:
 
Και έχω να πω και κάτι άλλο που παρατήρησα τώρα που ρύθμισα την Benz με τον protractor της project, ότι δεν ταιριάζει ούτε στην υπερκρεμαση , η βελόνα, όταν η κεφαλή είναι βιδωμένη τέρμα μπροστά στο hedsell, είναι πιο πίσω από την τρυπούλα που έχει ο protractor για την υπερκρέμαση!
 
Σωστός.
Όσο για τα θέματα σου το πικάπ σου εκτός απο service θέλει και μία καλή ρύθμιση απο τον αντιπρόσωπο που φημίζεται και για τη πείρα του στα αναλογικά αλλα και για την εξαίρετη - μή ελιτίστικη παροχή υπηρεσιών.

Θα σου στοιχίσει "ψίχουλα" αλλα θα σε ανταμείψει με μεγάλη χαρά.

Πάντως με τις βίδες του μοτέρ βιδωμένες δεν είναι φτιαγμένο να λειτουργεί.
 
Last edited:
Νομίζω οτι ήμουνα σαφής, ο ήχος που παρείχε ο συνδυασμός ήταν απολαυστικός και ανέλπιστα καλός για το κόστος του, φοβερά μουσκός αλλα και διασκεδαστικός και τέλος πάντων ο καλύτερος πού πήρα απο το project-perspective που είχα πρίν να το πουλήσω.

Τώρα αν θέλεις και επιστημονική εξήγηση ποτέ δεν ήμουν καλός σε αυτά και να πώ έτσι και την "κακία" μου ποτέ δεν έχω δεί επαγγελματία να ρυθμίζει πικάπ με τετράδιο, μολύβι και κομπιουτεράκι, όχι πως δεν έχει και η επιστήμη την χρησιμότητά της αλλα τα απαραίτητα είναι καλό "κουρδιστήρι", παλμογράφος,ζυγαριά ακριβείας, δίσκoς, μεράκι και φυσικά λευτά...
Παρακαλώ το παραπάνω σχόλιο να μην ληφθεί ως επιθετικό αφού καμία τέτοια πρόθεση δεν υπάρχει, απλά είπα αυτό που ξέρω και είδα..

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πικαπ!

Μάλιστα....και όλα αυτά που λέμε για ενδοτικότητες, μαζες κεφαλής,βραχίονα, τύπους και τόσα άλλα στις προηγούμενες σελίδες?
Α! και κάτι άλλο κουφό που μου κάνει το project. Όταν ακουμπάω την βελόνα στο zerodust, το οποίο με τη σειρά του ακουμπαει στο σασί, και βάζω μπροστά το μοτέρ ακούγετε ένας βόμβος....αξιοσέβαστος θα έλεγα.
Έβγαλα λοιπόν το πλατώ και όπως δοκίμαζα το μοτέρ, το οποίο αναρτάται σε λάστιχα, το ακούμπησα στο σασί....και ω του θαύματος ο βόμβος εξαφανήστηκε!!!! οπότε βιδωσα τις βιδες που είχε στην συσκευασία για να μη κουνιετε το μοτέρ κατά την μεταφορά, και που στο manual λεει καθαρά πως πρέπει να αφαιρεθουν...και η απόλυτη ησυχία!!!!!!
Αυτό πάλι πως το εξηγήτε???
:chinscratch:

Εκεινο που εχει περισοτερη σημασια ειναι αφου βγαλεις τον ιμαντα,να βαλεις την βελονα πανω σε ενα δισκο και να ξεκινησεις το μοτερ.Δυναμωσε τον ενισχυτη αργα αργα και δες εαν υπαρχει βομβος,με το μοτερ βιδωμενο,και στην κανονικη του θεση.Το οτι επανω στο zerodust υπαρχει βομβος λεει οτι καποιος θορυβος πραγματι υπαρχει γι αυτο τον μαζευει η κεφαλη.Αν ομως δεν υπαρχει βομβος οταν η βελονα εινα στον δισκο,τοτε γιατι να ανησυχεις;Τα πλειστα πικαπ χωρις αναρτιση χαμηλης σχετικα τιμης καποιο θορυβο θα τον εχουν.Το καθε τι εχει την εξηγηση του.
 
Νομίζω οτι ήμουνα σαφής, ο ήχος που παρείχε ο συνδυασμός ήταν απολαυστικός και ανέλπιστα καλός για το κόστος του, φοβερά μουσκός αλλα και διασκεδαστικός και τέλος πάντων ο καλύτερος πού πήρα απο το project-perspective που είχα πρίν να το πουλήσω.

Τώρα αν θέλεις και επιστημονική εξήγηση ποτέ δεν ήμουν καλός σε αυτά και να πώ έτσι και την "κακία" μου ποτέ δεν έχω δεί επαγγελματία να ρυθμίζει πικάπ με τετράδιο, μολύβι και κομπιουτεράκι, όχι πως δεν έχει και η επιστήμη την χρησιμότητά της αλλα τα απαραίτητα είναι καλό "κουρδιστήρι", παλμογράφος,ζυγαριά ακριβείας, δίσκoς, μεράκι και φυσικά λευτά...
Παρακαλώ το παραπάνω σχόλιο να μην ληφθεί ως επιθετικό αφού καμία τέτοια πρόθεση δεν υπάρχει, απλά είπα αυτό που ξέρω και είδα..

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Την επιστημονικη εξηγηση αυτου του θεματος την εχουν δωσει αλλοι πριν απο εμας.Ειναι δε,βασικα στοιχεια στο στησιμο ενος πικαπ και εχουμε την πολυτελεια να τα εφαρμοζουμε ευκολα.Τα περι "επαγγελματια"τωρα τι τα θες;Ενας επαγγελματιας που ασχολειται με το πικαπ,ωφειλει να ξερει αυτα τα βασικα.Ωφειλει να ξερει οτι για παραδειγμα μια ortofon SPU,δεν μπορει να παιξει επανω σε ενα SME III και σιγουρα αφου κανει καλα το "home work"του,δεν θα χρειαζεται ουτε τετραδιο,μολυβι η κομπιουτερακι.
Μιλησες για δισκο σαν ενα απο τα απαραιτητα.Αν εννοεις τεστ δισκο,αυτος ακριβως ειναι ενας απο τους τροπους να δεις εαν ενα πικαπ ειναι σωστα στημενο η οχι.
Το εαν αρεσει ενας συνδιασμος ειναι ενα πραγμα,το να λειτουργει σωστα ειναι εντελως διαφορετικο πραγμα.Σε πολλους αρεσει κατι το οποιο εσυ πχ δεν θα αγοραζες ποτε,σωστα;
Ενα ειναι σιγουρο.Εκει που μας αρεσει κατι που ειναι αποδεδειγμενα λαθος,στο συστημα υπαρχει τουλαχιστον ακομη ενα πραγμα λαθος.....Η γνωστη "θεωρια" οτι δυο λαθη κανουν ενα σωστο.......αλλοι το ονομαζουμε synergy,matching κλπ.Ολοι το κανουμε,απλα διοτι δεν υπαρχει τελειο hi-fi.Οσο ακριβαινει το πραγμα ομως πρεπει να κυνηγαμε το ενα σωστο και οχι τα δυο λαθη.
Παρακαλω οπως ουτε τα δικα μου σχολια θεωρηθουν ως επιθετικα διοτι οντως δεν ειχα ουτε θα εχω ποτε τετοια προθεση για κανενα φιλο εδω.Απλα ας θεωρηθουν τα σχολια μου σαν αποψεις καποιου που ρωτηθηκε και απαντησε,βασιζομενος στις γνωσεις και εμπειριες,πειραματα,κατασκευες και λαθη,30 χρονων παθους με το πικαπ :a0210:,αλλα και σεβασμο προς αυτους που με το "μολυβι και τα κομπιουτερακια τους " δουλεψαν για να εχουμε εμεις αυτα που εχουμε.
Τελος,οσον αφορα εμενα,ναι, ησουν κατανοητος.
 
τα απαραίτητα είναι..... παλμογράφος,ζυγαριά ακριβείας, δίσκoς, μεράκι


Με το μερακι συμφωνω δεν το συζηταμε :a0210:.....οκ και με τα λεφτα :smile:
Για τα αλλα.....ο παλμογραφος αν εχεις λαθος θα στο πει,αν θες τον ακους αν θες οχι.Η ζυγαρια;Τι να κανεις την ακριβη ζυγιση αν ο παλμογραφος διαφωνει;Για τον δισκο τα ειπαμε πιο πανω.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πικαπ!

Εκεινο που εχει περισοτερη σημασια ειναι αφου βγαλεις τον ιμαντα,να βαλεις την βελονα πανω σε ενα δισκο και να ξεκινησεις το μοτερ.Δυναμωσε τον ενισχυτη αργα αργα και δες εαν υπαρχει βομβος,με το μοτερ βιδωμενο,και στην κανονικη του θεση.Το οτι επανω στο zerodust υπαρχει βομβος λεει οτι καποιος θορυβος πραγματι υπαρχει γι αυτο τον μαζευει η κεφαλη.Αν ομως δεν υπαρχει βομβος οταν η βελονα εινα στον δισκο,τοτε γιατι να ανησυχεις;Τα πλειστα πικαπ χωρις αναρτιση χαμηλης σχετικα τιμης καποιο θορυβο θα τον εχουν.Το καθε τι εχει την εξηγηση του.

Λοιπόν.....
Η βελονα ακουμπάει στο σασι
1) Με τον ιμάντα στο μοτέρ και αναρτημένο στα λαστιχάκια του=πολυς βόμβος
2)Με τον ιμάντα στο μοτέρ και βιδωμένο το μοτέρ στο σασί=καθόλου βόμβος
3) Με τον ιμάντα εκτός μοτέρ και αναρτημένο στα λαστιχάκια του=καθόλου βόμβος
4) Με τον ιμάντα εκτός μοτέρ και βιδωμένο το μοτέρ στο σασί=βόμβος αλλά όχι πολύ.
Συμπέρασμα ο ιμάντας περνάει δονήσεις στο υποπλατό από το υποπλατό στο πηγάδι και απο το πηγάδι στο σασί.
Πάμε τώρα να δούμε με τη βελόνα στο πλατό.
Εδω δεν μπορούμε να βάλουμε τον ιμάντα για ευνόητους λόγους
1) Με το μοτέρ να αναρτάται στα λαστιχάκια του=λίγος βόμβος
2) Με το μοτέρ βιδωμένο στο σασί=πολύς βόμβος.
Αυτό που δεν μπορώ να ξέρω με σιγουριά είναι αν οι δονήσεις που περνάνε από τον ιμάντα φτάνουν στο πλατό που είναι ακρυλικό.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πικαπ!

Πάμε τώρα να δούμε με τη βελόνα στο πλατό.
Εδω δεν μπορούμε να βάλουμε τον ιμάντα για ευνόητους λόγους
1) Με το μοτέρ να αναρτάται στα λαστιχάκια του=λίγος βόμβος
2) Με το μοτέρ βιδωμένο στο σασί=πολύς βόμβος.
Αυτό που δεν μπορώ να ξέρω με σιγουριά είναι αν οι δονήσεις που περνάνε από τον ιμάντα φτάνουν στο πλατό που είναι ακρυλικό.

Ξεκινωντας με αυτα,το συμπερασμα σαφως ειναι οτι η απομονωση του μοτερ δουλευει προς το καλυτερο οπως πρεπει και ετσι πρεπει να λειτουργεις το πικαπ.Δοκιμασε το ιδιο αν μπορεις ακουγοντας με ακουστικα αντι τα ηχεια.
Για τα υπολοιπα αυριο :smile:

Οταν λες βομβος,ειναι ο ιδιος σε συχνοτητα σε ολες τις περιπτωσεις;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πικαπ!

Ξεκινωντας με αυτα,το συμπερασμα σαφως ειναι οτι η απομονωση του μοτερ δουλευει προς το καλυτερο οπως πρεπει και ετσι πρεπει να λειτουργεις το πικαπ.Δοκιμασε το ιδιο αν μπορεις ακουγοντας με ακουστικα αντι τα ηχεια.
Για τα υπολοιπα αυριο :smile:

Οταν λες βομβος,ειναι ο ιδιος σε συχνοτητα σε ολες τις περιπτωσεις;

Καλημέρα.
Δυστυχως ο ενισχυτής μου δεν πέρνει ακουστικά.
Όταν αναρτάται στα λαστιχάκια ο βόμβος είναι χαμηλής συχνότητας, ενω οταν είναι βιδωμένο στο σασι είναι χαμηλομεσαίας.
 
Re: Απάντηση: Πικαπ!

Λοιπόν βρήκα τις προδιαφραφές του βραχίονα μου και λέει
Downforce range 10-30 mN
Και η Benz
dynamic compliance 10mN
άρα....είμαι μέσα στο όριο ε?


Downforce range 10-30 mN

Αυτο δεν μας ειναι χρησιμο στους υπολογισμους μας,απλα μας λεει οτι το αντιβαρο του βραχιονα σου μετραει,η,καλυτερα εχει ενδειξη μεχρι 3γρ.........

Ζυγισα δυο αλουμινενιες βιδες με τα παξιμαδακια τους,μηκους 18μμ,ισως σαν αυτες που χρησιμοποιεις και συ.Ζυγιζουν 0.6γρ.Αρα η συνολικη ενεργος μαζα του βραχιονα/κεφαλης/βιδων σου,ειναι 13.3γρ.Με αυτην την μαζα και την ενδοτικοτητα της MC20E2 εχεις συχνοτητα συντονισμου κοντα στα 14 Hz.Αυτο βεβαια χωρις την προσθηκη καποιου εξτρα βαρους.
Προσωπικα δεν θα δουλευα τετοιο συνδιασμο.Μπορει να ακυγεται "καλα" αλλα δεν ακουγεται σωστα.Η κεφαλη σου δεν αποδιδει το μαξιμουμ των δυνατοτητων της,ουτε εχει το καλυτερο tracking που μπορει να εχει,ιδιαιτερα στις ψηλες.Το tracking της στα 60μm ειναι ηδη περιορισμενο,οποτε ευκολα θα "παραπατησει" ειδικοτερα στα δυσκολα κοματια.Το μαξιμουμ tracking που μας δινουν οι κατασκευαστες,οπως και ολα τα αλλα,ισχυουν μονον κατω απο "ιδανικες" συνθηκες.Οι συμβιβασμοι απ εκει και περα,ειναι επιλογη δικη μας.Εδω δεν υπαρχει κατι μυστικιστικο η μαγικο.Υπαρχει μια φορμουλα που με τις επιλογες που μας παρεχει η αγορα σημερα,ειναι ευκολο να πετυχουμε αψογους συνδιασμους στο θεμα αυτο.Αν ομως ντε και καλα η κεφαλη πρεπει να ειναι ΒΕΝΖ κοιταξε λιγο τις πιο πανω της σειρας.Ολες ειναι καλυτερες απο την MC20E2,οποτε σιγουρα θα ακουσεις βελτιωση στο αποτελεσμα.Οπως ειπαμε και προηγουμενα,αν ξεκινησουμε λαθος εκει,ολα θα ειναι συμβιβασμοι και πειραματισμοι.Πιστεψε με,καποτε μπορει να ειναι τοσο επικινδυνο.Οι αποψεις ολων ειναι σεβαστες,απλα,αυτη ειναι η δικη μου αποψη.Δεν υπαρχει λογος να κανουμε βουνο,ενα τοσο απλο (;;;;; ) πραγμα.
Επειδη ειπες οτι προσθετοντας 4γρ βαρος το αποτελεσμα ειναι ισως χειροτερο,ναι μπορει και να ειναι.Σωστο θα ειναι μονον οταν δοκιμασεις τα 11γρ βαρους που ειπαμε.Οτι δηποτε ενδιαμεσο θα εχει απροβλεπτο (;;; )αποτελεσμα.Οταν δουλεψεις σωστα τον συνδιασμο σου,τοτε θα ξερεις και τι πραγματικα "φταιει".Και για να το ξερεις αυτο,πρεπει να δοκιμασεις.:smile:Εχεις ενα καλο πικαπ,μια καλυτερη η αν θελεις πιο καταλληλη κεφαλη δεν θα παει χαμενη.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πικαπ!

Λοιπόν.....
Η βελονα ακουμπάει στο σασι
1) Με τον ιμάντα στο μοτέρ και αναρτημένο στα λαστιχάκια του=πολυς βόμβος
2)Με τον ιμάντα στο μοτέρ και βιδωμένο το μοτέρ στο σασί=καθόλου βόμβος
3) Με τον ιμάντα εκτός μοτέρ και αναρτημένο στα λαστιχάκια του=καθόλου βόμβος
4) Με τον ιμάντα εκτός μοτέρ και βιδωμένο το μοτέρ στο σασί=βόμβος αλλά όχι πολύ.
Συμπέρασμα ο ιμάντας περνάει δονήσεις στο υποπλατό από το υποπλατό στο πηγάδι και απο το πηγάδι στο σασί.
Πάμε τώρα να δούμε με τη βελόνα στο πλατό.
Εδω δεν μπορούμε να βάλουμε τον ιμάντα για ευνόητους λόγους
1) Με το μοτέρ να αναρτάται στα λαστιχάκια του=λίγος βόμβος
2) Με το μοτέρ βιδωμένο στο σασί=πολύς βόμβος.
Αυτό που δεν μπορώ να ξέρω με σιγουριά είναι αν οι δονήσεις που περνάνε από τον ιμάντα φτάνουν στο πλατό που είναι ακρυλικό.

Βλεποντας ξανα τα πιο πανω,δεν βλεπω κατι ανησυχητικο στο πικαπ σου,ολα φαινονται νορμαλ.Το μονο,αν εχεις καιρο να λαδωσεις το πηγαδι και τον αξονα,καθαρισε το παλιο λαδι και αλλαξε το με καινουργιο.Ετσι θα ξερεις οτι ολα θα ειναι ενταξει.Μια χαρα εισαι :a0210:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πικαπ!

Downforce range 10-30 mN

Αυτο δεν μας ειναι χρησιμο στους υπολογισμους μας,απλα μας λεει οτι το αντιβαρο του βραχιονα σου μετραει,η,καλυτερα εχει ενδειξη μεχρι 3γρ.........

Ζυγισα δυο αλουμινενιες βιδες με τα παξιμαδακια τους,μηκους 18μμ,ισως σαν αυτες που χρησιμοποιεις και συ.Ζυγιζουν 0.6γρ.Αρα η συνολικη ενεργος μαζα του βραχιονα/κεφαλης/βιδων σου,ειναι 13.3γρ.Με αυτην την μαζα και την ενδοτικοτητα της MC20E2 εχεις συχνοτητα συντονισμου κοντα στα 14 Hz.Αυτο βεβαια χωρις την προσθηκη καποιου εξτρα βαρους.
Προσωπικα δεν θα δουλευα τετοιο συνδιασμο.Μπορει να ακυγεται "καλα" αλλα δεν ακουγεται σωστα.Η κεφαλη σου δεν αποδιδει το μαξιμουμ των δυνατοτητων της,ουτε εχει το καλυτερο tracking που μπορει να εχει,ιδιαιτερα στις ψηλες.Το tracking της στα 60μm ειναι ηδη περιορισμενο,οποτε ευκολα θα "παραπατησει" ειδικοτερα στα δυσκολα κοματια.Το μαξιμουμ tracking που μας δινουν οι κατασκευαστες,οπως και ολα τα αλλα,ισχυουν μονον κατω απο "ιδανικες" συνθηκες.Οι συμβιβασμοι απ εκει και περα,ειναι επιλογη δικη μας.Εδω δεν υπαρχει κατι μυστικιστικο η μαγικο.Υπαρχει μια φορμουλα που με τις επιλογες που μας παρεχει η αγορα σημερα,ειναι ευκολο να πετυχουμε αψογους συνδιασμους στο θεμα αυτο.Αν ομως ντε και καλα η κεφαλη πρεπει να ειναι ΒΕΝΖ κοιταξε λιγο τις πιο πανω της σειρας.Ολες ειναι καλυτερες απο την MC20E2,οποτε σιγουρα θα ακουσεις βελτιωση στο αποτελεσμα.Οπως ειπαμε και προηγουμενα,αν ξεκινησουμε λαθος εκει,ολα θα ειναι συμβιβασμοι και πειραματισμοι.Πιστεψε με,καποτε μπορει να ειναι τοσο επικινδυνο.Οι αποψεις ολων ειναι σεβαστες,απλα,αυτη ειναι η δικη μου αποψη.Δεν υπαρχει λογος να κανουμε βουνο,ενα τοσο απλο (;;;;; ) πραγμα.
Επειδη ειπες οτι προσθετοντας 4γρ βαρος το αποτελεσμα ειναι ισως χειροτερο,ναι μπορει και να ειναι.Σωστο θα ειναι μονον οταν δοκιμασεις τα 11γρ βαρους που ειπαμε.Οτι δηποτε ενδιαμεσο θα εχει απροβλεπτο (;;; )αποτελεσμα.Οταν δουλεψεις σωστα τον συνδιασμο σου,τοτε θα ξερεις και τι πραγματικα "φταιει".Και για να το ξερεις αυτο,πρεπει να δοκιμασεις.:smile:Εχεις ενα καλο πικαπ,μια καλυτερη η αν θελεις πιο καταλληλη κεφαλη δεν θα παει χαμενη.

Κατατοπιστικότατος!!!!!
Να'σαι καλά :a0210:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πικαπ!

Βλεποντας ξανα τα πιο πανω,δεν βλεπω κατι ανησυχητικο στο πικαπ σου,ολα φαινονται νορμαλ.Το μονο,αν εχεις καιρο να λαδωσεις το πηγαδι και τον αξονα,καθαρισε το παλιο λαδι και αλλαξε το με καινουργιο.Ετσι θα ξερεις οτι ολα θα ειναι ενταξει.Μια χαρα εισαι :a0210:

Άλλαξα λάδι (της Project) αφού καθάρησα το πηγάδι και τον άξονα από το παλιό το λάδι, επίσης άλλαξα και τον ιμάντα, όλα αυτα 2 μέρες πριν παρατηρηθεί το φαινομενο του βόμβου.
Σήμερα μου ήρθε η βάση για το πικαπ της SSC και με μια μικρή ακρόαση ο βομβος καπως ελλατώθηκε.
Όσον αφορά την κεφαλή σκέφτομαι να παω στην Sumiko BLUE POINT SPECIAL EVO III που μου την προτίνει και ο ορφεας για το Xpression.
H Benz μου αρεσει, αλλα έχει κοντό στέλεχος και η υπερκρέμαση είναι 1-2 χιλιοστα μικροτερη απο το νουμερο που δινει η Project.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Πικαπ!

Άλλαξα λάδι (της Project) αφού καθάρησα το πηγάδι και τον άξονα από το παλιό το λάδι, επίσης άλλαξα και τον ιμάντα, όλα αυτα 2 μέρες πριν παρατηρηθεί το φαινομενο του βόμβου.
Σήμερα μου ήρθε η βάση για το πικαπ της SSC και με μια μικρή ακρόαση ο βομβος καπως ελλατώθηκε.
Όσον αφορά την κεφαλή σκέφτομαι να παω στην Sumiko BLUE POINT SPECIAL EVO III που μου την προτίνει και ο ορφεας για το Xpression.
H Benz μου αρεσει, αλλα έχει κοντό στέλεχος και η υπερκρέμαση είναι 1-2 χιλιοστα μικροτερη απο το νουμερο που δινει η Project.

Δεν εχω πολλη εμπειρια με την Sumiko αλλα απ οτι ακουω πρεπει να ειναι πολυ καλη.Οσον αφορα το μηκος του στελεχους,εκεινο που εχει σημασια ειναι η αποσταση μεταξυ βελονας και σημειου οπου ειναι οι βιδες.Μπορει ενα στελεχος να φαινεται κοντο,αλλα η αποσταση βελονας/βιδων να ειναι μεγαλυτερη απο μια αλλη κεφαλη της οποιας το στελεχος να ειναι μακρυτερο.Ψαξε αυτη την λεπτομερεια,πολλοι κατασκευαστες δινουν αυτη την αποσταση.Οπτικα μπορει ευκολα να γελαστεις αν κρινεις μονο απο το στελεχος που φαινεται εξω απο την κεφαλη.