Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Μάλιστα. Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα και για τους συνδρομητές της. Θα συνεχίσουν με πλήρη κάλυψη στην Vodafone.

Επίσης, υπάρχει εξέλιξη στο θέμα της χαμένης απόδειξης της ανανέωσης στο καρτοκινητό που αναφέρω παραπάνω. Κανείς στην WIND δεν ασχολήθηκε να με πάρει τηλέφωνο, όπως μου είχαν πει. Με ενοχλεί αφάνταστα αυτή η κοροϊδία να κρατάνε τα στοιχεία μου για να επικοινωνήσουν μαζί μου αργότερα, και να εξαφανίζονται. Το θεωρώ προσβολή. Αλλά η χαμένη απόδειξη τελικά είδα τώρα ότι έχει ανέβει στο site, στην συνηθισμένη διαδικασία όπου μπορώ να την βρω, να την τυπώσω κτλ. Οπότε στο θέμα της χαμένης επικοινωνίας δεν μπορώ να πετύχω τίποτα εκτός από να γκρινιάξω. Ορίστε κύριε, η απόδειξη ανέβηκε θα μου πουν. Είναι καλυμμένοι.
Το πρόβλημα είναι ότι όπως το περίμενα, η απόδειξη έχει άλλη ημερομηνία. Στις 12/8 έκανα την ανανέωση, η απόδειξη που ανέβασαν έχει ημερομηνία 15/8. Στην ουσία είναι άχρηστη. Δεν συσχετίζεται με καμία συναλλαγή. Δεν μπορώ πχ να την δείξω σε έναν τυχόν έλεγχο της εφορίας.
Είναι προφανές ότι πότε πότε το σύστημα τους μπλοκάρει. Δεν εκδίδει εκείνη την στιγμή την απόδειξη, και αυτή χάνεται! Και ενώ ακόμα και το συνοικιακό μπακάλικο έχει εναλλακτική, και όταν δεν μπορεί να τυπώσει απόδειξη με την ταμειακή του μηχανή τότε κόβει χειρόγραφη, με μπλοκάκι, ολόκληρος οργανισμός σαν την WIND δεν έχει εναλλακτική και η απόδειξη απλά χάνεται.
Τι κάνω εγώ τώρα; Όπου και να απευθυνθώ ή να κάνω καταγγελία, πιθανότατα δεν έχουν πια την δυνατότητα στην WIND να μου δώσουν την κανονική μου απόδειξη, δεν ξέρω αν μπορούν να γυρίσουν πίσω την ημερομηνία και να μου δώσουν αναδρομική απόδειξη. Αλλά από την άλλη, εκτός από το θέμα με την κοροϊδία ότι θα με πάρουν αυτοί τηλέφωνο, αυτό που κάνουν, και είναι η δεύτερη φορά που συμβαίνει είναι σαφής φορολογική παράβαση. Να τους αφήσω να κάνουν συνεχώς το ίδιο πράγμα;
 
Για το θέμα της χαμένης απόδειξης, επικοινώνησα με την WIND, τους εξήγησα τι έγινε, προς τιμήν τους παραδέχτηκαν αμέσως ότι είναι σοβαρό πρόβλημα, δεν ήξεραν ότι υπάρχει τέτοιο πρόβλημα με λάθος αποδείξεις, μου πρότειναν να στείλω γραπτό αίτημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site, και θα το δουν. Από την εμπειρία μου, τα γραπτά αιτήματα τα αντιμετωπίζουν πάντα καλύτερα, αφού εξετάζονται πάντα από ανώτερα κλιμάκια, και όχι από απλούς τηλεφωνικούς υπαλλήλους που δρουν περισσότερο ως κυματοθραύστες, και κρατάνε ελάχιστα από αυτά που καταγγέλλουμε. Ίσως έτσι να λυθεί το πρόβλημα και για το μέλλον.

Με την ευκαιρία, μίλησα και με το τεχνικό τμήμα, όπου μου είπαν ότι φυσικά μπορώ να βάλω splitter και φίλτρα για να έχω τηλέφωνο σε όλες τις μπρίζες. Σωστό το σχέδιο της Cosmote που τους ανέφερα, μάλλον το ήξεραν ήδη, απλά μου είπαν ότι η μόνη διαφορά από το σχέδιο της Cosmote είναι ότι αν θέλω μπορώ το πρώτο τηλέφωνο να το βάλω πάνω στο ρούτερ, στο PHONE 1, όποτε το splitter μπαίνει κατευθείαν μετά την μπρίζα, δεν χρειάζεται δηλαδή ο διακλαδωτήρας και το φίλτρο για το πρώτο τηλέφωνο. Επίσης το splitter καλύτερα να είναι VDSL splitter, με ένα ADSL splitter μπορεί να δημιουργηθεί ίσως πρόβλημα. Έτσι και αλλιώς η συσκευασία του ρούτερ είχε μέσα VDSL splitter. Για το φίλτρο δεν έχει διαφορά είπε, αν και βλέπω ότι στην αγορά υπάρχουν ADSL και VDSL φίλτρα. Γιατί δεν μου τα είπαν από την αρχή αυτά; Ειδικά ο τεχνικός που ήρθε στην ενεργοποίηση του VDSL και έχασα τόσους μήνες; Ευτυχώς που μου ανοίξατε εσείς τα μάτια.
Χρειάζομαι το ένα φίλτρο για το δεύτερο τηλέφωνο, δεν έχω καθόλου φίλτρα τελικά, το αγοράζω προσεχώς, και δοκιμάζω.
 
Re: Απάντηση: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Για το θέμα της χαμένης απόδειξης, επικοινώνησα με την WIND, τους εξήγησα τι έγινε, προς τιμήν τους παραδέχτηκαν αμέσως ότι είναι σοβαρό πρόβλημα, δεν ήξεραν ότι υπάρχει τέτοιο πρόβλημα με λάθος αποδείξεις, μου πρότειναν να στείλω γραπτό αίτημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site, και θα το δουν. Από την εμπειρία μου, τα γραπτά αιτήματα τα αντιμετωπίζουν πάντα καλύτερα, αφού εξετάζονται πάντα από ανώτερα κλιμάκια, και όχι από απλούς τηλεφωνικούς υπαλλήλους που δρουν περισσότερο ως κυματοθραύστες, και κρατάνε ελάχιστα από αυτά που καταγγέλλουμε. Ίσως έτσι να λυθεί το πρόβλημα και για το μέλλον.

Με την ευκαιρία, μίλησα και με το τεχνικό τμήμα, όπου μου είπαν ότι φυσικά μπορώ να βάλω splitter και φίλτρα για να έχω τηλέφωνο σε όλες τις μπρίζες. Σωστό το σχέδιο της Cosmote που τους ανέφερα, μάλλον το ήξεραν ήδη, απλά μου είπαν ότι η μόνη διαφορά από το σχέδιο της Cosmote είναι ότι αν θέλω μπορώ το πρώτο τηλέφωνο να το βάλω πάνω στο ρούτερ, στο PHONE 1, όποτε το splitter μπαίνει κατευθείαν μετά την μπρίζα, δεν χρειάζεται δηλαδή ο διακλαδωτήρας και το φίλτρο για το πρώτο τηλέφωνο. Επίσης το splitter καλύτερα να είναι VDSL splitter, με ένα ADSL splitter μπορεί να δημιουργηθεί ίσως πρόβλημα. Έτσι και αλλιώς η συσκευασία του ρούτερ είχε μέσα VDSL splitter. Για το φίλτρο δεν έχει διαφορά είπε, αν και βλέπω ότι στην αγορά υπάρχουν ADSL και VDSL φίλτρα. Γιατί δεν μου τα είπαν από την αρχή αυτά; Ειδικά ο τεχνικός που ήρθε στην ενεργοποίηση του VDSL και έχασα τόσους μήνες; Ευτυχώς που μου ανοίξατε εσείς τα μάτια.
Χρειάζομαι το ένα φίλτρο για το δεύτερο τηλέφωνο, δεν έχω καθόλου φίλτρα τελικά, το αγοράζω προσεχώς, και δοκιμάζω.

Προφανώς βαριοταν, δεν μπορεί να μην ήξερε
 
Ποιος ξέρει. Κάτι τέτοιο υπενίχθηκα και εγώ στον τεχνικό που μίλησα στο τηλέφωνο, το αρνήθηκε φυσικά, αλλά δεν ήθελα να επιμείνω και να τον φέρω σε δυσκολη θέση για τον συνάδελφο του. Αυτός ήταν εξυπηρετικός, πήρα τις πληροφορίες που ήθελα, και δεν ήθελα να συνεχίσω σε αυτόν την γκρίνια. Αλλά και εγώ πάντως το ίδιο πράγμα σκέφτηκα.
 
Τελικά έκανα την αλλαγή στην σύνδεση, και δουλεύει κανονικά. Έχω πάλι τηλέφωνο και στην μπρίζα στο δωμάτιο μου. Θα επαναλάβω ότι με ενοχλεί ότι ο τεχνικός που ήρθε στο σπίτι για να κάνει την σύνδεση μου είπε ότι δεν μπορεί να δουλέψει η μπρίζα στο δωμάτιο μου, και να φέρω ηλεκτρολόγο για να αλλάξει την μπρίζα, τα καλώδια, δεν κατάλαβα τι. Επίσης και ότι όταν πήρα την επομένη μέρα το τεχνικό τμήμα μου είπαν πάλι το ίδιο. Ή να συνδέσω και το δεύτερο τηλέφωνο πάνω στο ρούτερ, τα δύο τηλέφωνα πάνω στις δύο θύρες phone του ρούτερ. Και αναγκάστηκα για αρκετό καιρό να έχω και το δεύτερο τηλέφωνο πάνω στο ρούτερ, δίπλα από το πρώτο που έτσι και αλλιώς ήταν δίπλα στο ρούτερ. Ευτυχώς που δεν είχα και τρίτη συσκευή στο σπίτι, γιατί με τον τρόπο που μου είπαν, μόνο 2 συσκευές μπορούν να δουλέψουν σε όλη την σύνδεση.
Έπρεπε να θέσω εδώ το θέμα, για να μου πουν οι φίλοι ότι μπορεί να συνδεθεί και αλλιώς, ώστε να δουλέψουν όλες οι μπρίζες, και να έχεις όσες συσκευές θέλεις. Προχθές που πήρα τηλέφωνο την WIND, μεταξύ άλλων μίλησα και με τεχνικό που επιβεβαίωσε ότι μπορεί να γίνει και με τον τρόπο που μου είπαν οι φίλοι, και με ενοχλεί ότι τώρα μόνο μου το είπαν αυτό, γιατί τις άλλες δύο φορές μου είπαν ότι δεν γίνεται τίποτα; Δεν το ήξεραν ούτε αυτοί, και τώρα το έμαθαν και αυτοί; Δεν θέλω να πιστέψω ότι στην αρχή απλά βαρέθηκαν να μου το πουν.
Πληροφοριακά και για όποιον άλλον χρειαστεί την πληροφορία στο μέλλον, η σύνδεση είναι: συνδέω πάνω στην τηλεφωνική μπρίζα ένα splitter. Είχα ένα μικρό τηλεφωνικό καλώδιο 15 πόντων περίπου για να συνδέσω την μπρίζα με το splitter. Το splitter πρέπει να είναι VDSL, και από την WIND, και από το κατάστημα που πήρα τις προμήθειες μου είπαν το ίδιο. Επίσης, τα ρούτερ που δίνουν οι εταιρείες έχουν μέσα VDSL splitter.
Και τις δύο εξόδους του splitter τις συνδέω πάνω στο ρούτερ. Την έξοδο ίντερνετ στην είσοδο DSL του ρούτερ, και την έξοδο τηλεφώνου στην είσοδο phone 2 του ρούτερ.
Το πρώτο τηλέφωνο, που ήταν δίπλα στο ρούτερ το συνδέω στην είσοδο phone 1 του ρούτερ, χωρίς να χρειάζεται κάτι άλλο, φίλτρο πχ κτλ.
Το δεύτερο τηλέφωνο επέστρεψε επιτέλους στο δωμάτιο, και στην μπρίζα που το ήθελα, και που ήταν και πριν το VDSL και την λάθος σύνδεση που μου είχαν πει τότε οι τεχνικοί της WIND. Πρέπει εδώ να μπει ένα φίλτρο. Το καλώδιο του τηλεφώνου συνδέεται με το φίλτρο, και συνήθως έχουν αυτά ενσωματωμένα ένα κοντό καλωδιάκι που το συνδέεις στην μπρίζα.
Αυτό μόνο δεν είχα και χρειάστηκε να αγοράσω. Όλα τα άλλα τα είχα από το τωρινό και από τα παλιότερα ρούτερ που είχα με το ADSL, και τα παρελκόμενα που έχουν μέσα. Μόνο το splitter όπως είπα πρέπει να είναι VDSL, τα υπόλοιπα είναι κοινά για όλες τις συνδέσεις.
Αν και στην αγορά υπάρχουν και VDSL φίλτρα, που είναι και ακριβότερα, όλοι όμως μου είπαν ότι δεν έχει σημασία το φίλτρο, το ίδιο δουλεύει και με ADSL φίλτρα. Πήρα λοιπόν ένα ADSL φίλτρο, 2 ευρώ. Αυτό μόνο πλήρωσα.
Όλα δουλεύουν κανονικά, και τα τηλέφωνα ακούγονται πεντακάθαρα.
Ευχαριστώ τους φίλους για την βοήθεια που μου έδωσαν.
 
Re: Απάντηση: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Δεν το ήξεραν ούτε αυτοί, και τώρα το έμαθαν και αυτοί; Δεν θέλω να πιστέψω ότι στην αρχή απλά βαρέθηκαν να μου το πουν.

Μπορεί να διαβάζουν το νήμα και αυτοί :)
 
Re: Απάντηση: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;

Καλησπέρα,

Τί προσφορές παίζουν από την γουιντ το τελευταιο διάστημα για ανανέωση; Έχει κανείς εμπειρία;Ευχαριστώ!
 
Καλησπερα,
μου δινει η cosmote την εξης προσφορα για internet/σταθερο
με 31,9 /μηνα 50αρα vdsl,απερ σταθερα,2 ωρες κινητα,15% εκπτωση στο κινητο μου,+500mb data στο κινητο μου,και δωρεαν χρηση της εφαρμογης cosmote wifi best connect και δωρεαν κουπονια αξιας 40 ευρω για αγορα προιοντων procter&gamble στα supermarket.
αυτην την στιγμη ειμαι στα 23,60 με 24αρα γραμμη...
τι λετε αξιζει..?εχει κανεις παρει αλλη προσφορα?
 
Μια απλή ερώτηση:
Γίνεται αν σε καλέσουν τηλεφωνικά να ενεργοποιηθεί συμβόλαιο καρτοκινητής χωρίς να έχεις υπογράψει χαρτιά έχοντας προφορικά μόνο αποδεχθεί?
Την επόμενη μέρα να έρθει κουριερ με χαρτιά και να μην παραλαμβάνεις ή υπογράφεις τίποτα?
 
Μια απλή ερώτηση:
Γίνεται αν σε καλέσουν τηλεφωνικά να ενεργοποιηθεί συμβόλαιο καρτοκινητής χωρίς να έχεις υπογράψει χαρτιά έχοντας προφορικά μόνο αποδεχθεί?
Την επόμενη μέρα να έρθει κουριερ με χαρτιά και να μην παραλαμβάνεις ή υπογράφεις τίποτα?
Ναι. Αρκεί να έχουν κάνει ηχογράφηση με ενημέρωση και ταυτοποίηση σου.

Δεν στέλνουν καν τα χαρτιά.

Και τηλεφωνικά νομιζω δεν έχεις και υπαναχώρηση.

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
σοβαρά τώρα? αυτό είναι τουλάχιστον σκάνδαλο..
η γυναίκα μου τη πάτησε και είπε ναι αλλά την ίδια μέρα τηλεφωνικά αναιρέθηκε και στέλνουν σε λίγο τον κουριερ να φέρει, τι να φέρει? αφου δεν θα υπογράψει τίποτα... πηγαίνει τώρα δηλαδή, στο δρόμο είναι. τι μπορεί να του πει?
 
σοβαρά τώρα? αυτό είναι τουλάχιστον σκάνδαλο..
η γυναίκα μου τη πάτησε και είπε ναι αλλά την ίδια μέρα τηλεφωνικά αναιρέθηκε και στέλνουν σε λίγο τον κουριερ να φέρει, τι να φέρει? αφου δεν θα υπογράψει τίποτα... πηγαίνει τώρα δηλαδή, στο δρόμο είναι. τι μπορεί να του πει?

Εδώ βλέπω ότι μπορεί να έχει υπαναχώρηση

σε κάθε περίπτωση μην υπογραψεις αν σου φέρουν κάτι και παρε τηλ και ζήτα υπαναχώρηση.

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQSview/categories_view.jsp?c=28&col=blue&s=30

• Ειδικά για τις συμβάσεις από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος, σε κάθε κείμενο σύμβασης, περιλαμβάνονται και τα έντυπα Δήλωσης Υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αυτή, έχετε εκ του νόμου δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, αζημίως, εντός 14 ημερών από τη σύναψή της, εκτός εάν σε ειδική διάταξη ή στη σύμβαση προβλέπεται μεγαλύτερη προθεσμία
 
Αφου λες αναιρεθηκε. Τι έστειλαν ή τι είπαν στην αναίρεση;


Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Της είπαν δεν γίνεται, έχει καταγραφεί η συνομιλία όπου δέχεστε κι εκείνη σωστά απάντησε πως το ίδιο καταγράφηκε κατά την αναίρεση..
 
Γίνεται αν σε καλέσουν τηλεφωνικά να ενεργοποιηθεί συμβόλαιο καρτοκινητής χωρίς να έχεις υπογράψει χαρτιά έχοντας προφορικά μόνο αποδεχθεί?
Βάσει νόμου, όχι. Χρειάζεται υποχρεωτικά υπογραφή.

Την επόμενη μέρα να έρθει κουριερ με χαρτιά και να μην παραλαμβάνεις ή υπογράφεις τίποτα?
Δεν παραλαμβάνεις, δεν υπογράφεις και δεν ενεργοποιείται.

Και φυσικά, ακόμα και να υπόγραφες, έχεις δυνατότητα 14 ημερών για ακύρωση.
 
Της είπαν δεν γίνεται, έχει καταγραφεί η συνομιλία όπου δέχεστε κι εκείνη σωστά απάντησε πως το ίδιο καταγράφηκε κατά την αναίρεση..
Τελικά τι έγινε;

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Προσφορά που μου έκαναν από κατάστημα της WIND με το που πήγα να πληρώσω λογαριασμό μου.
Αναβάθμιση της γραμμής μου σε 100άρα, από VDSL 50 που έχω τώρα, στα 29.01 ευρώ.
Ολοκαίνουριο ρούτερ δωρεάν (με δανεισμό), χωρίς κάποιο τέλος ενεργοποίησης, 1500 λεπτά προς κινητά WIND/Q, 300 λεπτά πως άλλα κινητά δίκτυα.

Μπαίνοντας τώρα στην WIND, βλέπω πως το έχουν αναρτήσει και εκεί ως "αποκλειστική web offer" προσφορά αλλά στα 34.90, και το έχουν στην ίδια τιμή με την 50άρα σύνδεση.
https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idio...aketa-thlefwnias-internet/internet-&-stathero

Δεν θέλω VOIP τηλεφωνία γιατί η WIND δεν δίνει τους κωδικούς του VOIP, αλλιώς θα το σκεφτόμουν. Με +10 ευρώ από την 50 που έχω, θα ανανέωνα σε 100.
 
Προσφορά που μου έκαναν από κατάστημα της WIND με το που πήγα να πληρώσω λογαριασμό μου.
Αναβάθμιση της γραμμής μου σε 100άρα, από VDSL 50 που έχω τώρα, στα 29.01 ευρώ.
Ολοκαίνουριο ρούτερ δωρεάν (με δανεισμό), χωρίς κάποιο τέλος ενεργοποίησης, 1500 λεπτά προς κινητά WIND/Q, 300 λεπτά πως άλλα κινητά δίκτυα.

Μπαίνοντας τώρα στην WIND, βλέπω πως το έχουν αναρτήσει και εκεί ως "αποκλειστική web offer" προσφορά αλλά στα 34.90, και το έχουν στην ίδια τιμή με την 50άρα σύνδεση.
https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idio...aketa-thlefwnias-internet/internet-&-stathero

Δεν θέλω VOIP τηλεφωνία γιατί η WIND δεν δίνει τους κωδικούς του VOIP, αλλιώς θα το σκεφτόμουν. Με +10 ευρώ από την 50 που έχω, θα ανανέωνα σε 100.
Eιχε τελειωσει το τρεχον συμβολαιο σου και σου την εδωσαν?Μου φαινεται φοβερη προσφορα!Εγω εχω το ιδιο αλλα με 50αρα γραμμη.
Πως γινεται να την παρουμε κι εμεις?
 
Δεν μου έχει λήξει. Ανανέωσα το καλοκαίρι την 50άρα VDSL για ακόμα 24 μήνες.
Με το που μπήκε στο σύστημα η υπάλληλος για να πληρώσω τον μήνα μου, μου ανέφερε πως βλέπει την προσφορά.
Της είπα φυσικά για τα πάγια, ΦΠΑ, και όλα τα άλλα, για να είμαι σίγουρος. Η τιμή είναι τελική.

Άλλος δεν μπορεί να πάρει "αυτή" γιατί είναι μέσα στο σύστημα περασμένη και ισχύει για τον συγκεκριμένο συνδρομητή (εμένα δηλαδή).
Σίγουρα θα ισχύει και για άλλους, αλλά θα πρέπει να πάτε σε κάποιο κατάστημα να ρωτήσετε, για να το ψάξουν στο σύστημα.
Δεν ξέρω αν και μέσω τηλεφώνου μπορεί να γίνει κάτι. Γνωστό που έχω και έκανε την 100άρα πριν 1.5 χρόνο, πληρώνει 42 ευρώ.

Έχω 2 γραμμές VDSL στην WIND. Και οι 2 ανανεώθηκαν το καλοκαίρι. Και για τις 2 μου ανέφεραν πως ισχύει η προσφορά.
Για την μία δίνω 16 ευρώ και για την άλλη 19. Αν έκανα ανανέωση, θα το έκανα για αυτήν με τα 19 και θα πήγαινε στα 29 ευρώ.

Το απευθείας λινκ για την 100Mbps προσφορά στα 34.90 είναι αυτό.
Αυτήν φαίνεται πως μπορεί να την πάρει ο οποιοσδήποτε, με νέο 24μηνο συμβόλαιο, από την στιγμή που η περιοχή του υποστηρίζει τα 100.
https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/statheri-internet/wind-fiber-100-plus
 
https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/statheri-internet/wind-fiber-100-plus

Τι δοκίμασα, έβαλα στο παραπάνω λινκ τον αριθμό τηλεφώνου μου και μου εμφανίζει πως υποστηρίζομαι με έως και 200Mbps αν θελήσω (ωραία, αυτό το ξερω).
Μετά από αυτό, μου άναψε μια επιλογή... "Δες εδώ εάν έχεις προσφορές! Συμπλήρωσε τον ΑΦΜ σου & αναβάθμισε την ταχύτητά σου."
Βάζω εκεί τον ΑΦΜ μου και... τατά! Η 100Mbps στα 29.01 ευρώ και η 200Mbps στα 50 ευρώ! :award:

WIND-100-200.png