Πόσο γρήγορα παλιώνουν τα μηχανήματα μας

Ο Τελικός μου (που είναι και το μόνο κομμάτι που δεν εχω γνώση για την πλήρη ιστορία του, πουληθηκε το 1995 και για 5 χρόνια δεν γνωρίζω τη χρήση του.
Μετά αγοράστηκε απο φίλο με μαγαζί και μέχρι και πρίν 2 μήνες που τον πήρα εγω η χρήση του ηταν μόνο σε εκθέσεις. Φυσικά και να κάθετε το μηχάνημα ειναι πάλι βλαβερό ισως χειρότερο.
Να αλλάξω και εγώ πυκνωτές.
 
Στο αν η τεχνολογική βελτίωση τωρα μπορεί να καλύψει την οικονομία
στα υλικά που γίνετε πλέων στα μηχανήματα μας . Προσωπικά νομίζω πως όχι.
Όπως έχει ακουστεί πολλές φορές σε αυτό το forum η τεχνολογία ενισχυτών και ηχείων προχωρά αργά για να μπορέσει να υπερκαλύψει τη διαφορά.

Η τεχνολογία ενισχυτών προχωρά πολύ γρήγορα, ίσως όχι όσο των υπολογιστών αλλά έχει άμεση συνάρτηση με αυτή. Των ηχείων προχωρά αρκετά πιο αργά αλλά σίγουρα η τεχνολογία κατασκευής δεν έχει καμία σχέση με αυτή των δεκαπέντε χρόνων παλαιότερα.
 
Από όσο γνωρίζω εγώ, οι κλασσικοί προενισχυτές και τελικοί των περασμένων δεκαετιών παραμένουν κορυφαίοι γιαυτό και πολλοί από τους παλαιούς κατόχους τους τους κρατάνε και τους φυλάνε σαν τα μάτια τους... όσο και να προχωρήσει η τεχνολογία...

@jimaras... οι πολύ μπασμένοι μερακλήδες κάνουν αναπυκνώσεις κάθε 5 χρόνια περίπου...

εγώ θα προχωρήσω σε αναπυκνώσεις των τελικών μου απο Σεπτέμβρη, διότι αν κρίνω από το παρών αποτέλεσμα μόνο της προενίσχυσης,... το σύστημα θα απογειωθεί... ή μάλλον θα είναι όπως όταν ήταν καινούργιο...
 
Οι παράγοντες που επηρεάζουν τα μηχανήματα ήχου είναι οι ίδιοι με εκείνους που επηρεάζουν τα ηλεκτρονικά κυκλώματα... και συγκεκριμένα ότι αλλάζει τα χαρακτηριστικά των τμημάτων που τα απαρτίζουν.

Σύνηθες είναι να αλλάζονται οι πυκνωτές διότι αυτοί είναι μάλλον πιο ευαίσθητοι στην γήρανση.

Πρόσφατα άλλαξα τους πυκνωτές του προενισχυτή μου, και διαπίστωσα (μετά το στρώσιμο περίπου 400 ωρών, αλλά και ενώ ακόμα τον έστρωνα), μεγάλη βελτίωση ως προς το εύρος συχνοτήτων κυρίως της χαμηλής περιοχής αλλά και μεγαλύτερη διαφάνεια.

Τα άλλα τμήματα όπως πχ αντιστάσεις είναι λιγότερο ευαίσθητα, αν δεν αναπτύσσουν θερμοκρασίες. Ότι αναπτύσσει θερμοκρασία θα πρέπει να αλλάζει μετά από μια ή μερικές δεκαετίες... το κάθε μηχάνημα (εννοείται ότι μιλάμε για Hi-End υψηλής πιστότητας και όχι φτηνά consumer) έχει την υποστήριξη του επίσημου σέρβις αλλά και των μερακλήδων που ασχολούνται...οπότε το τι θα αλλαχθεί πότε, είναι λίγο πολύ γνωστό...

Τα πιο ευαίσθητα εξαρτήματα είναι οι ηλεκτρολυτικοί πυκνωτές γιατί η λειτουργία τους βασίζεται σε χαρτί ποτισμένο με υγρό το οποίο στεγνώνει μετά από πολύ καιρό με αποτέλεσμα την μεταβολή της χωρητικότητας τους. Δεν υπάρχει ανάπτυξη θερμότητας στους πυκνωτές εκτός από τους ηλεκτρολυτικούς όταν η τάση λειτουργίας τους ξεπερνά αυτή που δίνει ο κατασκευαστής. Τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα θεωρητικά έχουν άπειρο χρόνο λειτουργίας εφόσον λειτουργούν μέσα στα όρια λειτουργίας τους. Εξαιρούνται οι λυχνίες. Στρώσιμο λειτουργίας ηλεκτρονικών συσκευών και μάλιστα τετρακοσίων ορών δεν μπορώ να το εξηγήσω και να το καταλάβω (εκτός φυσικά αν το κύκλωμα περιέχει λυχνίες). Οι ημιαγωγοί δεν χρειάζονται πάνω από πέντε έως δέκα λεπτά για να φτάσουν στην κατάσταση κανονικής λειτουργίας κυρίως επειδή κάποιοι από αυτούς επηρεάζονται από την θερμοκρασία.
 
Αγαπητέ SakisMS, δεν μπορώ να μπω σε μια συζήτηση η οποία υπάρχει εδώ και δεκαετίες μεταξύ μουσικόφιλων και ηλεκτρονικών...

Είναι μια συζήτηση η οποία βασίζεται στο γεγονός ότι κάποιοι ακούνε κάποια πράγματα, κάποια από αυτά μάλιστα χωρίς καμιά επιστημονική εξήγηση και από την άλλη αντιμέτωποι είναι οι μηχανικοί/ηλεκτρονικοί και οι σκεπτικιστές...

Η συζήτηση λοιπόν δεν έχει πολύ νόημα...

Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου, (ασχολούμαι πολύ πολύ ερασιτεχνικά με το diy και τις κατασκευές) όμως μέσα σε ενισχυτές δεν είναι μόνο η θερμοκρασία από εξαρτήματα που λειτουργούν εκτός ορίων αλλά και η γενικευμένη θερμότητα που εκλύεται από τα τρανζίστορ και τις ψύκτρες τους οπότε όλα τα εξαρτήματα μπαίνουν σε θερμικούς κύκλους που μακροχρόνια τα επηρεάζουν...γνωρίζεις φυσικά ότι υπάρχουν πυκνωτές μεγαλυτέρων θερμοκρασιών, για να αντιπαρέρχονται τους θερμικούς κύκλους του περιβάλλοντος τους.

Το στρώσιμο των πυκνωτών είναι ένα φαινόμενο το οποία αν δεν έχεις μηχανήματα υψηλής ανάλυσης ή αν δεν πιστεύεις δεν το ακούς... αλλά πίστεψε με υπάρχει...

Υπάρχει και το φαινόμενο της ηχητικής ταυτότητας πυκνωτών, πράγμα που η ίδια η Panasonic αναφέρεται και μάλιστα εκτενώς...
 
Αγαπητέ SakisMS, δεν μπορώ να μπω σε μια συζήτηση η οποία υπάρχει εδώ και δεκαετίες μεταξύ μουσικόφιλων και ηλεκτρονικών...

Είναι μια συζήτηση η οποία βασίζεται στο γεγονός ότι κάποιοι ακούνε κάποια πράγματα, κάποια από αυτά μάλιστα χωρίς καμιά επιστημονική εξήγηση και από την άλλη αντιμέτωποι είναι οι μηχανικοί/ηλεκτρονικοί και οι σκεπτικιστές...

Η συζήτηση λοιπόν δεν έχει πολύ νόημα...

Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου, (ασχολούμαι πολύ πολύ ερασιτεχνικά με το diy και τις κατασκευές) όμως μέσα σε ενισχυτές δεν είναι μόνο η θερμοκρασία από εξαρτήματα που λειτουργούν εκτός ορίων αλλά και η γενικευμένη θερμότητα που εκλύεται από τα τρανζίστορ και τις ψύκτρες τους οπότε όλα τα εξαρτήματα μπαίνουν σε θερμικούς κύκλους που μακροχρόνια τα επηρεάζουν...γνωρίζεις φυσικά ότι υπάρχουν πυκνωτές μεγαλυτέρων θερμοκρασιών, για να αντιπαρέρχονται τους θερμικούς κύκλους του περιβάλλοντος τους.

Το στρώσιμο των πυκνωτών είναι ένα φαινόμενο το οποία αν δεν έχεις μηχανήματα υψηλής ανάλυσης ή αν δεν πιστεύεις δεν το ακούς... αλλά πίστεψε με υπάρχει...

Υπάρχει και το φαινόμενο της ηχητικής ταυτότητας πυκνωτών, πράγμα που η ίδια η Panasonic αναφέρεται και μάλιστα εκτενώς...

Δεν υπάρχει θέμα διαφωνίας ή ατέρμονης συζήτησης. Απλά πιστεύω ότι στο τι θα ακούσεις από κάποιο μηχάνημα υπάρχουν και υποκειμενικοί παράγοντες ενώ το πως λειτουργεί ένα μηχάνημα είναι απλοί νόμοι φυσικής που δεν επιδέχονται παράλληλες ερμηνείες.
 
Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου, (ασχολούμαι πολύ πολύ ερασιτεχνικά με το diy και τις κατασκευές) όμως μέσα σε ενισχυτές δεν είναι μόνο η θερμοκρασία από εξαρτήματα που λειτουργούν εκτός ορίων αλλά και η γενικευμένη θερμότητα που εκλύεται από τα τρανζίστορ και τις ψύκτρες τους οπότε όλα τα εξαρτήματα μπαίνουν σε θερμικούς κύκλους που μακροχρόνια τα επηρεάζουν...γνωρίζεις φυσικά ότι υπάρχουν πυκνωτές μεγαλυτέρων θερμοκρασιών, για να αντιπαρέρχονται τους θερμικούς κύκλους του περιβάλλοντος τους.

δηλαδή μην τρελλαθούμε κι όλας....
πόση είναι η γενικευμένη θερμότητα που εκλύεται?

οι φτηνοί πυκνωτές είναι προδιαγραφών 85 βαθμών και οι καλύτεροι 105...
ποιό είναι το εξάρτημα που θα προκαλέσει επαγωγικά τέτοια άυξηση θερμότητας ώστε οι πυκνωτές να ξεπεράσουν τα όρια αυτά?


είπαμε να έχουμε ένα παλιό μηχάνημα 20ετίας, άντε να μας μπούν οι ιδέες να αλλάξουμε ηλεκτρολυτικούς...
Αλλά κάθε πενταετία?
μεγειά σας και χαρά σας.
Αλλάξτε και κάθε χρόνο.
Αν σας κάνει να νιώθετε καλύτερα-bye-
 
Δε με έχει απασχολήσει ποτε η γήρανση των υλικών των συσκευών. Όσο αντέξουν. Αν δεν με ικανοποιεί η συσκευή πάω για άλλη. Σιγά μην κάθομαι και αλλάξω ηλεκτρολυτικούς κι άλλα ευαίσθητα εξαρτήματα (πλην λυχνιών) κάθε 5, 10 η 20 χρόνια.
Δεν αξίζει τον κόπο κατά τη γνώμη μου.
 
@SakisMS συμφωνώ μαζί σουγια τους νόμο0υς της φύσης και για τον υποκειμενισμό, υπάρχει, σε κάποια θέματα όμως, και μαζικός υπκειμενισμός (σε συμφωνία) οπότε εγώ τουλάχιστον σαν επιστήμονας δεν μπορώ να τον παραβλέψω...

@supersonic αγαπητέ μου τα αποτελέσματα των θερμικών κύκλων προκαλούν κόπωση στα υλικά, ειδικά όταν προκειται για τελικούς είτε για προενισχυτές και ιδιαίτερα αν λειτουργουν σε τάξη Α,

πχ μόλις και μπορείς να ακουμπίσεις το χέρι σου επάνω στους τελικούς μου μετά από 30 λεπτά λειτουργίας τους... οι 20 Toshiba (σε κάθε τελικό πολωμένοι σε τάξη Α) εκλύουν αρκετή θερμότητα... επίσης και ο προενισχυτής σε ένα σημείο του βγάζει λάβρα... υπάρχουν και τέτοια μηχανήματα, και δεν τα έχω μόνο εγώ... άλλωστε και αυτά που έχω είναι ολίγον τι ταπεινά σε σχέση με άλλα μεγαθήρια...

Νομίζω ότι ήμουν σαφής ότι αναφέρομαι σε μηχανήματα υψηλής ανάλυσης και υψηλών προδιαγραφών και όχι consumer...

Είναι δικαίωμα του κθενός να πιστέυει ή να μην πιστεύει κάτι εγώ το δήλωσα και πιο πάνω ότι δεν έκανα επαναπύκνωση "προληπτική" αλλά αφότου άρχισε να δυσλειτουργεί το phono stage του προενισχυτή, και με αφορμή αυτό και την πολύ επιτυχημένη επισκευή του, αναφ´ρομαι σε αυτά που διάβασα, άκουσα και είδα, από πρώτο χέρι...

Μπορείτα μηχανήματα που έχεις/είχες να μην θερμάινονται τουλάχιστον βάζοντας το χέρι επάνω στο κουτί τους, αλλά οι θερμικοίνμ κύκλοι υφίστανται είτε θες είτε δεν θες να το πιστέψεις.

@quevedo φυσικά αν τα μηχανήματα τα αλλάζει κάποιος κάθε 5 χρόνια επι παραδείγματι, δεν χρειάζεται να τον απασχολήσει το γεγονός... εγώ επειδή θεωρώ αυτά που έχω αναντικατάστατα, εκτός και αν χώσω το χέρι βαθειά στην τσέπη (η οποία αυτή την περίοδο είναι μάλλον άδεια...)...τα συντηρώ για να απολαμβάνω την οσική μου όπως την απολαμβάνψ τα τελευταία 20 χρόνια, από τα ίδια μηχανήματα...
 
@supersonic αγαπητέ μου τα αποτελέσματα των θερμικών κύκλων προκαλούν κόπωση στα υλικά, ειδικά όταν προκειται για τελικούς είτε για προενισχυτές και ιδιαίτερα αν λειτουργουν σε τάξη Α,

πχ μόλις και μπορείς να ακουμπίσεις το χέρι σου επάνω στους τελικούς μου μετά από 30 λεπτά λειτουργίας τους... οι 20 Toshiba (σε κάθε τελικό πολωμένοι σε τάξη Α) εκλύουν αρκετή θερμότητα... επίσης και ο προενισχυτής σε ένα σημείο του βγάζει λάβρα... υπάρχουν και τέτοια μηχανήματα, και δεν τα έχω μόνο εγώ... άλλωστε και αυτά που έχω είναι ολίγον τι ταπεινά σε σχέση με άλλα μεγαθήρια...

Νομίζω ότι ήμουν σαφής ότι αναφέρομαι σε μηχανήματα υψηλής ανάλυσης και υψηλών προδιαγραφών και όχι consumer...

Είναι δικαίωμα του κθενός να πιστέυει ή να μην πιστεύει κάτι εγώ το δήλωσα και πιο πάνω ότι δεν έκανα επαναπύκνωση "προληπτική" αλλά αφότου άρχισε να δυσλειτουργεί το phono stage του προενισχυτή, και με αφορμή αυτό και την πολύ επιτυχημένη επισκευή του, αναφ´ρομαι σε αυτά που διάβασα, άκουσα και είδα, από πρώτο χέρι...

Μπορείτα μηχανήματα που έχεις/είχες να μην θερμάινονται τουλάχιστον βάζοντας το χέρι επάνω στο κουτί τους, αλλά οι θερμικοίνμ κύκλοι υφίστανται είτε θες είτε δεν θες να το πιστέψεις.


εχεις αναλογιστεί τι σημαίνει 85 βαθμοί και τί 105?
βάλε ένα θερμόμετρο να δεις πόσο λιγότερο είναι αυτό που νιώθεις ζεστό ή καυτό....

δεν ξέρω για ποιό phonostage αναφέρεσαι που θα μπορούσε να έχει τέτοιες θερμοκρασίες....
 
@quevedo φυσικά αν τα μηχανήματα τα αλλάζει κάποιος κάθε 5 χρόνια επι παραδείγματι, δεν χρειάζεται να τον απασχολήσει το γεγονός... εγώ επειδή θεωρώ αυτά που έχω αναντικατάστατα, εκτός και αν χώσω το χέρι βαθειά στην τσέπη (η οποία αυτή την περίοδο είναι μάλλον άδεια...)...τα συντηρώ για να απολαμβάνω την μουσική μου όπως την απολαμβάνω τα τελευταία 20 χρόνια, από τα ίδια μηχανήματα...


Η αλήθεια είναι γερνώ πιο γρήγορα από τα μηχανήματά μου και γι' αυτό δε μ' απασχολεί και τόσο η δική τους γήρανση. Και δεν αλλάζω κάθε 5 χρόνια συσκευές, εκτός αν τις βαρεθώ. Καθε 10 χρόνια όμως για μένα είναι επιβεβλημένη μια αλλαγή.
 
Ο Τελικός μου (που είναι και το μόνο κομμάτι που δεν εχω γνώση για την πλήρη ιστορία του, πουληθηκε το 1995 και για 5 χρόνια δεν γνωρίζω τη χρήση του.
Μετά αγοράστηκε απο φίλο με μαγαζί και μέχρι και πρίν 2 μήνες που τον πήρα εγω η χρήση του ηταν μόνο σε εκθέσεις. Φυσικά και να κάθετε το μηχάνημα ειναι πάλι βλαβερό ισως χειρότερο.
Να αλλάξω και εγώ πυκνωτές.

Ρε φίλε θα μας τρελάνεις εδώ μέσα

με το πουλήθηκε το 1995 εννοείς οτι τον είχε κάποιος και τον σκότωσε????
το ποτε αγοράσθηκε δεν βλέπω....

και μετά απο 5 χρόνια που δεν ξέρεις πάσα χερια πέρασε...και αν ηταν η πουτάνα των Αθηνών και ολης της Ελλάδας
τον βρήκες σε φίλο..και καλά που τον έχει στο μαγαζί απο το 2000 και η χρήση του ηταν μόνο σε εκθέσεις μέχρι σήμερα εν ετι 2011 μετά απο 10 και βάλε χρόνια
και εσυ σαν τυχερός τον αγόρασες πριν 2 μήνες
Μπας και μπορείς να μου απαντήσεις σε δύο βασικά ερώτηματα????
1.-Γιατί τόσα χρόνια δεν βρέθηκε κανείς να αγοράσει το κελεπούρι που εσύ αγόρασες????
2.-Σε ποιές εκθέσεις ο φίλος σου χρησιμοποιεί τον ενισχυτή αυτόν
που 10 χρόνια τον ακούμε αλλά δεν έχουμε καταλάβει τι θησαυρό χάσαμε που βρήκες εσύ

πολύ φιλικά
 
εχεις αναλογιστεί τι σημαίνει 85 βαθμοί και τί 105?
βάλε ένα θερμόμετρο να δεις πόσο λιγότερο είναι αυτό που νιώθεις ζεστό ή καυτό....

δεν ξέρω για ποιό phonostage αναφέρεσαι που θα μπορούσε να έχει τέτοιες θερμοκρασίες....

Οι θερμοκρασίες λειτουργίας που αναφέρουν οι πυκνωτές μας βοηθάνε στο να εκτιμήσουμε το προσδόκιμο ζωής τους. Δεν σημαίνουν ότι γενικά όλα θα πηγαίνουν καλά επ' αόριστον αρκεί να μην τις υπερβούμε. Οι σοβαροί κατασκευαστές αναφέρουν διάρκεια ζωής στα PDFs τους. Η διάρκεια αυτή μετριέται σε μια δεδομένη θερμοκρασία. Όσο αυτή η θερμοκρασία μειώνεται, τόσο αυξάνεται η διάρκεια ζωής.

Κατά κανόνα, για δεδομένη θερμοκρασία λειτουργίας (π.χ. 40 βαθμών, νούμερο μάλλον συντηρητικό για εσωτερικό συσκευής), ένας πυκνωτής των 105 βαθμών θα ζήσει περισσότερο (δηλαδή θα χάσει μικρότερο μέρος της χωρητικότητάς του) σε σχέση με έναν άλλον ίδιας σειράς αλλά των 85 βαθμών.
 
Ρε φίλε θα μας τρελάνεις εδώ μέσα

με το πουλήθηκε το 1995 εννοείς οτι τον είχε κάποιος και τον σκότωσε????
το ποτε αγοράσθηκε δεν βλέπω....

και μετά απο 5 χρόνια που δεν ξέρεις πάσα χερια πέρασε...και αν ηταν η πουτάνα των Αθηνών και ολης της Ελλάδας
τον βρήκες σε φίλο..και καλά που τον έχει στο μαγαζί απο το 2000 και η χρήση του ηταν μόνο σε εκθέσεις μέχρι σήμερα εν ετι 2011 μετά απο 10 και βάλε χρόνια
και εσυ σαν τυχερός τον αγόρασες πριν 2 μήνες
Μπας και μπορείς να μου απαντήσεις σε δύο βασικά ερώτηματα????
1.-Γιατί τόσα χρόνια δεν βρέθηκε κανείς να αγοράσει το κελεπούρι που εσύ αγόρασες????
2.-Σε ποιές εκθέσεις ο φίλος σου χρησιμοποιεί τον ενισχυτή αυτόν
που 10 χρόνια τον ακούμε αλλά δεν έχουμε καταλάβει τι θησαυρό χάσαμε που βρήκες εσύ

πολύ φιλικά

Kαι πιο ευγενικά να ρώταγες, πάλι θα έπαιρνες απαντήσεις...

Ειρωνεία και βαριές εκφράσεις δεν χρειάζονται..

Πάρτο σαν προειδοποίηση..
 
εχεις αναλογιστεί τι σημαίνει 85 βαθμοί και τί 105?
βάλε ένα θερμόμετρο να δεις πόσο λιγότερο είναι αυτό που νιώθεις ζεστό ή καυτό....

δεν ξέρω για ποιό phonostage αναφέρεσαι που θα μπορούσε να έχει τέτοιες θερμοκρασίες....

Δεν ξέρω τι ακριβώς θες να πεις...,

Ήμουν σαφέστατος, ότι επαθε βλάβη ο προενισχυτης μου, συγκεκριμένα το phono stage του, μετά από 20 περίπου χρόνια λειτουργίας...

Δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνείς... ούτε χρειάζεται να συμπληρώσω κάτι άλλο... οι πυκνωτές γεράζουν και τα μηχανήματα αλλάζουν σιγά σιγά ηχόχρωμα και εύρος συχνοτήτων στο βάθος χρόνου... όποιος λέει κάτι άλλο μάλλον δεν ξέρει...

Φιλικά

Χρήστος
 
βλάβες συμβαίνουν.
παντού.
Σού είπαν ότι η βλάβη ήταν σε πυκνωτές?

και εγώ έχω phono και όταν λειτουργεί είναι εξαιρετικά δύσκολο να πείς ότι ζεσταίνεται...

φυσικά δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε.
Όμως σκέψου (τοο ξαναείπα) ότι εμείς γερνάμε πιό πριν από τα μηχανήματα.
Και υπάρχουν μηχανήματα που καταπονούνται λιγότερο.
Αυτά που υποφέρουν συνήθως είναι αυτά που λειτουργούν σε τάξη Α.
 
Ρε φίλε θα μας τρελάνεις εδώ μέσα

με το πουλήθηκε το 1995 εννοείς οτι τον είχε κάποιος και τον σκότωσε????
το ποτε αγοράσθηκε δεν βλέπω....

και μετά απο 5 χρόνια που δεν ξέρεις πάσα χερια πέρασε...και αν ηταν η πουτάνα των Αθηνών και ολης της Ελλάδας
τον βρήκες σε φίλο..και καλά που τον έχει στο μαγαζί απο το 2000 και η χρήση του ηταν μόνο σε εκθέσεις μέχρι σήμερα εν ετι 2011 μετά απο 10 και βάλε χρόνια
και εσυ σαν τυχερός τον αγόρασες πριν 2 μήνες
Μπας και μπορείς να μου απαντήσεις σε δύο βασικά ερώτηματα????
1.-Γιατί τόσα χρόνια δεν βρέθηκε κανείς να αγοράσει το κελεπούρι που εσύ αγόρασες????
2.-Σε ποιές εκθέσεις ο φίλος σου χρησιμοποιεί τον ενισχυτή αυτόν
που 10 χρόνια τον ακούμε αλλά δεν έχουμε καταλάβει τι θησαυρό χάσαμε που βρήκες εσύ

πολύ φιλικά

πολύ φιλικά? παλι κάλά το εχθρικά σου πως ειναι?
Πολθ φιλικά να σου απαντήσω
Το 1995 αγοράστηκε απο τη βιτρίνα καινούργιος υπάρχουν τα χαρτιά.(Δεν πωλούνται ολα τα κομμάτια με το που βγούν απο το εργοστάσιο.
Για 5 χρόνια δεν ξέρω πόσα χερια πέρασε και αν ηταν η που...α ολης της Αθήνας ουτε μέτρησα ακριβώς σε πόσες εκθέσεις έπαιξε μετά.
Αυτό που ξέρω ειναι οτι τον τελικό μου που τον είχα 5 χρόνια απο καινούργιο τον GAMUT D-200 σε άμεση αντιπαράθεση το κελεπούρι τον θησαυρό που χάσατε οπως λες και βρηκα εγω στο δικό μου σύστημα τον ξεφτίλισε η που...α ολων των Αθηνών και μετά απο πολλες μα πολλες ωρες ακρόασης τους αντάλλαξα.
Πολυ φιλικα.
 
Αρα απο τις γνώμες που διάβασα μια αλλαγή στους πυκνωτές ειναι επιτακτική στη δική μου περίπτωση που αν μη τι αλλο θα δωσει εναν αλλο αέρα στον ήχο.
Με τα οικονομικά να δούμε τι θα γίνει γιατι οταν ανοιξα το καπάκι ειδα 4 πυκνωτές τεραστίων διαστάσεων (δεν εχω ξαναδει πιο μεγάλους).
:damnyou::damnyou::damnyou::damnyou::damnyou::damnyou::damnyou::damnyou:
 
βλάβες συμβαίνουν.
παντού.
Σού είπαν ότι η βλάβη ήταν σε πυκνωτές?

και εγώ έχω phono και όταν λειτουργεί είναι εξαιρετικά δύσκολο να πείς ότι ζεσταίνεται...

φυσικά δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε.
Όμως σκέψου (τοο ξαναείπα) ότι εμείς γερνάμε πιό πριν από τα μηχανήματα.
Και υπάρχουν μηχανήματα που καταπονούνται λιγότερο.
Αυτά που υποφέρουν συνήθως είναι αυτά που λειτουργούν σε τάξη Α.

Σίγουρα βλάβες συμβαίνουν, και ναι ξέρω ότι ήταν κάποιος πυκνωτής του κυκλώματος του phono stage (ο προενισχυτής μου έχει ενσωματωμένο phono), και ναι επιβεβαιώθηκε από τον κ. Ιωνά (Eclusive Audio), και ταυτόχρονα έγινε αντικατάσταση ΟΛΩΝ των πυκνωτών, καθαρισμός των διακοπτών volume pot κλπ, δηλαδή έγινε πλήρες σέρβις.

Δεν είπα ότι κατ ανάγκη η βλάβη του phono ήταν από θερμική κόπωση (αν και πιστεύω ότι ήταν, διότι ο προ μου είναι τάξης Α, και ζεσταίνεται αρκετά το κουτί του).

Το δικό σου phono (αν είναι και σε δικό του κουτί εκτός προενισχυτή και με τροφοδοτικό εκτός κουτιού) μπορεί να μην ζεσταίνεται και καθόλου,και μπορεί σίγουρα να αντέξει περισσότερο από ένα που ζεσταίνεται, αλλά ας μην μπερδεύουμε τις δύο παραμέτρους τον χρόνο (διάρκεια) και τον χρόνο μαζί με θερμικό κύκλο...

Ακόμα και εάν ένας πυκνωτής δουλεύει σε ιδανικές θερμοκρασίες, χάνει συν τον χρόνο τις ιδιότητες του... και όχι σε εκατοντάδες χρόνια αλλά σε δεκάδες...

Δεν μπορώ να καταλάβω τι σημαίνει γερνάμε πιο πριν από τα μηχανήματα μας, αυτό είναι μια προσωπική σου άποψη η οποία έχει τόσο βάρος και τεκμηρίωση όσο μια άποψη κάποιου ανθρώπου και τίποτε παραπάνω, εγώ διαφωνώ με αυτό, και σε προκαλώ εφόσον ασχολήσαι με κατασκευές μέτρα τους πυκνωτές του τελικού σου (ή ολοκληρωμένου εν πάσει περιπτώσει) για να δεις ότι δεν θα είναι στις αρχικές χωρητικότητες, και ας μην αναπτύσουν θερμοκρασίες...

Σε ένα που βλέπω ότι συμφωνούμε τελικά, είναι ότι τα μηχανήματα σε τάξη Α είναι πιο ευάλωτα σε θερμική κόπωση πυκνωτών...-bye-
 
Last edited:
στις θερμοκρασίες που παίζει το Phono μου μπορεί να πάει και άλλα 25 χρόνια.

ποιό ήταν το δικό σου που χάλασε?