Power-buy Benq w1070

Γιάννη,Γιώργο (vazelos) σας ευχαριστώ παρα πολυ αλλα νομίζω πως μεγάλη έκταση πήρε και δεν υπαρχει λόγος..
Ο όλος εκνευρισμός οφείλεται στην αγωνία για την παραλαβή και το καταλαβαίνω..απλα καλο θα ήταν να μην βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα..

Γνωμη μου ειναι πως το θεμα εχει ληξει.Παντα απο το πληκτρολογιο βγαινουν λαθος συμπερασματα και ακουγονται λαθος...εντασεις..
Οπως προαναφερθηκε,ο καθενας εχει το τηλεφωνο της εταιριας να μεταβιβασει ΕΚΕΙ και μονο ΕΚΕΙ τα παραπονα του,με την αποκλειστικη ιδιοτητα του ως πελατης..
 
Απο εδω και περα ομως,ευθυνη για την ενημερωση(προς το παρον)οσον αφορα τη συσκευασια τουλαχιστον,εχει η εταιρια Avart και μονο αυτη.
Και λεω ευθυνη,γιατι πρεπει η ιδια μεσω του εκπροσωπου της,που εχει ποσταρει αρκετες φορες,να παρει θεση για το θεμα αυτο που ευλογα ανησυχει τους πελατες της,οπως εκανε και πριν αρκετα αλλα και μετα της παραγγελιας...
P.S.Μπορει αν θελει να κανει και μια αναφορα με την πορεια της παραγγελιας της,αφου μονο αυτη γνωριζει που ειναι το δεμα που περιμενει,αλλα αυτο δεν ειναι υποχρεωτικο να μας ενημερωσει αμεσα,αφου ειναι ακομη στο χρονικο οριο που μας ειχε αναφερει..
 
Το σωστό είναι να αναλάβει το "βαρύ" και "χρονοβόρο" (!) έργο της συσκευασίας η ίδια η εταιρία για όλους τους συμμετέχοντες στο power-buy εκτός Αθηνών, και όχι μόνο για μένα, υποτίθεται τον "ξινό".
Η λύση είναι πολύ απλή: κάποιος που είναι από την Αθήνα και πιστεύει ότι η συσκευασία 15 βιντεοπροβολέων δεν του κοστίζει τίποτα σε χρόνο και χρήμα ας πάει στην AVART με τον ανάλογο εξοπλισμό και τα υλικά την ημέρα της παραλαβής και ας τους συσκευάσει. Αν δεν βρεθεί κανένας να το κάνει αυτό σημαίνει οτι και ο πωλητής έχει δικαίωμα να το αρνηθεί. Ή οτι εμείς πρέπει να του το ζητήσουμε με χάρη και ως εξυπηρέτηση και όχι με υφάκι και τσαμπουκά.
Δικηγόρος του Διαβόλου
(για την αντιγραφή a_lega)
 
Η λύση είναι πολύ απλή: κάποιος που είναι από την Αθήνα και πιστεύει ότι η συσκευασία 15 βιντεοπροβολέων δεν του κοστίζει τίποτα σε χρόνο και χρήμα ας πάει στην AVART με τον ανάλογο εξοπλισμό και τα υλικά την ημέρα της παραλαβής και ας τους συσκευάσει. Αν δεν βρεθεί κανένας να το κάνει αυτό σημαίνει οτι και ο πωλητής έχει δικαίωμα να το αρνηθεί. Ή οτι εμείς πρέπει να του το ζητήσουμε με χάρη και ως εξυπηρέτηση και όχι με υφάκι και τσαμπουκά.
Δικηγόρος του Διαβόλου
(για την αντιγραφή a_lega)


Ωραια. Θα παω εγω.

Βρεθηκε λοιπον αυτος ο ενας.


Τι σημαινει τωρα αυτο για τον πωλητη ????
 
Ωραια. Θα παω εγω.

Βρεθηκε λοιπον αυτος ο ενας.


Τι σημαινει τωρα αυτο για τον πωλητη ????

Ντινο,πανω που θα σου ζητουσα αν θα μπορουσες να στειλεις και εμενα με του Γιαννη(αλλα το θεωρησα λιγο...παρτακικο),να που προτεινεις να θυσιασεις τοσο ελευθερο χρονο και οχι μονο για να μας τα συσκευασεις ολα!!
Οσον αφορα τον πωλητη,ακομη ας μην παρουμε θεση,γιατι δεν απαντησε ακομη καταφατικα η αρνητικα(αν και τα λογια του Κωστα,ο οποιος ως τωρα εφερε την αποστολη του εις περας με τον καλυτερο τροπο,θα επρεπε να μας πεισουν οτι εδω ειναι λαθος ο πωλητης).
Επισης μοιαζει με λαθος η σταση του,αν για το επομενο τουλαχιτον διημερο δεν απαντησει και παραμεινει εξαφανισμενος.
Ας περιμενουμε λιγο ακομη πριν βγαλουμε συμπερασματα.
Ενα ευχαριστω πολυ παντως Ντινο προκαταβολικα απο εμενα και σιγουρα και απο τους υπολοιπους της επαρχιας,προκαταβολικα για τη διαθεση σου για εξυπηρετηση των συμφορουμιτων!
 
Ντινο,πανω που θα σου ζητουσα αν θα μπορουσες να στειλεις και εμενα με του Γιαννη(αλλα το θεωρησα λιγο...παρτακικο),να που προτεινεις να θυσιασεις τοσο ελευθερο χρονο και οχι μονο για να μας τα συσκευασεις ολα!!
Οσον αφορα τον πωλητη,ακομη ας μην παρουμε θεση,γιατι δεν απαντησε ακομη καταφατικα η αρνητικα(αν και τα λογια του Κωστα,ο οποιος ως τωρα εφερε την αποστολη του εις περας με τον καλυτερο τροπο,θα επρεπε να μας πεισουν οτι εδω ειναι λαθος ο πωλητης).
Επισης μοιαζει με λαθος η σταση του,αν για το επομενο τουλαχιτον διημερο δεν απαντησει και παραμεινει εξαφανισμενος.
Ας περιμενουμε λιγο ακομη πριν βγαλουμε συμπερασματα.
Ενα ευχαριστω πολυ παντως Ντινο προκαταβολικα απο εμενα και σιγουρα και απο τους υπολοιπους της επαρχιας,προκαταβολικα για τη διαθεση σου για εξυπηρετηση των συμφορουμιτων!

Δεν τσιμπαω Αγη. Σορυ ;-)

Aπαντησα ετσι στον a_lega για να του δειξω πως δεν υπαρχει δικαιολογια, ουτε καποια διαμαχη ετσι ωστε να κανει κανεις τον δικηγορο κανενος.
Τι λογικη ειναι αυτη, οτι αν κανεις - ΑΣΧΕΤΟΣ (σαν εμενα) - δεν αναλαβει την μεταφορα, απο που και ως που δλδ...., τοτε αυτο αποτελει την οποιαδηποτε δικαιολογια για το καταστημα....

Το να σας χωσω την μυτη μου αναμεσα στον πωλητη και εσας ειναι το τελευταιο που θα κανω.
 
Δεν τσιμπαω Αγη. Σορυ ;-)

Aπαντησα ετσι στον a_lega για να του δειξω πως δεν υπαρχει δικαιολογια, ουτε καποια διαμαχη ετσι ωστε να κανει κανεις τον δικηγορου κανενος.

Το να σας χωσω την μυτη μου αναμεσα στον πωλητη και εσας ειναι το τελευταιο που θα κανω.

Ντινο ειλικρινα δεν εγραψα ή τουλαχιστον δεν εννοουσα...να σε τσιμπησω πουθενα..
Anyway τελος τα off topic,απλως επειδη ξερω απο πρωτο χερι οτι και εσυ και ο tzo στις συσκευασιες ειστε μανουλες γι'αυτο το ανεφερα(αν εννοουσες αυτο Ντινο,να τσιμπησεις..)
Φιλικα,χωρις καμια διαθεση για τσιμπηματα...:-))
 
Ντινο ειλικρινα δεν εγραψα ή τουλαχιστον δεν εννοουσα...να σε τσιμπησω πουθενα..
Anyway τελος τα off topic,απλως επειδη ξερω απο πρωτο χερι οτι και εσυ και ο tzo στις συσκευασιες ειστε μανουλες γι'αυτο το ανεφερα(αν εννοουσες αυτο Ντινο,να τσιμπησεις..)
Φιλικα,χωρις καμια διαθεση για τσιμπηματα...:-))

Πειρακτικο ηταν το "τσιμημα", δεν υπενοησα κατιτις αρνητικο για εσενα.
Κοιτα πμ ;-)
 
Δεν τσιμπαω Αγη. Σορυ ;-)

Aπαντησα ετσι στον a_lega για να του δειξω πως δεν υπαρχει δικαιολογια, ουτε καποια διαμαχη ετσι ωστε να κανει κανεις τον δικηγορο κανενος.
Τι λογικη ειναι αυτη, οτι αν κανεις - ΑΣΧΕΤΟΣ (σαν εμενα) - δεν αναλαβει την μεταφορα, απο που και ως που δλδ...., τοτε αυτο αποτελει την οποιαδηποτε δικαιολογια για το καταστημα....

Το να σας χωσω την μυτη μου αναμεσα στον πωλητη και εσας ειναι το τελευταιο που θα κανω.
Τελικά θα πας ή δε θα πας; Από αυτό κρίνονται όλα!
 
Τελικά θα πας ή δε θα πας; Από αυτό κρίνονται όλα!

Σαν τι να παω εγω δλδ ???
Σαν εκπροσωπος των πελατων του καταστήματος ή για να μην αρνηθει ασφαλη συσκευασια αποστολης το καταστημα ?

Και ποια ειναι τα "ολα" που κρινονται απο αυτο?
 
Σαν τι να παω εγω δλδ ???
Σαν εκπροσωπος των πελατων του καταστήματος ή για να μην αρνηθει ασφαλη συσκευασια αποστολης το καταστημα ?

Και ποια ειναι τα "ολα" που κρινονται απο αυτο?
Τα "όλα" που κρίνονται είναι οι απαντήσεις σε όλους τους παραπάνω προβληματισμούς σου και σε μερικά ερωτήματα ακόμα.
 
Απάντηση: Re: Power-buy Benq w1070

Σαν τι να παω εγω δλδ ???
Σαν εκπροσωπος των πελατων του καταστήματος ή για να μην αρνηθει ασφαλη συσκευασια αποστολης το καταστημα ?

Και ποια ειναι τα "ολα" που κρινονται απο αυτο?

δηλαδη δεν θα μου τον φερεις σπιτι;
 
Το ρεζουμε της ιστοριας ειναι οτι πριν καθε power buy θα πρεπει να γινεται διαβουλευση απο τους υποψηφιους αγοραστες για τις δεσμευσεις που θα αναλαβει ο υποψηφιος πωλητης. Απο τα πιο σημαντικα, δηλαδη ο χρονος παραδοσης, μεχρι τα πιο γελοια, δηλαδη για το αν προτιθεται να τυλιξει με μια λαδοκολλα το πακετο προς αποστολη. Φυσικα αν καποιος απο μας απαιτουσε τετοιου ειδους δεσμευση πριν το κλεισιμο της συμφωνιας,θα τον χαρακτηριζαμε αρρωστο. Τοτε ομως θα ειχαμε παρει την απαντηση απο τον πωλητη οτι αυτο ειναι αυτονοητο και δε θα ειχαμε χαλασει τις καρδιες μας.
 
Θα μπορούσε να υπαρξει καποια επιβεβαίωση για το αν θα παραλαβουμε όντως μεχρι 28 Φεβ;
 
Παντως μην ανησυχειτε και τοσο για την συσκευασια. Δεν νομιζω οτι θα παθουν κατι τα κουτια χωρις επενδυση. Μην αγχωνεστε ουτε για αυτο, ουτε αν καθυστερησει 1-2 μερες να ερθει το φορτιο.
Συμβαινουν καθυστερησεις και συνηθως δεν ειναι στο χερι του καταστηματος.
 
Last edited: