ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ????

Δημήτρη σιδερένιος!
Μα καλά, δεν διαβάζετε τα προηγούμενα posts; Το έχω γράψει ούτε θυμάμαι πόσες φορές,
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝEΙΤE ΜΕ ΤΟ SERVICE ΚΑΙ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΚΕΥΤΟΥΝ. ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ ΟΤΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΕΤΕ ΕΝΑ VIDEO (ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΑΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ) ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΝ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΣΑΝ ΜΗΝ ΚΩΛΩΣΕΤΕ. ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ΣΤΟ SERVICE ΜΕ ΤΟ DVD ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΤΡΙΧΕΣ ΑΠΟΧΩΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ Η LG ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΕΔΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ κ. ΚΕΜΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΡΗΓΟΡΑ. ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ H LG ΣΧΕΤΙΚΑ, ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ ΤΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗΚΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΣΤΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΓΟΡΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ SERVICE (ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ) ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ. ΕΚΕΙ ΤΕΛΙΩΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ! ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΩ!!! ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ "ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ, ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ..." ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΙΑ ΘΥΣΙΑ! ΑΝ ΔΕΝ ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΘΕΙ ΤΟ ΦΑΙ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ!
Φιλικά,
Γιάννης
Υ.Γ. Συγχωρέστε μου το έντονο ύφος στο γράψιμό μου αλλά μόνο έτσι καταλαβαίνουν μερικοί...
Η διαδικασία είναι σχεδόν έτσι.
Εγώ δεν πήγα καθόλου την TV στο σέρβις, ήρθαν (2 φορές στο σπίτι μου), αναβάθμισαν (2 φορές), είδαν (ότι το avi με τα πλακάκια) και απήλθαν (για αντικατάσταση). Το σέρβις και εγώ πήραμε τηλ. στην LG και είπαμε ότι δεν παίζει και μέσα σε 3 μέρες με πήραν τηλέφωνο για το πιστωτικό (δηλ. επιστροφή της Tv στο μαγαζί που αγόρασα την TV και αγορά οποιουδήποτε άλλου προιόντος με το ίδιο χρηματικό ποσό που είχα αγοράσει την TV).
Κατ' αρχάς την Δευτέρα Θα ξεκαθαρίσω τα εξής:
1) Γιατί καθυστερούν να δώσουν πιστωτικά
2) Γιατί, ενώ κάναμε όλοι τις αναβαθμίσεις δεν έχουν δώσει ακόμη πιστωτικά (εφόσον γνωρίζουν ότι η Tv εξακολουθεί να είναι ένα ελαττωματικό προιόν)
3) Τι ψάχνουν με την πλακέτα, αφού πάλι δεν λειτουργεί...
4)κ.λ.π. να τελειώσουμε την Δευτέρα.
 
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

Η διαδικασία είναι σχεδόν έτσι.
Εγώ δεν πήγα καθόλου την TV στο σέρβις, ήρθαν (2 φορές στο σπίτι μου), αναβάθμισαν (2 φορές), είδαν (ότι το avi με τα πλακάκια) και απήλθαν (για αντικατάσταση). Το σέρβις και εγώ πήραμε τηλ. στην LG και είπαμε ότι δεν παίζει και μέσα σε 3 μέρες με πήραν τηλέφωνο για το πιστωτικό (δηλ. επιστροφή της Tv στο μαγαζί που αγόρασα την TV και αγορά οποιουδήποτε άλλου προιόντος με το ίδιο χρηματικό ποσό που είχα αγοράσει την TV).
Κατ' αρχάς την Δευτέρα Θα ξεκαθαρίσω τα εξής:
1) Γιατί καθυστερούν να δώσουν πιστωτικά
2) Γιατί, ενώ κάναμε όλοι τις αναβαθμίσεις δεν έχουν δώσει ακόμη πιστωτικά (εφόσον γνωρίζουν ότι η Tv εξακολουθεί να είναι ένα ελαττωματικό προιόν)
3) Τι ψάχνουν με την πλακέτα, αφού πάλι δεν λειτουργεί...
4)κ.λ.π. να τελειώσουμε την Δευτέρα.


και εμας μας στελνουν συνεχεια για αναβαθμισεις.
μαλλλον σε φοβηθηκαν εσενα και μονο.
αλλα σου ειπα τι θα τους κανω. εαν δεν εχω πιστωτικο μεχρι την Τριτη και με ταλαιπωρησουν κι αλλο την Τριτη ή την Τεταρτη το πολυ θα μαθουν ολα τα Χανια τι θα πει LG.......
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ Μ

και εμας μας στελνουν συνεχεια για αναβαθμισεις.
μαλλλον σε φοβηθηκαν εσενα και μονο.
αλλα σου ειπα τι θα τους κανω. εαν δεν εχω πιστωτικο μεχρι την Τριτη και με ταλαιπωρησουν κι αλλο την Τριτη ή την Τεταρτη το πολυ θα μαθουν ολα τα Χανια τι θα πει LG.......


Αργησες να το καταλαβεις αλλα μπαινεις στο πνευμα.
 
Last edited by a moderator:
Σιδερένιος Δημήτρη και περαστικά. Λοιπόν και εγώ περιμένω να με πάνε απο το 3.24 στο 3.27, θα διαπιστώσουμε με τον τεχνικό την αστοχία της ΤιΒι, αλλά δεν τους την δίνω μέχρι να ολοκληρώσουμε την διαδικασία του πιστωτικού. (Πάντως το πρόβλημα είναι εντονότατο....)
 
καλημέρα. πάλι τώρα πηρα την lg μετα απο 2 φορες που εχουν ερθει και παλι τα ιδια, να ερθουν να την ελεγξουν σπιτι ή να την πάρουν στο service. Δεν βλέπω να βγαίνει άκρη με την όλη φάση. θα τους πώ να την πάρουν και από εκεί και πέρα...?
 
Σιδερένιος Δημήτρη και περαστικά. Λοιπόν και εγώ περιμένω να με πάνε απο το 3.24 στο 3.27, θα διαπιστώσουμε με τον τεχνικό την αστοχία της ΤιΒι, αλλά δεν τους την δίνω μέχρι να ολοκληρώσουμε την διαδικασία του πιστωτικού. (Πάντως το πρόβλημα είναι εντονότατο....)

Εγώ θα πρότεινα να τους τη δώσεις για να προχωρήσουν πιο γρήγορα οι διαδικασίες. Εμένα μου την πήραν την Πέμπτη και σήμερα που πήρα τηλέφωνο στην LG μου είπαν ότι προχωράνε οι διαδικασίες για πιστωτικό και πολύ σύντομα θα με ενημερώσουν. Μίλησα και με το κατάστημα που την πήρα και επικοινώνησε και αυτός με την LG και του είπαν ότι πολύ σύντομα θα του στείλουν φαξ με πιστωτικό. Άρα είμαστε σε πολύ καλό δρόμο.
 
καλημέρα. πάλι τώρα πηρα την lg μετα απο 2 φορες που εχουν ερθει και παλι τα ιδια, να ερθουν να την ελεγξουν σπιτι ή να την πάρουν στο service. Δεν βλέπω να βγαίνει άκρη με την όλη φάση. θα τους πώ να την πάρουν και από εκεί και πέρα...?

Πιστεύω ότι και σε σένα θα έρθουνε προετοιμασμένοι να την πάρουν για πιστωτικό. Απλά έχε έτοιμο το βιντεάκι με τα πλακάκια μήπως και χρειαστεί να τους το δείξεις. Αν την πάρουν, μετά νομίζω ότι σε 3-4 μέρες θα έχεις το πιστωτικό.
 
Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να είμαι εγώ σπίτι για να τους δείξω το βιντεάκι, (το έδειξα πολλές φορές την προηγούμενη φορά και τους το έδωσα κι όλας) θα πώ στον πατέρα μου που θα είναι σπίτι να τους την δώσει. Αυτός ο τεχνικός που ήρθε ήταν σαν να μην ήξερε τι του γινόταν, είδε το πρόβλημα και απλά είπε θα το αναφέρω. Τέλος πάντων θα τους την δώσω όπως είπες για να κινηθούν οι διαδικασίες.
 
Mε πήραν σήμερα από το τόπικο service και μου είπαν ότι έχει βγεί καινούργιο
firmware (δεν ξέρω πιό) που λύνει τα προβλήματα.
Θα είναι η πρώτη TV μου είπαν που θα περαστεί.
Αντε να δούμε . . .
 
Έλεος, τα ίδια μου είπανε την προηγούμενη βδομάδα, και ήρθαν με το 3.24 ενώ είχα το 3.26. Τι είναι αυτά τα πράγματα?
 
Mε πήραν σήμερα από το τόπικο service και μου είπαν ότι έχει βγεί καινούργιο
firmware (δεν ξέρω πιό) που λύνει τα προβλήματα.
Θα είναι η πρώτη TV μου είπαν που θα περαστεί.
Αντε να δούμε . . .


Ελπίζω σ' αυτό επειδή δεν έχω καμιά όρεξη να τραβιέμαι για τα 24p μ' αυτά που βλέπω. Κουράζομαι μόνο που διαβάζω τη διαδικασία, τι να λέμε τώρα;
Και χωρίς να έχω καν (ή να σκοπεύω ν' αγοράσω στο άμεσο μέλλον) blu ray player, δεν νομίζω να αξίζει να τραβήξω τέτοιο λούκι...
 
Last edited:
...Επιπλέον - και μένα - μ' αρέσει πραγματικά η απόδοση της τηλεόρασης γενικά σε ταινίες κλπ. Βάθος χρωμάτων, design κλπ. είναι τζάμι και σε καταπληκτική τιμή... Άλλα τόσα ευρά για να δω (αν δω) αλφαδιά 24p, όχι ρε παιδιά, δεν τα δίνω.
Μακάρι να βρουν το κατάλληλο firmware. Εκτός από την ταλαιπωρία που θα γλυτώσουμε θα είναι καλό και για την LG. Εννοώ τη σωστή αναβάθμιση του firm, όχι τα πιστωτικά τιμολόγια.
Μην μπερδεύουμε τα πράγματα εδώ: Το ότι μοιράζονται πιστωτικά δεν σημαίνει ότι σώζεται το όνομα της εταιρείας, αλλά το όνομα της εγχώριας αντιπροσωπείας.
 
Σκηνη Νο 4. Την Παρασκευή έκανα ξανά τηλέφωνο στην LG μετα την αλλαγή της Πλακέτας, ότι έχω πρόβλημα και όντως σήμερα πήραν τηλέφωνο απο το ΣΕΡΒΙΣ του Κου Μαν.... για να έρθουν. Και ήρθαν την Παρασκευή μου είχαν βάλει 3.24 (από την LG). Βλέπουν λίγο απο TRANSFORMERS και παθαίνουν σοκ απο τα σπασίματα τα παιδιά, (γίναμε και κολλητοί). Βάζουν το 3.26 και όντως βελτιώθηκε αρκετά, βάζοντας όμως τα πλακάκια_demo και απενεργοποιώντάς όλα τα καλούδια πάλι 'σπασίματα'. Τελικά παίρνουν το ΣΕΡΒΙΣ μιλάει ο τεχνικός και λέει για το πρόβλημα, μιλάω και εγώ και μου λέει ότι τον ενημέρωσαν απο την LG ότι θα λυθεί το πρόβλημα με άλλο firmware στο ΜΕΛΛΟΝ... Του είπα ότι αν ήταν έτσι δεν θα έβγαιναν πιστωτικά απο την Εταιρεία, αλλά δεν βγάλαμε άκρη. Ο τεχνικός θα αναφέρει το πρόβλημα πάντως όπως είπε. Για την ενημέρωσή σας........
 
Re: Απάντηση: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

Ελπίζω σ' αυτό επειδή δεν έχω καμιά όρεξη να τραβιέμαι για τα 24p μ' αυτά που βλέπω. Κουράζομαι μόνο που διαβάζω τη διαδικασία, τι να λέμε τώρα;
Και χωρίς να έχω καν (ή να σκοπεύω ν' αγοράσω στο άμεσο μέλλον) blu ray player, δεν νομίζω να αξίζει να τραβήξω τέτοιο λούκι...

Αυτό ακριβώς πιστεύω ότι θέλει και η LG. Να κουραστούμε, να ταλαιπωρηθούμε, να θεωρήσουμε ότι δεν αξίζει τον κόπο. Στο τέλος θα δώσουν όλα τα πιστωτικά, αλλά με αυτό τον τρόπο θα γλιτώσουν νέες φασαρίες. Γιατί ποιος λογικός άνθρωπος θα δει τι τραβήξαμε εμείς για να πάρουμε τα πιστωτικά (και με δικηγόρο στο πλευρό μας) και θα κινήσει διαδικασίες για πιστωτικό στο μέλλον; Κανείς! Έτσι, σου λέει η LG (και καλά κάνει, κι εγώ το ίδιο θα έκανα): "Ετσι κι αλλιώς αυτά τα πιστωτικά δεν τα γλιτώνουμε. Τουλάχιστον να γλιτώσουμε τα πιθανά επόμενα."
Σκέψου να τους καλούσες την πρώτη φορά, να έβλεπαν το πρόβλημα και να την έπαιρναν κατευθείαν στο service και την επομένη να σου έδιναν το πιστωτικό. Κάθε μέρα θα έσκαγε και μια νέα περίπτωση. Και από στόμα σε στόμα θα επιστρεφόταν όλες οι tv σειράς 6000-7000 που αγοράστηκαν και η αντιπροσωπεία θα φαλίριζε.
 
Συμφωνώ, είναι η τακτική της εταιρείας. Απο εξυπηρέτηση και χρόνους ανταπόκρισης είναι άψογη σαν εταιρεία. Τώρα στο θέμα μας, μάλλον ακολουθούν κάποιες διαδικασίες. Μένει να παραδεχτούν το πρόβλημα το συγκεκριμένο για να τελείωσουμε όλοι μας...........
 
Συμφωνώ, είναι η τακτική της εταιρείας. Απο εξυπηρέτηση και χρόνους ανταπόκρισης είναι άψογη σαν εταιρεία. Τώρα στο θέμα μας, μάλλον ακολουθούν κάποιες διαδικασίες. Μένει να παραδεχτούν το πρόβλημα το συγκεκριμένο για να τελείωσουμε όλοι μας...........


Ας μου εξηγηση καποιος πως γινεται να το παραδεχτηκαν μονο σε 2 ατομα απο τα 20 και εξαιρείται ο jpaudio (γιατι ειχε κανει ενεργειες απο ποιο πριν) και εδωσαν πιστωτικο σε παλαιότερο μοντελο LG 6000?
Σας το λεω εντελως φιλικα ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!!!!

Ετσι δεν πρόκειται να παρεται πιστωτικο.
 
Last edited by a moderator: