ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

τώρα το είδα....

...λυπάμαι που νιώθεις έτσι, ελπίζω να βρείς τον συνεργάτη - έμπορο που επιθυμείς σύντομα
 
Πάντως το σκηνικό ... πήρα projector για να δώ τον τελικό και μετά τον έφερα πίσω, ξεχάστε το... δεν αλλάζεται με τίποτα απο εμένα τουλάχιστον!

Δεν νομίζω ότι θα μπει κανείς στη διαδικασία να πληρώσει 1-2 ή περισσότερα χιλιάρικα και να μεταφέρει - στήσει έναν "όγκο" στο σπίτι του, για να δει τον "τελικό" και μετά να το επιστρέψει! ελπίζοντας να πάρει τα χρήματά του πίσω!
Ας είναι...

Επειδή δεν υπάρχει καμία στοχοποίηση ούτε του ΠΛΑΙΣΙΟΥ, ούτε του psixakia αλλά ούτε και έχω "προβολέα" για επιστροφή,
θα διατυπώσω το συμπέρασμα που, καταλήγω ότι, ισχύει για όλους (συμπεριλαμβανομένου και του ΠΛΑΙΣΙΟΥ):

Αν μια τηλεόραση (και μάλλον και βιντεοπροβολέας!) παρουσιάσει αντικειμενικό πρόβλημα κατασκευής (δηλαδή που δεν οφείλεται στο χρήστη) μετά το δεύτερο άναμμα,
είτε είναι στο πρώτο δεκαήμερο της ζωής της είτε όχι,
τότε
από το κατάστημα πώλησης της, ο αγοραστής θα παραπεμφθεί στο επίσημο service.
Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αλλαγή της τηλεόρασης από το κατάστημα πώλησης.


Αυτά, και μακάρι να το διαψεύσει κάποιος, είτε είναι ο κ. psixakias είτε οποιοσδήποτε άλλος.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Καλά,μιλάς κι εσύ που είδες "άσπρη μέρα" στο σπίτι σου κι εγώ για να την δω,θα τρέχω στο Καιμακτσαλάν; :bigcry:

Ουπππςςςςςςςςςςςς.... γάτε....... αν και σε άλλον αναφέρεσε .......

...μάλλον με εντόπισες..............:flipout: :BDGBGDB55: :flipout:

όταν αποφασίσεις προς "τα εκεί" ένα ταξίδι, υπάρχει σοβαρή περίπτωση να περάσεις.... καλααά......
 
Last edited:
Τώρα γιατί δεν ενδιαφέρεσαι να απαντήσεις είναι άλλο θέμα έτσι ?

Μάλλον η παρακάτω αράδα του post #29 θα ισχύει .

<<Μήπως αρέσκονται να μας βλέπουν να ζητιανεύουμε για καλύτερη τιμή ?>>
 
Πραγματικά σου μιλάω, δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύεις καθώς είναι δικαίωμά σου να πιστεύεις ότι θές.

Αν νιώθεις ζητιάνος με το να αγοράζεις απο το ΠΛΑΙΣΙΟ τράβα κάπου αλλού...τόσο απλά!

Απλά μην μου τα ζαλίζεις άλλο γιατί βαρέθηκα να ακούω τους μίζερους καταστροφολόγους εδώ μέσα...

στην τελικά τράβα άνοιξε μια εταιρεία μόνος σου, γίνε έμπορος και σώσε τον κόσμο απο την ζητιανιά και τα άλλα τα ωραία που λές
 
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Δεν νομίζω ότι θα μπει κανείς στη διαδικασία να πληρώσει 1-2 ή περισσότερα χιλιάρικα και να μεταφέρει - στήσει έναν "όγκο" στο σπίτι του, για να δει τον "τελικό" και μετά να το επιστρέψει! ελπίζοντας να πάρει τα χρήματά του πίσω!
Ας είναι...

Επειδή δεν υπάρχει καμία στοχοποίηση ούτε του ΠΛΑΙΣΙΟΥ, ούτε του psixakia αλλά ούτε και έχω "προβολέα" για επιστροφή,
θα διατυπώσω το συμπέρασμα που, καταλήγω ότι, ισχύει για όλους (συμπεριλαμβανομένου και του ΠΛΑΙΣΙΟΥ):

Αν μια τηλεόραση (και μάλλον και βιντεοπροβολέας!) παρουσιάσει αντικειμενικό πρόβλημα κατασκευής (δηλαδή που δεν οφείλεται στο χρήστη) μετά το δεύτερο άναμμα,
είτε είναι στο πρώτο δεκαήμερο της ζωής της είτε όχι,
τότε
από το κατάστημα πώλησης της, ο αγοραστής θα παραπεμφθεί στο επίσημο service.
Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αλλαγή της τηλεόρασης από το κατάστημα πώλησης.

Αυτά, και μακάρι να το διαψεύσει κάποιος, είτε είναι ο κ. psixakias είτε οποιοσδήποτε άλλος.

Τον έχετε εξαντλήσει τον PSIXAKIA κύριοι....
 
Λοιπόν, για να σας λυθούν οι απορίες σχετικά με το πως πράττει το Πλαίσιο σε "άτυχες" καταστάσεις έχω δύο τρανταχτά παραδείγματα.
Το πρώτο διαβάστε το εδώ http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=17950.
Αποτέλεσμα? Το remote αντικαταστάθηκε και το κόστος πληρώθηκε από τον πελάτη.

Δεύτερο:
διαβάστε εδώ http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=339550&postcount=19.
Η τηλεόραση αγοράστηκε την περασμένη εβδομάδα. Το Πλαίσιο ενημερώθηκε άμεσα, το πρόβλημα το είδαν καθώς το έγραψα σε κάμερα και τους το έδειξα. Με έστειλαν στη ServiceOne αφού αυτοί δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η TV ΗΤΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΞ' ΑΡΧΗΣ.

Σήμερα το πρωί ήρθε η Service One να δει το πρόβλημα. Απάντηση? Η TV πρέπει να ανοιχθεί και αν δεν διαπιστωθεί κάποιο μικρό ελάττωμα (αποκολλήσεις κλπ) θα πρέπει να αλλαχθεί όλη η πλακέτα που περιλαμβάνει και τα SCART. Φυσικά απάντησα πως δεν πρόκειται να αφήσω να ανοιχθεί καινούργια τηλεόραση των 2000eur και να αρχίσουν άλλες περιπέτειες μετά.
Ξαναπήγα στο Πλαίσιο και τους πληροφόρησα για την απάντηση του service αλλά ήταν ανένδοτοι σε θέμα αντικατάστασης γιατί δεν φταίνε οι ίδιοι αλλά η ατυχία μου.

Επειδή δεν προτίθεμαι να δώσω την τηλεόραση για επισκευή θα κάνω ότι είναι δυνατόν για να αντικατασταθεί. Αν είναι από το Πλαίσιο ή τον Φουρλή δεν με ενδιαφέρει, ας τα βρούν μεταξύ τους.
Αν θέλετε να δείτε το πρόβλημα ας μου πει κάποιος πως μπορώ να ανεβάσω video.
Αυτά.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Τον έχετε εξαντλήσει τον PSIXAKIA κύριοι....
αγαπητέ δεν ήταν αυτός ο σκοπός, ούτε ο στόχος
(άλλωστε εσύ ασχολείσαι σε προσωπικό επίπεδο, πράγμα τουλάχιστον θετικό! και σαφώς ευχάριστο για αρκετούς power bay αγοραστές).

όμως, το συμπέρασμα ισχύει!
 
Last edited:
εεεε... psixakias... μιας και εισαι προχειρος... χμ... την sharp lc-37-X20E ποτε θα την φερετε? :ears:
 
Απάντηση: Re: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Εχεις πειράξει και τα service menu εσύ που ακυρώνει πάσα εγγύηση σωστά?
????
αν αναφέρεσαι σε μένα... όχι βέβαια και είναι άσχετο, γιατί αυτό που γράφω πιο πάνω σαν συμπέρασμα, αναφέρεται στην περίπτωση που ισχύει η εγγύηση και είναι γενικό!
αν πάλι δεν αναφέρεσαι σε μένα, τότε ας απαντήσει ο σχετικός!
!!!!
 
Απάντηση: Re: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Πραγματικά σου μιλάω, δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύεις καθώς είναι δικαίωμά σου να πιστεύεις ότι θές.

Αν νιώθεις ζητιάνος με το να αγοράζεις απο το ΠΛΑΙΣΙΟ τράβα κάπου αλλού...τόσο απλά!

Απλά μην μου τα ζαλίζεις άλλο γιατί βαρέθηκα να ακούω τους μίζερους καταστροφολόγους εδώ μέσα...

στην τελικά τράβα άνοιξε μια εταιρεία μόνος σου, γίνε έμπορος και σώσε τον κόσμο απο την ζητιανιά και τα άλλα τα ωραία που λές





Κρίμα .

Και λέω κρίμα γιατί θα ήθελα εταιρίες σαν το ΠΛΑΙΣΙΟ , να στέκονται στα ίσα απέναντι στις μεγάλες ξένες αλυσίδες .
Αν αυτό όμως για να επιτευχθεί , χρειάζεται ο πελάτης να πέφτει στα πόδια τους , ε τότε χίλιες φορές από τους ξένους .

Και είμαι έμπορος και ξέρω τι παίζεται .
 
Άλλα ντάλα της Παρασκευής το γάλα είσαι και ειλικρινά βαριέμαι να μιλάω άλλο σε εσένα....προτιμώ να γράφω στο facebook...!!!
 
Κοίτα psixakia , αν δεν αντέχεις την πίεση του ανταγωνισμού (μέρες που είναι και ο κόσμος ξοδεύει) και θέλεις να ξεσπάσεις κάπου , βρες κάποιον που να είναι μπροστά σου .

Κανένα Post μου , δεν αξίζει απάντηση του τύπου (μου τα ζαλίζεις ) .

Ούτε και τέτοια συμπεριφορά .
 
LE40F86 - περί ης ο λόγος

δεν ξέρω πόσο (και αν) βοηθάει η παράθεση της προσωπικής εμπειρίας

Σαββάτο 15/12 1μμ επίσκεψη στο Πλαίσιο (Θεσ/νίκη - Εθνικής Αντιστάσεως) 'μπορείτε να παραγγείλετε τη συσκευή μόνο γιά σήμερα στα 1799 - παράδοση μέχρι τα Χριστούγεννα'

Σαββάτο 15/12 2μμ Public (Θεσ/νίκη - Cosmos) - φόρτωσα την τηλεόραση επίσης γιά 1799

Συνολικός χρόνος ενασχόλησης 90 λεπτά

Αυτά τα ολίγα και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εδώ στο forum πού έκαναν τη ζωή μου πιό εύκολη (απλά παρακολούθησα τις συζητήσεις σας, ενημερώθηκα και προχώρησα στην κατάλληλη - γιά μένα - αγορά με τους συμφερότερους όρους και ελάχιστη προσπάθεια)
 
Μόλις μίλησα με το ΠΛΑΙΣΙΟ με σκοπό να παραγγείλω την LE40F86 στην τιμή των 1799 ευρώ. Και τι μου είπαν?

Κύριε η τιμή ανέβηκε στα 2089 ευρώ!!!

Μας δουλεύουνε - τι στο καλό γίνεται ξέρει κανείς?
 
Re: Απάντηση: ΠΛΑΙΣΙΟ… Εντυπώσεις αγορών & LE40F86

Μόλις μίλησα με το ΠΛΑΙΣΙΟ με σκοπό να παραγγείλω την LE40F86 στην τιμή των 1799 ευρώ. Και τι μου είπαν?

Κύριε η τιμή ανέβηκε στα 2089 ευρώ!!!

Μας δουλεύουνε - τι στο καλό γίνεται ξέρει κανείς?


Πηρες απογευμα .............γιαυτο και
d062.gif