Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Re: Απάντηση: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

The rise of the machines, δεν λες τίποτα. Εμένα μου έφερε στο μυαλό την ταινία "I, Robot" με τον Will Smith. Εκεί που ο υπολογιστής αποκτάει συνείδηση της ύπαρξης του, και θέλει να κατακτήσει τον κόσμο. Το να σου μιλάει ένα μηχάνημα είναι πια πολύ συνηθισμένο. Το να σου απαντάει ένα μηχάνημα και να κάνεις κουβέντα μαζί του, έχω αρχίσει να το δέχομαι. Αλλά το να σε ανακρίνει το μηχάνημα πάνω στην κουβέντα, να μην δέχεται την απάντηση σου, να νευριάζει μαζί σου και να σου κλείνει το τηλέφωνο είναι λίγο ανησυχητικό για την πορεία του τομέα της τεχνητής νοημοσύνης. Πολύ ανθρώπινο χαρακτηριστικό μου θυμίζει. Το πιο ήπιο ενδεχόμενο, να εξελιχθεί σε κάτι που θα θυμίζει ξινή cyber γκόμενα. Δεν ανέφερα προηγουμένως ότι είχε γυναικεία φωνή. Το πιο ανησυχητικό είναι να αρχίζει να σου πετάει πυραύλους :BDBDG54:
Σοβαρά τώρα, από την WIND δεν έχω κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Στο σταθερό κρατάω το συμβόλαιο που με βολεύει, όποτε λήγει μου κάνουν έκπτωση και το ανανεώνω, ακόμα και τεχνικά δεν είχα πρόβλημα. Πήρα πέρυσι router εκτός από τα δικά τους, και αν και δεν είχαν υποχρέωση να βοηθήσουν αφού δεν ήταν δικό τους router, τα παιδιά στην τεχνική υποστήριξη είχαν ασχοληθεί και είχαν ψάξει τις σωστές ρυθμίσεις για το router. Βοήθησε βέβαια ότι ήταν πολύ διαδεδομένο, αλλά είχαν ψάξει ότι το συγκεκριμένο της Tp-Link, αλλά και ίσως γενικά τα Tp-Link έχουν προφίλ για σύνδεση WIND, αλλά είναι λάθος. Και πρέπει να επέμβεις και να αλλάξεις κάποιες ρυθμίσεις.
Και στο κινητό δεν είχα πρόβλημα, είχα παλιό πρόγραμμα που το κατάργησαν, αλλά μέχρι την λήξη του συμβολαίου μου με πήγαν στο μεγαλύτερο πρόγραμμα τους, με τεράστια έκπτωση όμως. Έτσι έχω πολύ περισσότερα με τα ίδια περίπου λεφτά.
Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό το μόνο που με έχει ενοχλήσει είναι αυτό το μηχάνημα.
Επίσης, όντως και άλλοι έχουν πια τέτοια αυτοματοποιημένα συστήματα. Για παράδειγμα, ο πατέρας μου έχει Cosmote, και λόγω ηλικίας δεν ξέρει να κουμαντάρει ρυθμίσεις, συνεννοήσεις με την Cosmote κτλ. Εγώ παίρνω τηλέφωνο στην Cosmote για να συνεννοηθώ για ότι χρειαστεί. Και εκεί έχουν αυτοματοποιημένο σύστημα, αλλά της WIND ήταν πάντα πιο τζαναμπέτικο.




Έλα ντε. Δεν το σκέφτηκα. Αλλά πως να το ζητήσω από το μηχάνημα; Εδώ δεν μου έδινε απευθείας άνθρωπο να μιλήσω. Πως θα το έπειθα να κανονίσει να ασχοληθεί κάποιος άνθρωπος και να με πάρει μετά τηλέφωνο; Αλλά δεν το σκέφτηκα κιόλας. Πάντως κάποια τέτοια επιλογή κάπου, δεν έχω δει.

Από το site εννοώ όπως έχει η cosmote
 
Εδώ Αττική, Αθήνα, Βάρκιζα. Πάροχος σταθερού / κινητού, Vodafone.
Χθες βράδυ έβρεξε. Απόψε πάλι έβρεξε. Μόλις μπαίνει ο χειμώνας.
Με τη βροχή λοιπόν χθες βράδυ, αλλά και σήμερα το βράδυ, δεν έχω σταθερό ούτε Internet. Γράφω μέσω του Internet που παρέχει η Vodafone στο κινητό. (Mobile hotspot).
Δεν είναι κατάσταση αυτή, αύριο θα απευθυνθώ στον ΟΤΕ, να μετακομίσω εκεί.
Πριν δύο χρόνια, η Vodafone έκανε ένα μήνα να μου συνδέσει το τηλέφωνο/Internet (ξέρω, μπορεί να είναι παιχνίδια του ΟΤΕ), αλλά εγώ ήθελα τηλέφωνο. Να τα βρούν μεταξύ τους. Νομίζω τα δικαστήρια είναι το μέρος για να συζητήσουν.
Εμείς οι καταναλωτές δεν έχουμε καμιά δουλειά μεταξύ τους. Πληρώνουμε κάθε μήνα και θέλουμε τις υπηρεσίες που πληρώνουμε!
 
Απάντηση: Re: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Εδώ Αττική, Αθήνα, Βάρκιζα. Πάροχος σταθερού / κινητού, Vodafone.
Χθες βράδυ έβρεξε. Απόψε πάλι έβρεξε. Μόλις μπαίνει ο χειμώνας.
Με τη βροχή λοιπόν χθες βράδυ, αλλά και σήμερα το βράδυ, δεν έχω σταθερό ούτε Internet. Γράφω μέσω του Internet που παρέχει η Vodafone στο κινητό. (Mobile hotspot).
Δεν είναι κατάσταση αυτή, αύριο θα απευθυνθώ στον ΟΤΕ, να μετακομίσω εκεί.
Πριν δύο χρόνια, η Vodafone έκανε ένα μήνα να μου συνδέσει το τηλέφωνο/Internet (ξέρω, μπορεί να είναι παιχνίδια του ΟΤΕ), αλλά εγώ ήθελα τηλέφωνο. Να τα βρούν μεταξύ τους. Νομίζω τα δικαστήρια είναι το μέρος για να συζητήσουν.
Εμείς οι καταναλωτές δεν έχουμε καμιά δουλειά μεταξύ τους. Πληρώνουμε κάθε μήνα και θέλουμε τις υπηρεσίες που πληρώνουμε!

Και στον ΟΤΕ να πας πάλι το ίδιο πρόβλημα θα έχεις, γιατί από τη μικρή μου εμπειρία το πρόβλημα είναι συνήθως σε κάποιο box πριν την "είσοδο" στο σπίτι σου, στο οποίο βέβαια δεν επιτρέπεται να παρέμβεις εσύ αλλά πρέπει να το κάνει ο ΟΤΕ (ο οποίος πρέπει να ειδοποιηθεί από την εταιρία που είσαι συνδρομητής).
 
Χαιρετω το φορουμ.
Ψαχνομαι για προσφορες για ιντερνετ vdsl 100mbps υπαρχει καποια προσφορα που τρέχει?
 
100 δίνει μόνο η inalan από όσα γνωρίζω αλλά 1) δεν είναι σε προσφορά και 2) έχει πολύ περιορισμένο πελατολόγιο, μέχρι τώρα, αφού δραστηριοποιείται σε συγκεκριμένες περιοχές.
 
Τα fiber ειναι 100/10 και δινει ο ΟΤΕ και σιγα σιγα ολοι οι παροχοι σε επιλεγμένες περιοχές.

η INALAN δινει 100/100 ,με οπτική στο σπιτι, αλλα η κάλυψη ειναι πολύ συγκεκριμένη. Αν εισαι τυχερος...
 
Έληξε το συμβόλαιο του κινητού μου στην WIND. Πριν ενάμιση χρόνο με είχαν πάει από το μικρό πρόγραμμα, με μικρό πάγιο, που επέμεινα να κρατάω, σε ένα τεράστιο πρόγραμμα με τεράστια όμως έκπτωση. Και μου ερχόταν περίπου το ίδιο, δηλαδή περίπου στα 25 ευρώ.
Πρώτο πρόβλημα, οι συνεχείς αυξήσεις στις τιμές που αναγγέλλουν τον τελευταίο καιρό όλες οι εταιρείες. Πρόβλημα τόσο μεγάλο, που η ΕΕΤΤ πρόσφατα κήρυξε παράνομη αυτή την τακτική των συνεχών αυξήσεων.
http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html
Έτσι, μέσα σε μερικούς μήνες είδα το πρόγραμμα μου από τα 25μισό ευρώ περίπου που με είχαν πάει αρχικά, είδα στον τελευταίο λογαριασμό να έχει φτάσει στα 27μιση ευρώ περίπου.
Δεύτερο πρόβλημα, το συμβόλαιο έληξε, και μου πρότειναν το ίδιο τεράστιο πρόγραμμα, με μικρότερη έκπτωση αυτή την φορά. Και τιμή 31 ευρώ.
Το πρόγραμμα ήταν μεν τεράστιο, αλλά εγώ δεν το χρειαζόμουν και καταναλώνω ένα μικρό μέρος μόνο από τις μεγάλες παροχές του. Δηλαδή θεωρητικά ήταν συμφέρον, αν όντως χρειάζεσαι τόσο μεγάλο πρόγραμμα. Για μένα απλά τα 31 ευρώ ήταν πάρα πολλά, και θα ήταν η πρώτη φορά που θα πέρναγα τα 30 ευρώ σε πάγιο. Ούτε τις καλές εποχές δεν είχα τόσο μεγάλο πάγιο.
Ρώτησα τι άλλο μικρότερο πρόγραμμα υπήρχε, αλλά έφτασαν στο άλλο άκρο. Ένα πολύ μικρό πρόγραμμα με 28 ευρώ, που για να το προσαρμόσω ήθελα πακέτα δεδομένων και μηνυμάτων, οπότε θα πήγαινα πάνω από τα 35 ευρώ.
Κοίταξα τα υπάρχοντα εμπορικά προγράμματα της WIND, δεν υπάρχει συμβόλαιο κάτω από 30-35 ευρώ, ακόμα και τα συνδυασμένα με σταθερό WIND.
Κοίταξα και τις άλλες εταιρίες, ακριβώς οι ίδιες τιμές, λες και είναι συνεννοημένοι.
Συμπέρασμα, οι εταιρίες έχουν βάλει κάποιοι πλαφόν στα συμβόλαια τους, και θέλουν τουλάχιστον 30 ευρώ από κάθε συνδρομητή. Πλάκα έχει αυτό, αν σκεφτείς ότι παλιότερα υπήρχαν προγράμματα με 15-20 ευρώ, για έναν χρόνο, και με επιδότηση συσκευής κάθε χρόνο. Και τώρα, σε εποχή κρίσης, αποφάσισαν να παίρνουν τουλάχιστον 30 ευρώ από κάθε συμβόλαιο, και μου δίνουν πρόγραμμα 31 ευρώ, για ενάμιση χρόνο, και χωρίς επιδότηση συσκευής.
Δεν είναι τυχαίο ότι στην ουρά στο κατάστημα WIND, εκτός από εμένα που πήγα για να κόψω το συμβόλαιο και να το κάνω καρτοκινητό, μπροστά μου ήταν μία κοπέλα που και αυτή ήθελε να κόψει το συμβόλαιο της και να το κάνει καρτοκινητό.
Γιατί να δίνω 31 ευρώ, αφού με 9 έως 17 ευρώ τον μήνα σε καρτοκινητό είμαι απόλυτα καλυμμένος; Τι είναι αυτό που τους έπιασε όλους τους παρόχους με τα συμβόλαια;
Το ίδιο πρόβλημα είχε και ο πατέρας μου με την Cosmote, όπου πάλι του έδιναν μόνο ακριβό πρόγραμμα. Και εκεί το τηλέφωνο κόβεται και γίνεται καρτοκινητό, μόνο που εδώ είδα ότι η WIND θέλει και περισσότερο χρόνο από την Cosmote για την διακοπή, και 30 ευρώ για την αλλαγή σε καρτοκινητό ενώ η Cosmote θέλει μόνο 15 ευρώ. Και μου δίνει μία κάρτα SIM για αλλαγή σε καρτοκινητό, η οποία είναι μεγάλη και δεν ταιριάζει στην συσκευή μου. Και θέλουν και άλλα 5 ευρώ για την αλλαγή σε μικρότερη. Όσο μπορούν περισσότερα εμπόδια για να δυσκολέψουν την αλλαγή σε καρτοκινητό. Η Cosmote πχ δεν αλλάζει καν κάρτα, και μένει η ίδια παλιά κάρτα SIM.
Δεν καταλαβαίνω αυτή την μαγκιά των εταιριών, και ειδικά της WIND που βάζει όσο το δυνατόν περισσότερα εμπόδια. Δεν ξέρουν ότι δεν πρέπει να πιέζουν τόσο τον κόσμο σε εποχή κρίσης, γιατί απλά νευριάζουν τον κόσμο, και αντίθετα θα χάσουν περισσότερα χρήματα; Δεν έχουν σημασία τα εμπόδια που μου βάζουν, τώρα νευρίασα και θα το κάνω οπωσδήποτε καρτοκινητό. Και πότε θα κερδίζουν περισσότερο; Όταν μου έδιναν το περιθώριο να έχω πρόγραμμα 20-25 ευρώ τόσα χρόνια, ή τώρα που θα δίνω 9 ή 17 ευρώ;
Θα μπορούσα βέβαια να κάνω μία αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρία, ακόμα και καρτοκινητό. Και να γλίτωνα όλα τα παραπάνω εμπόδια που μου βάζουν για την αλλαγή σε καρτοκινητό της WIND. Αλλά προτιμώ τα πακέτα καρτοκινητής της WIND, γιατί μπορώ να καλυφθώ καλύτερα. Η τσαντίλα όμως μένει για την συμπεριφορά όλων, ειδικά της WIND.
 
Last edited:
Από το 2011 που μετέτρεψα τα εταιρικά που είχα σε καρτοκινητά, σώθηκα με την έννοια ότι με πολύ λιγότερα χρήματα το μήνα μπορείς να προσαρμόσεις αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες σου.

Υπάρχουν, βέβαια, και στα καρτοκινητά αυξήσεις είτε άμεσες είτε έμμεσες, όπως πχ η μείωση των ημερών ισχύος από 30 σε 25, αλλά. και πάλι, το μηνιαίο έξοδο είναι πολύ χαμηλότερο από το αντίστοιχο ενός συμβολαίου.

Είναι αλήθεια ότι, μετά το κύμα της μεταφοράς σε καρτοκινητή τηλεφωνία, έβαλαν, αρχικά, και αύξησαν, στη συνέχεια, το τέλος μετάβασης, αλλά αυτό το πληρώνεις μια φορά και το αποσβαίνεις με μικρό διάστημα από τη διαφορά κόστους μηνιαίας χρήσης.

Δυστυχώς, το καρτέλ φαίνεται ότι ζει και βασιλεύει αφού όλοι οι πάροχοι συνεχίζουν τις ίδιες αυξήσεις αντί να μειώνουν τα προσφερόμενα πακέτα, όπως θα ήταν λογικό και αναμενόμενο.
 
Πολύ σωστά. Και εμένα μου έκανε εντύπωση η ταύτιση των τιμών στα προγράμματα τους σε όλες τις εταιρίες. Κάποιοι το λένε οικονομία της αγοράς, όπου ο ανταγωνισμός μειώνει τις τιμές. Αυτό ίσχυε πριν 15-20 χρόνια, όπου μαζί με κάθε νέα σύνδεση έδιναν και ένα Playstation. Ακόμα το έχει ο ξάδερφος μου, δώρο της Panafon (τότε) για νέα σύνδεση. Και συνεχώς έπεφταν οι τιμές. Το πρώτο μου συμβόλαιο πχ είχε 15 ευρώ πάγιο, και επιδότηση κάθε χρόνο.
Τώρα ανταγωνισμός σημαίνει συνεννόηση και συνεχείς αυξήσεις των παγίων. Αρκετά! Όντως το καρτοκινητό είναι πολύ πιο φθηνό, και συμφέρει πολύ περισσότερο. Και αν λειτουργήσει και εδώ ο "ανταγωνισμός", και αρχίσουν να χτυπούν αλύπητα και την καρτοκινητή, υπάρχει και ο παλιός τρόπος χρήσης. Το έχω μόνο για να με καλούν, και κάνω αναπάντητες. Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια που ο κόσμος τα χρησιμοποιούσε έτσι, και αν συνεχίζουν να πιέζουν τον κόσμο να μην αμφιβάλουν ότι δεν θα διστάσει ο κόσμος να ξαναγυρίσει εκεί. Και για δεδομένα, που χρησιμοποιούν πια όλοι, υπάρχει και το WiFi.
 
Επειδή, μάλλον, δεν γνωρίζεις την "εξέλιξη" της καρτοκινητής, τα τελευταία χρόνια, θα πω ότι τον ΙΑΝ 2012 αγόρασα 2 sim "ειδικής προσφοράς", δηλαδή το λεγόμενο "φοιτητικό" που με 5 /μήνα είχα 1000' προς όλους και 1GB, υπεραρκετά για μια κανονική, και ίσως παραπάνω, χρήση.

Η τιμή αυτή ανέβηκε σταδιακά στα 8 , με κερασάκι την αύξηση των υπηρεσιών σε 1500' και 1,5GB, και τελευταία στα 8,57 , για τις ίδιες υπηρεσίες, αλλά με το "εφεύρημα" της μείωσης των ημερών ισχύος του πακέτου από 30 σε 25 (!!!).

Όπως είναι λογικό, μείωσα στο ελάχιστο την αγορά αυτού του πακέτου, αφού με εξυπηρετεί άλλο φτηνότερο, και το αγοράζω μια φορά το χρόνο για να διατηρώ το "προνόμιο".
 
Την παρακολουθώ την καρτοκινητή, έχει η μητέρα μου καρτοκινητό, και κατά καιρούς και εγώ σκεφτόμουν να πάω, μέχρι τώρα που το αποφάσισα. Ξέρω ότι και εκεί έχει αυξήσεις, αλλά το σκεπτικό ήταν ότι αφού έχουν στρέψει όλον τον κόσμο στο καρτοκινητό, λογικά τώρα θα αρχίσουν να χτυπάνε χοντρά την καρτοκινητή. Χοντρά όμως, και εκεί αναφερόμουν. Όπως πριν 10-15 χρόνια, που δεν υπήρχαν πακέτα, και η μονάδα ήταν πανάκριβη. Τότε που όλοι είχαν στραφεί στα συμβόλαια. Αν αποφασίσουν να χτυπήσουν χοντρά και την καρτοκινητή, τότε κολλάει ο τρόπος χρήσης που ανέφερα. Και όχι μόνο στις αναπάντητες θα γυρίσουμε, αλλά μέχρι σήματα καπνού θα φτάσουμε. Και θα γυρίζουμε να ψάχνουμε ελεύθερο WiFi. Αν δεν έχεις να δώσεις τα λεφτά που ζητάνε, απλά δεν θα τα πάρουνε.
 
Είχα ένα εταιρικό κινητό με 1500 προς όλους και 12GB internet με μηδενικό πάγιο. Εννοείται ότι το είχα ξεσκίσει. Έχω εδώ και ένα μήνα όμως που αποχώρησα από την δουλειά μου και το έχασα. Το έκανα CU και αμέσως μου ήρθε μια προσφορά 1500' + 1500MB με 10 . Την έκανα φυσικά και μέχρι στιγμής είμαι οκ. Έχω και ένα δεύτερο νούμερο φοιτητικό το οποίο δε το χρησιμοποιώ. Σκέφτομαι να χτυπήσω ένα δικαρτο και να τα έχω και τα 2. Οπότε με ένα εικοσαρικο θα έχω τα εξής σε νορμάλ καταστάσεις.

400' Vodafone + 300' all + 500MB από την κανονική
1200' all + 100sms + 600' CU + 2100MB από το φοιτητικό.

Καθόλου άσχημα.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart 4 max μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Το δίκαρτο έχει γίνει απαραίτητο από χρόνια, για όλες αυτές τις περιπτώσεις (αλλά και την προσφορά της Wind για 120' προς όλους όσο καιρό έχεις σταθερή τηλεφωνία).
 
Καλησπέρα,

Πρόκειται σύντομα να βάλω τηλέφωνο + Ιντερνετ σε καινούργιο σπίτι στη Θεσσαλονίκη, και δεν έχω καταλήξει ακόμα σε πάροχο οπότε θα ήθελα να ακούσω εντυπώσεις από όσους έχουν εμπειρία.

Τείνω προς το VDSL των 30Mbps, μαζί με απεριοριστα σταθερά οπότε οι επιλογές βάση των site των εταιριών είναι οι εξής:

ΟΤΕ: Double Play Fiber 30 XL Internet έως 30 Mbps, Απεριόριστα προς σταθερά, 360' προς κινητά
40,12 τους πρώτους 24 μήνες, 48,59 στη συνέχεια

Cyta: 22,58 βασικό πακέτο με απεριόριστα σταθερά και κινητά CYTA, +6,30 VDSL 35 Mbps, +5,25 Απεριόριστα σταθερά
34,13

Wind: Internet εως 50 MBps, απεριόριστα σταθερά, 300' προς κινητά
35

Nova: Internet εως 50 MBps, απεριόριστα σταθερά, απεριόριστα κινητά
28,25 για 24 μήνες

Με βάση τα παραπάνω, υπάρχει οποιοσδήποτε λόγος να ΜΗΝ επιλέξω Nova; Επίσης κρυφές χρεώσεις, καθυστερήσεις, βλάβες ή κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω σε όποια εταιρία καταλήξω τελικά;

Ευχαριστώ πολύ!
 
Υποθέτω ότι σου δίνουν vdsl από KV, οπότε, εκτός της CYTA (που δεν είμαι βέβαιος), οι υπόλοιποι δίνουν από την ίδια καμπίνα.
Καταλήγεις, οπωσδήποτε στη Nova, αν και πιστεύω ότι και η Wind παίζει κάπου εκεί γύρω, αλλά η πρώτη δίνει απεριόριστα στα κινητά.
 
Έληξε το συμβόλαιο του κινητού μου στην WIND. Πριν ενάμιση χρόνο με είχαν πάει από το μικρό πρόγραμμα, με μικρό πάγιο, που επέμεινα να κρατάω, σε ένα τεράστιο πρόγραμμα με τεράστια όμως έκπτωση. Και μου ερχόταν περίπου το ίδιο, δηλαδή περίπου στα 25 ευρώ.
Πρώτο πρόβλημα, οι συνεχείς αυξήσεις στις τιμές που αναγγέλλουν τον τελευταίο καιρό όλες οι εταιρείες. Πρόβλημα τόσο μεγάλο, που η ΕΕΤΤ πρόσφατα κήρυξε παράνομη αυτή την τακτική των συνεχών αυξήσεων.
http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html
Έτσι, μέσα σε μερικούς μήνες είδα το πρόγραμμα μου από τα 25μισό ευρώ περίπου που με είχαν πάει αρχικά, είδα στον τελευταίο λογαριασμό να έχει φτάσει στα 27μιση ευρώ περίπου.
Δεύτερο πρόβλημα, το συμβόλαιο έληξε, και μου πρότειναν το ίδιο τεράστιο πρόγραμμα, με μικρότερη έκπτωση αυτή την φορά. Και τιμή 31 ευρώ.
Το πρόγραμμα ήταν μεν τεράστιο, αλλά εγώ δεν το χρειαζόμουν και καταναλώνω ένα μικρό μέρος μόνο από τις μεγάλες παροχές του. Δηλαδή θεωρητικά ήταν συμφέρον, αν όντως χρειάζεσαι τόσο μεγάλο πρόγραμμα. Για μένα απλά τα 31 ευρώ ήταν πάρα πολλά, και θα ήταν η πρώτη φορά που θα πέρναγα τα 30 ευρώ σε πάγιο. Ούτε τις καλές εποχές δεν είχα τόσο μεγάλο πάγιο.
Ρώτησα τι άλλο μικρότερο πρόγραμμα υπήρχε, αλλά έφτασαν στο άλλο άκρο. Ένα πολύ μικρό πρόγραμμα με 28 ευρώ, που για να το προσαρμόσω ήθελα πακέτα δεδομένων και μηνυμάτων, οπότε θα πήγαινα πάνω από τα 35 ευρώ.
Κοίταξα τα υπάρχοντα εμπορικά προγράμματα της WIND, δεν υπάρχει συμβόλαιο κάτω από 30-35 ευρώ, ακόμα και τα συνδυασμένα με σταθερό WIND.
Κοίταξα και τις άλλες εταιρίες, ακριβώς οι ίδιες τιμές, λες και είναι συνεννοημένοι.
Συμπέρασμα, οι εταιρίες έχουν βάλει κάποιοι πλαφόν στα συμβόλαια τους, και θέλουν τουλάχιστον 30 ευρώ από κάθε συνδρομητή. Πλάκα έχει αυτό, αν σκεφτείς ότι παλιότερα υπήρχαν προγράμματα με 15-20 ευρώ, για έναν χρόνο, και με επιδότηση συσκευής κάθε χρόνο. Και τώρα, σε εποχή κρίσης, αποφάσισαν να παίρνουν τουλάχιστον 30 ευρώ από κάθε συμβόλαιο, και μου δίνουν πρόγραμμα 31 ευρώ, για ενάμιση χρόνο, και χωρίς επιδότηση συσκευής.
Δεν είναι τυχαίο ότι στην ουρά στο κατάστημα WIND, εκτός από εμένα που πήγα για να κόψω το συμβόλαιο και να το κάνω καρτοκινητό, μπροστά μου ήταν μία κοπέλα που και αυτή ήθελε να κόψει το συμβόλαιο της και να το κάνει καρτοκινητό.
Γιατί να δίνω 31 ευρώ, αφού με 9 έως 17 ευρώ τον μήνα σε καρτοκινητό είμαι απόλυτα καλυμμένος; Τι είναι αυτό που τους έπιασε όλους τους παρόχους με τα συμβόλαια;
Το ίδιο πρόβλημα είχε και ο πατέρας μου με την Cosmote, όπου πάλι του έδιναν μόνο ακριβό πρόγραμμα. Και εκεί το τηλέφωνο κόβεται και γίνεται καρτοκινητό, μόνο που εδώ είδα ότι η WIND θέλει και περισσότερο χρόνο από την Cosmote για την διακοπή, και 30 ευρώ για την αλλαγή σε καρτοκινητό ενώ η Cosmote θέλει μόνο 15 ευρώ. Και μου δίνει μία κάρτα SIM για αλλαγή σε καρτοκινητό, η οποία είναι μεγάλη και δεν ταιριάζει στην συσκευή μου. Και θέλουν και άλλα 5 ευρώ για την αλλαγή σε μικρότερη. Όσο μπορούν περισσότερα εμπόδια για να δυσκολέψουν την αλλαγή σε καρτοκινητό. Η Cosmote πχ δεν αλλάζει καν κάρτα, και μένει η ίδια παλιά κάρτα SIM.
Δεν καταλαβαίνω αυτή την μαγκιά των εταιριών, και ειδικά της WIND που βάζει όσο το δυνατόν περισσότερα εμπόδια. Δεν ξέρουν ότι δεν πρέπει να πιέζουν τόσο τον κόσμο σε εποχή κρίσης, γιατί απλά νευριάζουν τον κόσμο, και αντίθετα θα χάσουν περισσότερα χρήματα; Δεν έχουν σημασία τα εμπόδια που μου βάζουν, τώρα νευρίασα και θα το κάνω οπωσδήποτε καρτοκινητό. Και πότε θα κερδίζουν περισσότερο; Όταν μου έδιναν το περιθώριο να έχω πρόγραμμα 20-25 ευρώ τόσα χρόνια, ή τώρα που θα δίνω 9 ή 17 ευρώ;
Θα μπορούσα βέβαια να κάνω μία αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρία, ακόμα και καρτοκινητό. Και να γλίτωνα όλα τα παραπάνω εμπόδια που μου βάζουν για την αλλαγή σε καρτοκινητό της WIND. Αλλά προτιμώ τα πακέτα καρτοκινητής της WIND, γιατί μπορώ να καλυφθώ καλύτερα. Η τσαντίλα όμως μένει για την συμπεριφορά όλων, ειδικά της WIND.

Για αλλαγή από συμβόλαιο Cosmote σε καρτοκινητή Cosmote, δηλαδή Cosmocarta αφού είναι η αρχική επιλογή, και αν θες μετά το αλλάζεις εσύ σε WHATS' UP: Πέμπτη έγινε η αίτηση μετατροπής του συμβολαίου του πατέρα μου, σε κατάστημα Cosmote, γίνεται και σε Γερμανό, αλλά τα Cosmote είναι ίσως πιο επίσημα, και πιο κοντά στην αρχική εταιρία. Δευτέρα πήραν τηλέφωνο για να επιβεβαιώσουν την αλλαγή, ίσως και για να γίνει κάποια αντιπρόταση, αλλά τους το ξεκόψαμε ότι θέλουμε μετατροπή. Μας έδωσαν έναν κωδικό, με τον οποίο πας στο κατάστημα που έγινε η αίτηση, και ολοκληρώνεται εκεί η διαδικασία. Τρίτη μας είπαν να κλείσουμε το τηλέφωνο όλη μέρα, και την Τετάρτη να το ανοίξουμε. Και είναι πια καρτοκινητό. Η αλλαγή έγινε σε 5μιση μέρες. Κόστος, 15 ευρώ για την μετατροπή, που θα πληρώσει με τον επόμενο λογαριασμό του συμβολαίου, που θα είναι και ο τελευταίος. Κάρτα SIM μένει η ίδια η παλιά.
10 ευρώ κάρτα, μόνιμη ενεργοποίηση ενός πακέτου για 250' ομιλίας για όλους, που μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνιμα, για αυτόματη ενεργοποίηση όταν λήξει ή τελειώσει ο χρόνος ομιλίας. Γιατί μιλάμε για ηλικιωμένο, που δεν ξέρει να ασχοληθεί με τέτοια πράγματα. Κόστος 6 ευρώ, και ο πατέρας μου έχει περίπου τον ίδιο χρόνο ομιλίας με το συμβόλαιο που είχε, και κέρδος 22 ευρώ τον μήνα. Μηνύματα και MB δεν τον ενδιαφέρουν. Αν και παίρνεις δώρο και τέτοια με κάθε ανανέωση.
Θα ξανά αναρωτηθώ, τι έχουν πάθει οι εταιρίες και βαράνε τόσο πολύ τα συμβόλαια;
Αλλά υπάρχει και άλλο θέμα. Τα εμπόδια των εταιριών για αλλαγή. Συγκεκριμένα, η διαδικασία σε αλλαγή για μένα από συμβόλαιο WIND σε καρτοκινητό F2G της WIND:
Αίτηση σε κατάστημα WIND, πριν την Πρωτοχρονιά. Πρέπει να περάσει ο χρόνος μέχρι την επόμενη μέτρηση του συμβολαίου μου. Για μένα δηλαδή ήθελε άλλες 25 μέρες. Την αίτηση την έκανα μόλις μπήκα στον τελευταίο μήνα του συμβολαίου μου, γιατί αλλιώς θα πλήρωνα και παραπάνω, κάτι σαν πρόστιμο. Αλλά πρέπει να περιμένω κιόλας μέχρι την επόμενη μέτρηση. Και αφού γίνει η επόμενη μέτρηση, θέλουν άλλες 29 μέρες μετά για την διακοπή!!!!!!!!!!!!
Κόστος 30 ευρώ, που έπρεπε να πληρώσω με την κατάθεση της αίτησης. Και μου έδωσαν άλλη κάρτα SIM για χρήση ως καρτοκινητό, αλλά κανονικού μεγέθους. Και επειδή δεν χωράει στο τηλέφωνο μου που θέλει nanoSIM, χρειάζονται άλλα 5 ευρώ για ξανά αλλαγή κάρτας.
Είναι φανερό ότι δεν πρόκειται για γραφειοκρατία. Δεν είναι λογικό η καθαρά ιδιωτική εταιρία να έχει πιο πολύ γραφειοκρατία από την κρατική, ή έστω πρώην κρατική. Είναι απλά προσπάθεια να αποθαρρύνουν τον κόσμο. Ίσως να θέλουν μάλιστα να τραβήξουν την διαδικασία μέχρι να λήξει το συμβόλαιο, και να έρθουν 1 ή 2 λογαριασμοί με την κανονική χρέωση του προγράμματος, χωρίς την έκπτωση που μου δίνουν όσο ισχύει το συμβόλαιο μου. Δηλαδή από τα 28 που δίνω τώρα, στα 70κάτι που είναι το κανονικό πρόγραμμα. Στο οποίο όμως με πήγαν αυτοί με το ζόρι, πριν ενάμιση χρόνο όταν κατάργησαν το παλιό πρόγραμμα που είχα. Θες να κόψεις το συμβόλαιο; Πλήρωνε.
Σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχουν καταγγελίες σε όλες τις αρμόδιες αρχές καταναλωτή, ΕΕΤΤ, υπουργείο κτλ. Αλλά περιμένω, γιατί στο κατάστημα με διαβεβαίωσαν ότι μόνο ένας έξτρα λογαριασμός θα έρθει, και με το πάγιο που έχω τώρα. Θα δούμε.
Αλλά και μόνο ότι η WIND θέλει σχεδόν 2 μήνες για κάτι που η Cosmote κάνει σε 5μιση μέρες, και με 30 ευρώ κόστος αλλαγής έναντι 15 της Cosmote, σίγουρα είναι απλά καψώνι.