ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ????

Λοιπον εχουμε νεοτερα....

Ηρθε ο τεχνικος, πολυ καλος κυριος, και πραγματι διαπιστωσε τα προβληματα.

Εγινε αναβαθμιση με το νεο firmware και η συνεχεια ειναι γνωστη. Παλι τα ιδια προβληματα, μαλλον και ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ :flipout:.

Μου ειπε οτι πρεπει να παρει την τηλεοραση για να προχωρησει την διαδικασια, οπως και εγινε.

Αυριο θα συνταξει τα απαραιτητα χαρτια για την LG και στη συνεχεια θα με ενημερωσουν ειτε απο την εταιρεια ειτε ιδιος.

Ειμαι αισιοδοξος και πιστευω να πανε ολα καλα.
 
Ζ.Ζαφειριδης 47lg 6000: την πήραν στο service OK
2)Jonny's (Ιωάννης Παπαγρηγορίου)42LG7000 : αγορά 6-3-09 αναβάθμιση από 3.22 σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα, τα παιδιά από το service (Θεσσαλονίκη) την παρέλαβαν σήμερα
3)GEORGEDEPPY 37LG7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
4)jpaudio, Γιάννης Π. 47LG7000: Πιστωτικό
5)jastapstar7 47LG7000(απο powerbuy)
6)ΣΑΓΩΝΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ 42LG7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
7)Λαμπρου Νικολαος 47LG 7000: Την πηραν επιστροφη-αναμενω πιστωτικό OK
8)Σιούλας Βασίλης 47LG 7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
9)ΚΕΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (dikemon) 37LG7000: Πιστωτικό
10) sakisaa 42 lg7000: αναβάθμιση χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
11)Δανιηλίδης Βαγγέλης 42LG7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
12)Τραϊανός Βαγγέλης 42LG7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
13) stefanoszis 37lg7000: αναβάθμιση σε 3.24 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
14) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Κων/νος (LG 7000 47") Αγορα 23/12/2008 (nickname: konchrist) αναβαθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα, την παρέλαβαν σήμερα
15) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Γεωργιος (LG 7000 37") Αγορα 11/2008 αναβαθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα, την παρέλαβαν σήμερα
16) vragias 42lg7000
17)petros_m 52lg7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
18)VIRTUS ....47 LG7000: Εχω 3.26 αλλά δεν έχω TV επειδή την ''ΕΣΚΙΣΑΝ''.... ΟΚ
19)msym: Αλλαγή πλακέτας με το 3.24 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
20)Tomb1 47lg7000: αναβάθμιση σε 3.24 ΧΩΡΙΣ αποτελεσμα. Μπηκε και το 3.26 και πάλι τα ίδια ΟΚ
21)Σινάκος Γιάννης 42LG6000: Αναβάθμιση χωρίς αποτέλεσμα, την πήραν στο service ΟΚ
κ.λ.π.

Έβαλα μωβ στους πιστωτικούς. Άντε άλλοι 19 έμειναν.
 
Παντως πολλα σπασιματα βρε παιδια!!!!

Μολις δε μπηκε το νεο firmware τα πραγματα χειροτερεψαν!!!:twoguns:

Μεχρι και η γυναικα μου, χωρις να ξερει τι εβλεπα μου ειπε πως παει ετσι η εικονα. Οταν της απαντησα οτι εχει προβλημα η τηλεοραση μου ειπε:
"Και τι εψαχνες τοσο καιρο τηλεοραση και διαβαζες? Για να παρεις αυτη?" :flipout:

Τι να πω?

Τωρα ειμαι με μια 14". Που καταντησαμε :rifle:
 
Hταν να ερθουν σημερα, αλλα καθηστερησαν και τους ακυρωσα. Απο Δευτερα τωρα, μιας και αυριο δεν μπορω.
 
Κάτι φαίνεται να αλλάζει στη στάση της LG. Και σε μένα ήρθαν σήμερα 2 ευγενικοί τεχνικοί και αφού είδαν κάτι στο service menu, μου είπαν ότι δεν θα την κάνουν κάτι, απλά θα την παραλάβουν και θα προχωρήσει η διαδικασία πιστωτικού. Μου είπαν να περιμένω τηλέφωνο από αύριο από την "μαμά" LG, αλλά οτιδήποτε πληροφορία χρειαστώ να επικοινωνήσω μαζί τους. Μάλλον είμαστε σε καλό δρόμο επιτέλους.
 
Μακαρι να πανε ολα καλα και πραγματι θα ειναι απο τις κορυφαιες εταιριες στο θεμα της υποστηριξης πελατων. :a0210:

Μεσα σε δυο ημερες θα εχω νεοτερα οποτε θα σας ενημερωσω.
 
Σήμερα μίλησα και γω με τη ¨μαμά¨ και μου είπαν ότι θα διευθετηθεί σύντομα το θέμα.
Πάντως οφείλω να ομολογήσω και γω την εξυπηρετηκότητα και την ευγένια
τόσο του τοπικού service όσο και των κεντρικών.
 
Σημερα ηρθε κ την πηρε το σερβις(μεταφορεας καλυτερα..),απευθειας χωρις να περασει firmware κλπ.το παλικαρι δεν φανηκε να ξερει τπτ,μου ειπε οτι θα τα πει στον τεχνικο,αλλα καλυτερα να κανω κ εγω μια συζητηση μαζι του..
Αρκει που πηγε εκει,τωρα ολα ειναι πιο ευκολα λογικα..
αυτα..
 
Λοιπόν, ήρθαν για την αλλαγή της πλακέτας(ευτυχώς σωστή αυτη την φορά) και στη συνέχεια βάζουμε το demo απο τα πλακάκια και ήταν ΟΚ. Για μια στιγμή λέω ''μπας και''. Φεύγει ο τεχνικός και ανακαλύπτω ότι ημουν στα 572ρ αντι των 1080ρ. Το ξαναπαίζω και έτρεμε η οθόνη. Τελικά ενημέρωσα την ΜΑΜΑ και θα ξαναέλθουν για να την δουν. Α... μου έβαλε την 3.24 (αυτήν του είπαν να μου βάλει) και οχι την τελευταία. Μπορείτε να μου πείτε τις ρυθμίσεις που κάνετε και με τι ''μέσο'', για να δείξετε το πρόβλημα??
 
Λοιπόν, ήρθαν για την αλλαγή της πλακέτας(ευτυχώς σωστή αυτη την φορά) και στη συνέχεια βάζουμε το demo απο τα πλακάκια και ήταν ΟΚ. Για μια στιγμή λέω ''μπας και''. Φεύγει ο τεχνικός και ανακαλύπτω ότι ημουν στα 572ρ αντι των 1080ρ. Το ξαναπαίζω και έτρεμε η οθόνη. Τελικά ενημέρωσα την ΜΑΜΑ και θα ξαναέλθουν για να την δουν. Α... μου έβαλε την 3.24 (αυτήν του είπαν να μου βάλει) και οχι την τελευταία. Μπορείτε να μου πείτε τις ρυθμίσεις που κάνετε και με τι ''μέσο'', για να δείξετε το πρόβλημα??

Καλα βρε παιδια ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΟΥΜΕ?

Ακομη με τις πλακετες παλευουν?

ΕΛΕΟΣ!!! :violent-smiley-030::violent-smiley-030::violent-smiley-030:
 
πηρα και γω την ´μαμα' και εδωσε την βλαβη στο σερβις. μενη το σερβις να παραδεχτη την βλαβη, κατι που μεχρι τωρα δεν θελει να κανει.
 
Παιδια καλημερα. 2 εβδομαδες εχουν περασει απο τοτε που μου πηραν την τηλεόραση. Στην κουβέντα που εκανα με τους τεχνικους, ηταν ξεκαθαρο οτι δεν εγινε τπτ με το 3.26, και οτι να περιμενω τηλ. για πιστωτικο.
Τις τελευταιες μερες προεκυψε το ανεκδοτο με την νεα πλακετα που λυνει ολα τα προβληματα. Μου εχουν βαλει λοιπον αυτη τη θαυματουργη πλακετα, και μου ειπαν οτι με εχουν ετοιμο να παραλαβω την τηλεοραση, και οτι η εταιρεια αποφασισε οτι δεν πρεπει να μου δοθει πιστωτικο.
Εγω φυσικα δεν παραλαμβανω τπτ.
Να δυναμωσει λιγο ο Κεμος το θεριό, να ναι καλα ο ανθρωπος. και θα τα δουμε σοβαροτερα τα πραγματα.
 
Πήγαινε στο service και πες τους να σου αποδείξουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την νέα πλακέτα. Κάνε έναν τελευταίο κόπο... Αν δεν τα καταφέρουν, που είναι το σίγουρο, γαμ... τους επί τόπου και φύγε! Μην κουβαλήσεις δικά σου μηχανήματα! Πάρε μόνο το δισκάκι με τα πλακάκια. Κάποιος φίλος εδώ το έχει κάνει .vob για να καεί σε DVD. Αυτοί είναι υποχρεωμένοι να σου παρουσιάσουν εικόνα τζάμι σε 100 HZ και 24p. Αν δεν τα καταφέρουν και μετά το καυγά που θα κάνεις θα σε γλύψουν αμέσως μετά από την LG και θα πάρεις το πιστωτικό στο τέλος.
Μην κωλώνεις!
φιλικά,
Γιάννης
 
Last edited:
Πήγαινε στο service και πες τους να σου αποδείξουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την νέα πλακέτα. Κάνε έναν τελευταίο κόπο... Αν δεν τα καταφέρουν, που είναι το σίγουρο, γαμ... τους επί τόπου και φύγε! Μην κουβαλήσεις δικά σου μηχανήματα! Πάρε μόνο το δισκάκι με τα πλακάκια. Κάποιος φίλος εδώ το έχει κάνει .vob για να καεί σε DVD. Αυτοί είναι υποχρεωμένοι να σου παρουσιάσουν εικόνα τζάμι σε 100 HZ και 24p. Αν δεν τα καταφέρουν και μετά το καυγά που θα κάνεις θα σε γλύψουν αμέσως μετά από την LG και θα πάρεις το πιστωτικό στο τέλος.
Μην κωλώνεις!
φιλικά,
Γιάννης

Ακριβώς αυτό να κάνεις. Είναι σίγουρο ότι δεν θα παίζει ούτε με τη νέα πλακέτα. Και το ξέρουν καλά και από το service.
 
εμενα ουτε φωνη ουτε ακροαση απο την lg. θα καλεσουν σε οσους ειμαστε στη λιστα ή μηπως πρεπει εγω να τους τηλεφωνησω?
 
με πηρε πριν λιγο η κ. Περιστερακη.πολυ ευγενικη. μακαρι να ηταν και καποιοι αλλοι το ιδιο. (αν με διαβαζετε συγνωμη που ημουνα λιγακι τσιτωμενος αλλα οταν πανε να σε βγαλουν τρελο...) κατανοησε το προβλημα αλλα αφου το σερβις κανει πως δεν το βλεπει καληνυχτα.....
παντος θα ξαναπαει η TV στο σερβις για να βαλουν μια καινουρια αναβαθμιση. και βλεπουμε...
 
Re: Απάντηση: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

παντος θα ξαναπαει η TV στο σερβις για να βαλουν μια καινουρια αναβαθμιση. και βλεπουμε...


Ποια αναβαθμιση βρε παιδια? :violent-smiley-030:

Πλακα κανουμε?

Πρεπει να κινηθουμε πιο δραστικα. :rifle:
Δεν παει αλλο!!!!
 
Επί τέλους, τέλος (ή αρχή;))! Από το απόγευμα σήμερα στο σπίτι μου βρίσκεται μια 46W5500, στο κουτί ακόμα, αλλά προσεχώς και στο έπιπλο. Να ευχαριστήσω από αυτό εδώ το forum τον κ. Κέμο για την υποστήριξή του (αν και εγώ είχα κινηθεί νωρίτερα) τον φίλο Παναγιώτη, το service της LG που συνενοηθήκαμε σαν τεχνικοί, την LG φυσικά και το μαγαζί που είχα ψωνήσει που δεν άρχισε τις ανούσιες συζητήσεις περί αντικατάστασης με ίδιας μάρκας τηλεόραση και όλες αυτές τις παπαρ...ς. Εντυπώσεις από τη Sony στις προσεχείς ημέρες. Να ξαναθυμίσω την τυπική μάλλον διαδικασία της εμπλοκής του service, της απόδειξης επί τόπου ότι δεν διορθώνεται τίποτα με οποιοδήποτε firmware, της αποστολής της τηλεόρασης εκεί, την επιστροφή της σαν "ανεπισκεύαστη" πίσω και την επιστροφή της στο μαγαζί που αγοράστηκε ύστερα από το πολυπόθητο fax από την LG για την πίστωση. Μικρές παραλαγές μπορεί να υπάρξουν αλλά η ραχοκοκαλία της διαδικασίας παραμένει η ίδια. Ελπίζω και για τους υπόλοιπους να υπάρξει αίσιο "πιστωτικό" τέλος και να μην ξανασυμβεί περιστατικό σαν και αυτό που όλοι περάσαμε.
Καλό κουράγιο και φυσικά εδώ θα είμαι για οπιαδήποτε διευκρίνηση, βοήθεια και πληροφορία.
Φιλικά,
Γιάννης
Υ.Π Περαστικά στον κ. Κέμο και από μένα.
 
Επί τέλους, τέλος (ή αρχή;))! Από το απόγευμα σήμερα στο σπίτι μου βρίσκεται μια 46W5500, στο κουτί ακόμα, αλλά προσεχώς και στο έπιπλο. Να ευχαριστήσω από αυτό εδώ το forum τον κ. Κέμο για την υποστήριξή του (αν και εγώ είχα κινηθεί νωρίτερα) τον φίλο Παναγιώτη, το service της LG που συνενοηθήκαμε σαν τεχνικοί, την LG φυσικά και το μαγαζί που είχα ψωνήσει που δεν άρχισε τις ανούσιες συζητήσεις περί αντικατάστασης με ίδιας μάρκας τηλεόραση και όλες αυτές τις παπαρ...ς. Εντυπώσεις από τη Sony στις προσεχείς ημέρες. Να ξαναθυμίσω την τυπική μάλλον διαδικασία της εμπλοκής του service, της απόδειξης επί τόπου ότι δεν διορθώνεται τίποτα με οποιοδήποτε firmware, της αποστολής της τηλεόρασης εκεί, την επιστροφή της σαν "ανεπισκεύαστη" πίσω και την επιστροφή της στο μαγαζί που αγοράστηκε ύστερα από το πολυπόθητο fax από την LG για την πίστωση. Μικρές παραλαγές μπορεί να υπάρξουν αλλά η ραχοκοκαλία της διαδικασίας παραμένει η ίδια. Ελπίζω και για τους υπόλοιπους να υπάρξει αίσιο "πιστωτικό" τέλος και να μην ξανασυμβεί περιστατικό σαν και αυτό που όλοι περάσαμε.
Καλό κουράγιο και φυσικά εδώ θα είμαι για οπιαδήποτε διευκρίνηση, βοήθεια και πληροφορία.
Φιλικά,
Γιάννης
Υ.Π Περαστικά στον κ. Κέμο και από μένα.

Μπραβο Γιαννη.Συγχαρητηρια και καλοριζικια.Σου ευχομαι να τη χαρεις οπως κι'εμεις (GARRET - Kalergman) κατι που δεν εγινε με την LG.