Colombos74
AVClub Addicted Member
Γιάννη,Γιώργο (vazelos) σας ευχαριστώ παρα πολυ αλλα νομίζω πως μεγάλη έκταση πήρε και δεν υπαρχει λόγος..
Ο όλος εκνευρισμός οφείλεται στην αγωνία για την παραλαβή και το καταλαβαίνω..απλα καλο θα ήταν να μην βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα..
Γνωμη μου ειναι πως το θεμα εχει ληξει.Παντα απο το πληκτρολογιο βγαινουν λαθος συμπερασματα και ακουγονται λαθος...εντασεις..
Οπως προαναφερθηκε,ο καθενας εχει το τηλεφωνο της εταιριας να μεταβιβασει ΕΚΕΙ και μονο ΕΚΕΙ τα παραπονα του,με την αποκλειστικη ιδιοτητα του ως πελατης..