Μάλιστα. Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα και για τους συνδρομητές της. Θα συνεχίσουν με πλήρη κάλυψη στην Vodafone.
Επίσης, υπάρχει εξέλιξη στο θέμα της χαμένης απόδειξης της ανανέωσης στο καρτοκινητό που αναφέρω παραπάνω. Κανείς στην WIND δεν ασχολήθηκε να με πάρει τηλέφωνο, όπως μου είχαν πει. Με ενοχλεί αφάνταστα αυτή η κοροϊδία να κρατάνε τα στοιχεία μου για να επικοινωνήσουν μαζί μου αργότερα, και να εξαφανίζονται. Το θεωρώ προσβολή. Αλλά η χαμένη απόδειξη τελικά είδα τώρα ότι έχει ανέβει στο site, στην συνηθισμένη διαδικασία όπου μπορώ να την βρω, να την τυπώσω κτλ. Οπότε στο θέμα της χαμένης επικοινωνίας δεν μπορώ να πετύχω τίποτα εκτός από να γκρινιάξω. Ορίστε κύριε, η απόδειξη ανέβηκε θα μου πουν. Είναι καλυμμένοι.
Το πρόβλημα είναι ότι όπως το περίμενα, η απόδειξη έχει άλλη ημερομηνία. Στις 12/8 έκανα την ανανέωση, η απόδειξη που ανέβασαν έχει ημερομηνία 15/8. Στην ουσία είναι άχρηστη. Δεν συσχετίζεται με καμία συναλλαγή. Δεν μπορώ πχ να την δείξω σε έναν τυχόν έλεγχο της εφορίας.
Είναι προφανές ότι πότε πότε το σύστημα τους μπλοκάρει. Δεν εκδίδει εκείνη την στιγμή την απόδειξη, και αυτή χάνεται! Και ενώ ακόμα και το συνοικιακό μπακάλικο έχει εναλλακτική, και όταν δεν μπορεί να τυπώσει απόδειξη με την ταμειακή του μηχανή τότε κόβει χειρόγραφη, με μπλοκάκι, ολόκληρος οργανισμός σαν την WIND δεν έχει εναλλακτική και η απόδειξη απλά χάνεται.
Τι κάνω εγώ τώρα; Όπου και να απευθυνθώ ή να κάνω καταγγελία, πιθανότατα δεν έχουν πια την δυνατότητα στην WIND να μου δώσουν την κανονική μου απόδειξη, δεν ξέρω αν μπορούν να γυρίσουν πίσω την ημερομηνία και να μου δώσουν αναδρομική απόδειξη. Αλλά από την άλλη, εκτός από το θέμα με την κοροϊδία ότι θα με πάρουν αυτοί τηλέφωνο, αυτό που κάνουν, και είναι η δεύτερη φορά που συμβαίνει είναι σαφής φορολογική παράβαση. Να τους αφήσω να κάνουν συνεχώς το ίδιο πράγμα;
Επίσης, υπάρχει εξέλιξη στο θέμα της χαμένης απόδειξης της ανανέωσης στο καρτοκινητό που αναφέρω παραπάνω. Κανείς στην WIND δεν ασχολήθηκε να με πάρει τηλέφωνο, όπως μου είχαν πει. Με ενοχλεί αφάνταστα αυτή η κοροϊδία να κρατάνε τα στοιχεία μου για να επικοινωνήσουν μαζί μου αργότερα, και να εξαφανίζονται. Το θεωρώ προσβολή. Αλλά η χαμένη απόδειξη τελικά είδα τώρα ότι έχει ανέβει στο site, στην συνηθισμένη διαδικασία όπου μπορώ να την βρω, να την τυπώσω κτλ. Οπότε στο θέμα της χαμένης επικοινωνίας δεν μπορώ να πετύχω τίποτα εκτός από να γκρινιάξω. Ορίστε κύριε, η απόδειξη ανέβηκε θα μου πουν. Είναι καλυμμένοι.
Το πρόβλημα είναι ότι όπως το περίμενα, η απόδειξη έχει άλλη ημερομηνία. Στις 12/8 έκανα την ανανέωση, η απόδειξη που ανέβασαν έχει ημερομηνία 15/8. Στην ουσία είναι άχρηστη. Δεν συσχετίζεται με καμία συναλλαγή. Δεν μπορώ πχ να την δείξω σε έναν τυχόν έλεγχο της εφορίας.
Είναι προφανές ότι πότε πότε το σύστημα τους μπλοκάρει. Δεν εκδίδει εκείνη την στιγμή την απόδειξη, και αυτή χάνεται! Και ενώ ακόμα και το συνοικιακό μπακάλικο έχει εναλλακτική, και όταν δεν μπορεί να τυπώσει απόδειξη με την ταμειακή του μηχανή τότε κόβει χειρόγραφη, με μπλοκάκι, ολόκληρος οργανισμός σαν την WIND δεν έχει εναλλακτική και η απόδειξη απλά χάνεται.
Τι κάνω εγώ τώρα; Όπου και να απευθυνθώ ή να κάνω καταγγελία, πιθανότατα δεν έχουν πια την δυνατότητα στην WIND να μου δώσουν την κανονική μου απόδειξη, δεν ξέρω αν μπορούν να γυρίσουν πίσω την ημερομηνία και να μου δώσουν αναδρομική απόδειξη. Αλλά από την άλλη, εκτός από το θέμα με την κοροϊδία ότι θα με πάρουν αυτοί τηλέφωνο, αυτό που κάνουν, και είναι η δεύτερη φορά που συμβαίνει είναι σαφής φορολογική παράβαση. Να τους αφήσω να κάνουν συνεχώς το ίδιο πράγμα;