ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ????

Φανταστείτε ότι ήθελαν να έρθουν για να λύσουν τα προβληματά μας και ιδού τι ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ....
 

Attachments

  • 2505.jpg
    2505.jpg
    120.6 KB · Views: 59
Last edited:
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

Φανταστείτε ότι ήθελαν να έρθουν για να λύσουν τα προβληματά μας και ιδού τι ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ....

και δεν σου ειπαν οτι παιζει μια χαρα; περιεργο!!!!
 
Μπορει καποιος να μου υποδειξει που βρισκεται το βιντεακι που φανερωνει τα προβληματα? Δεν το βρισκω.
 
καλημέρα. η μόνη αλαγή που είδα είναι ότι πλέον pc(1920x1080@60Hz) με hdimi και ετικέτα "pc" απενεργοποιεί το trumotion στα σίγουρα (λοίπανε τα σπασίματα γι αυτό και στην αρχή χάρηκα ότι έφτιαξε, αλλά δεν).
 
Καλημέρα και από εμένα. Ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω ότι μου διέλυσαν την Τηλεόραση. Για να δούμε σήμερα τι θα κάνουμε........Αλήθεια το ότι μου προκάλεσαν hardware πρόβλημα ενώ δεν είχα, πως μπορώ να το χειριστώ??
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000??

Παω να το γραψω αυτοματα με το ΝΕRO αλλα το αποτελεσμα ειναι κενο!:slapface:

κάνε το mount με κάποιο πρόγραμμα. Alcohol, power iso π.χ
 
Απάντηση: Re: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

Καλημέρα και από εμένα. Ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω ότι μου διέλυσαν την Τηλεόραση. Για να δούμε σήμερα τι θα κάνουμε........Αλήθεια το ότι μου προκάλεσαν hardware πρόβλημα ενώ δεν είχα, πως μπορώ να το χειριστώ??

Όχι ρε π.....η μου!
Μου θύμισες αυτό το αγγλικό γνωμικό που έλεγε ο NeoF1Z: if it works, don't fix it!

Γιατί δεν δοκιμάζεις να ξαναβάλεις το 3.24; :grandpa:
http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=822233&postcount=842
Αν φυσικά δεν είναι εντελώς off το μηχάνημά σου. Όχι τιποτ' άλλο, αλλά και άλλα παιδιά που το έβαλαν παίζει. Ίσως είχε κάτι το στικάκι του μάστορα.
 
ο άνθρωπος είχε 2 στικάκια μια έβαζε το ένα μια έβαζε το άλλο. Όταν διαπίστωσε την *α*α*ία που είχε κάνει ζήτησε απλώς συγγνώμη. Σε λίγο θα ξαναπάρω την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. (και να φανταστείτε ότι ήθελα να αγοράσω και άλλα είδη της LG). Οσον αφορά για το 3.24 δεν θα μπορέσω να κάνω κάτι, γιατί δεν έχω κονσόλα.......ΧΑΜΟΣ.
 
Είσαστε έτοιμοι να ακούσετε την είδηση της ημέρας???????????
ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ??????
ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!
Γράψτε όλοι τι έγινε με το σέρβις και μετά θα σας πως τα ...στα!!
ΤΩΡΑ!!!
 
Είσαστε έτοιμοι να ακούσετε την είδηση της ημέρας???????????
ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ??????
ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!
Γράψτε όλοι τι έγινε με το σέρβις και μετά θα σας πως τα ...στα!!
ΤΩΡΑ!!!
Για πες , για πες !!!!
Στο τελος θα γινουμε και "καρδιακοί" για μια τηλεόραση LG...:flipout::flipout:
 
όλο στο F5 είναι το δάκτυλό μου...το έβγαλα από εκεί που μου το έβαλε χτες ο τεχνικός....

Απλά περιμένω για να πάρω ή όχι την Εταιρεία.......
 
Είσαστε έτοιμοι να ακούσετε την είδηση της ημέρας???????????
ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ??????
ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!
Γράψτε όλοι τι έγινε με το σέρβις και μετά θα σας πως τα ...στα!!
ΤΩΡΑ!!!
Δηλαδή?
 
Μόλις με ενημερώσετε όλοι σας ότι κάνατε το σέρβις (δηλ. έγινε η αναβάθμιση) τότε με λίστα μου (η οποία να συμπεριλαμβάνει τα πλήρη στοιχεία του καθενός μας, τα οποία είχατε δώσει στην LG για να έρθει το σέρβις, υπόθεση Κέμου) προς την υπεύθυνη της LG, θα στείλουν e-mail στους τεχνικούς που μας έκαναν την αναβάθμιση για να καταθέσουν εκείνοι (δηλ. οι τεχνικοί τους) αίτηση αντικατάστασης του ελλατωματικού μας προϊόντος και στην συνέχεια η LG θα αποστείλει e-mail προς τα καταστήματα αγοράς του καθενός μας εντολή για έκδοση πιστωτικού!
Πρέπει να φύγω για το Δ/κό Συμβούλιο του Γεν. Νοσ. Τρικ. και θα τα πούμε στην συνέχεια ..... Ήσυχα εν τω μεταξύ εσείς......
Δεσμεύτηκα για δημόσιο ευχαριστήριο προς την Υπεύθυνη!!!! Τι λέτε???
 
Μόλις με ενημερώσετε όλοι σας ότι κάνατε το σέρβις (δηλ. έγινε η αναβάθμιση) τότε με λίστα μου (η οποία να συμπεριλαμβάνει τα πλήρη στοιχεία του καθενός μας, τα οποία είχατε δώσει στην LG για να έρθει το σέρβις, υπόθεση Κέμου) προς την υπεύθυνη της LG, θα στείλουν e-mail στους τεχνικούς που μας έκαναν την αναβάθμιση για να καταθέσουν εκείνοι (δηλ. οι τεχνικοί τους) αίτηση αντικατάστασης του ελλατωματικού μας προϊόντος και στην συνέχεια η LG θα αποστείλει e-mail προς τα καταστήματα αγοράς του καθενός μας εντολή για έκδοση πιστωτικού!
Πρέπει να φύγω για το Δ/κό Συμβούλιο του Γεν. Νοσ. Τρικ. και θα τα πούμε στην συνέχεια ..... Ήσυχα εν τω μεταξύ εσείς......
Δεσμεύτηκα για δημόσιο ευχαριστήριο προς την Υπεύθυνη!!!! Τι λέτε???

Μόλις πάρουμε το πιστωτικό στα χέρια πάρα πολύ ευχαρίστως να την ευχαριστήσουμε δημοσίως. Μέχρι τότε ας είμαστε επιφυλακτικοί.