ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ????

πρέπει να έχω έτοιμο DVD μέ HDMI για να το τσεκάρουνε?? Αφού το ξέρουν το πρόβλημα τι να τσεκάρουνε? Μήπως γίνει κάποιο θαύμα?
Παρακαλώ ενημερώστε με
Πάρε με στο κινητό να σου τα πω....μετά τι θα κάνεις...
 
Υπαρχει χρονος να μπω και εγω μέσα και αν ναί πώς?
Εχω 47LG7000, αγορά 13/11/2008. Δέν έχω σετάρισμα αυτη την στιγμή με HDMI αλλά πιστεύω αυτά πού αναφέρετε.
Ποιά είναι η διαδικασία. Ξέρω οτι εσείς έχετε προχωρήσει πολύ και είμαι χρονικά πίσω αλλά πέστε μου αν γίνεται.

Καλώς ήρθες στην ομάδα μας και μακάρι να προλάβεις (ας είναι καλά ο Δημήτρης) και να πάρεις κι εσύ πιστωτικό, μήπως είναι όμως λίγο μάταιο;
Έχεις την τελεόραση 6 μήνες, δεν έχεις δει τα προβλήματα και προφανώς μέχρι να διαβάσεις το forum θα είσουν και ευχαριστημένος με την επιλογή σου. Υπάρχει άραγε λόγος να μπεις στην διαδικασία να επικοινωνείς με την LG, να έρθουν τεχνικοί σπίτι σου, να πρέπει να τους αποδείξεις κάτι που εσύ δεν βλέπεις, να περιμένεις μετά τηλεφώνημα από την LG, να επιστρέψεις την τελεόραση μονος σου στο κατάστημα που την πήρες, να μείνεις κάποιες μέρες χωρίς TV μέχρι να πάρεις την καινούρια και ίσως να δώσεις και κάποια επιπλέον χρήματα για να την πάρεις;
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να μπεις στην ομάδα μας, ίσα-ίσα που όσο περισσότεροι αναφέρουν το πρόβλημα στην LG, τόσο το καλύτερο και για εμάς της ομάδας, αλλά και για κάποιους παραέξω που ίσως το ακούσουν και γλιτώσουν από μια λάθος αγορά. Το αναφέρω απλά μήπως και γλιτώσεις κάποια ταλαιπωρία, την οποία δεν θα είχες υποστεί αν δεν είχες διαβάσει το νήμα μας.
Αν παρόλα αυτά επιμένεις να θέλεις να μπεις στην ομάδα μας, είμαστε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείς.
 
Έχω την επίσημη λίστα με τα προβλήματα του καθενός στα χέρια μου (απάντηση της LG)
Τι κάνω τώρα????? Νομίζω ότι πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα ο καθένας σας με εμένα τηλεφωνικά!!!
Ή ότι όποιον άλλο τρόπο επικοινωνίας θέλετε να διαλέξετε για να λυθεί το πρόβλημα του καθενός σας
Αρχίστε από τώρα με το κανονικό σας όνομα στο τηλ. μου.
 
Last edited:
1]Ζ.Ζαφειριδης 47lg 6000: Πιστωτικό
2)Jonny's (Ιωάννης Παπαγρηγορίου)42LG7000 : αγορά 6-3-09 αναβάθμιση από 3.22 σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα, τα παιδιά από το service (Θεσσαλονίκη) την παρέλαβαν σήμερα
3)GEORGEDEPPY 37LG7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
4)jpaudio, Γιάννης Π. 47LG7000: Πιστωτικό
5)jastapstar7 47LG7000(απο powerbuy)
6)ΣΑΓΩΝΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ 42LG7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
7)Λαμπρου Νικολαος 47LG 7000: Την πηραν επιστροφη-αναμενω πιστωτικό OK
8)Σιούλας Βασίλης 47LG 7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
9)ΚΕΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (dikemon) 37LG7000: Πιστωτικό
χωρίς αποτέλεσμα. ΟΚ
10) sakisaa 42 lg7000: αναβάθμιση χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
11)Δανιηλίδης Βαγγέλης 42LG7000: Πιστωτικό
12)Τραϊανός Βαγγέλης 42LG7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
13) stefanoszis 37lg7000: αναβάθμιση σε 3.24 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
14) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Κων/νος (LG 7000 47") Αγορα 23/12/2008 (nickname: konchrist)
15) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Γεωργιος (LG 7000 37") Αγορα 11/2008
16) vragias 42lg7000
17)petros_m 52lg7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
18)VIRTUS ....47 LG7000: Εχω 3.26 αλλά δεν έχω TV επειδή την ''ΕΣΚΙΣΑΝ''.... ΟΚ
19)msym: Αλλαγή πλακέτας με το 3.24 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
20)Tomb1 47lg7000: αναβάθμιση σε 3.24 ΧΩΡΙΣ αποτελεσμα. Μπηκε και το 3.26 και πάλι τα ίδια ΟΚ
21)Σινάκος Γιάννης 42LG6000: Αναβάθμιση χωρίς αποτέλεσμα, την πήραν στο service ΟΚ
κ.λ.π.[/quote]
 
Έχω την επίσημη λίστα με τα προβλήματα του καθενός στα χέρια μου (απάντηση της LG)
Τι κάνω τώρα????? Νομίζω ότι πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα ο καθένας σας με εμένα τηλεφωνικά!!!
Ή ότι όποιον άλλο τρόπο επικοινωνίας θέλετε να διαλέξετε για να λυθεί το πρόβλημα του καθενός σας
Αρχίστε από τώρα με το κανονικό σας όνομα στο τηλ. μου.

Για όσους δεν κατάλαβαν: Ο κος Κέμος έχει τη λίστα που του έστειλε η LG που λέει τι αποφάσισαν για τον καθένα μας και τι έκαναν (π.χ.: Πιστωτικό, επίλυση κλπ). Παίρνετε τηλέφωνο στο 6944591378 και σας ενημερώνει για την περίπτωσή σας. Παρακαλώ να γίνει άμεσα η επικοινωνία για να μπορέσουν να διευθετηθούν πιθανά προβλήματα.
 
1)Ζ.Ζαφειριδης 47lg 6000: Πιστωτικό
2)Jonny's (Ιωάννης Παπαγρηγορίου)42LG7000 : αγορά 6-3-09 αναβάθμιση από 3.22 σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα, τα παιδιά από το service (Θεσσαλονίκη) την παρέλαβαν σήμερα
3)GEORGEDEPPY 37LG7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
4)jpaudio, Γιάννης Π. 47LG7000: Πιστωτικό
5)jastapstar7 47LG7000(απο powerbuy)
6)ΣΑΓΩΝΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ 42LG7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
7)Λαμπρου Νικολαος 47LG 7000: Την πηραν επιστροφη-αναμενω πιστωτικό OK
8)Σιούλας Βασίλης 47LG 7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
9)ΚΕΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (dikemon) 37LG7000: Πιστωτικό
10) sakisaa 42 lg7000: αναβάθμιση χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
11)Δανιηλίδης Βαγγέλης 42LG7000: Πιστωτικό (ακόμα δεν το έχει παρει το καταστημα
12)Τραϊανός Βαγγέλης 42LG7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
13) stefanoszis 37lg7000: αναβάθμιση σε 3.24 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
14) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Κων/νος (LG 7000 47") Αγορα 23/12/2008 (nickname: konchrist)
15) ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Γεωργιος (LG 7000 37") Αγορα 11/2008
16) vragias 42lg7000
17)petros_m 52lg7000: αναβάθμιση σε 3.26 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
18)VIRTUS ....47 LG7000: Εχω 3.26 αλλά δεν έχω TV επειδή την ''ΕΣΚΙΣΑΝ''.... ΟΚ
19)msym: Αλλαγή πλακέτας με το 3.24 χωρίς αποτέλεσμα ΟΚ
20)Tomb1 47lg7000: αναβάθμιση σε 3.24 ΧΩΡΙΣ αποτελεσμα. Μπηκε και το 3.26 και πάλι τα ίδια ΟΚ
21)Σινάκος Γιάννης 42LG6000: Πιστωτικό (ακόμα δεν το έχει πάρει το κατάστημα
 
Μαλλον εχουμε μεινει τελευταιοι!!!!

Αντε να επιστρεψω σπιτι να αρχιζω να δρομολογω το θεμα!!!:a0210:
 
Παίρνω τηλ το Κ. Κέμο αλλά δεν απαντάει, προφανός έχει κάποια δουλειά ο άνθρωπος. Αν έχει κανεις κανα νέο ας γράψει.
 
Παίρνω τηλ το Κ. Κέμο αλλά δεν απαντάει, προφανός έχει κάποια δουλειά ο άνθρωπος. Αν έχει κανεις κανα νέο ας γράψει.
Επέστρεψα και πάρε με...
 
Πήρα την LG όπως μου είπε ο κ. Κέμος να πώ ότι δεν διορθώθηκε τίποτα και ότι ζητώ πιστοτικό. Μου είπανε θα στείλουνε σήμα στον τεχνικό να το επιβαιβαιώσει και θα με καλέσουνε για τα περαιτέρω.
 
Καλώς ήρθες στην ομάδα μας και μακάρι να προλάβεις (ας είναι καλά ο Δημήτρης) και να πάρεις κι εσύ πιστωτικό, μήπως είναι όμως λίγο μάταιο;
Έχεις την τελεόραση 6 μήνες, δεν έχεις δει τα προβλήματα και προφανώς μέχρι να διαβάσεις το forum θα είσουν και ευχαριστημένος με την επιλογή σου. Υπάρχει άραγε λόγος να μπεις στην διαδικασία να επικοινωνείς με την LG, να έρθουν τεχνικοί σπίτι σου, να πρέπει να τους αποδείξεις κάτι που εσύ δεν βλέπεις, να περιμένεις μετά τηλεφώνημα από την LG, να επιστρέψεις την τελεόραση μονος σου στο κατάστημα που την πήρες, να μείνεις κάποιες μέρες χωρίς TV μέχρι να πάρεις την καινούρια και ίσως να δώσεις και κάποια επιπλέον χρήματα για να την πάρεις;
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να μπεις στην ομάδα μας, ίσα-ίσα που όσο περισσότεροι αναφέρουν το πρόβλημα στην LG, τόσο το καλύτερο και για εμάς της ομάδας, αλλά και για κάποιους παραέξω που ίσως το ακούσουν και γλιτώσουν από μια λάθος αγορά. Το αναφέρω απλά μήπως και γλιτώσεις κάποια ταλαιπωρία, την οποία δεν θα είχες υποστεί αν δεν είχες διαβάσει το νήμα μας.
Αν παρόλα αυτά επιμένεις να θέλεις να μπεις στην ομάδα μας, είμαστε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείς.
Έχεις δίκιο αλλα με ενοχλεί να εχω κατι προβληματικό. Είχα την εντύπωση ότι η LG έπαιρνε την tv στό service. Το «να επιστρέψεις την τηλεόραση μονος σου στο κατάστημα που την πήρες» με προβληματίζει πολύ. Πώς να κουβαλήσεις το θηρίο?
Εάν συνδέσω την TV με το PC μέσω DVI-HDMI θα μπορέσω να εντοπίσω το πρόβλημα?.
Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή, το σκέπτομαι, αλλά πιστεύω οτι υπάρχει λάθος προσέγγιση απο την LG. To πρόβλημα είναι δεδομένο και δεν θα έπρεπε καθένας ξεχωριστά να προσπαθούσε να αποδείξει ένα υπαρκτό πρόβλημα.
Εχω ήδη στείλει λεπτομέρειες και θα δώ τι θα κάνω όταν επικοινωνήσει η LG μαζί μου.
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΗΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΗΔΗ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.
 
Και ´γω στην αναμονή για τηλ. από την LG.
To πρόβλημα είναι ότι θα πρέπει να σταλέι η TV στην Αθήνα και το courier θέλει 75 Eυρώ.
Επίσης θα μείνω χωρίς TV (γιατί δεν έχω δέυτερη) για άγνωστο διάστημα.
Δεν είναι αδικό να ταλαιπωρούμαι και να επιβαρύνομαι
για κάτι που έσκασα 900 Ευρωπουλάκια και δεν φταίω ?
 
Έχεις δίκιο αλλα με ενοχλεί να εχω κατι προβληματικό. Είχα την εντύπωση ότι η LG έπαιρνε την tv στό service. Το «να επιστρέψεις την τηλεόραση μονος σου στο κατάστημα που την πήρες» με προβληματίζει πολύ. Πώς να κουβαλήσεις το θηρίο?
Εάν συνδέσω την TV με το PC μέσω DVI-HDMI θα μπορέσω να εντοπίσω το πρόβλημα?.
Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή, το σκέπτομαι, αλλά πιστεύω οτι υπάρχει λάθος προσέγγιση απο την LG. To πρόβλημα είναι δεδομένο και δεν θα έπρεπε καθένας ξεχωριστά να προσπαθούσε να αποδείξει ένα υπαρκτό πρόβλημα.
Εχω ήδη στείλει λεπτομέρειες και θα δώ τι θα κάνω όταν επικοινωνήσει η LG μαζί μου.
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΗΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΗΔΗ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.

Αν δεις σε προηγούμενες σε σελίδες υπάρχουν αρκετά βιντάκια που είναι κατάλληλα για να "δείξουν" το πρόβλημα. Το πιο famous είναι ένα βιντεάκι με μια κοπέλα που τρέχει ανάμεσα σε κολώνες και μετά σε πλακάκια (Philips_DNM_Demo). Αυτό το βίντεο κάνει πολλά σπασίματα. Είτε με pc, είτε ακόμα και με απλό dvd (αν και δεν το παραδέχεται η LG) θα δεις σίγουρα το πρόβλημα.
 
Re: Απάντηση: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

Και ´γω στην αναμονή για τηλ. από την LG.
To πρόβλημα είναι ότι θα πρέπει να σταλέι η TV στην Αθήνα και το courier θέλει 75 Eυρώ.
Επίσης θα μείνω χωρίς TV (γιατί δεν έχω δέυτερη) για άγνωστο διάστημα.
Δεν είναι αδικό να ταλαιπωρούμαι και να επιβαρύνομαι
για κάτι που έσκασα 900 Ευρωπουλάκια και δεν φταίω ?
Εχεις δικιο. Νομίζω οτι είμαστε πολύ μαλακοί με την LG.Η τηλεόρασεις της σειράς εχουν αποδεδειγμένο πρόβλημα και θά έπρεπε να δίνουν πιστωτικά χωρίς αυτή την ταλαιπωρία.
 
Re: Απάντηση: ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ LG ΣΕΙΡΑ 6-6100 ΚΑΙ 7000?????ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥ

Και ´γω στην αναμονή για τηλ. από την LG.
To πρόβλημα είναι ότι θα πρέπει να σταλέι η TV στην Αθήνα και το courier θέλει 75 Eυρώ.
Επίσης θα μείνω χωρίς TV (γιατί δεν έχω δέυτερη) για άγνωστο διάστημα.
Δεν είναι αδικό να ταλαιπωρούμαι και να επιβαρύνομαι
για κάτι που έσκασα 900 Ευρωπουλάκια και δεν φταίω ?

Μίλησες με τον Δημήτρη; Μήπως μπορεί να γίνει κάτι άλλο στην περίπτωσή σου; Τουλάχιστον να την πας στο service στη Θεσσαλονίκη αν γίνεται.
 
Τους πηρα, τους τα ειπα, ζητησα αντικατασταση και μου ειπαν να περιμενω τηλεφωνημα απο το "αρμοδιο τμημα".
 
Αν δεις σε προηγούμενες σε σελίδες υπάρχουν αρκετά βιντάκια που είναι κατάλληλα για να "δείξουν" το πρόβλημα. Το πιο famous είναι ένα βιντεάκι με μια κοπέλα που τρέχει ανάμεσα σε κολώνες και μετά σε πλακάκια (Philips_DNM_Demo). Αυτό το βίντεο κάνει πολλά σπασίματα. Είτε με pc, είτε ακόμα και με απλό dvd (αν και δεν το παραδέχεται η LG) θα δεις σίγουρα το πρόβλημα.
ευχαριστώ, κατεβασα το Video, θα κανω την συνδεση και θα δώ το γινεται.