ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Αγόρασα την συγκεκριμέμη tv λίγο πρίν τις γιορτές το Νοέμβριο συγκεκριμένα. Έκανα έρευνα αγοράς και ρώτησα σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες (την περίοδο του Νοεμβρίου επαναλαμβάνω) το Πλαίσιο είχε τιμή 2200 και η τιμή αδιαπραγμάτευτη. Να φανταστείτε ότι το Praktiker δεν την είχε φέρει ακόμα. Την βρήκα τελικά από ηλεκτρονικό μαγαζί (δεν θα αναφέρω το ονομά του μην θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμηση) που είναι Ελληνική επιχείρηση και είχε Ελληνική εγγύηση 1850 Ευρώ. Λοιπόν πως ένα μικρό μαγαζάκι μπορεί να δώσει αυτή την τιμή εκείνη την χρονική στιγμή έτσι ώστε να έχει κέρδος και να γλυτώσει και ο αγοραστής 300 Ευρώ απο την τιμή του Πλαισίου?
Προσωπικά εγώ το θεωρώ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙ να είσαι επιχείρηση όπως το πλαίσιο κωτσόβολος κτλ και να ρίχνεις την τιμή παρα μόνο όταν σου λέει ο αγοραστης ότι την έχει βρει αλλού πολύ πιο φθηνά. Το μόνο που συμφωνώ είναι ότι το service του πλαισίου είναι πολύ καλό και γι´αυτό δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλα από συναδέλφους στην δουλειά. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι με λίγο παραπάνω ψάξιμο μπορείς να βρείς και αλλού ευκαιρίες και να ενισχύσεις και άλλες Ελληνικές επιχειρήσεις πέραν των μεγάλων αλυσίδων.
+1000
 
Αγόρασα την συγκεκριμέμη tv λίγο πρίν τις γιορτές το Νοέμβριο συγκεκριμένα. Έκανα έρευνα αγοράς και ρώτησα σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες (την περίοδο του Νοεμβρίου επαναλαμβάνω) το Πλαίσιο είχε τιμή 2200 και η τιμή αδιαπραγμάτευτη. Να φανταστείτε ότι το Praktiker δεν την είχε φέρει ακόμα. Την βρήκα τελικά από ηλεκτρονικό μαγαζί (δεν θα αναφέρω το ονομά του μην θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμηση) που είναι Ελληνική επιχείρηση και είχε Ελληνική εγγύηση 1850 Ευρώ. Λοιπόν πως ένα μικρό μαγαζάκι μπορεί να δώσει αυτή την τιμή εκείνη την χρονική στιγμή έτσι ώστε να έχει κέρδος και να γλυτώσει και ο αγοραστής 300 Ευρώ απο την τιμή του Πλαισίου?
Προσωπικά εγώ το θεωρώ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙ να είσαι επιχείρηση όπως το πλαίσιο κωτσόβολος κτλ και να ρίχνεις την τιμή παρα μόνο όταν σου λέει ο αγοραστης ότι την έχει βρει αλλού πολύ πιο φθηνά. Το μόνο που συμφωνώ είναι ότι το service του πλαισίου είναι πολύ καλό και γι´αυτό δεν έχω προσωπική εμπειρία αλλα από συναδέλφους στην δουλειά. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι με λίγο παραπάνω ψάξιμο μπορείς να βρείς και αλλού ευκαιρίες και να ενισχύσεις και άλλες Ελληνικές επιχειρήσεις πέραν των μεγάλων αλυσίδων.
Φίλε μου εξαρτάται πότε έκανε ο έμπορος την αγορά από τον αντιπρόσωπο για να στοκάρει και σε τι τιμή. Τα πολυκαταστήματα στοκάρουν σε κάποιο βαθμό και αυτό έχει τα θετικά και τα αρνητικά του. Το θετικό είναι ότι πήγες, το είδες, σου άρεσε, το φορτώθηκες "στην πλάτη" και έφυγες. Το αρνητικό είναι ότι αν η αντιπροσωπεία ρίξει τις τιμές διανομής το κατάστημα θέλει να ξεστοκάρει και προσπαθεί να τραβήξει την παλιά τιμή όσο πάει μέχρι να το πετύχει για να έχει το μικρότερο δυνατό χάσιμο.
Συμφωνώ πάντως στο περί ψαξίματος και ενίσχυσης και των μικρότερων Ελληνικών επιχειρήσεων και ειδικά των τοπικών εφόσον οι τιμές δεν διαφέρουν πολύ.
 
Καλημέρα σε όλο το forum... εγω να πω ότι συμφωνώ εν μέρει με τον προλαλήσαντα αλλά...... στο συγκεκριμένο παράδειγμα δεν μπορώ να δικαιολογήσω με τίποτα το πλαίσιο σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική του σε κάποια προιόντα. εξηγούμαι: δεν μπορείς να έχεις κάποιο μοντέλο (40μ86) πριν από 1 μήνα 1550 το αμέσως ανώτερό του (40f86) 1800 και κάποια στιγμή να εξαφανίζεις την 40f86 και να ανεβ'αζεις την 40m86 στα 1800... με ποια δικαιολογία?? Και μην ξεχνάμε ότι και τα 2 μοντέλα κυκλοφορούν και αρκετό καιρό ,έτσι?? Αν έχεις κάνει λάθος στο στοκάρισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό (praktiker) δεν σου φταίει ο καταναλωτής, και αν ο ανταγωνισμός ρίχνει τις τιμές ακολουθείς, δεν ρισκάρεις την φημη της επιχείρησης γιατί δεν σου βγαίνει το τιμολογιακό πρόγραμμα σε βάθος χρόνου για ένα μοντέλο....
 
Δεν συμφωνώ ...

Η 40Μ86 κόστιζε εδώ και πολύ καιρό 1899 ~ 1929 (τιμοκατάλογος λιανικής) κ η 40F86 κόστιζε 2179 πάλι βάση τιμοκαταλόγου. Η PRAKTIKER έριξε τις τιμές στα παραπάνω προϊόντα και αντί να μείνουμε άπραγοι ακολουθήσαμε και εμείς...δυστυχώς η 40F86 είναι ακόμα εκτός site γιατί ακόμα δεν έχουμε παραλάβει την επόμενη φουρνιά! Η 40Μ86 καλά κάνει και κοστίζει πάλι 1899, γιατί απλά αυτές είναι οι τιμή της στην αγορά κ βάση τιμοκαταλόγου λιανικής.

Δεν υπάρχει θέμα με το στοκ, τίποτα δεν μένει και όλα φεύγουν στην ώρα τους.
Θέμα με το αν ακολουθούμε τις χαμηλότερες τιμές δεν υφίσταται καθώς κοιτάμε να είμαστε πάντα οι πιο ανταγωνιστικοί στην αγορά (μεταξύ των μεγάλων αλυσίδων)
οπότε φίλε Leonkgr...ατυχές το επιχείρημά σου
 
ατυχές παράδειγμα??? για κάνε μια αναζήτηση στον ήρωα του disney (www.skroutz.gr) να δεις τιμες για την 40m86 να πάθεις.... και δεν θα δεις μόνο μικρά μαγαζιά εκεί..... και γιατί οι μεγάλες αλυσίδες να είναι πιο ακριβές από τα μικρά μαγαζιά?? στην ίδια τιμή προμηθέυεστε τα 5 κομμάτια και στην ίδια τα 100 ίσως???
 
Last edited:
Καλημέρα σε όλο το forum... εγω να πω ότι συμφωνώ εν μέρει με τον προλαλήσαντα αλλά...... στο συγκεκριμένο παράδειγμα δεν μπορώ να δικαιολογήσω με τίποτα το πλαίσιο σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική του σε κάποια προιόντα. εξηγούμαι: δεν μπορείς να έχεις κάποιο μοντέλο (40μ86) πριν από 1 μήνα 1550 το αμέσως ανώτερό του (40f86) 1800 και κάποια στιγμή να εξαφανίζεις την 40f86 και να ανεβ'αζεις την 40m86 στα 1800... με ποια δικαιολογία?? Και μην ξεχνάμε ότι και τα 2 μοντέλα κυκλοφορούν και αρκετό καιρό ,έτσι?? Αν έχεις κάνει λάθος στο στοκάρισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό (praktiker) δεν σου φταίει ο καταναλωτής, και αν ο ανταγωνισμός ρίχνει τις τιμές ακολουθείς, δεν ρισκάρεις την φημη της επιχείρησης γιατί δεν σου βγαίνει το τιμολογιακό πρόγραμμα σε βάθος χρόνου για ένα μοντέλο....
Δεν καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου εκτός αν πρέπει ντε και καλά να αγοράσεις από το Πλαίσιο. Αυτό που λες γίνεται σε αρκετούς τομείς της αγοράς και όχι μόνο στα είδη ηλεκτρονικής. Ποιος υποχρεώνει κάποιον να ρίξει τις τιμές του για να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό; Αν θέλει το κάνει. Ειδικά από τη στιγμή που του δίνουν τιμές μαρκέ καταλόγου. Από εκεί κι ύστερα εξαρτάται πόσο ψαγμένος είναι ο καταναλωτής.
 
διαπιστώνω ότι το PRAKTIKER έχει την τηλεόραση στα 1.799 ευρώ……
Επίσης στην ίδια ανωτέρω σελίδα το μέλος Psixakias παροτρύνει τα μέλη του forum να απευθυνθούν στα καταστήματα ΠΛΑΙΣΙΟ και να ζητήσουν να προμηθευτούν στην ίδια τιμή (1799 ευρώ) την συσκευή…..

- Τηλεφώνησα την επομένη στο ΠΛΑΙΣΙΟ (διαμένων στην επαρχία γαρ) και ζήτησα να προμηθευτώ την τηλεόραση σε αυτή την τιμή. Ο υπάλληλος μου ζήτησε και απέστειλα την ανωτέρω ιστοσελίδα για να διερευνήσει τα τεκταινόμενα…..





Και για ποιο λόγο φίλε μου να μπούμε στην διαδικασία να χρεωθούμε ένα τηλέφωνο και να ζητήσουμε την τιμή του praktiker ?
Και για ποιο λόγο να πρέπει να τους αποδείξουμε τα τεκταινόμενα ?
Μήπως θα μας την κάνουνε δώρο ?
Μήπως αρέσκονται να μας βλέπουν να ζητιανεύουμε για καλύτερη τιμή ?
Μήπως τους έχουμε δώσει πολύ αξία ?
Η μήπως πήρε κανένας τηλέφωνο στο praktiker για να τους ζητήσει να χαμηλώσουν την τιμή σε σχέση με το Πλαίσιο ?(του οποίου είμαι και πελάτης).
Όχι ...τόσο έκριναν ότι πρέπει να την πουλήσουνε στο praktiker και τόσο την ζητούσαν .
Η σωστή εταιρία που προσέχει τους πελάτες της , θα πρέπει από μόνη της να ερευνά και να πράττει .
Και γιατί το μέλος Psixakias παροτρύνει τα μέλη του forum να απευθυνθούν στα καταστήματα ΠΛΑΙΣΙΟ και να ζητήσουν καλύτερη τιμή και δεν ενημερώνει ο ίδιος τους υπαλλήλους ?

Συγχωρήστε με , αλλά ακόμη μια φορά νιώθω πως δεν σέβονται τα χρήματά μου και κοιτούν να μου τα πάρουν με τον ευκολότερο τρόπο .
 
Δεν καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου εκτός αν πρέπει ντε και καλά να αγοράσεις από το Πλαίσιο. Αυτό που λες γίνεται σε αρκετούς τομείς της αγοράς και όχι μόνο στα είδη ηλεκτρονικής. Ποιος υποχρεώνει κάποιον να ρίξει τις τιμές του για να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό; Αν θέλει το κάνει. Ειδικά από τη στιγμή που του δίνουν τιμές μαρκέ καταλόγου. Από εκεί κι ύστερα εξαρτάται πόσο ψαγμένος είναι ο καταναλωτής.
Δηλ. με λίγα λόγια αυτοί που δεν είναι ψαγμένοι ψωνίζουν από Πλαίσιο και χρυσοπληρώνουν ότι κι αν πάρουν. Αυτά τα "θύματα" εκμεταλλεύονται οι μεγάλες αλυσίδες για να αυξήσουν την κερδοφορία τους και με βάση αυτούς διαμορφώνουν τις τιμές..
Συμφωνώ απόλυτα με τον leonkgr ότι το κέρδος αυτό είναι μεγαλύτερο για τις αλυσίδες που αγοράζουν μεγάλες ποσότητες σε μικρότερη τιμή. Πως γίνεται ο μικρός να κάνει καλύτερη τιμή απ'τον μεγάλο??? Υποτίθεται πως ανταγωνισμός λειτουργεί υπέρ του καταναλωτή, όχι εις βάρος του... Το Πλάισιο και οι άλλοι μας βλέπουν σαν κοπάδια που θα μπούν στο μαγαζί και ένα μέρος του κοπαδιού θα πέσει στην παγίδα κ θα αγοράσει. Οι υπόλοιποι οι "ψαγμένοι" θα γλυτώσουν...
 
Είμαι και εγώ ένα "θύμα" που ψωνίζω από το πλαίσιο. Γιατί το κάνω; Για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο σε περίπτωση που κάτσει η στραβή... και χαλάσει αυτό που πήρα... Ειδικά για προϊόντα πληροφορικής, όπου το 1/3 από αυτά που παίρνεις θα χαλάσει το πολύ μέσα στον πρώτο χρόνο, δεν θες όταν χαλάσει το κατάστημα να είναι εκεί και να μην κάνει την πάπια; Η τελευταία βλάβη έγινε σε μητρική asus των 240 ευρώ. Την πήγα στο service στην Ζαίμη, και σε 3 ώρες (!) είχα τα λεφτά μου πίσω, όπου πήρα νέα μητρική (πάλι από το πλαίσιο εννοείται). Μπορεί άλλο μεγάλο κατάστημα να είχε την μητρική 10 ευρώ φτηνότερα. Αλλά η χαλασμένη θα είχε πάει στο service τους, θα είχε κάτσει 2-3 βδομάδες να "ωριμάσει", και ανάλογα με τον καιρό ή άλλους αστάθμητους παράγοντες μπορεί να έπαιρνα τα χρήματά μου πίσω...

Οπότε, εις γνώσιν μου ψωνίζω από εκεί. Προτιμώ να δώσω λίγο περισσότερα χρήματα και να είμαι ήσυχος από πλευράς υποστήριξης, παρά να γλιτώσω λίγα χρήματα και να τρέχω μετά σε γραμματείες προστασίας που προστατεύουν μεγαλο-εταιρείες (τάχα "αντιπροσώπους") αντί για τους καταναλωτές...

Πάντως, μιλώντας για τηλεόραση που αγόρασα προϊόν στην λήξη του (37PF9731), το πλαίσιο είχε καλή τιμή, στα πλαίσια του ανταγωνισμού.
Σε τρέχοντα μοντέλα (π.χ. 42PF9732) ήταν περίπου στην μέση: ακριβότερο από τον φτηνότερο που είχα βρει - ένα κατάστημα στην Ελευσίνα (!) και φθηνότερο από μεγάλες αλυσίδες τύπου κωτσο-markt.

Αν είχα αγοράσει από το μαγαζί στην Ελευσίνα (το οποίο είχε φοβερή τιμή - χαμηλότερη από την χαμηλότερη τιμή του σκρουτζ και με 6 δόσεις παρακαλώ), σε περίπτωση βλάβης δεν θα μπορούσε να με καλύψει και θα με παρέπεμπε στην philips σίγουρα. Ενώ με το πλαίσιο, αν χαλάσει και δεν θα θέλω αλλαγή με καμιά 9732 (που εννοείται δεν θα θέλω γιατί την θεωρώ χειρότερη) ελπίζω να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Μένει να αποδειχτεί όταν χαλάσει...
(Ελπίζω πως δεν θα χαλάσει βέβαια - μέχρι τώρα είμαι τυχερός με τις philips - ούτε καν σφυρίζει!)
 
Σε ότι αφορά το service του ΠΛΑΙΣΙΟΥ και την αντιμετώπιση των εγγυήσεων για τα ηλεκτρονικά-υπολογιστικά και για εκεί που δίνει δική του εγγύηση, συμφωνώ.
Σε ότι αφορά μια τηλεόραση, νομίζω ότι δεν θα την αλλάξουν αν παρουσιάσει πρόβλημα στην πορεία όντας εντός εγγυήσεως.
Απλά θα σε (μας) παραπέμψουν στο επίσημο service.
Εκτός ίσως αν αυτό συμβεί στις πρώτες 10 ημέρες, που και πάλι δεν το νομίζω, αλλά σ' αυτό μπορεί να μας απαντήσει κι ο φίλος psixakias.
Και, ας μη χρειαστεί να το μάθουμε από δικές μας εμπειρίες!
 
Αν πάρεις απο ΠΛΑΙΣΙΟ τηλεόραση και σούρθει σπασμένη, χτυπημένη, προβληματική λειτουργία κ γενικά χαλασμένη και όχι με clouding raining κτλ ή με τρεμόπαιγμα με τα 100Hz ενεργοποιημένα σε παιχνίδι με XBOX, τότε θα στην αντικαταστήσουμε αμέσως γιατί δεν γίνεται να αγοράζει κανείς κάτι καινούριο και με το καλημέρα ΠΡΟΒΛΗΜΑ.....
 
Καλυτερα βεβαια θα ηταν να επαιζε και το " καλυνηχτα " για να ειμαστε κατοχυρωμενοι ........... αλλα εστω και το καλημερα καλο ειναι αν αναλογιστουμε οτι αλλοι δεν τις αλλαζουν ουτε με το γεια "σας" .........:flipout:
 
Επομένως μιλάμε για την περίπτωση που υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα πριν ή με το πρώτο άναμμα.

Αν παρουσιαστεί κάτι στο πρώτο 10ήμερο όμως; (και πάλι αντικειμενικό πρόβλημα).
Φαντάζομαι ότι τότε υπάρχει παραπομπή στο επίσημο service και όχι αλλαγή, όπως αυτό φαντάζομαι ότι γίνεται παντού.

Κάτι ακόμα, ο κανόνας ότι αν δεν μας αρέσει κάτι το επιστρέφουμε (και τα λεφτά μας πίσω) μέσα στο 1ο δεκαήμερο, ισχύει; α. στις τηλεοράσεις; β. στο ΠΛΑΙΣΙΟ γενικά;
 
σε γενικές γραμμές συμφωνώ (για άλλη μια φορά! ) με τον smoothbore, αλλά θα είχε ενδιαφέρον η απάντηση του psixakia!
 
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

σε γενικές γραμμές συμφωνώ (για άλλη μια φορά! ) με τον smoothbore, αλλά θα είχε ενδιαφέρον η απάντηση του psixakia!

Μη βιαζεσε ............κανει γαργαρες τωρα :flipout: η ?
Η απανταει στο ποστ που εχει μαζευτει ολο το forum.......Αυτό που θέλουν οι άντρες!:flipout::flipout:
 
Ψάξτε τον νόμο ή κανά δικηγόρο απο εδώ μέσα να σας το εξηγήσει....

είναι τόσο τρύπιος όπου τίποτα δεν εννοείται και δεν εξυπακούεται...πάντα έχει να κάνει με διάφορους παράγωντες και πάντα εξετάζεται η κάθε περίπτωση ξεχωριστά.

Πάντως το σκηνικό ... πήρα projector για να δώ τον τελικό και μετά τον έφερα πίσω, ξεχάστε το... δεν αλλάζεται με τίποτα απο εμένα τουλάχιστον!

Πονηρίδες υπάρχουν παντού για να χαλάνε την πιάτσα για τους καλούς κ ευγενικούς πελάτες.

Όπως και να έχει, ο νόμος είναι περίεργος, για αυτό συμβουλευτείτε νομικό καλύτερα
 
Απάντηση: Re: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Πάντως το σκηνικό ... πήρα projector για να δώ τον τελικό και μετά τον έφερα πίσω, ξεχάστε το... δεν αλλάζεται με τίποτα απο εμένα τουλάχιστον!





Αφού έχεις τόση ισχύ γιατί δεν απαντάς και στο post #29 ?

Και μάλιστα στην τελευταία φράση (πρόταση).