Power-buy Benq w1070

40x40x22 ?? διάολε, και πέταξα το εξωτερικό κουτί!
είχε έρθει σε χάλια μαύρα ούτως ή άλλως, πιεσμένο,
καθώς μέσα είχε λίγα υλικά γεμίσματος, και στην ουσία έφτανε στο κουτί της BenQ.
Απλά τσέκαρα πως δεν είχε χτυπηθει εσωτερικά το κουτί, και τον έδιωξα..

τώρα, υπάρχει περίπτωση να μου έβαλε μεγαλύτερο κουτί η AVART?
αντε να βρεις άκρη
 
τώρα, υπάρχει περίπτωση να μου έβαλε μεγαλύτερο κουτί η AVART?
αντε να βρεις άκρη

Σε όλους στο ίδιο κουτί εστάλη. Προφανώς σε κάποια κουτιά η υπάλληλος πολύ σωστά σκέφτηκε να σκίσει κάθετα τα πάνω φύλλα του κουτιού και να τα διπλώσει, ώστε να μειωθεί το περιττό ύψος.
Προφανώς το δικό σου δεν θα ήταν από τα πρώτα και βαρέθηκε η υπάλληλος να σκίσει τα δικά σου φύλλα...

Η συσκευασία στο δικό μου πάντως ήταν άψογη. Περιμετρικά αεροπλάστ και έξτρα αεροπλάστ ώστε να είναι σφηνωμένο το εργοστασιακό κουτί εντός του ταχυδρομικού. Με τα πάνω φύλλα σκισμένα κάθετα, ώστε να διπλωθούν και να είναι το ύψος περιορισμένο.
 
Last edited:
όντως, εμένα δεν είχε σκισμένο τίποτα,
και το έβαλαν μισο-αδειο! (έλεος βρε παληκάρια εκεί στην Avart)
15-18 ευρώ παραπάνω για να έρθει το κουτί μισογεμάτο αέρα

edit: το δικό μου το παρέλαβε η speedex απο την avart γύρω στις 4μμ
τώρα, πρώτο ήταν, τελευταίο ήταν, δεν ξέρω..
 
Re: Απάντηση: Re: Power-buy Benq w1070

[Υπ’ όψη ότι η ‛’Audio Vision Art ’’ χρεώθηκε για 25 κουτιά + παρελκόμενα, γιατί ήταν η minimum ποσότητα πού έπρεπε να πάρουμε και μεγαλύτερα κουτιά από αυτά που αρχικώς προαναφέρατε .Οι Fix διστάσεις λοιπόν του κουτιού ήταν 40χ40χ40cm που φυσικά τα κόψαμε γιατί η μικρότερη και φυσικά η οικονομικότερη fix διάσταση δεν χώραγε το κουτί του προβολέα].

Το έχει αναφέρει ο κ. Πάχης ότι τα κουτιά ήταν 40x40x40.

To κάθετο σκίσιμο στις γωνίες του πάνω μέρους νόμιζα ότι είναι προφανές ότι θα γίνει σε όλους από τον υπάλληλο που συσκεύασε τα δέματα στην Avart.
 
όντως, εμένα δεν είχε σκισμένο τίποτα,
και το έβαλαν μισο-αδειο! (έλεος βρε παληκάρια εκεί στην Avart)
15-18 ευρώ παραπάνω για να έρθει το κουτί μισογεμάτο αέρα

edit: το δικό μου το παρέλαβε η speedex απο την avart γύρω στις 4μμ
τώρα, πρώτο ήταν, τελευταίο ήταν, δεν ξέρω..

και στο δικό μου ήταν σκισμένο και σωστά διπλωμένο χωρίς κενό,υποψιάζομαι πως ήταν το πρώτο και έφυγε άρον άρον διότι είχε πάει ο δικός σου courier..

Απάντηση ή τηλέφωνο ακόμη δεν δέχτηκα..
 
Re: Απάντηση: Re: Power-buy Benq w1070

Σχετικά με την ένδειξη "εύθραυστον" που τελικά δεν κολλήθηκε:

Σημειωτέο : Ζήτησα σε κοπέλα της Γεν.Ταχυδρομικής Αλίμου τα απεσταλμένα δέματα να εμφανίζουν την ένδειξη ´´Fragile’’ και μου αναφέρανε ότι Οk να μην ανησυχούμε είναι θέμα δικό τους…

Ποτέ όταν αποστέλλουμε ένα προϊόν δεν βασιζόμαστε στην κοπέλα της Χ μεταφορικής να μας κολλήσει την ένδειξη "ΕΥΘΡΑΥΣΤΟΝ". Φροντίζουμε να προμηθευτούμε μια αυτοκόλλητη ταινία "ΕΥΘΡΑΥΣΤΟΝ" (2,50 ευρώ κοστίζει) και θα έφτανε και θα περίσσευε για τη συσκευασία των 9 κουτιών.

Παρατηρώ μια μετατόπιση ευθυνών εκ μέρους του κ. Παχή. Τη μια ρίχνει την ευθύνη στην υπάλληλο της μεταφορικής για την ένδειξη "εύθραυστον", την άλλη ρίχνει ευθύνη για τα αυξημένα μεταφορικά στον "λόγο" του Υπευθύνου της Γεν. Ταχυδρομικής" (λες και οι δουλειές γίνονται στηριζόμενες στον λόγο του άλλου και σε υποσχέσεις), την άλλη ρίχνει ευθύνη στην υπάλληλο της AVART που διευθετεί τις πληρωμές και τη συσκευασία.

Τελικά είναι ή δεν είναι o κ. Παχής υπεύθυνος για την ομαλή διεξαγωγή του powerbuy; Η απάντηση του κ. Παχή στα παράπονά μας ήταν αυτή:

Ειλικρινά δεν μπορώ να κάνω τόσα μα τόσα πράγματα ταυτόχρονα όπως : να είμαι πάνω από την κοπέλα της ‛’AVART’’ που διεκπεραιώνει τα των πληρωμών αλλά και των αποστολών ελέγχοντας τι κάνει ανά πάσα στιγμή - αλλά ούτε και πάνω από την Γεν. Ταχυδρομική να διασταυρώσω ποια άτομα ζήτησαν παράδοση το Σάββατο και ποια από Δευτέρα.

Ποια είναι αυτά τα "τόσα και τόσα" πράγματα;

9 προσεγμένες συσκευασίες, συμφωνία για τα μεταφορικά με μία μεταφορική σύμφωνα με τις ακριβείς διαστάσεις, προπληρωμή των μεταφορικών από εμάς τους πελάτες για να διασφαλιστεί η καλύτερη τιμή, και αποστολή των δεμάτων. Αυτό ήταν όλο.

Φτάσαμε στο σημείο ως πελάτες να εξηγούμε τα αυτονόητα ερχόμενοι στη δύσκολη θέση να κάνουμε υποδείξεις, με κίνδυνο να χαρακτηριστούμε και κακοπροαίρετοι από πάνω.
 
Re: Απάντηση: Re: Power-buy Benq w1070

Ωπ, λάθος quote, τα γραφόμενα φυσικά είναι του κ. Παχή, όχι του mce22:

Σημειωτέο : Ζήτησα σε κοπέλα της Γεν.Ταχυδρομικής Αλίμου τα απεσταλμένα δέματα να εμφανίζουν την ένδειξη ´´Fragile’’ και μου αναφέρανε ότι Οk να μην ανησυχούμε είναι θέμα δικό τους…
Για την Audio Vision Art
Νίκος Παχής
 
Μόλις παρέλαβα,23 ευρώ.Το δέμα έγραφε ρητά απο την avart "παράδοση Σάββατο",το οποίο αγνοήθηκε,τουλάχιστον δε χρεώθηκε..

Μόλις παρέλαβα αυτοπροσώπως από τη Γενική Ιεράπετρας και... φτηνά το γλίτωσα το εγκεφαλικό! Μου ζήτησαν 46! Μετά από πολύ συζήτηση και όταν είδαν τον εκνευρισμό μου είπαν να το κατεβάσουν 10 το οποίο σιγά σιγά έγινε 15 και τελικά πλήρωσα 30. Σημειωτέον, μιλάμε για Ιεράπετρα που με το Τυμπάκι δεν έχει και μεγάλη διαφορά στα χιλιόμετρα. Το δικό μου κουτί ήταν κομμένο σε μικρό ύψος και δεν είχε μεγάλη διαφορά από το κουτί της μάνας του. Μου είπαν οτι με χρέωσαν για 8 ογκομετρικά κιλά. Είχα ζητήσει Σάββατο (το έγραφε στο κουτί), ήρθε σήμερα αλλά απ' ότι μου είπαν έτσι κι αλλιώς δεν είχαν χρεώσει παράδοση Σαββάτου στα 46. Σκέφτείτε να το έπαιρνα το Σάββατο, θά 'φευγε το πενηντάρικο στο έτσι!
 
Last edited:
Μόλις μίλησα με τον Κο Παχή και αυτά που είπαμε δεν θέλω να τα σχολιάσω και του ζήτησα να γράψει ο ίδιος,αλλά μου είπε αργά το βράδυ..

Κάτι άλλο πολύ σημαντικό είναι πως μέλος του power buy έδωσε τον προβολέα στον Κο Καστρούνη (μάλιστα τον παρέλαβε ο ίδιος) διότι είναι φίλοι και θα τον χρησιμοποίησει για δοκιμή και στον Ήχο και στην ιστοσελίδα του.
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ (και ας μην αρέσουν στον tzo τα μπράβο :) ) για αυτή του την κίνηση και δεν θα αναφέρω φυσικά το όνομα του εάν και το γνωρίζω..
 
Μόλις παρέλαβα αυτοπροσώπως από τη Γενική Ιεράπετρας και... φτηνά το γλίτωσα το εγκεφαλικό! Μου ζήτησαν 46! Μετά από πολύ συζήτηση και όταν είδαν τον εκνευρισμό μου είπαν να το κατεβάσουν 10 το οποίο σιγά σιγά έγινε 15 και τελικά πλήρωσα 30. Σημειωτέον, μιλάμε για Ιεράπετρα που με το Τυμπάκι δεν έχει και μεγάλη διαφορά στα χιλιόμετρα. Το δικό μου κουτί ήταν κομμένο σε μικρό ύψος και δεν είχε μεγάλη διαφορά από το κουτί της μάνας του. Μου είπαν οτι με χρέωσαν για 8 ογκομετρικά κιλά. Είχα ζητήσει Σάββατο (το έγραφε στο κουτί), ήρθε σήμερα αλλά απ' ότι μου είπαν έτσι κι αλλιώς δεν είχαν χρεώσει παράδοση Σαββάτου στα 46. Σκέφτείτε να το έπαιρνα το Σάββατο, θά 'φευγε το πενηντάρικο στο έτσι!

ΟΡΙΣΤΕ????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 46 ??????????????????????????
 
Παιδιά Καλησπέρα σας

Θα σας απαντήσω προς το βραδάκι γιά όλα αυτά δεν πρόλαβα καν να διαβάσω το νήμα ........ - δεν θα μπορέσω τώρα λόγω δουλειάς (είναι διαθέσιμο το κινητό μου Cosmote μέσω του Κώστα για όποιον δεν μπορεί να περιμένει) - μίλησα τηλεφωνικώς με τον Κο Κώστα (Takeshy) του εξήγησα τι τελικά έγεινε με τις χρεώσεις των μεταφορικών ......

Ευχαριστώ

Νίκος Παχής
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Power-buy Benq w1070

1. Takeshy :Σάββατο χωρίς να ζητηθεί - Διδυμότειχο - 27
2. iguana Σάββατο .................. - Θεσσαλονίκη - 21.70
3. Ν. Πετειναράκης
4. takbel
5. Colombos74 :Σάββατο χωρίς να ζητηθεί - Σέρρες - 27
6. salonicafan
7. a_lega
8. nick peios
9. yiobi
10. Λάκης
11. Zeb
12. Zeb
13. manosfp
14. apom
15. vazelos :ζητηθηκε Σαββατο 32.5-Ψαχνα 15χμ εξω απο την Χαλκιδα
16. demetris
17. mce22
18. claden
19. dpapav
20. _tzo_ :Σάββατο χωρίς να ζητηθεί - Θεσσαλονίκη - 19,75



(Διόρθωσα το "χωρίς να χρεωθεί" που είχα γράψει σε μένα. Πήρα τηλέφωνο στη Γεν. Ταχυδρομική, έδωσα τον αριθμό αποστολής, και η κοπέλα μού είπε ότι χρεώθηκε κανονικά η επιβάρυνση της παράδοσης Σάββατο. Επομένως και η δική μου χρέωση περιλαμβάνει τα 3,69 της παραλαβής Σάββατο.)

εγω το ειπα και σε προηγουμενο ποστ οτι θελει χρωνει το καθε γραφειο,της περιοχης μου λογω αναδουλειας χρεωσε 8 κιλα το δεμα και οτι ηθελε για παραδοση Σαββατου
αυτα
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Power-buy Benq w1070

Παιδιά τώρα γύρισα από εγκατάσταση....

Όσον αφορά το ξεκαθάρισμα της υπερβολικής χρέωσης των μεταφορικών των Βιντεοπροβολέων σας στέλνω επιπρόσθετες πληροφορίες….

Γενική Ταχυδρομική Αλίμου:

Υπεύθυνος Αποστολών Κος ; Χρυσανθακόπουλος Θεόδωρος απαντάει στο τηλέφωνο 2109965555 έως τις 18;00 – ο Κος αυτός ασχολήθηκε με τις συγκεκριμένες αποστολές.

Υπεύθυνος Γενικός Κος ; Τσαουσίδης τηλέφωνο 2109965555 ζητήστε τον μεσημεριανές ώρες αυτός ο Κύριος μου είχε δώσει την αρχική προσφορά και ισχυρίζεται ότι ήταν για το κατάστημά μας και όχι για το κοινό και φυσικά δεν μου ανέφερε ποτέ ότι η τιμή (έστω του κοινού) διαμορφώνεται απο τον εκάστοτε αντιπρόσωπό τους – υποκατάστημα στην αντίστοιχη περιοχή - Νομό. (πρέπει όπως καταλαβαίνεις να ρωτήσει ειδικά ο πελάτης την συγκεκριμένη ερώτιση αλλιώς άς πρόσεχα - αφού δεν ρώτησα ????????????????)
Επίσης μου ανέφερε σήμερα ότι για να γήνει έκπτωση στο κοινό 10% θα έπρεπε να γήνουν 50 μαζεμένες αποστολές.
e-mail : [email protected]

Σάς στέλνω παρακάτω τη λίστα με τις αποστολές τις παρασκευής..... όπου - με κίτρινο ήταν για παράδοση την Δευτέρα.

viewer




Όλες οι άλλες 5 φύγανε την περασμένη παρασκευή - για όσους δεν επιθυμούσαν να παραλάβουν τον Βιντεοπροβολέα το Σάββατο και πάραυτα τούς απεστάλει - παραλάβανε - (που όντως απ´οτι μου αναφέρει η κοπέλα η κα Μάχη ότι ενημερώθηκε απο τους παραλήπτες αντίστοιχα για την παράδοση) αυτό λογίζεται ώς λάθος της ''Audio Vision Art - που δεν έγεινε σωστή ενημέρωση στη Γ.Τ λόγου φόρτου εργασίας - και επειδή λογιστικά είναι δύσκολο να επιστραφεί αυτό το μικρό ποσό - όσοι απο αυτά τα 5 - 7 άτομα μελοντικά αγοράσουνε κάτι απο την εταιρεία θα τους γήνει η αντίστοιχη έκπτωση των 3.00 euros για τον κάθε ένα.

Eπίσης όποιος θέλει διευκρινήσεις για την χρέωση των μεταφορικών πέρα απο τα επιπλέον 3 euros (της μή επιθυμιτής αποστολής για το Σάββατο) να επικοινωνήσει με τον Κο Χρυσανθακόπουλο και εάν διεπιστωθεί ότι έγεινε λάθος στον υπολογισμό της χρέωσης των μεταφορικών στην περιοχή τους - θα τους επιστραφεί η προκύπτουσα διαφορά ,,,,,

Όσο για το θέμα που είδα προς το τέλος του σημερινού νήματος - στο Power Bye, της χρέωσης των 46:00 euros στην Ιεράπετρα, και χωρίς να παραλάβει ο άνθρωπος το Σάββατο - πραγματικά βγήκα από τα ρούχα μου - Έ λ ε ο ς πραγματικά Έ λ ε ο ς !!!!!!!!!:slapface:
Μετά ‛Άμεσα εκεί γύρω στις 6 σήμερα το απόγευμα τηλεφώνισα τον Κο Χρυσανθακόπουλο της Γ Τ και πραγματικά απόρησε και αυτός - μου υποσχέθηκε ωστόσο ότι θα με ενημερώσει σύντομα, ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΆΛΗ ΧΡΕΩΣΗ και μάλιστα μου ζήτησε να του στείλω με e-mail τη δημοσίευση αυτή του
a_lega


Εχουν τρελαθεί μου φαίνεται εκει στη Γ Τ.........ΤΙ ΝΑ ΠΏ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σε νεώτερα αύριο που θα έχω απάντισή τους …..

Ευχαριστώ


Nick Pachis
 
κ. Παχη, λυπάμαι, αλλά πέρα απο την παράθεση των δικαιολογιών, που μπορεί να γίνονται κατανοητές,
υπάρχει και η πραγματικότητα (ως τελικό αποτέλεσμα) και επίσης ορισμένα αυτονόητα.

Εμείς ως αγοραστές έχουμε να κάνουμε μαζί σας. Εσείς επιλέξατε την Γεν.Ταχ.,
εσείς συννενοηθήκατε μαζί τους και μας αναφέρατε πως τα έξοδα αποστολής θα είναι 12-15
Δεν μπορείτε να μας ζητάτε να κυνηγήσουμε τον κάθε διευθυντή της Γ.Τ.,
και μάλιστα με τι επιχείρημα; οτι άλλα του λέγατε και άλλα καταλαβαινε, και άλλα σας έλεγε και άλλα καταλαβαίνατε;

Καταλαβαίνω πως ανθρωπίνως κάνατε ότι νομίζατε σωστό για να μας εξυπηρετήσετε.
Δυστυχώς μια ασυννενοησία και έλλειψη καλύτερης οργάνωσης (AVart & Γ.Τ.)
κινδυνεύει να αφήσει πικρή γεύση στην ομαδική αγορά και είναι κρίμα.

Θέλετε να φτιάξετε το σκηνικό όπως πρέπει; σας προτείνω το εξής..
όλοι δεχθήκαμε το 12-15 μεταφορικά, επιστρέψτε λοιπόν σε όποιον πλήρωσε περισσότερα από 15 τη διαφορά
(μείον την παράδοση Σαββάτου για όποιον το ζήτησε)
και κυνηγήστε την όποια κακή χρέωση με τη Γ.Τ. Αν θέλει η Γ.Τ.να έχει τη συνεργασία σας και μελλοντικά,
θα βρείτε τρόπο να διευθετήσετε τη διαφορά. Αλλιώς θεωρήστε το μια μικρή χασούρα, που όμως
δεν θα δυσαρεστήσει 20 πελάτες σας, και πολλούς υποψήφιους που μας παρακολουθούν.

αυτά τα ολίγα, γιατί εύκολο είναι να τα χαλάσουμε όλα,
αλλά και εύκολο να τα ξαναβάλουμε στην θέση τους και να είμαστε όλοι τελικά οκ
 
Re: Απάντηση: Re: Power-buy Benq w1070

Απαράδεκτη η συνεχής μετατόπιση ευθυνών εκ μέρους τη κ. Παχή και η κατανόμαση μάλιστα προσώπων εκ της Γεν. Ταχυδρομικής ως εξιλαστήρια θύματα!

Όπως πολύ σωστά έγραψε ο mce22: Εμείς ως πελάτες (και μάλιστα συμμετέχοντες σε powerbuy) έχουμε να κάνουμε με τον κ. Παχή και δεν οφείλουμε να κυνηγάμε τον οποιονδήποτε της Χ μεταφορικής που έχει στο παρελθόν μιλήσει με κακή συνεννόηση ο κ. Παχής.

Καμία συμφωνία με μεταφορική δεν έγινε, και καμία ουσιαστική προσπάθεια δεν έγινε εκ μέρους του κ. Παχή για ελαχιστοποίηση των μεταφορικών.

Επίσης δεν μας αφορά η συνεχής αναφορά για τον φόρτο εργασίας που μπορεί να έχει ο κ. Παχής. Το ευχόμαστε στην Avart να έχει πάντα τόση δουλειά, όπως και στον κ. Παχή να είναι πάντα καλά και να μην έχει προβλήματα. Αλλά αν δεν είχε τη δυνατότητα να μας αφιερώσει μισή ώρα για να διασφαλιστεί η μεγαλύτερη δυνατή έκπτωση με τις μεταφορικές, ας μην αναλάμβανε εξ αρχής το powerbuy. Αν έγραφαν παράπονα 20 άτομα για μένα, δεν θα μπορούσα να κοιμηθώ, πόσω μάλλον να προβάλλω δικαιολογίες περί φόρτου εργασίας.

Ειλικρινά δεν μπορώ να κάνω τόσα μα τόσα πράγματα ταυτόχρονα...

Ποια είναι αυτή η μισή ώρα που θεωρούσαμε όλοι αυτονόητο ότι θα αφιερωθεί; Έχει καταγραφεί, και μάλιστα η εξυπηρέτηση των μεταφορικών και η συμφωνία με τον ιδιώτη ήταν άμεση, κατατοπιστική και ουσιαστική:

Λοιπόν, πήγα όπως υποσχέθηκα σε ένα υποκατάστημα της Γενικής Μεταφορικής ως υποτιθέμενος αποστολέας με το δέμα παραμάσχαλα, όπως ακριβώς το παρέλαβα προχτές.

1. Δεν παίζει κανένα ρόλο η έξτρα συσκευασία στη χρέωση. Η ογκομετρική διαφορά χαρίζεται και υπολογίζεται το δέμα ως 4 κιλά.

2. Μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης-Πάτρας υπάρχει έκπτωση 50% σε κάθε αποστολή. Ρώτησα τιμή για αποστολή ενός δέματος Θεσσαλονίκη-Αθήνα και πήρα τιμή 10 ευρώ.

3. Σε ερώτησή μου για αποστολή 9 ολόιδιων δεμάτων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, η έκπτωση που μπορούσε να μου κάνει η υπάλληλος (εφόσον χρεώσει εμένα και όχι τον εκάστοτε αποστολέα) είναι ο υπολογισμός του δέματος ως 3 κιλά. Σε ερώτησή μου για αποστολή π.χ. Αθήνα η τιμή διαμορφώνεται στα 9 ευρώ.

4. Σε ερώτησή μου αν μπορεί να γίνει τιμή φιξ πανελλαδικά, η απάντηση ήταν ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει, γιατί το κάθε υποκατάστημα δουλεύει ως franchise. Το μόνο που μπορούσε να κάνει είναι να υπολογίσει (και να προπληρωθεί) το κάθε δέμα ως δέμα 3 κιλών.

Μια που είχα το δέμα στο αμάξι πέρασα μια βόλτα και από ένα υποκατάστημα της ACS.

Ξανά τα ίδια: Δώρο η έξτρα ογκομετρική χρέωση. Το δέμα χρεώνεται μόνο σαν κιλά βάρους, δηλαδή ως δέμα 4 κιλών. Κόστος 14,60 για Αθήνα.

Σε ερώτησή μου για αποστολή 9 ολόιδιων κουτιών πανελλαδικά, η τιμή παραμένει περίπου η ίδια (διαφορά λεπτών), και σίγουρα κάτω από 15 ευρώ πανελλαδικά.

Σε ερώτησή μου για έξτρα έκπτωση αν βγάλω κάρτα μέλους ACS, η απάντηση ήταν ότι θα πρέπει να γίνει σε μένα η χρέωση (δηλαδή να προπληρωθώ τα μεταφορικά από τον κάθε πελάτη). Η έκπτωση είναι κλιμακωτή, δηλαδή όσο πιο πολλά δέματα στέλνεις, τόσο πιο μεγάλη η έκπτωση.

Σε ερώτησή μου για 9 δέματα πόσο περίπου θα ήταν η έκπτωση, η απάντηση ήταν να υπολογίζω περίπου 10% επί του συνόλου.

Επομένως σε υποτιθέμενη μαζική αποστολή με ACS αν ήμουν εγώ ο αποστολέας θα χρέωνα σε κάθε έναν από τους 9 παραλήπτες πανελλαδικά 14 ευρώ, τα οποία θα ενσωμάτωνα στο ποσό του προβολέα, και θα τα προπληρωνόμουν από κάθε πελάτη, για να του εξασφαλίσω τη μέγιστη δυνατή έκπτωση.

Επομένως προκύπτει ότι στην περίπτωσή μας οι τιμές πανελλαδικά της ACS θα ήταν πιο συμφέρουσες.

Αν ήμουν εγώ ο αποστολέας, θα επέλεγα τη Γενική Μεταφορική μόνο για τους παραλήπτες από Θεσσαλονίκη, ώστε να εξασφαλίσω την ιδιαίτερα συμφέρουσα τιμή των 9 μόλις ευρώ.

Το ερώτημα που προκύπτει: έκανε ο κ. Πάχης κάτι από αυτά που έκανα εγώ μέσα σε μισή μόνο ώρα, ώστε να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή τιμή στα μεταφορικά εξυπηρετώντας και υποστηρίζοντας το powerbuy;

Επαναλαμβάνω ότι δεν είναι το θέμα τα 3-5-10 ευρώ έξτρα πληρώσαμε. Ούτε γίνεται διαφήμιση ή δυσφήμιση σε οποιαδήποτε μεταφορική.

Οι δυνατότητες έκπτωσης υπάρχουν και δίνονται από τις μεταφορικές εταιρίες όπως ανέλυσα παραπάνω, ακόμη και σε έναν τυχαίο αποστολέα χωρίς προϊστορικό συνεργασίας και μεγάλου τζίρου. Επομένως δεν τίθεται θέμα να ρίχνουμε βάρος στη μεταφορική.

Το θέμα είναι ο αποστολέας να έχει την ευαισθησία να κάνει μια στοιχειώδη έρευνα προς εξυπηρέτηση των πελατών του και την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής έκπτωσης, ειδικά στην περίπτωσή μας που είναι ένα powerbuy.

Τα bold, τα κεφαλαία, τα θαυμαστικά και η επιλογή μεγάλης γραμματοσειράς στα μηνύματα του κ. Παχή και οι βαρύγδουπες αναφορές στα πόσα χρόνια είναι στον χώρο και στο πόσο πασχίζει και τρέχει ήταν απολύτως περιττά.

Με κορύφωση τον απαράδεκτο τρόπο με τον οποίον απάντησε στο μέλος salonicafan, που απλά ζήτησε ως ΑΜΕΑ μάλιστα μια ειδική μεταχείριση και αποδοχή ενός άλλου τρόπου πληρωμής (με αντικαταβολή):

Φίλε μου '' salonicafan ...
έχω να σου πώ κάτι ..... πώς μάλλον θα έμεινες μεταξεταστέος στο μάθημα της αξιολόγισης - εκτίμησης της κρίσης σου !!!!!!!!

Το να μπορέσεις να δημιουργήσεις αρνητικό κλήμα είναι πολύ εύκολο και απλό _ απο το να φέρεις τα πράγματα σε μιά ισοροπία.......

Παρακαλώ να επανορθώσεις .......!!!!!!

Ναι, είναι εύκολη η δημιουργία αρνητικού κλίματος. Και λυπάμαι αν θεωρεί ο κ. Παχής τις παρατηρήσεις και τα σχόλιά μας (κατά πρώτο λόγο ως μέλη του powerbuy και κατά δεύτερο λόγο ως πελάτες του) ως κακοπροαίρετα, ώστε να δεχόμαστε τέτοια απάντηση εκ μέρους του.
 
Last edited:
Λίγο πολύ,όλοι μας βγάλαμε κάποια συμπεράσματα και θα ήθελα να ακουστούν και άλλες απόψεις και μετα να καταθέσω την άποψη μου..
Προσωπικά με θλίβει ιδιαίτερα το γεγονός πως "χάθηκαν" ημέρες αγώνα και ώρες τηλεφωνημάτων για να πετύχουμε την καλύτερη τιμη,η οποία τελικά επιτεύχθηκε και να έρθει αυτο το συμβάν,στο τέλος μάλιστα,σαν σαμποτάζ..ούτε προμελετημενο να ήταν..
Ειλικρινά λυπάμαι παρα πολυ..
 
Κώστα μη στενοχωριέσαι, δεν αξίζει τον κόπο..
To power-buy γενικώς καλά πήγε, απλά η AVart μας τα έκανε λίγο μαντάρα στο τέλος
(χωρίς πρόθεση βεβαίως) και είναι κρίμα.. ακόμα κι έτσι υπάρχει περιθώριο διόρθωσης.

Δεν είναι θέμα τα 5 ή τα 15 ευρώ, είναι όμως το να γίνονται τα πράγματα σωστά,
όταν μάλιστα είναι σχεδόν αυτονόητα.
Αν και στις ομαδικές αγορές δεν μπορούμε να έχουμε μια σωστή αντιμετώπιση
στην αγορά, τότε ζήτω που καήκαμε.

Το νόημα της ομαδικής αγοράς δεν είναι απλά να πιεσουμε την τιμή προς τα κάτω,
ούτε και για τον πωλητή να ξεμπερδεύει όσο πιο έυκολα γίνεται μια και έχει ελάχιστο (άμεσο) κέρδος.
Ίσα-ισα, έχει να κάνει με 20 πελάτες που λειτουργούν ομαδικά, και η πατάτα στον 1 είναι πατάτα για όλους.

Αν αγόραζα μεμονωμένα, θα μου έλεγαν πως θέλουμε +5 για να το στείλουμε στο νησί με συσκευασία;
(μιλάμε για προβόλι με κόστος 860 το ρημάδι, δεν είναι media player των 50)
ή θα μου έλεγαν 12 μεταφορικά και θα μου ερχόταν 2x,3x και μετά θα έπρεπε να ζητήσω τα ρέστα από τον courrier,
ή αν μου έκαναν τη συσκευασία διπλάσια γεμάτη αέρα θα έπρεπε να δεχτώ το 40 μεταφορικά;
Δεν γίνονται αυτά.. πόσο μάλλον στην ομαδική αγορά.
 
Αν και γκρινιάρης, θα προσπαθήσω να απαλύνω λίγο τον πόνο του κύριου Νίκου που βάλλεται στα τελευταία ποστ -πιθανότατα δικαίως. Ζήτησα μέσω του Κώστα μια μικρή διορία μέχρι την Παρασκευή για να συγκεντρώσω τα χρήματα και μου έδωσε για όλο το Μάρτιο. Ευχαριστώ. Σε όλους τους υπόλοιπους: Απολαύστε το εργαλείο και κρατάτε καλή σημείωση για το επόμενο power buy. Σε αυτό ασχοληθήκαμε μόνο με την τιμή και το χρόνο παράδοσης θεωρώντας αυτονόητα τα υπόλοιπα.