Ποιότητα cd vs streaming vs HI-Res audio vs Βινύλιο

Ας το επαναλαβω.Cd vs ίδια εκδοση(χρονολογία, εταιρία)του cd από το Tidal.Αν κάποιος θα παρατηρήσει πως η streaming δεν είναι η ίδια έκδοση λόγω "πειράγματος" θα αντιτεινω πως δεν παύει να είναι η ίδια έκδοση και σημασία έχει αυτο που φθάνει τελικά σ' εμένα. Συνεκρινα αυτό που είναι και όχι αυτό που θά μπορούσε νά είναι.
Μπορείς να μας πεις τον τίτλο του CD?
 
Ως προς το τελευταίο,άλλος ρύθμισε το a6 και μάλιστα κατά την αγορά του.Του είπα πως δεν θα χρησιμοποιούσα τον προενισχυτη του a6.
Ναι, άλλος ρύθμισε το Α6, δεν λέω ότι το ρύθμισες εσύ.
Όμως ήθελες δεν ήθελες , άκουγες ΚΑΙ τον προενισχυτή του και μάλιστα "υποβαθμισμένο" στο gain.
Δεν σου προκάλεσε εντύπωση το ότι είχες volume (και) σε αυτό ;;


Ως προς την σύγκριση,συγκρίθηκε το a6 με το ATC ενώ όταν αγοράστηκε το T8 συγκρίθηκε και με τα δύο.Μαλιστα,η πρώτη φορά που συγκρίθηκε διπλα-διπλα με το ATC ήταν παρουσία σου.
Παρουσία μου το Α6 ;;;
Μα το είχες ήδη εκτός συστήματος όταν ήρθα σπίτι σου.. στο τραπεζάκι ήταν και αμέσως το πήρα στα χέρια μου και σχολίασα το πολύ μεγάλο βάρος του σε σχέση με τον όγκο του..
 
Ναι, άλλος ρύθμισε το Α6, δεν λέω ότι το ρύθμισες εσύ.
Όμως ήθελες δεν ήθελες , άκουγες ΚΑΙ τον προενισχυτή του και μάλιστα "υποβαθμισμένο" στο gain.
Δεν σου προκάλεσε εντύπωση το ότι είχες volume (και) σε αυτό ;;



Παρουσία μου το Α6 ;;;
Μα το είχες ήδη εκτός συστήματος όταν ήρθα σπίτι σου.. στο τραπεζάκι ήταν και αμέσως το πήρα στα χέρια μου και σχολίασα το πολύ μεγάλο βάρος του σε σχέση με τον όγκο του..
Διάβασε ξανά τι έγραψα.Η σύγκριση που έγινε παρουσία σου ήταν T8 vs ATC.
Πως άκουγα και τον προενισχυτη ενώ δεν τον χρησιμοποίησα;
 
Διάβασε ξανά τι έγραψα.Η σύγκριση που έγινε παρουσία σου ήταν T8 vs ATC.
Αυτό ναι.

Πως άκουγα και τον προενισχυτη ενώ δεν τον χρησιμοποίησα;
Είχες volume ή όχι ;; άσχετα αν δεν είχες συνδεδεμένο το μηχάνημα από τα rca του γιατί και στο ψηφιακό πεδίο υπάρχει ρύθμιση έντασης που την παρέκαμψα και βαριέμαι να την ψάξω ξανά..

Αν ΔΕΝ είχες volume, όλα καλά !
(ή σχεδόν όλα καλά γιατί δεν ξέρω πόσο μπορεί να επηρεάσει ένα ανοιχτό τμήμα σε αχρησία τα υπόλοιπα.. ας πουν οι εμπειρότεροι)
 
Ας το επαναλαβω.Cd vs ίδια εκδοση(χρονολογία, εταιρία)του cd από το Tidal.Αν κάποιος θα παρατηρήσει πως η streaming δεν είναι η ίδια έκδοση λόγω "πειράγματος" θα αντιτεινω πως δεν παύει να είναι η ίδια έκδοση και σημασία έχει αυτο που φθάνει τελικά σ' εμένα. Συνεκρινα αυτό που είναι και όχι αυτό που θά μπορούσε νά είναι.

Πρώτη φορά μας λες ότι το υλικό που άκουσες για την σύγκριση ήταν μέσω Tidal.

Οπότε δεν μπορούμε με βεβαιότητα να γνωρίζουμε ότι η σύγκριση ήταν δίκαιη.

Σίγουρα το streamer είχε το disadvantage ότι έπαιζε Tidal και όχι τοπικό αρχείο.

Αλλά θα μου πεις, εσύ (λογικά) Tidal ακούς συνήθως, όχι τοπικά αρχεία.

Πάντως το ότι το streamer παρότι έπαιζε Tidal πήγε αρκετά καλύτερα από το CD είναι πολύ καλό σημάδι.

Καλή απόλαυση.. :)
 
Πρώτη φορά μας λες ότι το υλικό που άκουσες για την σύγκριση ήταν μέσω Tidal.

Οπότε δεν μπορούμε με βεβαιότητα να γνωρίζουμε ότι η σύγκριση ήταν δίκαιη.

Σίγουρα το streamer είχε το disadvantage ότι έπαιζε Tidal και όχι τοπικό αρχείο.

Αλλά θα μου πεις, εσύ (λογικά) Tidal ακούς συνήθως, όχι τοπικά αρχεία.

Πάντως το ότι το streamer παρότι έπαιζε Tidal πήγε αρκετά καλύτερα από το CD είναι πολύ καλό σημάδι.

Καλή απόλαυση.. :)
Χρησιμοποιω Tidal με την αγορά του a6.Το a6 στον δίσκο που ανέφερα έπαιζε σαφώς χειρότερα από το ATC όπως και στους επόμενους δίσκους που συνεκρινα.Αυτος ήταν ο λόγος που θέλησα ν' αγοράσω ένα πιο ανταγωνιστικό streamer.Απο δευτερεύουσα πηγή(a6)προήχθη σε κύρια πηγη(T8).
 
Παίδες άσχετο με την ροή της τελευταιας συζητησης σας κ σχετικο με τον τίτλο του thread. Οι εγγραφές που βρίσκω στο ιντερνετ LP 24/192 σε wave or flac , or LP DSD coverted που παιζοντας τες έχουν τον χαρακτηριστικό "ήχο" του βινυλίου .....πλησιάζουν καθολου το πρωτοτυπο αυθεντικο σε πικαπ γλυκό παίξιμο ?? Ισχυει τουλάχιστον το " Από το ολοτελα καλη κ η Παναγιώτενα" ??
 


Tidal



Κακώς δεν μπήκες στην ομάδα (*) του Tidal.

Όσο περισσότερο το χρησιμοποιώ σε άριστες εγγραφές , τόσο βλέπω ότι η διαφορά στην ποιότητα του ήχου τελικά ΔΕΝ είναι αμελητέα !

Η ποιότητα Tidal αποδεικνύεται εξαιρετική.
Δίνει τρεις επιλογές στις ρυθμίσεις.

Ποιότητα Tidal
ΠοιότηταBitrateΠαρατηρήσεις
Κατανάλωση δικτύου σε Mb/h.
Η συμπίεση σε FLAC μειώνει την κατανάλωση κατά 50% περίπου.
Low320 kbpsΠοιότητα Mp3. Την επιλέγουμε για φορητές συσκευές στο δρόμο. Μέχρι εντελώς πρόσφατα ήταν η Premium ποιότητα του Spotify!320000/8/1024x60/1024x60=
137,33
High44.1/16Ποιότητα CD. Το στάνταρ για το μεγαλύτερο μέρος της βιβλιοθήκης του Tidal.2x16x44100/8/1024x60/1024x60=
620.156,25x50%=
310
Max192/24 (μέχρι)Ένα μικρό μέρος της βιβλιοθήκης του Tidal προσφέρεται σε υψηλή ανάλυση (Hi-Res). Συνήθως είναι πολύ δημοφιλή και κορυφαία άλμπουμ.2x24x192000/8/1024x60/1024x60=
3955x50%=
1997

Παραδείγματα:

Το κλασσικό "The Wall" των Pink Floyd σε ανάλυση 192/24
(Με κόκκινα γράμματα στο εξώφυλλο).

View attachment 261163

Και η αγαπημένη μου Jaqueline Dupre. Έχω το δίσκο σε LP. Ποιότητα CD. 44.1/16

View attachment 261165

Η εμπειρία μου δείχνει ότι δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να ψαχνόμαστε για τις λιγοστές 24/96-192 ηχογραφήσεις στο Tidal. Δεν έχουν να προσθέσουν τίποτε σε μια εξ'αρχής πολύ καλή/προσεγμένη παραγωγή. Πάμπολλες φορές ακούμε 16/44 που είναι τόσο εξαιρετικά ηχογραφημένα που δεν έχεις ανάγκη για τίποτε άλλο. Κλασικό παράδειγμα όλες σχεδόν οι jazz ηχογραφήσεις των 50's 60's (Blue note, Van Gelder), ιαπωνικές παραγωγές κ.ο.κ

Κατ' αρχήν συμφωνούμε. (y)
Με την αναφορά μου στην ποιότητα Tidal ήθελα να δείξω ότι η ποιότητα αποδεικνύεται εξαιρετική, εφ' όσον αναφερόμαστε στο στο τεχνικό μέρος (ταχυτητα, δυνατότητες).

Σχετικά με την ποιότητα των ηχογραφήσεων έχω ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Ως φρέσκος συνδρομητής, έσπευσα να κάνω συγκρίσεις με CD που ήδη έχω στην κατοχή μου και έχω μετατρέψει σε άϋλα και με δικους μου δίσκους LP που έχω ψηφιοποιήσει.

Στα δύο παραδείγματα που παρέθεσα.

Το "The Wall" των Pink Floyd στα 192/24 του Tidal είναι σαφώς καλύτερο από το CD μου που έχω ριπάρει σε άλλο. Όχι πολύ, ένα κλικ μόνο, αλλά η διαφορά υπάρχει. Σημειώνω όμως εδώ ότι το εξώφυλλο που δείχνει το Tidal είναι με κόκκινα γράμματα, ενώ στο δικό μου CD είναι με μαύρα.

Η Jaqueline Dupre στο κοντσέρτο για βιολοντσέλο του Ντβόρζακ, ποιότητα CD, 44.1/16, είναι απλά απόλαυση. Δεν μπορώ να κάνω άμεση σύγκριση με το LP μου, αλλά δεν μου λείπει τίποτα.

Έχω κι' άλλα παραδείγματα, πιο ενδιαφέροντα.

Michael Garson: Serendipity.
NS5qcGVn.jpeg


Δίσκος αναφοράς. Τον έχω σε LP. Ψηφιοποίηση δικιά μου. DSD128 => PCM 96/24 (+αφαίρεση θορύβου με κατάλληλα plugins)
Τον είχα και σε CD. Η διαφορά μεταξύ LP και CD ήταν τεράστια. Το CD είχε έλλειψη σώματος σε όλα τα όργανα. Ειδικά το σαξόφωνο ακουγόταν σαν κοκοράκι σε σύγκριση με το LP. Από την άλλη τα πρίμα (πατίνια της ντραμς) ακούγονταν καλύτερα στο CD.
Η ακρόαση από το Tidal (44.1/16) δείχνει ότι στη βιβλιοθήκη τους έχουν περιλάβει την έκδοση του CD. Η δική μου ψηφιοποίηση σαφώς ανώτερη.

Μάνου Χατζιδάκι "Τα πέριξ".
8fda634f2a68830d19a443acf099bb7031bfa86d.jpg


Τον έχω σε LP. Ψηφιοποίηση δικιά μου. DSD128 => PCM 192/24 (+αφαίρεση θορύβου με κατάλληλα plugins).
Η μεταφορά του Tidal σε 44.1/16. Άριστη. Ακούγοντας παράλληλα τη δική μου ψηφιοποίηση με του Tidal ή διαφορά ήταν ελάχιστη. Η δική μου μεταφορά ήταν μεν καλύτερη, αλλά ελάχιστα, στα όρια του διακριτού.

Συνεχίζεται –>
 
  • Like
Reactions: vlad66
Τον έχω σε LP. Ψηφιοποίηση δικιά μου. DSD128 => PCM 192/24 (+αφαίρεση θορύβου με κατάλληλα plugins).
Καλησπέρα φίλε μ! 2 ερωτησούλες. 1).Γιατι εκανες την μετατροπή ? 2). Ποια ειναι αυτα τα plug ins που χρησιμοποιησες στον converter του foobar ?
 
Καλησπέρα φίλε μ! 2 ερωτησούλες. 1).Γιατι εκανες την μετατροπή ? 2). Ποια ειναι αυτα τα plug ins που χρησιμοποιησες στον converter του foobar ?
1) Γιατί έκανα τη μετατροπή; Δες την υπογραφή μου, αν και δεν ασχολούμαι πλέον.
2) Δε χρησιμοποίησα το Foobar, αλλά επαγγελματικά εργαλεία.
  • Korg MR-1000 για την DSD128 εγγραφή.
  • Korg Audiogate για τη μετατροπή σε PCM
  • Steinberg Wavelab v.5 για Editing και επεξεργασία.
  • Waves plugins για την αποθορυβοποίηση.
 
  • Like
Reactions: djmnv81
1) Γιατί έκανα τη μετατροπή; Δες την υπογραφή μου, αν και δεν ασχολούμαι πλέον.
2) Δε χρησιμοποίησα το Foobar, αλλά επαγγελματικά εργαλεία.
  • Korg MR-1000 για την DSD128 εγγραφή.
  • Korg Audiogate για τη μετατροπή σε PCM
  • Steinberg Wavelab v.5 για Editing και επεξεργασία.
  • Waves plugins για την αποθορυβοποίηση.
Thanks!!! Oχι εννοουσα γιατι δεν εμεινες στην αρχικη μετατροπη LP to DSD128 κ προχώρησες στην pcm 192/24...εκτος εαν παλι πρεπει να ξαναδώ την υπογραφή... 😁 🫶 . Sorry ασχετουμπας.
Ειναι εφικτό (δυσκολο το βλέπω) να ανέβαζες μια δικια σ μετατροπή από Lp σε pcm κάποιου τρακ μόνο , σε κανα upload site έστω με πμ?? Οτι εγγραφες εχω ακουσει απο LP 24/192 ειναι άσχημες να το πω κομψά..και η δικια σου πρεπει να ειναι κρύσταλλο με χροια LP..
 
Thanks!!! Oχι εννοουσα γιατι δεν εμεινες στην αρχικη μετατροπη LP to DSD128 κ προχώρησες στην pcm 192/24...εκτος εαν παλι πρεπει να ξαναδώ την υπογραφή... 😁 🫶 . Sorry ασχετουμπας.
Διότι τη DSD απλά δεν μπορείς να την επεξεργαστείς. Να χωρίσεις Tracks, κλπ. Για να υπάρχει συμβατότητα με όλους τους Players. Η διαφορά απο τη μετατροπή σε PCM, αν γίνει σωστά, είναι μη ακουστή, πίστεψε με. Και το κυριότερο, αν εφαρμόσουμε σωστά και με προσοχή τα κατάλληλα plugins αποθορυβοποίησης, το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να ακούγεται καλύτερα από το αρχικό LP!
Ξέρω ότι είναι αιρετική άποψη, θα με κυνηγήσουν εδώ μέσα, αλλά έτσι είναι.
Διότι απλούστατα όταν όταν αφαιρεθεί ο θόρυβος επιφανείας, hiss, clicks, cracks, κλπ, αποκαλύπτεται το περιεχόμενο χαμηλής στάθμης: Χροιές των οργάνων, αντηχησεις, χώρος, στερεοφωνική εικόνα, κλπ.

Έλυσα την απορία σου; :)
Ειναι εφικτό (δυσκολο το βλέπω) να ανέβαζες μια δικια σ μετατροπή από Lp σε pcm κάποιου τρακ μόνο , σε κανα upload site έστω με πμ?? Οτι εγγραφες εχω ακουσει απο LP 24/192 ειναι άσχημες να το πω κομψά..και η δικια σου πρεπει να ειναι κρύσταλλο με χροια LP..
Πρακτικά αδύνατον. Ειχα κάποτε ένα site γι' αυτό το σκοπό, αλλά το εγκατέλειψα για οικονομικούς και προσωπικούς λόγους.

Δέχομαι πάντως επισκέψεις φίλων, αν κάποιος ενδιαφέρεται! -bye-
 
  • Love
Reactions: djmnv81
Διότι τη DSD απλά δεν μπορείς να την επεξεργαστείς. Να χωρίσεις Tracks, κλπ. Για να υπάρχει συμβατότητα με όλους τους Players. Η διαφορά απο τη μετατροπή σε PCM, αν γίνει σωστά, είναι μη ακουστή, πίστεψε με. Και το κυριότερο, αν εφαρμόσουμε σωστά και με προσοχή τα κατάλληλα plugins αποθορυβοποίησης, το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να ακούγεται καλύτερα από το αρχικό LP!
Ξέρω ότι είναι αιρετική άποψη, θα με κυνηγήσουν εδώ μέσα, αλλά έτσι είναι.
Διότι απλούστατα όταν όταν αφαιρεθεί ο θόρυβος επιφανείας, hiss, clicks, cracks, κλπ, αποκαλύπτεται το περιεχόμενο χαμηλής στάθμης: Χροιές των οργάνων, αντηχησεις, χώρος, στερεοφωνική εικόνα, κλπ.

Έλυσα την απορία σου; :)

Πρακτικά αδύνατον. Ειχα κάποτε ένα site γι' αυτό το σκοπό, αλλά το εγκατέλειψα για οικονομικούς και προσωπικούς λόγους.

Δέχομαι πάντως επισκέψεις φίλων, αν κάποιος ενδιαφέρεται! -bye-
Υπερ καλύφθηκα!! Thanks!!
 
–> Tidal συνέχεια
Santana Abraxas.
2060471-1.jpg


Έχω το SACD/CD. Έχω μετατρέψει σε άύλο το CD Layer. Εξαιρετική ηχογράφηση αναφοράς, το χρησιμοποιώ σε όλες τις δοκιμές και τις συγκρίσεις.
Η μεταφορά του Tidal σε υψηλής ανάλυσης 176.4/24 είναι σαφώς καλύτερη. Και παρ' όλο που η ηχογράφηση του CD είναι κορυφαία -και το εννοούμε- η απόδοση σε Hi-Res 176.4/24 είναι ανώτερη. Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η Tidal έχει μεταφέρει σε PCM το SACD Layer. Έτσι δικαιολογείται το Sample Rate σε 176.4 KHz (ακέραιο πολλαπλάσιο x4 του 44.1).
Μπράβο στην Tidal!
Συνεχίζεται –>
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: vlad66 and Tzimisce
–> Tidal συνέχεια
Πως κάνουμε σύγκριση ανάμεσα στα άϋλα αρχεία που έχουμε στην κατοχή μας και στα αντίστοιχα της μουσικής βιβλιοθήκης του Tidal;

Απαραίτητο να εξασφαλίσουμε ότι τα ακούμε υπό τις ίδιες ακριβώς συνθήκες.
Για να το πετύχουμε ακούμε τα άϋλα αρχεία μας από το Foobar, αλλά στέλνοντας τα κατ' ευθείαν στο Streamer. Με τη διαδικασία που περιγράφεται εδώ.
Και το Tidal με όποιο τρόπο επιθυμούμε να το συνδέσουμε, αλλά πάλι στέλνοντας στο Streamer.

Όπως στο παρακάτω σχήμα:

Foobar => Streamer => Hi-Fi System
Tidal => Streamer => Hi-Fi System

Συνεχίζεται –>
 
–> Tidal συνέχεια

Jean Sibelius "Violin Concerto" με τον Jascha Heifetz, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Σικάγο, Δ/νση Walter Hendl
Ένα υπέροχο έργο σε μία θαυμάσια εκτέλεση του 1959, σε επανέκδοση της διάσημης σειράς Living Stereo RCA.
Στην Discogs το εντοπίζουμεμε τα περιεχόμενα του εδώ.
Με το εξώφυλλο του.

NC5qcGVn.jpeg


Βρίσκουμε τώρα την ίδια έκδοση στο Tidal.

Screenshot_20251119_170052_TIDAL.jpg

Παρατηρούμε ότι είναι σε υψηλή ανάλυση 44.1/24. (Μη μας μπερδεύει το Sample Rate 44.1 KHz που είναι το ίδιο με των CD, τα 24 Bits έχουν σημασία και χαρακτηρίζουν την υψηλή ανάλυση).

Κατά την ακρόαση διαπιστώνουμε ακούγεται θαυμάσια! Είναι τόσο καλή η ηχογράφηση που υποψιάζομαι (χωρίς να μπορώ να το αποδείξω βέβαια) ότι η Tidal μετέφερε αυτούσια την εκτέλεση από τη Master Tape, ή τα Master Files της δισκογραφικής εταιρείας!

Ακούστε το. Είναι απόλαυση!
Συνεχίζεται –>
 
Last edited by a moderator:
–> Tidal συνέχεια

Παρέλειψα να δώσω τα Links της Tidal για τα άλμπουμ που αναφέρθηκαν στα προηγούμενα posts, ώστε να μπορούν να τα βρίσκουν εύκολα και να τα ακούσουν, όσοι είναι συνδρομητές.

Έχουμε:

Michael Garson "Serendipity"

Jaqueline Dupré "Dvořak; Cello Concerto"

Pink Floyd "The Wall"

Μάνου Χατζιδάκι "Τα πέριξ"

Santana "Abraxas"

Jan Sibelius "Violin Concerto" με τον Jaschak Heifetz, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Σικάγο, Δ/νση Walter Hendi
Συνεχίζεται –>