Συγχώρεσε σε μου το θάρρος αλλα να προτείνω κάτι?
Ξέρω οτι προτιμάς να πάς σε μία μηχανή με καλά ψηλά iso αλλα σκέφτηκα κάτι που ίσως αξίζει τον κόπο να το δείς. Βέβαια καθώς η εμπειρία μου σε αυτά ειναι ...μηδενική μπορεί να λέω και αρλούμπες αλλα εγω θα τις πώ!
Μήπως θα ήταν προτιμότερο να πας σε ένα setup με δύο (η τρία) εξωτερικά φλάς (είτε νοικιάζεις καλά η πάιρνεις τα παλία τα nikon sb που είναι εξαιρετικά) και να τα τοποθετήτείς σε συγκεκριμένα σημεία ανάλογα με την φάση της τελετής. Αυτά θα σου δώσουν σίγουρα καλύτερο έλεγχο της εικόνας που θα παίρνεις και καλύτερο αποτέλεσμα απο τα όποια υψηλά iso καθώς θα φωτίσουν τον χώρο καλύτερα. Έκανα ένα σκετσάκι με βάση το τυπικό εκκλησάκι και κάποια σημεία για το φλάς ανάλογα με την τελετή.
Πχ. Πρίν την είσοδο μπορούν να βρίσκονται εναλάξ στις θέσεις 9,8,7,6 και να φωτίζουν για φωτογραφίες των καλεσμένων που περιμένουν οι των άδειων καρέκλων πριν καθήσουν.
Ή στην 3 και 6 για φωτό του γαμπρού όσο περιμένη την νύφη.
Στην 10,11 θα φωτίσουν την νύφη απο πλάγια όταν μπαινει στην εκκλησία και αν αφήσεις ένα στη 10 και το άλλο στην 4 έχεις στην ίδια φωτισμένους τον γαμπρο και την νύφη όπως μπαίνει.
Κατα την διάρκεια οι 1,2,3,4,5,6,7 φωτίζουν το μυστήριο φωτίζοντας κάθε συμετέχοντα ξεχωριστά. Δηλ ενώ το 5 φωτίζει το ζευγάρι το 6 τους κουμπάρους η τον παπά ανάλογα. Ωστε ο φωτογράφος που γυρναει γύρω γύρω έχει πάντα καθαρά φως στα πρώσωπα όλων. Καλυτερο απο αυτό που θα είχε χωρίς φλας.
Απλά θα θέλει δουλεία στην προετοιμασία των διάφορων θέσεων. Δλδ τους συνδιασμούς που θα χρησιμοποιείς κάθε φορά και κυρίως έτοιμες ρυθμίσεις για κάθε θέση. Σε άλλες θα ειναι πίο δυνατό, πιό εστιασμένο (zoom head), η σε θέση bounce ενώ στις κοντινές μπορείς να βάλεις και ένα diffuser που βρίσκεις έυκολα και φτηνά. Και το καλό είναι οτι το φώς θα είναι σταθερό και προκαθορισμένα και μόνο οι φωτογράφοι θα πρέπει να μετακινουνται οι ίδιοι και να βάζουν τα φλας στην κατάληλλη θέση κάθε φορά...
Ε?!