Είπα και εγώ. Άρα, βλέπεις phosphor trails...
Αυτές τις φήμες με τα στελέχη και τις τεχνογνωσίες δεν τα μπορώ.
Καταλαβαίνω πότε με δουλεύουν...![]()
Μπειτε και λιγω στα Αν φορουμς της αγγλιας να δειτε ποσο ευχαριστημενοι ειναι η κατοχη της νΤ 20. Ολο παραπωνα ειναι. Και λενε οτι τα μαυρα της χανουν τη μαυρηλα της μετα απο καιρο. Αν δεν βαλεις τις δυο Τν διπλα διπλα, δεν μπορεις να συγκρινεις. Με φωτο δεν γινετε.
Γιατί το λες αυτό?
Μα άμα δεν είχα την αντίθετη άποψη από την πλειοψηφία, τι πετάσης θα ήμουνα;![]()
Nα το προσεξεις αυτο λιγο Γιωργο , ονομαζεται "αποκλινουσα συμπεριφορα"...:a0210:![]()
Nα το προσεξεις αυτο λιγο Γιωργο , ονομαζεται "αποκλινουσα συμπεριφορα"...:a0210:![]()
Καλησπέρα Kuro-πληκτοι και καλό φθινόπωρο.
Σήμερα είδα μια περίεργη συμπεριφορά στην 6090H και θέλω να θέσω την ερώτηση. Τα πράγματα έχουν ως εξής:
Παρακολουθώντας Mundobasket, είδα ότι την πιο ικανοποιητική εικόνα στις μεταδόσεις της ΕΡΤ μου την δίνει το πάνελ με μέγεθος οθόνης: "14:9 ΠΛΗΡΕΣ".
Στην κανονική αναλογική τηλεοπτική λήψη ρύθμισα (προσωρινά, φυσικά) το πάνελ σε αυτή τη θέση. Όταν όμως άλλαξα από TV σε είσοδο 1, όπου έχω συνδέσει τον δέκτη της NOVA με SCART (RGB), το πάνελ γύρισε ξανά σε "ΠΛΗΡΕΣ". Φαντάστηκα ότι η ρύθμιση του πάνελ θα αφορούσε μόνο την αναλογική λήψη. Ρύθμισα και στην είσοδο 1 το πάνελ στο 14:9 ΠΛΗΡΕΣ και παρακολούθησα το ίδιο πρόγραμμα (Mundobasket) μέσα από τα κανάλια της NOVA αυτή τη φορά.
Κάποια στιγμή σε ένα time-out, άλλαξα κανάλι στον δέκτη της NOVA και πήγα στο novacinema1. Έπαιζε "Χάρρυ Πότερ" και αναπάντεχα το πάνελ γύρισε πάλι σε "ΠΛΗΡΕΣ". Απόρησα, αλλά υπέθεσα ότι επειδή η μετάδοση της ταινίας είναι σε κανονικό 16:9 φορμά, ίσως αυτό να επηρέασε την αναλογία του πάνελ. Έκανα αμέσως την αλλαγή σε 14:9, αλλά δεν έμεινα πολύ στο κανάλι και σε λίγο ξαναγύρισα σε Mundobasket. Στο επόμενο time-out, όντας πάντα σε 14:9 και στην είσοδο 1 (δέκτης NOVA με SCART-RGB), ξαναγύρισα στο φιλμ και πάλι το πάνελ γύρισε αναπάντεχα σε ΠΛΗΡΕΣ(!). Ακόμα κι αν το "ξαναδιόρθωσα" σε 14:9, όταν έκανα αλλαγή σε ΕΤ1 και μετά ξανά σε novacinema1, το πάνελ ξαναγύριζε πάντα σε "ΠΛΗΡΕΣ".
Υπ' όψιν ότι η ρύθμιση του πάνελ στην αναλογική τηλεοπτική λήψη παρέμενε στην - όποια - αρχική ρύθμιση του είχα νωρίτερα κάνει, χωρίς να επηρεάζεται από την ρύθμιση που του έκανα στην είσοδο 1.
Πώς εξηγείται;
-
θα πας στο μενου- επιλογες και θα βαλεις την ρυθμιση στο =επιλογη μεγεθους εικονας =επενεργοποιημενο.
αλλιως η τβ επιλεγει αυτοματα αναλογα την εισοδο τι φορμα θεωρει σωστοτερο
Όσο για την αύξηση του μαύρου, νομοτελειακά θα συμβεί σε όλες τις πλάσμα: είτε θα ανέβει το επίπεδο της οδήγησης, είτε το πάνελ θα χάνει σε φωτεινότητα. Αυτό συμβαίνει γιατί ο φώσφορος αναπόφευκτα γερνάει.
Αυτό δεν είναι απόλυτα ακριβές. Μέχρι στιγμής, δεν έχουμε κάποια ένδειξη ότι η αύξηση της τάσης αφορά το σύνολο της οδήγησης (π.χ. δεν έχει αναφερθεί κάποια αύξηση της συνολικής φωτεινότητας με την αύξηση του μαύρου).
Όσα τεχνικά εγχειρίδια αναφέρονται στο θέμα, κάνουν λόγο για αύξηση τάσης αποκλειστικά στους παλμούς erase, η οποία επισυμβαίνει για να αντισταθμίσει την αύξηση των τοπικών αντιστάσεων του πάνελ που επισυμβαίνει στις πρώτες χιλιάδες ώρες λειτουργίας, καθώς η επίστρωση MgO γίνεται κοκκώδης και τα τοιχώματα των κελιών "κάθονται".
Το θέμα δεν έχει καμμία σχέση με τη γήρανση του φωσφόρου, απεναντίας η οδήγηση του πάνελ με υψηλότερες συνολικά τάσεις, γερνάει τον φώσφορο πιο γρήγορα (κάτι που συνέβαινε στις παλαιότερες Plasma).
Αυτό δεν είναι απόλυτα ακριβές. Μέχρι στιγμής, δεν έχουμε κάποια ένδειξη ότι η αύξηση της τάσης αφορά το σύνολο της οδήγησης (π.χ. δεν έχει αναφερθεί κάποια αύξηση της συνολικής φωτεινότητας με την αύξηση του μαύρου).
Όσα τεχνικά εγχειρίδια αναφέρονται στο θέμα, κάνουν λόγο για αύξηση τάσης αποκλειστικά στους παλμούς erase, η οποία επισυμβαίνει για να αντισταθμίσει την αύξηση των τοπικών αντιστάσεων του πάνελ που επισυμβαίνει στις πρώτες χιλιάδες ώρες λειτουργίας, καθώς η επίστρωση MgO γίνεται κοκκώδης και τα τοιχώματα των κελιών "κάθονται".
Το θέμα δεν έχει καμμία σχέση με τη γήρανση του φωσφόρου, απεναντίας η οδήγηση του πάνελ με υψηλότερες συνολικά τάσεις, γερνάει τον φώσφορο πιο γρήγορα (κάτι που συνέβαινε στις παλαιότερες Plasma).
Αν σου πω ότι κατάλαβα, ψέματα θα σου πω.
Τι προσφέρει η αύξηση της τάσης στον παλμό erase;
(Καλά εγώ νόμιζα αυτό που έγραψα, ότι οδηγούσε γενικά το πάνελ με υψηλότερη τάση, και για αυτό αυξάνει η στάθμη του μαύρου).
Ο παλμός erase γιατί αυξάνει την στάθμη του μαύρου;
Κάτι τέτοιο δεν έχω παρατηρήσει με τις Pioneer.
Όμως με τις Panasonic όταν έχουμε floatings blacks τότε η φωτεινότητα αλλάζει από 12-18%. Δηλαδή ανεβαίνει η σταθμη του μαύρου στιγμιαία κατα 12% τοτε εκείνη την στιμή τα φωτεινά τμήματα της σκηνής είναι κατα το ίδιο ποσοστό ποιο φωτεινή
Δεν αναφέρομαι στις Pioneer ούτε στα floating blacks, Μανώλη, αλλά στην άυξηση του μαύρου ηρεμίας των Panasonic (και των φετινών LG, πιθανώς) με την πάροδο του χρόνου, που δημιούργησε όλο τον ντόρο πέρσι.
Επ' ευκαιρίας όμως, όταν προκαλούνται τα floating blacks στις φετινές, έχεις παρατηρήσει αν σε αυτή την αύξηση του μαύρου κατά 12% εμφανίζεται dithering noise σε αυτό (αύξηση της στάθμης του μαύρου από τον επεξεργαστή εικόνας) ή όχι (αύξηση του μαύρου λόγω οδήγησης);
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.