Ηρθε το service, εκανε αναβαθμηση, διαπιστωθηκαν τα σπασιματα, μιλησε ο τεχνικος με τον προισταμενο, πηρε την TV και ολα τα παρελκομενα της (control,manual,κουτι,cd κλπ), και περιμενω τηλ. για πιστωτικο.Μόλις με ενημερώσετε όλοι σας ότι κάνατε το σέρβις (δηλ. έγινε η αναβάθμιση) τότε με λίστα μου (η οποία να συμπεριλαμβάνει τα πλήρη στοιχεία του καθενός μας, τα οποία είχατε δώσει στην LG για να έρθει το σέρβις, υπόθεση Κέμου) προς την υπεύθυνη της LG, θα στείλουν e-mail στους τεχνικούς που μας έκαναν την αναβάθμιση για να καταθέσουν εκείνοι (δηλ. οι τεχνικοί τους) αίτηση αντικατάστασης του ελλατωματικού μας προϊόντος και στην συνέχεια η LG θα αποστείλει e-mail προς τα καταστήματα αγοράς του καθενός μας εντολή για έκδοση πιστωτικού!
Πρέπει να φύγω για το Δ/κό Συμβούλιο του Γεν. Νοσ. Τρικ. και θα τα πούμε στην συνέχεια ..... Ήσυχα εν τω μεταξύ εσείς......
Δεσμεύτηκα για δημόσιο ευχαριστήριο προς την Υπεύθυνη!!!! Τι λέτε???
Λαμπρου Νικος LG 47 7000.
Kαθως η αντιδραση τους ειναι απολυτα θετικη και γρηγορη, συμφωνω για ευχαριστηριο και βγαζω το καπελο για το service.
Απλουστατα, τα σπασιματα των 100hz δεν διορθωνονται με firmware, κατι το οποιο διαπιστωσε ευκολα ο τεχνικος.:a0210: