Power Buy για το Xtreamer Prodigy

Απάντηση: Re: Power Buy για το Xtreamer Prodigy

Μεχρι να μας ερθει θα εχουν βγει 10 updates και θα εχουν φτιαχτει ολα τα bugs :p
Μακαρι να ειναι απλα μπαγκ!!!γιατι αμα δεν ειναι την κατσαμε την βαρκα!!!κριμα ρε γαμωτο!!!η μια ξενερα μετα την αλλη πια με αυτον τον πλαυερ.
 
Επειδή διαβάζω περισσότερα κακά παρά καλά σχόλια γενικά, επειδή όταν το αγοράσαμε άλλα υποσχέθηκαν και τελικά δεν ξέρω πραγματικά τι έδωσαν και τι όχι κι επειδή βαδίζουμε λίγο στα σκοτάδια εάν κάποιος θέλει τη θέση μου στο power buy ας μου στείλει ένα πμ να το κανονίσουμε αλλιώς με κάποιο τρόπο θα το ακυρώσω.

Πρώτη μου απόπειρα με τη συγκεκριμένη εταιρία και μάλλον τελευταία. Για την xtreamer μιλάω κι όχι για τον αντιπρόσωπο αφού βάζω στα + οτι θα χρεωθεί τις κεραίες για να τις πάρουμε τσάμπα εμείς όμως βάζω ένα - για την επικοινωνία μαζί μας. Όπως είπαν κι άλλοι πριν από μένα. Είναι μία ΠΑΡΑ πολύ σημαντική κίνηση ένα τέτοιο power buy, δεν κοστίζει κάτι μια μικρή ενημέρωση. Του στυλ αυτά μου υποσχέθηκε η xtreamer αυτά σας είπα, μου τα άλλαξε τώρα σας τα αλλάζω κι εγώ. Απλά ξεκάθαρα κι όλοι αγαπημένοι.
 
δυστυχώς δεν είναι έτσι τα πράγματα.....
χωρίς να χαϊδεύω τα αυτιά κανενός, επειδή στο συγκεκριμένο θέμα η xtreamer ήταν πάντα απαράδεκτη, φαντάζομαι πώς και ο αντιπρόσωπος πραγματικά δεν ξέρει τί θα έχουν τα κουτιά μέσα και ούτε ακριβώς πότε θα έρθουν - επίσης όπως είναι λογικό, δεν πιστεύω ο άνθρωπος να πουλάει μόνο prodigy ώστε να είναι όλη μέρα πάνω απο το pc πατώντας F5 στο mail box του!!!
Εγώ δεν είχα καμία διάθεση να λάβω εξαρχής μέρος στο groupbuy, παρόλο που ήμουν απο τους πρώτους που δήλωσε συμμετοχή και αυτό να πώ ότι το έκανα με την ελπίδα ότι η xtreamer έμαθε απο τα λάθη που είχε κάνει στο παρελθόν με τα άλλα προιόντα και δεν θα τα επαναλάμβανε, άλλα δυστυχώς βγήκα λάθος - οι άνθρωποι πραγματικά συμπεριφέρονται λές και το ζητάει ο οργανισμός τους να τους ρίξει όλη η αγορά μαύρο!!!!

Όλα αυτά τα αναφέρω με το σκεπτικό ότι η διάθεση του prodigy καθυστέρησε ώστε να βγεί η συσκευή στην αγορά έτοιμη, χωρίς προβλήματα και ειδικά την στιγμή που άλλες εταιρίες ήδη προωθούσαν παρόμοια προιόντα βασισμένα στο συγκεκριμένο chipset και εντέλει εκεί που λέγαμε χαλάλι του φτάνει να είναι εντάξει, όλο και πιο πολύς κόσμος αναφέρει θέματα ώς επι το πλείστον με βάση το firmware!!!!!

Άρα όλη αυτή η καθυστέρηση είχε εντελώς διαφορετικά αίτια ή πραγματικά αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν ιδέα απο προγραμματισμό!
και στίς δύο περιπτώσεις παίρνουν Χ και αυτοί που χαλάνε άδικα τον χρόνο τους είναι οι καταναλωτές που τους έχουν δώσει τα λεφτάκια τους!!!

Εγώ αν ήμουν στην θέση του αντιπροσώπου θα τους έβαζα ρήτρα για την καθυστέρηση και αν έχανα έστω και 1 πελάτη εξαιτίας τους, μήνυση για διαφυγόντα κέρδη + την ζημία της υπόληψης μου στην αγορά!!!!
 
Συμφωνό απόλυτα με αυτά που μας λέει ο φίλος samiotis. Στο κάτω κάτω ότι μας ζητήθηκε το κάναμε και με το παραπάνω (εννοώντας και τον αριθμό των συμμετοχών).Αν δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτά που συμφωνήθηκαν τον Σεπτέμβριο ας μας δώσουν τα λεφτά μας πίσω μια και σήμερα αυτά είναι πολύτημα. Από ότι φαίνετε η xtreamer ως εταιρεία είναι για τα μπάζα.
 
Αν βγει και με bags την κάναμε. Πάντως αν δεν έρθει σε εύλογο χρονικό διάστημα από σήμερα και μετά και με ελλείψεις γενικά σαν μηχάνημα θα αποσυρθώ και θα ζητήσω και τα χρήματά μου πίσω.
 
Καλημέρα παιδιά. Τελικά μπήκε στο πλοίο την Παρασκευή ή πάει για την ερχόμενη?
 
Ωραία και καλά τα ρητά με τα γαϊδουράκια, αλλά ξέρουμε αν τελικά έφυγαν για Ελλάδα την Παρασκευή που μας πέρασε?
 
οκ θα περιμενουμε αρκετα και ισως λεω να μας βγει σε καλο γιατι τρομαξα διαβαζωντας αυτα http://forum.xtreamer.net/topic/26139-my-prodigy-wont-boot-upgreen-screen-issues/page__st__60 αλλα να ρωτησω και κατι σε αλλο σε περιπτωση που αυτα που παραγγειλαμε εχουν τα ιδια προβληματα τι γινεται?τι κανουμε απο εγγυηση ?υπαρχει κατι?η εχουμε να κανουμε με τον τοπικο αντιπροσωπο?
 
τι να πω...δε θέλω να πιστέψω σε αυτά που βλέπω και διαβάζω....πλήρης απογοήτευση...D.O.A αν είναι δυνατόν δηλαδή!!
 
Απάντηση: Re: Power Buy για το Xtreamer Prodigy

οκ θα περιμενουμε αρκετα και ισως λεω να μας βγει σε καλο γιατι τρομαξα διαβαζωντας αυτα http://forum.xtreamer.net/topic/26139-my-prodigy-wont-boot-upgreen-screen-issues/page__st__60 αλλα να ρωτησω και κατι σε αλλο σε περιπτωση που αυτα που παραγγειλαμε εχουν τα ιδια προβληματα τι γινεται?τι κανουμε απο εγγυηση ?υπαρχει κατι?η εχουμε να κανουμε με τον τοπικο αντιπροσωπο?

Ελπιζω να ειναι αληθεια ατα που λενε οτι το προβλημα παρουσιαστηκε λογο φιλμγουερ!!!αμα ομως τελικα ειναι προιον χαρντγουερ!τα πραγματα βαινουν διαφορετικα!!!κανενας δεν πρεπει να παραλαβει ελατωματικο μηχανημα απο εδω μεσα.Και επιπλεον ειναι κριμα να περιμενεις τοσο καιρο!!!και να διαβαζεις τετοια νεα!!!
 
τα ειδα και σαλταρα ουτε οι ιδιοι δεν κσερουν τι φταιει απο οτι διαβασα λενε για το ρευμα λενε για φιρμ δεν ξερω οπως και δεν ξερω αν τύχει και σε εμας τι θα κανουμε?
 
Μάλλον πρόκειται για ελαττωματικό hardware γιατί αν ήταν firmware θα ήταν πολύ εύκολο να βγάλουν ένα recovery και να πάει η καρδιά των άτυχων στη θέση της...Αλλά με πλακέτα τι διορθώσεις και επαναφορά να κάνεις;
Εμένα τουλάχιστον μου βρωμάει κάτι για αυτό και δεν προχώρησα αν και ήταν θέμα μισής ώρας για το φίλο που βρέθηκε αυτές τις μέρες στο Χονγκ Κονγκ να πεταχτεί να το πάρει και αύριο το βράδυ θα το είχα...

Όμως με όσα διάβασα στο επίσημο φόρουμ τους (φανταστείτε ότι όσοι τους ξέρουν λένε ότι κόβουν και τα περισσότερα αρνητικά) σκέφτηκα ότι δεν ήρθε ακόμα ο καιρός να με πιάσει Κώτσο ένας σχιστομάτης...

Καλό κουράγιο που έλεγε κι αυτός του ΔΝΤ...
 
Ωραια αμα τοτε ειναι ελατωματικο το προιον!!θα πρεπει να μαζευτουμε ολλοι εδω μεσα!!!για να ακυρωσουμε την παραγγελια σωστα?!!!!εγω ελατωματικο προιον δεν θελω στα χερια μου ρε παιδια.Και το αναφερω αυτο επειδη το ασχημο θα ειναι!!! οτι αμα και η δικια μας παρτιδα θα εχει προβλημα!!!θα πρεπει να ξαναφυγουν τα μηχανηματα ξανα πισω!!!και μετα καλο πασχα μεχρι να τα ξαναπαραλαβουμε.Θα πρεπει ο αντιπροσωπος να λαβει τα μετρα του!!!και να τους πει οτι αυτο και αυτο μαθαινω!!!αλλα δεν ξερω κατα ποσο μπορει να γινει αυτο?
 
Καθίστε να έρθει πρώτα βρε παιδιά...Το μηχάνημα έχει εγγύηση και DOA, αν δεν κάνω λάθος, κάποιον ημερών. Ας διευκρινίσει ο αντιπρόσωπος πόσες είναι αυτές οι μέρες. Αν πέσει κάποιος σε αυτή την περίπτωση, θεωρώ ότι ο αντιπρόσωπος θα έχει, ή θα πρέπει να έχει, κάποια επιπλέον κομμάτια για να καλύψει και αυτή την περίπτωση. Εγώ δε θα έμπαινα σε αυτή τη διαδικασία, να ακυρώσω δηλαδή την παραγγελία οποιουδήποτε προϊόντος προληπτικά, μήπως και πέσω σε ελαττωματικό κομμάτι...