Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά interconnect;
Αλέξανδρε -- κάποιες σκέψεις
Τα καλώδια,ειδικά τα interconnect,είναι δύσκολη περίπτωση.Καταρχήν ο ρόλος τους είναι το τελικό tuning του ήχου..
Αντ'αυτού, θα πρότεινα ως ρόλο/στόχο τη καλύτερη μεταφορά
ενέργειας μέσω των συρμάτων δηλ, όσο γίνεται να περιοριστούν οι απώλειες. Αν μη τι άλλο, τιούνινγκ κάνεις και με ισοσταθμιστή αν χρειάζεται -- ακόμη και με την τοποθέτηση των ηχείων πχ (δεν θα το συνιστούσα αλλά καταλαβαίνεις το πνέυμα).
Η αποτελεσματικότητα τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα των μηχανημάτων που συνδέουν.
Θα προσέθετα, "και από τα ηλεκτρονικά
χαρακτηριστικά και τη
χρήση/θέση του σύρματος (διασύνδεση; ηχείων; ρεύμα

"
Επίσης πιστεύω πως για λόγους ομοιογένειας θα πρέπει κάποιος να χρησιμοποιεί μια μόνο μάρκα για τα καλώδια του.
Με όλο το συμπάθιο, διαφωνώ μερικώς. Αλλη γεωμετρία απαιτείται για ενδοσύνδεση και άλλη για ηχεία (καμμιά φορά άλλα σύρματα για το ένα μηχ/μα και άλλο για το άλλο μηχ/μα)
Πχ, στις ενδοσυνδέσεις παίζουν πολύ υψηλές σύνθετες αντιστάσεις και πολύ χαμηλές τάσεις. Αντίθετα, μεταξύ ενισχυτή + ηχείου, παίζει το ανάποδο...
Πολλοί κατασκευαστές όμως χρησιμοποιούν την ίδια "γεωμετρία" για καλωδία που προτείνουν για διαφορετικές χρήσεις...
π.χ. ο Gοertz πουλάει καλώδια με χαμηλή σύνθετη αντίσταση -- που μάλλον ενδείκνυνται για ηχεία (αρκεί να είναι σταθεροποιημένος ο ενισχυτής ή να βάλεις παραλ/λο ζόμπελάκι αν παίζει λάμπα+μετ/της στην έξοδο προς τα ηχεία).
Πχ ο Νόρντοστ που αναφέρεις (ωραίο σύρμα, όντως) με παράλληλους αγωγούς σε πολλά σύρματα του, φαίνεται να θέλει να παίξει χωρητικότητα και επαγωγή που, ενδεχόμενα, βοηθάει την ισορροπημένη μεταφορά σε μικρές τάσεις -- ήγουν καλώδιο ιντερκοννεκτ...
Δεν λέω ότι δεν πρέπει να είναι ίδιου κατασκευαστή όλα τα σύρματα -- μόνο ότι η γεωμετρική "ταυτοσημότητα" (ήγουν: ο ίδιος κατασκευαστής) δεν είναι πάντα το καλύτερο πράγμα...